-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mocsanisi
senior tag
Na közös megegyezéssel 10.-én megyek Szatiékhoz a motorért. Amit csinálunk rajta:
-Karbi ki, szét, takarít, össze, beállít, szinkron (ha szükséges tűcsere)
-Szelephézagok beállítása
-4 gyertya csere
-Olaj+olajszűrő csere+motormosás (kartel tele van redvával)
-Szükség esetén vezérműlánc csere
-Első fékkör fékolaj csere Dot5.1
-Hátsó fékkör fékolaj csere Dot4
-Hűtővíz rátöltés
-gázbowden csere
-kuplungbowden csere
-kábelköteg áttétele mert szarul van befűzve
-akkusaruk rendbetétele, csatlakozók átnézése szükség szerint javításaAmi még majd pénzhez egy hétre lesz:
-gumik cseréje
-nyakcsapágy csere
-fékkar csere"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
.mf
veterán
Ma elmentem az akkuért... onnan vissza, hiába mentem fél órát, már be kellett tolni
Tudtam, hogy visszafelé még1x meg kell állni beugrani vhová, már előre féltem tőle, így lekapcsolt tompítottal és helyzetjelzővel mentem, csak ledes féklámpa és indexek, 20 perc út, de totál feladtaZin: erre nem lennék büszke. 1. kerekezés, 2. nem csak saját testi épségét veszélyezteti, 3. semmi védőfelszerelés, még a kötelező se, 4. közút. Sajnos az ilyen felelőtlen műmájerek csak akkor tanulnak, amikor már megtörtént a baj, olyankor meg a média szépen kivetíti az egész motoros társadalomra, s közben még a több milliós kórházi kezelésüket is a mi adónkból fizetik.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
mocsanisi
senior tag
válasz Daywalker #21157 üzenetére
ha nem csaj lenne, akkor szégyen nem szégyen már meglátogattuk volna pár haverral.... azért meredek az egyik hengerbe 6-os kompresszió a gyári 10-13 helyett. Szati szerint ebbe a motorba mióta legurult a gyártósorról van rá esély hogy soha nem állítottak szelephézagot.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Dexar007
veterán
Sikeresen ráizgultam a kiszemelt motorra,amit nem lenne szabad.: [link]
Gumik majdnem újak,láncszett is friss,a kilométerállást azt most hagyjuk, a lényeg,hogy képen egész jó állapotúnak tűnik. Doboz is benne van a vételárban. Arra a kérdésemre pedig,hogy ,,egy alapos állapotfelmérésben benne lenne-e" egy határozott ,,minden további nélkül" volt a válasz.
Most az jár a fejemben,hogy ezt a héten ha törik ha szakad el kell hoznom, ennél jobb ajánlatot nem láttam eddig,pedig már lassan 1.5 hónapja nézegetem minden nap a hirdetéseket.
Szerintetek mi legyen? Ráadásul ez a motor tegnap még 750-ért volt fent, viszont már legalább 3 hete hirdeti.Give me your cum,bull!
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #21161 üzenetére
Jah, bár látszik h borult (egy gyári matricát sem látok, sárvédő csúnyán fújva van). Persze ezek esztétikai dolgok, ha rendben tartották akkor le van szarva, hogy néz ki. Egy alapos átvizsgálás többet mond, mint mi mondhatnánk.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Dexar007 #21161 üzenetére
Mi lenne, meg kell nézni amennyiben úgy gondolod, hogy ez jó ár érte. Képeken sok minden nem látszik, kb. annyi, hogy fekete... Mindenesetre biztató jel, hogy pénzesebb embernek tűnik a tulaj az udvarból ítélve, nem valami putri, még az is lehet, hogy tényleg költött a motorra.
vendingo: akkor nem szóltam, azt hittem ez valami hirtelen felindulás volt.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
vendingo
veterán
válasz csongi #21159 üzenetére
Ha az SV-m nem megy el jó áron, akkor megtartom szaladgálósnak. Bár felesleges szaladgálósnak, mert a városba be se megyek vele.(Szemmel vernek a kipufogó miatt) Ha elhagyom a várost az legalább 100+ km-er, az meg már minden csak nem szaladgálás.
Találtam egy AT-t kereskedésbe ahol játszik a csere, de árat még nem mondtak, csak hogy az én elképzelésem alatt tudnák beszámítani. Most várom az ajánlatot, de nem nagyon reménykedek, hogy jó áron átvennék. Kb mondanak rá 500-at, én meg egy NEM-et.
A legjobban egy olcsó 2-3-400 ezer értékű leharcoltnak örülnék és azt rendbe raknám.Más:
Még mindig nem hevertem ki az ételmérgezést. 20 perc után eljöttem melóból annyira szarul voltam.
Mai napig nem értem hogyan tudtam hazajönni, hogyan nem volt semmi bajom az út alatt.
Legközelebb csak hazait viszek túrára és csak palackozott vizet iszok.Daywalker: Az XT az ilyen. Annyira fos a gyári matricaszett, hogy magasnyomásúval lejön.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Dexar007
veterán
válasz Daywalker #21162 üzenetére
Na igen, mondta,hogy elcsapott valami nyulat,ezért egy két burkolati elem ki lett cserélve rajta,ezért sincs matrica. (Mondjuk a gyári amúgy is lekopik ahogy olvastam az XT-knél,újat pedig nem érdemes rá venni).
Egy alaposabb fajta állapotfelmérésen kiderül,hogy mennyire volt törve? Ne adj isten hegesztve ? Mert ha tényleg csak burkolat az nem érdek,úgyis újra akarom fényeztetni.
Kompresszió mérést érdemes-e külön kérni? Vagy csak akkor ha van egy két gyanús dolog?Archer: Igen,udvarból ítélve egész jól állunk. Háttérben pedig ott a csúszda/mászóka,úgyhogy lehet nem hülyegyerek motorja volt. Mondjuk ez amúgy sem az a kategória.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #21164 üzenetére
Hát, az oktatómnak (mármint akinél tanultam 5 éve) is XT-je van, mégis megvan rajta a matrica - már akkor megvolt, amikor oda jártam, de minden évben találkozunk, szóval látom a motort. De lehet, hogy lejön, nem ismerem a típust. De az is látszik a közeli képről, hogy pingálva van.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #21166 üzenetére
Én csak a matricához tudok hozzászólni.
Az SV előtt nézegettem XT-t, végigolvastam minden fórumot, megnéztem sok hirdetést és felvilágosítottak róla, hogy fos a matrica, könnyen lejön. Lehet ellene tenni: nem kell magasnyomásúval telibe fújni, nem kell szivaccsal dörgölni, mert akkor tovább bírja.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
mocsanisi
senior tag
válasz Dexar007 #21161 üzenetére
Mint utólag megtudtam, KawaSzatiék (kawaszati.hu) motor vétel előtt, INGYENESEN átvizsgálják neked a motort, felírva a várható javításokat és azoknak az összegét. Vidd el hozzájuk, mert lehet belefutsz és úgy jársz mint én mindenki azt hiszi vele nem történhet meg aztán....
Szerk.: Kompressziót kéne mérni, úgy vannak ezek a motorok összerakva hogy relatív alacsony kompressziónál is beindulnak, mennek. Aztán jön a feketeleves. Mondjuk attól hogy mondanak egy teszem azt 8bart kompresszióra (mondjuk a gyári legyen 10-13, és 9bar a javítási határ), abból még nem fogod tudni hogy henger-dugó kopott, hengerfejjel nincs rendben valami, szelephézag nem ok, vagy mivan. De érdemes rámérni, aztán jöhet a többi.
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Dexar007
veterán
Szóval ott tartunk,hogy menjek el ,nézzem meg,ha tetszik akkor irány az állapotfelmérés,és a papírok aláírása ha minden jól megy. Viszont a km álláson nem tudom miért kellett variálnia, majdnem 10 éves túramotor 14 ezer km-rel... ami végül is 15.500 mint kiderült, ő pedig 8000-rel vette 2008-ban. Mondjuk én nem vagyok km buzi,de egy 30-40 ezret szívesebben látnék itt.
mocsanisi: Köszi! Ha ugyan azt tudják,mint amit én linkeltem akkor hozzájuk viszem.
Amúgy én már megfizettem a tanulópénzt,amikor egy roncs ladát vettem "rallyzni" ,ezért is állok most óvatosabban a dolgokhoz,de most sajnos megint rágerjedtem erre a motorra ami már nem jó jel.Viszont tényleg nem volt ennél jobb ajánlat 1.5 hónap alatt,úgyhogy annyira nem elkapkodott döntés ez.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Daywalker
addikt
Most komolyan ilyen fos idő lesz egész nyáron?! És az a legborzasztóbb, hogy totál nem tudják előre megmondani. Tegnap még mára mondtak vihart, most holnapra...f.sz kivan.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #21171 üzenetére
en nem panaszkodhatom
jah, kaliforniaban nyaron a napsutes azt jelenti h gyakorlatilag hegesztomaszk-ban is lehet motorozni, siman latsz. aklimatizacio keppen a bukomra vettem fustszinu plexit, mert reggel es naplemente kornyeken is tokeletesen latni vele.
a plexit az autopalya-feljaratnal szoktam lehajtani. na ma hajnali fel4-kor indultam otthonrol, volt kis meglepi. elfelejtettem otthon lecserelni a szintelenre szoval szinte vegig fenyszoroval jottem, de szerencsere alig jart egy-ket auto, akit zavarhattam volna. -
csongi
veterán
válasz Daywalker #21173 üzenetére
Sajnos a globális felmelegedés most még ezzel jár. Én örülök neki egy picit, mert így szeptemberben bőven jó idő lesz remélem, és utószezonban olcsóbb elmenni bárhova. Tavaly még október közepén egynapos gurulásunk volt kb 500Km. Azzal zártam a szezont, de még utána lehetett volna menni
-
Daywalker
addikt
Nem tom ki az az Erdős Csabi, nem vagyok otthon a stunt életben, de a videói szerint ő legalább fel van öltözve és kupak is van rajtuk. Ez a minimum. Illetve azzal kapcsolatban is van egy sanda gyanúm, hogy nem közúton vagizott.
De felőlem mindenki azt csinál amit akar, csak senki se várja el, hogy más még tapsoljon is a hülyesége mellé."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Dexar007 #21165 üzenetére
Ha ütsz egy nyulat és nem esel el, akkor annak nem hiszem, hogy nyoma lenne. Kocsival legalábbis ez a tapasztalat. Motorral fácánt, verebet, fecskét ütöttem, bár egyik se irányult konkrétan idomra.
Egy őz már más lenne.Hétvégi motorozást lehet elmossa az eső?
[ Szerkesztve ]
-
Mizsala
csendes tag
A michelin Anakee 3-akkal kapcsolatban van valakinek személyes tapasztalata? Épp gumiteszteket olvasok, és erősen gondolkodok a jelenlegi tourance lecserélésén, mert esőben csúszik mint az olajos t*kony
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #21189 üzenetére
Ahogy nézem az időjárást, nem is vesztesz sokat...
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-Mosquito-
őstag
válasz Mizsala #21186 üzenetére
Szia,
Forrás; Index fórum Varadero XL 1000
Idézem..
Galoscsabus;"Akkor röviden, mert incs időm újból megírni az egészet:Anakee III. KÚÚÚRVAJÓÓÓ!!!!! :-)))Múlt pénteken kerültek fel, pödörtünk rajtuk 3300 km-t.Köszönet Zsifinek, hogy olyan gyorsan és nagyon korrekt áron menedzselte a projektet :-))Volt autópálya, gyors hegyi út és nagyon sok szerpentin (Korzika volt a cél).A gumi sokkal jobb, mint az eddig próbált összes többi (Trail Wing, Battle Wing, Tourance 2x, Karoo, Conti Trail Attack).Tapad is, csendes is, nem csúszik, meg lehet vele állni, a profilja miatt még nem ér le a lábtartó ott, ahol a Tourance már rég köszörül.Jókat mentünk vele és a többiek nem panaszkodtak, hogy lassan vezettem volna fel őket :-)) Szóval csak bátran Anakee III.-ra! :-)))))
No akkor újból bepötyögöm, hogy milyen szempontok szerint vélem jobbnak az Anakee III-at, a többinél. Tourance (mezei) volt 2x is rajta. Azzal csak annyi bajom van, hogy vizes úton igen vigyázni kell vele, főleg ha már túl van élete derekán.Valamilyen okból elkezd nagyon drasztikusan csökkenni a tapadás, amint a mintázat mélysége lefeleződik. vagy "öregszik" a gumi, vagy a felszín alatt más keverék van.....a rosseb se tudja. De az 100%, hogy amilyen tempót a Glocknerről É-i irányban lefelé toltunk vele új korában (szakadó esőben sokkolva két olasz sportmotorost, akik nem értették, hogy az a nagy bálna mit lohol állandóan a nyomukban, pedig szedték ők is a lábukat rendesen :-) ), az 6-7000 km után tutira öngyilkosság lenne velük.Karoo kilóg a sorból, csak egy átmeneti hóbort volt, egy télen át terepezgettem vele, aztán rá is jöttem, hogy a Vara nem erre való :-) Egy Tiszaparti találkozóra elmentem rajtuk, autópályán 150 felett olyan hangjuk volt, mint egy Mi8-as helikópáternak, az autósok tekergették is a nyakukat :-))))Trail Wing: ugye ezzel gurult ki a szallonból. Ez aztán igazi bakelit gumi, se szaga, se bűze, egyetlen erénye, hogy van és tartós. Biztosan vannak akik egy életet elgurigáznak rajtuk, de én egy kicsivel többre is szoktam vágyni. Hideg úton halál, vizes úton halál, szerpentinen halál.....hozzá téve, hogy mi általában ketten megyünk és sok csomaggal. Néha messze a papírforma szerinti határérték felett, ezért a tapasztalataim java része is ilyen körülmények között született. De azt nem gondolnám, hogy a gyári gumi bármiben is maradandót tud nyújtani. Legfeljebb annak, aki még nem próbált mást :-))A Battle Wing kényszerpályaként jött (nagy túra előtt kiköltekeztem és ezt adták nagyon olcsón). Nem volt rossz, .....de jó sem. Kissé bizonytalan volt a futása terhelés alatt, akár milyen keményre is fújtam. De úgy meg a tapadása ment a levesbe, főleg elől. Vizes úton jobb volt mint a gyári elődje, de elég sokat csúszkált. A leg durvább az volt, amikor az Alpok egyik jóféle motoros paradicsomában (B69) GCs úgy ment el mellettünk kanyarban a K60-on, mintha egy tócsát került volna, miközben feleség már igen csak sérelmezte, hogy minden kanyarban csúszik a motor hátulja és "nem lesz ennek jó vége" :-)))A Conti Trail Attack egy szimpatikus guminak indult, de hamar kiadta a gyengéjét. Szárazon rendszeresen elforgott élesebb kanyarokból kifelé jövet, főleg hegymenetben, amikor oda raktam neki a gázt. Nem volt vészes, de nem élveztem a dolgot. Nagyon instabil volt, habár közel sem annyira, mint a túra-sport gumik a Contitól, amik egyáltalán nem tudják elviselni a nagy terhelést és rogyadoznak a kanyarban a motor tömege alatt. Ami még nagyon ótvar volt benne, az a fűrészfogas kopás. Életének utolsó 2000 km-ében jobban rázott, mint a Karoo, pedig az sem volt piskóta a témában :-). Ami (számomra) hibákat felsoroltam a fenti gumiknál, abból az új Anakee-nél semmit sem tapasztaltam. Vajsimán fut, nagyon tapad, nem csavarog, nem rogyadozik és nem csúszkál. Fékezni is nagyon pontosan lehet vele, régen éreztem már ilyen bizalmat egy gumi iránt.De persze 3300 km még nem a világ, de a kezdetek több, mint bíztatóak. "
Én is majd ezt a gummát teszem fel a Varára.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Mizsala
csendes tag
válasz -Mosquito- #21191 üzenetére
Köszi szépen! Jól éreztem én, hogy ez a tourance egy kalap szar esőben. Nekem transalp-on van, és ha jól emlékszem 2007-es a gumi. Ezzel vettem a vasat 2 hónapja. Autópályán München körül elkezdett esni az eső, 100-as tempónál szó szerint dobálta a seggét a gép, már azt hittem én csinálok valamit nagyon rosszul, mert a többiek mentek szépen (bár eléggé leszakadt az ég). Mondtam nekik, hogy azért lassítottam, mert kibaszott instabillá vált a motor. Ahogy hazajöttünk, el is kezdtem teszteket olvasni róla és kivétel nélkül lehúzzák mindenhol nedves úton.
A mai napi olvasgatás meggyőzött a gumi vásárlására, ez az írás már csak hab a tortán Kérek is árajánlatot néhány helyről Fehérváron. Esetleg ismer valaki ott jó helyet, ahol korrektül megcsinálják? Az első kerekem is kellemesen duruzsol néhány km óta, egyúttal már ott is valami csapágyat cseréltetek ha úgyis ki kell szedni a kereket. Már korábban is észrevettem, amikor tologattam, hogy mintha lenne egy kis hangja az első keréknek, de gondoltam csak bebeszélem magamnak. Most már tisztán hallatszik, de nem lötyög vagy ilyesmi.
-
zsolt19900
őstag
nos lassan alakul a kicsikém már csak a festés és a tank lakatolás van vissza, tükröt sikerült gyárit szerválnom, kormányt is egy teljesen olyant mint ami rajta volt, indexeket vadásztam, de inkább rendeltem normálisabb univerzálisat, még első fényszórót kellene vennem, mert az is horzsos, de az ráér 2-3 hét és kész is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
fattyu
veterán
válasz Daywalker #21193 üzenetére
történeti hűség kedvéért én ma is mentem 200kmt itt pest körül. Valamikor délután kisütött a nap 10 percre ezt én jelnek fogtam fel, és elindultam. Nem is esett azóta amerre én jártam. Mondjuk már leraktam.
Kezdek szarni az esőre... Félek vízes aszfalton de nem fogok otthon ülni mert mivan ha megázok.
Kapja be a zidőjárás!!!44!!4
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #21191 üzenetére
Úgy látszik az idei év a váltás a gumigyáraknál. Tavaly még semmi újdonság nem volt (talán csak a tourance EXP), a többi majdnem ugyanaz, mint 5-6 éve. Ha idén kellene gumit cserélnem, nagyon valószínű, én is az Anakee III-ra szavaznék.
De egy a biztos. Régi gumi után az új olyan, mintha új motort kaptál volna, legalábbis az én esetemben az 5 éves, kicsit szögletesre kopott Tourance után az új gumi (ami ugyanolyan Tourance volt), hát ég és föld. Persze aki sokat jár, és évente cseréli akár többször is, az nem biztos hogy ennyire észreveszi.
-
-Mosquito-
őstag
Nem nagyon tudok még hozzászólni eme gumma témában. Kedden lesz feltéve az új vasra amit vasárnap veszek meg. Ez egy új nagy kaland kezdete lesz számomra. De azon a fórumon írt tapasztalatról na meg ajánlásáról csak jókat tudok mondani.
Amúgy,igen valóban észreveszi az ember az új gumit. Akkor tényleg mintha más motoron ülne.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #21193 üzenetére
Én is mentem ma késő délután és este, de nem élveztem. Szemerkélő eső, hideg vas.
Hétvégi időjárás: majd meglátjuk. Az előző napok annyira mellémentek, hogy remélem most sem lesz igazuk.
Esőruha: hááát.. eddig egyszer vettem fel. Felvenni is macerás, benne lenni kényelmetlen. Belül nem az esőtől leszel vizes, hanem mert zárt és belefülledsz. Visszacsomagolni, beleerőszakolni a kis tartószütyőbe egy külön mutatvány. Összecsomagolva is több helyet foglal, mint amire számítottam. Csak akkor tervezem újra felvenni, ha muszáj lesz vhova adott időpontban, nagy esőben, több órán át menni.Fattyu: és gumit cseréltél-e már végre? Én arra a kőkemény túravacakra nem bíznám rá az életem...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Villanyszerelés
- Autós topik
- Futás, futópályák
- Anime filmek és sorozatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!