-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #22099 üzenetére
Most arról beszéltünk, hogy azért, mert van kint egy olyan rokonod, aki nem közvetlen szülő, attól az még nem jogosít fel, hogy te kimenj és ott dolgozz akárhol. Nem úgy van, hogy intéz neked egy állást pl. egy autómosóban, aztán már pecsételik is a vízumot. Akkor mindenki kint lenne már. Bonyolultabb ez annál...persze ha a céged intézi stb, vagy olyasmit tudsz, amire kint nincs megfelelőbb ember (ezt bizonyítani kell, hogy pontosan miért is), akkor az teljesen más. Pl. bébisintérnek is egyszerűbb kijutni
De most nem erről beszéltünk, hanem a rokoni alapokról.Vendigo: elkeserítelek, az a havi 1000 az lószar odakint (MOD: ha önállóan kell megélni). Ha heti, az már jó
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #22101 üzenetére
"Akkor mindenki kint lenne már."
Nem biztos az
Na jó, az én esetem különleges annyiban, hogy szinte bárhonnan dolgozhatok, a fizetésem ugyanannyi, viszont itthon a megélhetési költségek sokkal-sokkal alacsonyabbak. Meg itt a család, ismerősök, rokonok, a motorom; ezeket a helyeket, kajákat ismerem, stb. Kiküldetésben járok erre-arra, de nem telepednék ki.Vendingo: havi 1000 GBP alacsony, Londonban élni pedig elég szűkös, aligha tudsz félretenni belőle.
Szerk: még ha heten bérelnétek is házat, még akkor is. Nem csak a szállás drága, hanem a kaja is eléggé. Meg a közlekedés is.
Bár azért Londonban 1000 GBP-t csak a legalacsonyabb munkák fizetnek, annál azért találni jobban fizetőt is, főleg, ha valami szaktudás, munkatapasztalat is van.[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz salieri. #22081 üzenetére
Mennyiert lenne?
Nem valoszinu a 24 e km, lanc alapjan semmikepp.
Tarcsakat le kene merni, az hogy csikos hat akkor mivan, de a hatso se szokott igy kinezni ennyi utan.
Ez nem baj. Hasznalt motor. Kis penzert nem fogsz hibatlant kapni. A kerdes az, h mennyiert adja, es az megeri-e. Nem kell azonnal temetni, mert horpadt a kipu, meg vallas a tarcsa. Nem szalonmotor 2M ert.Kepekrol nem lehet felmerni az altalanos muszaki allapotot, igy az erteket sem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #22104 üzenetére
Tegnapelőtt este elkezdtem a karburátorok átfúvókázását, egyelőre teljes a kudarc, a gépkönyv szerintire cserélgetve fuldoklik a benzinben, durrog, 80 alatti a végsebesség, és szemmel láthatóan ürül a tank. Gyertya és a kipufogók úsznak a koromban. Eddig ez nem nyert, hétvégén folyt. köv. Egyelőre vissza kerültek a gyári méretű (de új) főfúvókák. Valószínűleg a lefojtáskor a keverőcsövek is cserélve lettek, vagy máshol van valami disznóság elkövetve.
Egy másik problémát viszont szenzációsan sikerült megoldani most délelőtt (éljen a távmunka és a rugalmas munkaidő! ). Mint írtam egy hónapja, kiherélt hangtompítókkal vettem a gépet, és én csináltam a végükbe 2 db "dB-killert". Szép csöndes is lett a moci, bár kellemetlen, éles volt a hangszíne, szóval nem az igazi. Meg nem is ment úgy, mint kiherélt állapotában. Most csináltattam 2 sokkal egyszerűbb dugaszt (sok rajzolgatás és számolgatás után), és láss csodát: a gép valamivel jobban is megy (na nem sokkal, de negyedikben sík úton elérem a 100-at óra szerint, ötödikben csak megtartja, vagy szépen vissza is lassul 95-re, ezzel kell még valamit kezdeni...) Viszont olyan vastag, dögös, zsíros, lágy hangja lett, hogy beszarás, pedig sokkal csendesebb, mint kiherélt állapotban. Mint egy 4-500-as egyhengeresé!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
Tesóm is megél 1500-ból és még félre is rak, a többi haverom is 1000-1500 között keres és itthon fizetik a háztörlesztést és még félre is raknak.
Tudom mi mennyibe kerül Londonba, kb. 15x-r voltam kint 4 év alatt.
Az 1000GBP-s munkát csak példának hoztam fel, azt azonnal tudok, de ha a mixer végzettségemet szeretném kamatoztatni azzal már sokkal nagyobb lóvét tudnék akasztani egy jobb szórakozóhelyen.Amúgy én is azért maradtam itthon inkább, mert vállalkozóként simán megkeresem a londoni átlagbért, de itthon sokkal nagyobb lábon élek belőle. (na meg itthon főznek/mosnak rám, és nincs főnököm )
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
salieri.
őstag
válasz Topiccsendőr #22104 üzenetére
-
-Mosquito-
őstag
Nem egy otthon ülös típus volt az emberünk...
[link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
fattyu
veterán
válasz -Mosquito- #22109 üzenetére
szerintem visszatekerte
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Bogyó bá'
nagyúr
Más: jó öreg csopperkém szögletes gyári első fényszóróját szeretném lecserélni, mert sem E-jelzés, sem beszerezhető izzó, sem elfogadható világítás nincs rajta/benne/vele. Talán a kinézetnek sem ártana túlzottan, ha kerek lámpája volna, H4-es halogén izzóval. A futármotorosbolt webshopján láttam nagyon olcsón Jawa 350 kerek fényszórót, kínai utángyártott verzióban: 200mm átmérő, oldalsó felfogatás 180mm-re, tehát egy az egyben fel lehetne tenni a kis gépemre. A műanyag lámpaház + a fényszóróüveg foncsorral együtt összesen 6000,- forintra jön ki, + postaktg. E-jelzésű, krómkeretes, H4 foglalatú izzók tehetők bele. Vélemény?
Ezek után elgondolkodtam rajta, hogy a kerek fényszóróhoz már tudnék nagyon olcsón venni kicsi túraplexit (füstszínűt), szintén fillérekért. Szerintetek van értelme? Engem a csopperes, kiegyenesedett testhelyzet miatt már 80 fölött zavar a menetszél, meg talán a légellenállásom is csökkenne valamit. Jól gondolom, érdemes lehet beszerezni? A műszerek fölé kb. 15 centivel érne, és talán a szelet feljebb terelné egy kicsit....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
salieri.
őstag
válasz Bogyó bá' #22108 üzenetére
A keret igazából már 500k + átírás, mi van ha nem jön majd be a motorozás ,elég nehéz ma bármit is eladni,főleg ha drágábbat veszek.
A pénzemért viszonylag kis futásteljesítményű, fiatal motort szeretnék.A kép nagyjából letisztult. Jó lenne egy nagyobb köbcentis chopper, de hihetetlen árakat kérnek értük.
GS500F,Kawasaki ER5,Yamaha FZS600,
Yamaha Dragstar 250 ,Suzuki VL250.
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #22112 üzenetére
Hajrá
Már mióta ezt mondjuk
Talán használtan, bontóban fémből készültet is találni?Plexi talán jelentene valamit, de lehet, hogy nem sokat - talán akinek naked motorja volt, tud nyilatkozni. A nagyon olcsó az gondolom nem a linkelt, mert az nem éppen az (az eddigieket elnézve, csodálkozom is, hogy nem saját készítésű )?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz salieri. #22113 üzenetére
Ha 2000-nél fiatalabb chopperre szűrünk, 550k-ig (alkuval szerintem 500), akkor nem túl sok marad: [link]
(#22114) .mf : a bontóban ugyanennyi lenne a fém eredeti, leütve, karcosan, rozsdás krómgyűrűvel, lemattult foncsorral, és gömbizzóval, nem halogénnel....
A plexiről mondj már valamit, van értelme hosszabb túrázáskor? (Ja, közben szerkesztettél) Nem disznek kellene, hanem kényelmi eszköznek. A nagyon olcsó az a linkelt, nézd lejjebb, a füstszínűnél... 6.800,- forint bruttó. A z megfizethető szerintem.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ALI_G
veterán
válasz -Mosquito- #22109 üzenetére
Kár, hogy ennyiért jó autót kapok és akkor még az S1000RR-hez kell ugyanennyi
-
TommyGun
őstag
válasz KoVee84 #22099 üzenetére
Én 1 dolog miatt nem tudnék soha külfödlre menni, az pedig a család. Nemrég átéltem egy testvérem elvesztését és nem kívánom senkinek hogy ezt át keljen élni úgy hogy több ezer kilóméterre van és napokig tart mire hazajut a családhoz. Ezeket nagyon át kell gondolni mielött belevág az ember ebbe. Én inkább élek szerényebben de amíg itt a család addig sehova.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz salieri. #22116 üzenetére
Azt majd valaki más megmondja, de nézz népítéletet! Én friss motoros vagyok, picike motoros múlttal (5 hét) , picike pénzzel és picike álmokkal . De a chopper, mint műfaj nagyon tetszik...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Utálom, hogy mindig neked van igazad! Legyen fém lámpa, ne műanyag. Leütöttem egyet Vateráról!
Mondjuk hülyén fog kinézni egy Honda chopperen a "Made in CzechoSlovakia" felirat.... ...igaz, a Made in China sem szerencsésebb...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tutis
őstag
Na ma majdnem halálba küldtem egy motorost a puszta jelenlétemmel
Azt nem értem hogyha én megyek a sportmotorral tempósan, akkor miért akar nekem bizonyítani egy kb 20 éves transalppal közlekedő rövidnadrágos csóka bütykös gumival, hogy Ő is olyan tökös hogy tempósan tud közlekedni.. A kanyart még csak-csak bevette, de a piros lámpánál már nem sikerült megállnia, kb 50-el száguldott át a piroson, az volt a szerencséje hogy az autós aki jött keresztbe, időben észrevette. Fél méterre zúgott el az autó előtt, motor segge táncolt a fékezéstől...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
alvaro
senior tag
válasz -Mosquito- #22122 üzenetére
Persze, én 86300km után elmondhatom, hogy pusztán karbantartással átléptem a vételárat, lassan benzinnel is, plusz ott a bürokrácia. Tehát közben megvettem még kétszer.
@bogyo112: némá, a guzzi breva egész tetszik
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #22105 üzenetére
Az emulzioscso valszeg cserelve lett, de biztos nincs semmifele torokszukito benne?
Az emulzioscsonek meg szoktak adni a gyari szamat, azt valahogy utana tudsz rendelni, ugyanigy a tu is meg van adva, bar annak sok ertelme jelenleg nincs.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #22119 üzenetére
Mondjuk sztm pont a nepitelet semmite nem jo. Nagyon sok es nagyon egyszeru emberek irogatnak oda nulla szakertelemmel, sztereotipiak unalomig ismetlese barmilyen valos, vagy hasznosnak velheto tapasztalat nelkul. Tisztelet a kivetelnek.
Ami viszont nagy segitseg az a sportmotoros forum.
Annyira kicsi itt nalunk a biznisz, h az elado motorok tulajai tulnyomo resze fent mozog, es siman megtudhatod az eloeletet a motornak.
Nagyon hasznos tud lenni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #22127 üzenetére
A légszűrő - karburátor - szívószelep vonalon biztosan nincs szűkítő, bár a karbik maguk nagyon picik. Ovális a venturi a súbernél, kb. 12 mm széles, és 18 magas. Lehet, hogy a német piacos fojtás komplett karbicsere lett volna?! Viszont valami más érdekeset is láttam, lehet, hogy ez is a fojtás része, de akkor ez is gyári. Ugye 2 kipufogó van, a könyök kívülről a szokásos 30 mm körüli cső, de van bele húzva és hegesztve végig a könyökcső teljes hosszában egy jóval vékonyabb béléscső (minimum fél méter hosszban), kisujjnyi belső átmérővel. Szóval kettős falú. Érdekes...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
-
canniball
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #22131 üzenetére
Én úgy értelmezem (valami más weblapon is láttam ugyanezt a kis plexit, csak drágábban), hogy alul a lámpatök 2 csavarja alá megy egy-egy lemezke, felül meg 2 állítható pálcával a kormányhoz van kikötve. Előbb meglesz a lámpacsere, aztán ha az rendben, szépen elfér, akkor rendelek egy plexit, bár azt csak következő fizukor szerintem.... ....a maradék pénzecskémet ebben a hónapban inkább benyára /motorozásra költeném.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
zsolt19900
őstag
válasz salieri. #22107 üzenetére
azta...csa én is e körül -sőt olcsóbban- árultam a masinát, de ilyen kirívó leharcolásnak nyoma sincs rajta, sőt... szerintem drága ez az 550 és tuti nem 24 van benne az enyémben most fordult 50e csak ezzel van foglalkozva is
mindenki: kész lett a gép, még a matricázás van vissza aztán dobok fel 1-2 fotót nagyon szép munkát végeztek a lakatosok festők és én is szorgoskodtam picit otthon hát senkinek nem kívánom, hogy csússzon, essen stb.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #22132 üzenetére
Pálcákat nem látok a képeken... De ilyesmi áron találtam egy másik boltban is ahová készülök, majd rákérdezek náluk.
-------------------------------------------
Protektoros kérdések:
1. a gerincvédők deréknál lévő része fix vagy gumis anyagból van? Konkrétan: a Forcefield Pro L2K-t néztem.
2. az Asesso termékekről tudtok valami okosat? Itt dícsérik, meg tudjátok erősíteni? Konkrétabban a rövid térdvédő érdekelne.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
.mf
veterán
válasz canniball #22137 üzenetére
Általában gumisak, a FF pont nem, feltéve, hogy a különálló gerincvédő is olyan kialakítású, mint a mellvértes Harness. Viszont tépőzárral azt is bőven be lehet állítani, nekem nem is kényelmetlen.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
válasz fattyu #22142 üzenetére
szerintem ez két teljesen különböző világ.
annyi a közös, hogy motorral játszák, aztán kb ennyi is.
gp-ben ha mondjuk Doohan életútját megnézed, azért az is kva nagy respectet érdemel, nem véletlen csinált neki a Honda egy utcai rc211v-t... lámpával... övé az egyetlen
aki a tt-re nevez (illetve engedik nevezni), valamilyen szinten agybeteg.
én azt irigylem kicsit bennük, hogy valahogy, valamiképp annyira be tudják szűkíteni a tudatuk (tehát olyan szinten rá tudnak koncentrálni a dologra), hogy a 6x km minden egyes kanyarját tudják.ez olyan mint amikor elmész tekerni egyet bicajjal az erdőbe, mész lefele a vízmosásban, és arra eszmélsz, hogy vége, és nem nagyon tudod, hogy miként kerültél le.
hülye hasonlat, de a lényeg talán átjön belőle.
csak ezt ők nem 1-2 percig, hanem (pár) órán át tudják fentartani.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Xero
nagyúr
Az mindenképpen respect, hogy megtanulják a pályát. Itt nem is a kanyarok, hanem az utcai mivoltából fakadó évről-évre bekövetkező apró változások a kemény dolgok.
Egy akármilyen autó/motor versenyzőnek is illik tudnia pár bemelegítő kör után bármelyik pályát.
Az viszont, hogy teljesen hibbantak az fix. Én azért szépen csendben megfogadtam magamnak, hogy ha egyszer eljutok oda, hogy minden mindegy, akkor úgyis addig keverem a kártyákat, hogy legalább egy-két kört tudjak menni lezárt állapotban a szigeten. Arról nem nagyon álmodok, hogy valaha el tudnék itt indulni.
-
canniball
nagyúr
válasz boogie84 #22145 üzenetére
Az egyik komment szerint:
"5 méterre voltam a balesettől, én hívtam a mentőt, és segítettem, amíg megérkezett a segítség. A motoros nagy sebességgel száguldott, többen is dudáltak, de fékezés nélkül felhajtott a járdaszigetre, az édesanya kezéből sodorta el a kisfiút. Egyértelműen a motoros volt a hibás. Nem kívánom senkinek azt a látványt, amiben részem volt. Remélem, minél előbb felépül a kisfiú, a vétkes motoros pedig megkapja méltó büntetését."
Ha tényleg így van, akkor
1. nem áthajtani akartak hanem átkelni, ennyit az újságírói korrektségről.
2. nincs mit "baszakodni", a kolléga volt a ludas.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest