-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Topiccsendőr #21930 üzenetére
tzr-el kb 20 km-t mentem, de akkor már a 400asom volt.
meg kell mondani, a kicsi jamakka 120-130ig tartotta a lépést
néztem, hogy mifaszom, ez még mindig mellettem van
mondjuk a fele súlya könnyen magyarázta a dolgot, meg a harminc-akárhány lova...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
ALI_G
veterán
hétvégi kakucsring, a végén valaki vízszintbe helyezi magát [link]
-
Integra
titán
válasz KoVee84 #21962 üzenetére
egyértelmű, megosztod a koncentrációd.
kétszer koccantam autóval 20 év alatt, mindkétszer dugóban csorogtam, mert vagy röhögtem veszettül, vagy egy éppen egy iszonyú jó seggű nőt bámultam a napsütésben..
de 200 felett, meg szlalomozva a városban soha... motoron meg csak versenypályán, ott már kettőnél tartok, de ott húzom is. na jó, meg a benyakúton eldőltem szűzesség elvesztés gyanánt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
KoVee84
senior tag
válasz Integra #21963 üzenetére
"meg a benyakúton eldőltem szűzesség elvesztés gyanánt"
Mikor megvettem a z750 annak idején, kb 3-4 napja lehetett nálam, hazaértem, garázskapu fel, begurultam, mondom letámasztom a motort és leszállok. Csak a sztendert felejtettem el lehajtani úgyhogy ezzel a lendülettel eldőltem balra, de olyan szinten, hogy pont mellettem volt a zöld színű szelektív papíros kuka, amit ripityára törtem, de legalább tompította a dőlést
Fater jön ki a garázsba... (röhög) én meg fekszek félig a kukába, félig a motor alá szorulva.
És a végén fater kifizettette velem az új kukát... BAZZ -
ALI_G
veterán
Az első 3 felvétel igy sikerült és miután visszanéztem ezt a videót a büfénél, hogy hátha rajta van az esés, rájöttem, hogy a kamera túlságosan lefelé néz Igazitottam is rajta.
szóval nem vagyok tök hülye, csak első felvételek egyike. Utána fagyott le ez a sz@r.
Amúgy az esést úgy hozta össze, hogy féktávon kihúzodott jobbra és ott van egy kis sóder a pálya bal szélén a lelátónál és azt megcsipte hátsóval ami megdobta és nyomott egy high side-ot. Le is allitottak a kort mert takaritani kellett a kavicsot a palyarol.inti: ez a tempó veri a tavalyi hornetest
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Most hoztam el a motort a szerelőtől, kuplunglamella csere volt.
Mire hazaértem a motorral, már alig vette a sebességet, izomból kellett váltani.
Délután jönne egy komoly érdeklődő próbaútra és még mindig nem jó a motor. 1 hete vár, hogy végre mehessen vele.
Valami anyát nem cseréltek ki rajtaCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #21970 üzenetére
"A Balaton Speedway elnevezésű létesítmény Balatonfőkajár mellett szinte titokban épül, s ha hinni lehet a szóbeszédnek, a tulajdonosok nem vonták be a politikusokat. Ez jó hír, mert így - a Balatonringgel ellentétben - talán valóban elkészül a 4215 méter hosszú, 12-15 méter széles pálya, amelyet a tervek szerint 8 jobb és 10 bal kanyar színesít majd."
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
mocsanisi
senior tag
125 4ütem? nehogy megvedd. Nagyon-nagyon gyenge lesz, és nem 3 év lesz mire kinövöd, hanem 3 hét... Jó kicsit sarkítottam. Vegyél inkább GS500-at. De tényleg...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #21981 üzenetére
hát valszeg nem csak motorosokra gondoltak a tervezésnél.. Az az igazság hogy az autósport sokkal előrébb van magyarországon, azaz az autósportot többen támogatják, stb..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
Én olyan pályát látnék szívesen, ami közepes tempóju kombinált kanyarokkal teli, és az aszfalt minőség kecskemét jellegű. Pl euroring egész jó, de ott is lehetne legalább 1-2 komolyabb féktáv és pár kicsit gyorsabb kanyar. Meg jobban tapadó aszfalt.
Tök jól hangzik hogy motogp szintű pálya épülhet, de utcáról betérő amatőröknek nem való az amikor 290ről kell 60ra fékezni a motort fél méter pontossággal, vagy pl amikor 160km/h felett kell menni a kanyarokban lapon egy közepes köridőhöz is (pl slovakiaring)
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Skacok?
-
-
Xirtam
veterán
Amúgy mondtam nektek, hogy nem fogok bírni magammal! Már most kezdem. Pedig eldöntöttem, hogy muszáj a 125 -össel kezdeni mert van ismerősöm akinek 400-as mocija van és még a faluból ahol lakik nem mert vele kimenni. De én már 600-asokat nézegetek!
-
mocsanisi
senior tag
Diadora csizmákról általános vélemény?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
.mf
veterán
válasz Xirtam #21991 üzenetére
Akkor az az ismerősöd minek vett motort?
Semmilyen előzetes (még simsonos se) motoros tapasztalattal, de még autóra sem volt jogsim és nem is vezettem; első motornak egy ZX6R, 600-as, 112 lovas sportmotort vettem. S Bp belvárosának szélén lakok, a belvároson át a város másik végébe jártam vele dolgozni is, tehát abszolút bele a sűrűjébe. Ehhez képest még mindig megvagyok, egyszer volt közúton egy olyan kicsúszásom, amitől kificamodott a vállam, ezt leszámítva "személyi sérüléses" és más járművet is érintő közúti balesetem nem volt 17-18k km alatt.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #21994 üzenetére
Álló helyzetbe, illetve hideg motornál nem is volt semmi észrevehető gond, de amikor már kellően bemelegedett a motor elkezdett szarakodni.
Gariba megcsinálja, holnap kész.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
.mf
veterán
válasz Xirtam #21997 üzenetére
Nem azért mondtam, hanem azért, hogyha ésszel használod, nem instant-halál. Szóval nem kell egyből fosni a nagyobb köbcentitől sem, mindössze ésszel kell használni.
Ha tehettem volna, korábban elkezdtem volna motorozni, s a kisebb gépeket sem hagytam volna ki. Ennek az egyből nagynak is megvan a hátránya: nagyobbat és drágábbat esik vele az ember, így sokkal jobban félti, túl óvatosan dönti be. Ezért is gondolkodom erősen egy 250 körüli enduro / SM jellegű "dobálós" motoron, amit használhatok úgy is, amire a Ninját sajnálnám. Meg vihetném lájtosabb terepre is, az is jó mókának tűnik---
Más:
akkor mostanra már többeknél többféle kamerát láttam, GoPro, Drift, Contour, stb. Tapasztalat? Milyet érdemes?
Olyat keresek, ami viszonylag kicsi, tud 720p-t, lehetőleg 720p50/60-at, viszonylag jó a képminősége nappal és szürkületben is, és akkuval is sokáig bírja (meg cserélhető). Esetleg egy távirányító se lenne rossz. Valószínűleg sisakra tenném, és nem a huligánkodásokat, hanem inkább az érdekes, szép helyek látványát megörökíteni (hónap végén tervezek Mecsekbe, jövő hónap elején Ausztriába menni).
GoPro-t nagyon nyomatják, de a nyers felvételeket megnézve, a nyomatott videók nagyon erősen utómunkázottak, a nyers képminőségben semmi extra, ez kicsit csalódás volt. Többiekről mi a vélemény?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Automata kávégépek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Autós topik
- E-book olvasók
- OLED TV topic
- További aktív témák...