-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
Srácok, Pesten tudtok egy olcsós akksist? Sürgősen kellene egy új motorakksi cimbimnek!
CBR600R (2008) -
tutis
őstag
-
TommyGun
őstag
-
TommyGun
őstag
válasz Dexar007 #21104 üzenetére
Én azt javaslom hogy beszéld meg vele, ha csak olyan baja van a motornak amit ő is tud és az átvizsgálás is megerősít és megveszed akkor te állod a vizsgálat díját mert végülis "fölös" volt az átvizsgálás mert nincs rejtett hiba. De ha van akkor neki kell fizetni, egyrészt ha olyan hiba van amit nem tud vagy nem vallott be akkor nem veszed meg a motort mire fel te fizetnéd, olyat akart eladni aminek rejtett hibája van. Max alkudoztok.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
senior tag
válasz mocsanisi #21086 üzenetére
Hmm..
Gondolom így hirtelenjében sokként ért ez a javítási ajánlat.
Ismerem Szatiékat, volt dolgom velük. Jól dolgoznak valóban, faszán, megbízhatóan, ért hozzá nagyon az öreg, de el is kérik ám mindennek az árát. (jogos)
Én a helyedben hirtelenjében amit végképp nem tudok megoldani magam azt csináltatnám meg, azt kérném a listáról és a többit majd később vagy magam oldanám meg. Azért az olaj + szűrő csere, a fékfolyadék csere, a gyertya csere, fagyálló csere, stb. nem egy kihívás..
A gumik olyanok amilyenek, ha még nem látszik a szövet és van 2mm minta rajtuk hagynám egy ideig (a következő fizetésig), vagy néznék valami használt - használható másikat rájuk. Te meg addig nem nyélen közlekedsz a motorral.
Én amit erről a listáról kérnék: karburátorozás, szelephézag / csekkolják a vezérlést (lehet hogy kell vezérműlánc is) és akkor már cseréljék ki a gázbowdent (karbihoz úgyis le kell kötni azt a végét)
Gyertyákat vinném magam, hogy ezeket csavarjátok vissza bele. Nyakcsapágy meggondolandó, a fékolajon nem sokat spórolsz végülis kérném azt is.
Szati nagy dumás - van jogosság abban amit mond, de egyben nagyon rá is tud hatni az emberre.. :-)
A perrel hiába fenyegetőzől, az extulaj nem szart be tőle, Te használt motort vettél, és kíváncsi lennék az a mondat rajta van-e az adásvételin, hogy kb: 'Az eladó a vevőt a gépjármű műszaki állapotáról, (esetleges) sérüléseiről tájékoztatta, aki ezt tudomásul vette'
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Ja, de ellenben nem nézi hülyének a megrendelőt, és ha kéred elmagyarázza mi miért kell, hogy működik. A döntés mindig a megrendelőé. Nyilván szeretne hatni rájuk, mert ő is pénzből él, de nem szeret félkész motort kiadni a kezéből - illetve akkor tud rá garit vállalni, ha az rendben van. Illetve egyszerűbb sok mindent akkor csinálni, amikor szét van borítva, nem kell megint időt pazarolni arra, hogy szétszedje-összerakja - ami a tulajnak is spórolás.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz csongi #21100 üzenetére
Már rémlik valami.
Szegeden lett volna szállásom 2000ft-ért, de úgy voltam vele, hogy elvoltam ázva, tocsogott mindenem és inkább hazajöttem így, minthogy másnap szétázott göncökbe vezessek esőben.
Egy száraz kesztyűnek nagyon tudtam volna örülni amikor Szegednél jártam.
Már azon járt az eszem, hogy írok a topicba szegedről, hogy pesten valaki szánjon meg kesztyűvel, annyira fáztam.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Dexar007
veterán
Ha szerelőt viszek,akkor annak a tarifája minimum 10k per nap. Ráadásul ő sem lát bele a motorba,pl egy kompressziómérést nem tudunk csinálni. Ha pedig olyan ismerőst viszek aki " valamennyire ért hozzá" azzal se megyek semmire,mert azt én is látom,ha kopott a gumi/fék/lánc,ehhez nem kell sok tudomány.
Itt 4000Ft egy sima átvizsgálás,viszont a motor amit kinéztem,az 15-20 km-re lakik a város másik oldalán,nem tudom mennyire rángathatom el ide az eladót.Give me your cum,bull!
-
-
vendingo
veterán
válasz Dexar007 #21112 üzenetére
ha 20 km-et 10-20 perc motorozást nem ér meg neki hogy eladja, akkor ott valami nincs rendben, vagy titkol valami hibát.
Én nemsokára felrakom a netre a mocim, de alapból úgy hirdetem meg, hogy szervizbe bevizsgáltatható és ha bármi komolyabb baja van, akkor fizetem a bevizsgálást illetve a hiba javítása az alku tárgyát képezi.
Mondjuk nekem nem nagyon van rejtegetni valóm.
Ha ebbe nem megy bele a te eladód, akkor ott valami sumákolás van.F1DO:
Köszi a tanácsot. A pénz illetve az eladás nem sürgős nekem, nem kenyérre kell a pénz.Más:
Ha használtautóra teszek fel hirdetést, akkor oda tudok feltenni utólag is képeket?
Most eléggé lelakottnak tűnik a túra miatt és csak egy alapos tisztítás után töltenék fel képeket.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #21118 üzenetére
Ha nagyon zavar az óraállás, akkor a vételár kifizetése után visszatekerem neked, hogy nyugodtan aludj. Big respect. Ezen akkorát röhögtem Esetleg írd oda, hogy képek lesznek később.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #21118 üzenetére
Én a fékkart lecserélném a helyedben, a hirdetés szövegéből meg kivenném. E-mailt megadhatnál szerintem, sokan (pl. én is előbb kérdezek írásban, és csak ha nagyon komolyak a szándékaim, akkor "molesztálom" az eladót telefonon) jobban szeretik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
senior tag
válasz Bogyó bá' #21120 üzenetére
Igen, az kicsit furán jön ki, hogy taglalva van a hirdetésben milyen tipp-topp a gép, sugallva milyen igényes vagy és közben meg egy 'nyavajás' fékkart nem cserélsz le...
Az e-mail cím is jogos, főleg ha cserét is beszámítasz (én ilyen esetben már élből a cseretárgy képével keresnélek) és mert még nincs is kép a hirdetéshez.. (azt pedig e-mailben szoktak kérni ha komoly az érdeklődés)
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
Szati simán lebeszélt felesleges baromságra költésről, és simán mondta azt hogy ezt ne holott lett volna belőle pénze.
Én mint iszonyuan laikus nem értek robbanómotorul meg sehogyse teljesen kiszolgáltatott vagyok. Ismétlem nem akartak lehuzni, nem költettek el velem felesleges pénzt, viszont amikben megegyeztünk azokat maradéktalanul facán megcsinálták.
Én tökéletesen megbízom bennük.
Egy dologban fejlődhetnének az a kommunikáció de végül is szerelők
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
DigitXT
félisten
-
senior tag
válasz vendingo #21124 üzenetére
Most esik le.. eddig elkerülte a figyelmem: Azt azért 'muszáj' figyelembe venni, hogy a Te motorod még a karburátoros verzió (2003-ban volt a váltás?), így mondjuk egy 2005-ös injektoros, 'faceliftes' verzió - ha az közel azonos árban / állapotban van - nyílván azt választják majd..
-
vendingo
veterán
Kitettem, amennyiért kitettem, abból nem engedek, elfér a garázsba.
Most derült ki, hogy kuplunglammelát kell cserélnem
Újabb 25000ft kiadás, ráadásul rendeltem hozzá új fékkart is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Archer
őstag
válasz vendingo #21127 üzenetére
Nem akarok beledumálni a dolgodba, de azért akarod eladni, mert ezen a szerintem túl hosszúnak nevezhető túrán már nem volt kényelmes? Az év többi napján amúgy elégedett vagy vele? Ráköltesz egy valag pénzt, hogy rendben legyen (ami amúgy dicsérendő), meg extrák stb. és emiatt a pár nap miatt eladnád? Tényleg nem az én dolgom de szerintem jól gondold meg, mert az eddigi hozzászólásaidból úgy tűnt, hogy amúgy nincs különösebb bajod a motorral. Bár ha egy olyan áron el tudod adni, amivel nem sokat buksz a ráfordított idő/pénzhez képest, akkor végül is nem para.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
.mf
veterán
Ez valami jel lehet...
Induláskor, alapjáraton egy ideje elkezdett kicsit remegni a fénye (tompított és fék).
Ma este elmentem órára, utána, hiszen a belvárosból az a 3-4 km kevés, addig be se melegszik rendesen a motor, még mentem egy kicsit. Jövök már hazafelé, érzem, hogy nem indul meg a motor gázadásra, rángat, esik a fordulat. Csak nem elfogyott a benya? De. Eddig 4 év alatt 4x volt ilyen, ebből 2 most ebben a 2 hétben. Ez eddig még oké, viszont annak ellenére, hogy egy lejtőn jöttem, és 4-7k között pörgött, az indítózást a vártnál sokkal hamarabb feladni látszott. Lekapcsolom tompítottat, várok egy fél percet, próbálom újra, de csak azt hallom, hogy egyre lassabban forgatja. Mivel mást már úgysem tudtam tenni (már csak a helyben lelakatolás és otthagyás vagy a hazáig tolás maradt, ami még 2-3 km lett volna), azt is ellenőrizve, hogy lelazult-e a saruról a generátor felől jövő vezeték vagy ilyesmi, elkezdtem ott helyben, egy járda széli lámpáig eltolva, annak a fényénél szétszedni, de természetesen rendben volt. Összerakva, még egy próba neki mielőtt vagy megpróbálom betolni vagy hazatolom üresben (nem lett volna szép), erre egyből megy.
Úgyhogy asszem idén egy új akku is mehet a szerviz + kopó-fogyó alkatrészek számlákhoz..Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #21131 üzenetére
"Jéé, és még berreg is?"
Szerinted hogy jutottam haza? Csak miután kifogyott benyából, kell egy kicsit indítózni, hogy a pumpa is töltse fel a rendszert. De már ez a kis indítózás is megviselte...Persu: este 10 tájt már nem volt lelki erőm rámérni. Majd nappal. Télen még volt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Akkor nem fogyott ki, miről beszélünk Menet közben kell áttekerni
Egyébként erre is jó az a módszer, amit 5x leírtam már, hogy szíjja' a naftát fel anélkül, hogy tekerné az indítómotort. De kétségkívül van valami az akkuddal vagy a töltéssel."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
ezt láttuk tegnap, magát a balesetet nem, csak a helyszínelést:
baleset
nem festett túl jól a dolog, a motor szarrá törve, mindenhol motordarabok, a sisak is[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #21130 üzenetére
Üdv,
A tegnapi eladóknak - egy kis nyomásként - mondhattuk volna azt, hogy hát ha annyira motorozni akarnak akkor fogják a blokkomat és rakják bele a te motorodba. Kb 2 órás munka és menetkész.
A másik dolog, meg hogy ez ránk is vonatkozik. Belerakhatjuk aztán valaki / mindketten mehetnénk így.
-
vendingo
veterán
válasz Archer #21128 üzenetére
A motort szeretem, megvagyok elégedve vele, de nem az én 195 centimhez van méretezve. A motort 80%-ba csak kirándulni/túrázni használom. Most nem csak a nagy hazaúton fájdult meg mindenem, hanem már az első napi etapon, sokat kell támaszkodnom rajta, megfájdul a vállam, csuklóm, seggem. Túrásabb motort szeretnék.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #21136 üzenetére
nekem is ez van, kicsi nekem a fazer, fáj mindenem egy hosszabb etap után. kell egy 1200gs. de még odébb lesz, előbb lakás. aztán majd pár év múlva beruházok.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #21133 üzenetére
Az akku már a 12V-ot sem éri el A töltés rendben van.
Na most kereshetek Varta YTX9-BS méretének megfelelő akkut... miért nem tudnak egy egységes méretszabványt vagy méret-nevezéktant gyártani?...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #21138 üzenetére
A vara inkább csak túra mint enduró. Nekem egy magas ülèses, jól pakolható, kènyelmes, 21" kerekekkel rendelkező gèp kell olcsón. Az AT mindezt rudja olcsón, megbízhatóan. F800GS-re vágyok de sokba kerülnek. Az AT mèg befektetèsnek is jó, jól tartja az árát, soha nem megy ki a divatból.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
TommyGun
őstag
válasz vendingo #21142 üzenetére
Transalp? Én olyanon filóztam amíg meg nem láttam a burgonyát de ez már saját szocproblem.
Igazából a Pan europan áll legközelebb a stílusomhoz de az kőkemény túramoci, annyit azért nem császkálok, azzal kimész a világból, meg nem is olcsó...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Djuree #21144 üzenetére
Ez értem is de ő nem terepen túrázik hanem betonon, a transalp meg elég kényelmes és terepen se jön zavarba, ültem néhányszor rajta nekem bejött. Ellenben a pan europannal ami kőkemény túramoci.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #21143 üzenetére
Pan European A kedvencem nekem is.
Egyébként nagy AT mánia van, múltkor egy komplett AT-s csapat jött szembe velem. Megértem ha azt akar, nekem is kéne. Bár olyan szavakat használni egy motornál, mint értékálló és befektetésnek is jó...Makó-Jeruzsálem
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TommyGun
őstag
válasz Daywalker #21146 üzenetére
Nekem is bejön az AT, sőt az egyik kedvencem, ritkán látni de akkor megcsodálom őket, csak sajna 10 éve nem gyártják. Pan Eurpannal meg az a bajom hogy azzal melóba járni elég gáz, márpedig lém nem lenne 2 motorra sajnos.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
vendingo
veterán
válasz TommyGun #21145 üzenetére
Nem szeretnék kompromisszumokat túrázás közbe, ezért kell az AT. A transalp is elmegy szarabb utakon, de terepezni azért nem mennék el vele. Most is voltunk pár olyan részen, ahol bizony jól jött volna a 21"-os kerék, meg a nagy rugóút.
Volt velünk egy 660-as teneré, ő hasított ahol mindenki más 1-es 2-es-be evickélt.Az Afrika Twin egy darab történelem, de a régi teneré-k is tetszenek, de sajna azok sokat esznek és nem a megbízhatóságukról híresek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Zin
senior tag
Sziasztok! Rövidke video szeretnék véleményt kérni én kameráztam.1 kerék 2 fő
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Stellar Blade
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...