Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz Bogyó bá' #22668 üzenetére

    Majrécsíkot nem is közúton kell (az ön- és közveszélyes, a kiszámíthatatlan útviszonyok és úton heverő dolgok, kátyúk, olajfoltok, valamint a tapasztalat, rutin hiánya miatt), hanem pályán - ott viszont pofonegyszerű, a biztonságosabb és nyugisabb körülményeknek hála. Nekem egy elég fos megkeményedett nem-tapadó túragumival is meglett elsőre. A kis pályák még nem is annyira drágák, pl. Kecsó 1k / 20 perces etap; a környékeden viszont sajnos nem tudom, hogy mi van.

    Érdemes hozzá a kanyarodás technikáját, elméletét is átolvasni: pl. "Motorozás mesterfokon", illetve ha az angol megy, akkor "A Twist of the Wrist II." Keith Code-tól, nagyon hasznosakat és tanulságosakat ír benne (van néhány videó is youtube-on, de azok csak egy-egy témát emelnek ki a sok közül).

    Turbobusa: mindegyik modern (mondjuk 90-es évektől) japán sornégy kezes, ha úgy használod: ha kicsit húzod, kicsit megy, ha ész nélkül húzod, akkor ész nélkül megy. Alsó fordulatszám-tartományban (3-6k) alig van erejük, ott lehet velük szép nyugisan menni.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák