Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Caboose #117886 üzenetére

    Nem akarlak meggyozni. Csupan a pontatlansagokat szeretnem kivasalni.

    Motorfekezni is lehet 2Tvel. Ez megint a trabant es wartburgoktol jon, mert azoknak szabadonfutojuk volt, hogy ne legyen motorfekuk, mivel ha lejtmenetben mentel tobb km-t akkor megragadtak volna. Ezek motorhoz kepest nagy tomegu autok voltak. Ha tobb km-t mesz egy ilyen motorral motorfekkel, akkor azt nem lehet vele, bar ezt nem erzem eletszerunek. Egy ilyen motorral palyazhatsz, uvegelheted, motorfekezhetsz versenypalyan, nem lesz baja. Lehet vele motorfekezni. Mindig van annyi olaj a forgattyushazban, hogy ez ne legyen problema.
    A 4T olajzasa meg erzekeny a motor dolesszogere, es a dugattyu hutese miatt rengeteg levegot old fel az olajban, ami kesobb problemakat okozhat nagy terheles , es ezaltal magas olajhomerseklet mellett, szoval mindenhol megvan a gyenge pont, vagy a kompromisszum.

    Nezzuk meg, egy 600 as sportmotorbol, ha kiveszed ugyanazt a teljesitmenyt, mint egy 125 osbol, azaz, egyfolytaban nyelen mesz, nemhogy 50 ezret, de meg 25 ezret sem megy el. Eleg sok manualt elolvastam a temaban, gyari kiegeszitocsomagokhoz, pl YEC kezikonyv, hogy palyara alakitas utan milyen idokozonkent kell cserelni pl fotengelyt, egy ilyen literteljesitmenyu 600- 1000 ccm es 4T-n. hat nem 50 ezrenkent.
    Vagy ott vannak a keveshengeres 4T versenyendurok.

    Es tobbszor felhoztam peldanak, hogy lattam mar 50 ezret futott dt 125 ost, bontatlan hengerrel, mert gyokkettovel mentek vele. A hasznalat modja megint rengereget szamit.

    A benzin levego keverek altalaban masik kipufogotol, mas karburatortol fog elmenni, amit elsokent cserelnek ki a tulajdonosok a motorjukon. Gyari allapotban egyaltalan nem erzekenyek, de amint hozza van nyulva, ismeretlen terepre lep az ember. A tobbi atomlpcsatorna modositast agyatlanul, mar nem is emlitem, a gyujtas idopontjanak valtoztatasaval.

    Nem akarlak meggyozni, mas ervekkel, amik helytalloak, egyetertek, es ami valoban a 2T motorok hatranyai, de amiket felsoroltal, az nem a fajtajellegbol adodik, hanem inkabb szociologia.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák