- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
whYz
addikt
válasz yodamastah #22847 üzenetére
Hmm vegulis ez jo otlet.
Mar csak az a kerdes honnan szerzek valami bukot amivel hazahozom(az enyem meg nem jott meg), valami otlet? Sajnos nincs ismerosom akinek van, tescoba meg nem talaltam.
-
yodamastah
őstag
-
KoVee84
senior tag
válasz yodamastah #22852 üzenetére
2007-es zx6, 2006-os Octavia és nincs hál'istennek nekem se hitelem. No hitel no stressz
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #22853 üzenetére
Jó mondjuk egy fél lakás árát elmotoroztam pályán 2005 és 2011 között Inkább erre költöttem, mint jobb motorra vagy egyéb ingóságra. Bár most ennek vége, most már befejeztem ebbe önteni a pénzt. Tavaly megfogadtam nem megyek többet csak ha valaki fizeti. Idén majdnem össze is jött, de végül nem állt össze a csapat. Mindegy jó móka volt, nem bánom hogy minden pénzem erre ment el évekig
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #22837 üzenetére
Megint egyszerusitunk mindent.
Milyen olaszt nem vennel? A bol b be olaszt, robogo olaszt szetuthetetlen minarelli blokkal, mopedet am6 blokkal, vagy versenymotort? Mire hasznalod es mennyire hasznalod?
mindenfele megkotes nelkul nalad olasz van meg japan. errol beszeltem, ez vallasos hozzaallas.En mashogy vagyok bekotve. Ha elem raknak egy factory RSV t 1 M ert, oz kerekekkel, amik 30% konnyebbek egy "japan"nal, vagy hogy elol hatul ohlins van, es szaraz karteres olajozas 3 pumpaval, ami gyertyaban is ken mindent, akkor pont leszarom h 50 ezrenkent talan elmegy a szabadonfuto, ha mondjuk a 954 es ugyanennyi penzert elrepeszti a blokkontvenyt a hatso lengovilla felfogatasnal,vagy a sportmotorok rakfeneje mondjuk hogy elfolyik a generator alloresz. egy evben legalabb 3 szor bele fogok nyulni, mert leginkabb palyan hasznalnam. Tokmindegy h miert szedem szet, ami cseres az cseres. Ha ez megeri nekem mert itanamvagnak mondjuk 1 m ert egy viszonylag jo csomagot, amit egy masik markanal lovelocsolassal ernek el csak, akkor mar megeri. Es itt jon a felfogasbeli kulonbseg:
A sportmotor a legtobb embernek arrol szol h megveszi, es le van tudva a gond, elpotyoreszik vele, nem ert hozza, nem tudja mi miert van, megprobal minel kevesebbet kolteni ra, hiszen milyen draga volt.
Egy kihegyezett motorral bazz, ami nem a bol b be motor.De egy sportmotor nem errol szol. Arra locsolni kell a lovet, h fenntartsd a gyari allapotot. Ha neadj isten javitani tudsz a gyari allapoton egy rohadtjol belott fekpados befecsvezerlovel az allando futomukarbantartas mellett, meg idomvasarolgatas mellett akkor mar jol allsz. Szerinted egy nehany ezer forintos oninditorelet mennyire szarsz le ha erre hasznalod? Megvenni egy motort egy dolog. Es elfoshatja magat barmi ha ugy hasznalod. Vaz eltorhet. Blokk robbanhat. Barmelyik gyartmanynal.
Veletlenul sem akarok belemenni abba, h a karbantartashianyos behozott motorokrol miert irnak emberek milyen velemenyt. Meg annak aztan mennyi ertelme van.
Elmentunk vasarolni cimboramnak hondat. A tulaj nem hitte el a hibakat, amit felsoroltunk neki h mikre kell kolteni, szavai szerint: mert ez egy honda. Hat ez a hozzaallas nalam kivagja a biztositekot. Senkinek nem mondanam h mit nem vennek dontse el magatol. Nem akarok rabeszelni olasz motorra senkit. Volt nekem mindenfele.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #22855 üzenetére
Miután agyra szívatott az atlanticom töltése, és elolvastam pár fórum hsz-t a típusról úgy éreztem, hogy ez mellé nyúlás volt. Most hogy egy Honda foresight ami "elnyűhetetlen" szarrá fúrt reped hengerét kellett cserélnem, tudatosul a nagy igazság, gazdája legyen a motornak. . Szóval tényleg mindnek van baja és fosos betegségek valahol valami. De ha oda figyel rá a tulaj, akkor mind el megy a világ végéig.
Az elektronikával szívtam egyet, de a blokk olyan amilyen ritkaság szerintem. 20ezer van óra szerint, de cserétől cserig megy olajfogyasztás nélkül. Én nem indulok el vele addig amíg a hőfokmérő mutató meg nem mozdul, egy pár perces járatás hidegen, napközben meg fél perc és meg van. Ennyit áldozom a fogyasztás oltárán, de még így is 4 liter alatt vagyok. -
ALI_G
veterán
Vasárnap kakucsring 14:00?
13:00-kor indulás Pestről?persuader: van egy jó hondám csak a kutyának se kell, mert van 500-ért is a neeeten!!! (igaz, hogy a vaksi nem látja, hogy erre még jön regadó és a motor fele nem gyári már kép alapján, vagy bevallottan törött a farokidom, de inkább lemegy érte Bajára még ) vahh, megtartom b+
A héten is mentem vele 2x ebédidőben vásárolni. Eszméletlen milyen könnyen lehet vezetni kis sebességnél, még mindig olyan mint egy bicikli,.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #22857 üzenetére
Motorról volt szó, nem Keeway robeszről! )
szerk: Nézz egyszer bele a TotalBike fórumának Keeway-robogós topicjába: ott minden a szopásról szól...(#22859) csongi: erre én is kíváncsi lennék, leginkább a többpólusú vonatkozásában. OFF Renault Clio-m nagyon szerette a négypólusú Beru-t!
(#22862) persuader: pedig a Clio is parazitagyújtású volt, 2-2 henger gyújtott egyszerre....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
-
yodamastah
őstag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #22863 üzenetére
Csak arra hoztam fel példának, hogy a nevesebb gyártóknál azért viszonylag kevés az olyan típushiba, ami kíméletes hajtással, rendszeres karbantartás mellett komoly gondot szokott okozni a tulajnak. A Keeway pár éves gyártmányai meg komplett típushiba-gyűjtemények...
(#22867) persuader: ETZ-d már nincs meg?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #22864 üzenetére
Jelenleg csak egy van az RS
Gyere gyere[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #22866 üzenetére
Jogos. Szerk: azaz arról nem tehet, ha gyári hiba miatt szét akar
esni vmi, de ha időben megérzi, megelőzi a bajt, akkor nincs gond...[ Szerkesztve ]
-
whYz
addikt
Ti szoktatok koszonni masik motorosnak az uton?
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #22867 üzenetére
Akkor most lesz az első menet vele? Kakucson alázni fogsz dunloppal
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #22872 üzenetére
Neeem. Kecskemeten voltunk alival. Ez lesz a masodik palyanap a motornak is, meg nekem is. a furomuvet kicsit birizgaltam, beejtettem az elejet, feszitettem a hatuljan, sztm jobb lett. Azota dunlop nincs meg, bridge bt 003 van. Es rohadtul be vagyok rozsdasodva, szoval semmi ilyesmi nem lesz, amit mondasz, de rajta leszek h valami megvalosuljon belole
Augusztusra fel kell hozni valami szintet mert indulok kakucson.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én kint közúton - egyelőre - előre köszönök mindenkinek, és nagyon jól esik, hogy majdnem mindenki viszonozza! Eddig pár esetben fordult elő - többnyire vadiúj, méregdrága nagyrobogóról, utoljára pl. Burgman 650 - hogy a jólfésült "úrifiú" csak bambán mered rám, hogy mi a f*szt akarok...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
whYz
addikt
Ezt jo latni, hogy ilyen nagy az osszetartas.
Azt nem tudjatok, hogy kulfoldon is koszonnek a motorosok, vagy inkabb hagyjam mert hulyenek neznek?
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #22855 üzenetére
Egyszerűsítem. Én leginkább túrázom és nem szeretem ha valahol a világ f@xa végén lerohadok. Ezért lehetőleg megbízható/bb motorok kellenek a seggem alá.
Olasz se túrát/endurót se robogót nem vennék már.
Volt Aprilia Atlanticom motorikusan ok,de elektronikusan egy nagy rakás x@r volt. Pedig nálam csak a fesszab,aksi,kábel ment tönkre. Jahh a fesszab ugyan az a Ducati-ban is! Volt olyan aki zsír újonnan hozta ki az Apriliát Dunakesziről 2km után megállt,6hónap után lett kész. Volt olyan amin Aszalósék is vakarták a fejüket mi lehet a baj/hiba. Szerdán volt a Shox SEG gurulás. Szintén Aprilia. Àt kellett vezetékelni az összes kábelt mert megbízhatatlan volt elektrónikusan. Megnézel egy Piaggio X9 fórumot csak a köpködés megy. Ott ugyan az a blokk már xar,hogy miért nem tudni. Elektronika szintén egy fos. Nem köpködöm az Apriliát mert nekem is volt,de mint ennek a márkának is vannak betegségei. Volt Suzukim,ott elektromos,motorikus hiba nem volt. Most Hondám (Varadero) van. Fórumát olvasva,néhány tagot meghalgatva akik elég keveset gurulásznak(30-50eKm/szezon) esett rá a választásom mivel alig,ill. kevés a meghibásodás. Minden mákának van valimi gebax,hol kisebb hol nagyobb, azt aláírom.Az hogy én nem vennék Olaszt azaz én döntésem,nem kell egyetérteni vele. Mindenki olyan motort/mákát vesz ami tetszik és megengedhet magának. Én sem beszélek se rá se le senkit se/m. Ennyi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #22882 üzenetére
Tudom, de hátha itt van valakinek még tapasztalata velük, több szem többet lát
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
őstag
Persze....
Ahogy épp kijön. Like / fejbiccentés / kézzel intés. Nekem is köszöntek már egykerékkel.
Mondjuk az nem esik jól mikor 100KM egyenes jó út köszönök Like-al és basznak a fejemre...
hegylakóöregek nem szokták üzni ezt a sportot. / hegylakóöreg: értsd 65+ simson + permetelő + uszószemüveg + félig törött munkavédelmis sisak /“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #22885 üzenetére
Kikerem magamnak ezt az eloiteletet . Ha bele ontenem siman, akkor nem kerdeznek informalodnek. Koszonom a doktori elismerest
-
DigitXT
félisten
válasz HUfantom #22886 üzenetére
"Like"-kal (már ha nem arra a "kicsi kék gombra" gondolsz, hanem egy ilyen kézmozdulatra) én ma annak a bringás csajszinak köszöntem, aki majdnem keresztbe tolta (mit tolta, rajta ült!) a bringáját a Róbert Károly körút 2x3 sávján, bele a sűrű forgalomba. Nem tudom, mit nézett, de legalább az utolsó pillanatban kapcsolt, hogy már bőven nem piros a lámpa a "nagyoknak", és szépen visszatolatott a középen lévő járdára... Pff...
Amikor viszont így fejeztem ki "elégedettségemet" egy autós "társnak", aki előtte majdnem legyalult az útról, azzal sajnos eléggé felbőszítettem: utána úgy kellett menekülnöm előle. Azóta jobban meggondolom, hogy kinek integessek. (Be.)
Szerk: a biccentés amúgy faja, mert az megy kéz nélkül is. A lábbal integetést viszont nem szeretem, nem használom, és szerintem az autósok sem igen értik, amikor azt hiszik rá, hogy oldalba akarja rúgni őket a motoros. (Legalábbis láttam már ilyet, aki félrerántotta a kormányt emiatt.)
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #22873 üzenetére
Jut szembe.
Balassa tényleg elmarad??Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #22880 üzenetére
Najo akkor enis egyszerusitek. A vita egy RSV4 zacskozasabol indult ki, mert egy majd 200 lovas kihegyezett motor valszeg nem teljesitene a 200e km es koltsegmentes uzemeltetest, ami szamodra kivant feltetel, teljesen mindegy, h milyen osztalyba tartozik, vagy mire valo. Mindezt egy megint teljesen mas osztalyba evjaratba kobcentibe tartozo robogo vagy enduro birtoklasa utan erzed. (Vajon hasznalt motorrol van szo, tobb gazdaval elotted?) Ha egy caponord beszart volna alattad, amit elotted nem hajtottak huszan kitudja hogyan... Es ezutan mondod. Teljesen eletszeru tortenet, sajat borodon tapasztalt dolgokkal, mehet a fika. Aszalos sztorijai tarsolyban nekem is, nem csak olaszokkal. Szajkarate?
De erted. minden mas szar. Ez milyen hozzaallas mar? Van ebben a szutyok orszagban 5 db RSV 4, biztos log a bele mindegyiknek a rakparton nyelezestol
Forumokat hagyjuk, ott sok a butasag, ezt mar kifejtettem.
Megbizhato motor kellett neked, nem gyorsasagit, vettel. Jo dontes volt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz -Mosquito- #22890 üzenetére
Balassagyarmati bátrak versenye? Ott a megszokott pályán az életbe nem lesz már motorverseny, olyan fekvő rendőrtraktak le az egyik kanyarban, hogy autóval is necces rámenni (ott laknak anyámék a sarkon).
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #22890 üzenetére
Nem tudok rola meg. Azon valszeg nem indultam volna. Utcai palyahoz oregnek erzem magam
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
Iridium gyertya. " várhatóan nagy élettartam, akár 150 ezer km,". ez motornál vajon mennyi lehet? A szerviz idő duplája? 24000 ezer helyett 48?
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #22892 üzenetére
Hátőő konkrétan sehol sem fikáztam az Rsv-t! Annyit írtam rá,hogy Olasz. Mindegyik motoromnál a 2-3ik tulaj voltam,magyar,szervizkönyv blabla. Most eljutottunk idáig. Az hogy a fórumokon mi/k íródik,szerintem ne hagyjuk. Butaságok vannak,igen. De akkor ez vagy az a fórum/ok teljesen felesleges lenne?! Nem hiszem. Vannak szakértők/hozzártők tulajok itt,máshol is. Őket érdemes elolvasni,tapasztalait meghallgatni X km után. Jól érzem Rsv vonalon mozogsz,ismered e tipust. Én nem! Nem is fikázom,nem szájkaratézom veled ezzel kapcsolatban. Storyzni azt hiszem mindenki tud/na minden márkáról.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #22864 üzenetére
na jossz?
-
#25954560
törölt tag
nem.
max nyilegyenes uton, forgalom nelkul. es akkor is csak biccentek.
amiota latom az ifju titanokat h inkabb integetnek, mint a motorra meg a forgalomra figyelnenek, azota inkabb nem koszonok es nem is batoritok erre senkit.
viszont megallok ha lerohadt motort latok az ut szelen es megkerdezem h tudok-e segiteni. -
#25954560
törölt tag
válasz csongi #22895 üzenetére
pont erre jo, ahogy irta persu is. hosszabb elettartam. ami olyan esetekben johet nagyonnagyon jol, amikor a gyertyacsere feler egy tokonszurassal (nehez hozzaferni es akkor is csak speci kulcssal lehet). en is ereztem javulast, mikor lecsereltem a sima gyertyat iridiumosra, de ezt leginkabb annak tulajdonitom h a regi gyertyak mar elmentek 25k km-t, reg cseresek voltak.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest