-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
boogie84
veterán
válasz yodamastah #20251 üzenetére
Lehet h csak azért mondom ezt mert Honda-s vagyok, de ez a határokat súrolta, talán picit be is karcolt a szabálytalanba, de aki nyerni akar az megpróbálja!
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #20251 üzenetére
Szvsz ugyanolyan volt mint a többi ilyen. Lorenzo sem kivétel, ő is brutálisan kemény szokott lenni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
csabyka666
addikt
válasz canniball #20243 üzenetére
Én is csodálkoztam, hogy ennyi, de láttam a csekket is, szóval nem kamu. Jó, nem tízezer, hanem "csak" kilencezer-hatszázvalamennyi, de az is sok. Ha jól tudom, Allianz volt a biztosító.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz dodopek #20244 üzenetére
Ez rendszámos motoron még oké, mert ott gondolom a rendszám alapján le tudja kérni, hogy van-e rá biztosítás. De segédmotoron nincs rendszám, szóval mindig vinni kell a kötvényt igazoló kis fecnit.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
vendingo
veterán
válasz csabyka666 #20255 üzenetére
Én SMKP-hoz mindig csak egy matricát kaptam amit fel kellett rá ragasztani.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tutis
őstag
válasz boogie84 #20252 üzenetére
Én szeretem mindkettőjüket, így pártatlanul tudom mondani hogy Marquez most kicsit túlbuzgó volt, és mákjuk volt hogy nem pereceltek. Nem bírom a test test elleni küzdelmet, az mindig azt jelenti hogy tisztán motorozás tudásból nem tudod megtenni azt amit lökdösődve viszel véghez..Látszik főleg a felső kameraállásokból hogy Marqueznek ahol kanyarodnia kellene, nem tud elfordulni,még sodródik egyesen kifele. Ha Lorenzó nincs ott, akkor valszeg a pálya külső részét tud csak elfordulni. Én azt mondom ne így győzzön senki. Ott van Pedrosa előzése, tiszta volt, tanítani lehetne. Ilyennel kell nyerni, legyőzni a másikat, nem lökdösődéssel..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Boxer001
veterán
Üdv!
Tavaly ősszel a forgalmi órákat hagytam abba 3 levezetett óra után, most fogom folytatni.
Ma viszont meglett a motorom, ő lenne az. [link]
Ha beférek oda a topic elejére vele...
Jah, 2003-as a masina.[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
a nyilatkozat korrekt, a viselkedés már kevésbé.. de ezek szerint ő is úgy gondolja hogy rendben volt
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
dodopek
addikt
válasz canniball #20243 üzenetére
Lehet, hogy azért fizetnek ennyit, mert van benne valami plusz szolgáltatás.Én is az allianznál vagyok, 250es chopperre fizetek 3500/negyedév.Azért ennyi, mert egy balesetbiztosítás is van benne, közlekedési balesetre. Nem is hagyom ott őket, mert amikor összecsukta az autó a lábam, 6 számjegyű összeget fizetett. A nejemnek ugyanilyen kategóriára kb 800ft/ negyedév a kedvezményekkel.
Mindenképp neten köss, rengeteg kedvezményt ad...
-
-
tutis
őstag
Az hogy Lorenzo nem védekezett eléggé és az hogy Marquez csak úgy tudott elkanyarodni hogy Lorenzót oldalba verte, kicsit mást tészta..Ha Marquez el tudott volna tisztán kanyarodni mert Lorenzo nyitva hagyta az ívet akkor nem ment volna Lorenzonak neki..Nézd meg a videót, Lorenzo már rég ráborította az ívre a motort, míg Marquez még a fékezéssel szenved, kint a lába, csak az ütközés pillanatában teszi vissza a lábát, ekkor kezd el igazán kanyarodni..
Mondom ezt úgy hogy Marquez az egyik kedvencem ebben a mezőnyben..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Boxer001
veterán
Köszi srácok!
Igen, elég ritka ebben a színben. -
.mf
veterán
válasz boogie84 #20252 üzenetére
"Lehet h csak azért mondom ezt mert
Honda-sHordás vagyok"Javítva. És ha fordítva történt volna, akkor mit mondanál?
---
Megjöttem motorolásból. Lusta banda, egyikőtök sem volt Kecsóringen
Felavattam az új gummát.Bal oldala szép, jobb oldalon kicsit ilyen.
Volt kint a Talmácsi motoros iskolából is egy csapat gyerek (8-10 évesek lehettek?), egyiknek utána a cipőjét be kellett fűzni, mert cipőt fűzni még nem tudott, de térden fordulni, azt igen Nagyon kemények voltak a kiscsávók. Egy kivételével mindegyik térden fordult, és a kis 50-es 2T-k ellenére szép lendületesen motoroztak.
Láttam Ali motorjának az ikertestvérét is, ugyanolyan kolbászzsír-metál színben. A tulaja (kb 40-45, fejre ránézésre meg nem mondtam volna, hogy motoros, annyira mérnök / bürokrata feje van) elég keményen nyomta neki, minden második kanyarban lehetett hallani, hogy le-leér a lábtartó... annak ellenére, hogy mondta, hogy közúton már nincs is ideje motorozni, pályára is csak párhetente van jut ki (családostul volt kint, volt egy kb 1 éves gyerek is, megértem).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
srry, nekem most készült el teljesen a motorom, egy gumicsere után azonnal megyek, de hátul 150 elöl 110 el nemigen találok vágottslicket, supermoto féle méret ez. még ajánlották többen a 120 as slick első gumit hátra, megfontolom.
érdekességképpen megemlítem, hogy szétszedtem az etézét is - most hogy van működő motorom - és a dugattyú kopásából nagyon látszik, hogy félre van fúrva a henger. ezt mindenképp javítani kell, szóval ezzel sem tudok egy ideig menni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
"Bal oldala szép, jobb oldalon kicsit ilyen."
Szép hideg tépés. Ügyes vagy, a bridgestonet jó nehéz megtépni Lejjeb kéne menni nyomással lehet segítene...Meg esetleg lendületesebben menni
Gondolom nem újonnan vetted, azaz más pályázott már vele. Minél kevesebb a gumin a tapadó felület, annál kevésbé melegszik a gumi. Szóval az élete vége fele könnyebben előjön a hideg tépés. Ez is rásegít ilyenkor.
Másik hogy kecsón a normál irányba alig van jobb kanyar, így a gumi jobb oldalt hidegebb lesz.
A hátsó 2.0-2.1 magasságában jó R10-el melegen. De rendesen melegen, nem lájtosan gurulászva 2.1 melegen az kb 1.7 hidegen.
[ Szerkesztve ]
-
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #20271 üzenetére
"Szép hideg tépés. Ügyes vagy, a bridgestonet jó nehéz megtépni "
Valahogy úgy érzem, hogy ezt nem dícséretnek kell vennem
Sejtem is, hogy hogyan szedtem össze. Első körben az első nagy jobbos visszafordítót eléggé benéztem, rossz ív és döntés, úgyhogy motorfékkel lassulás kigurulással, kijjebb ülés, lejjebb döntés-ráfordítás, gáz.
Fura, hogy azt mondod, hogy az élete vége felé. Jól tippelted, nem új, viszont a széle bő egy ujjnyira még érintetlen volt. Ezért gondoltam, hogy annyira sok pályát még hátha nem látott...
Hja, lejjebb kellett volna ereszteni. Ez most hidegen volt 2.1... Asszem nekem is kéne lassan beújítanom egy nyomásmérőt, ha ez ennyire érzékeny rá (előző jobban viselte). Lájtos gurulászás meg, hát tőlem idei első Kecsózásnál ennyire fussa kéremszépen sosem voltam egy gyorsvonat...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
Ezt nem 1 kanyarban szedted össze, szép fokozatosan tépi meg. Futómű is besegíthet, látni hogy nem egyenletes a tépés, ez is jelzi hogy nem egyenletesen kapja a terhelést a gumi, ami futómű beállítási problémára utal. Az jó jel hogy a tépés viszonylag a gumi szélén van. Ez azt jelenti hogy rendesen lapra döntve mered neki húzni
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Topiccsendőr #20123 üzenetére
Megnéztük a tárcsát, oldalirányú ütése csak 0,05 mm. A fékkar pumpálás megszűnt, viszont a fékerő ingadozás még mindig megvan. A kerékcsapágy rendben van, a tengely is. Ma viszem szervizbe a motort hátha tudnak kezdeni vele valamit, nekem otthon se időm, se felszerelésem nincs hozzá.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Szakbarbár #20275 üzenetére
Mitol szunt meg a pumpalas? Mit csinaltatok vele?
Fekero ingadozast pumpalas nelkul meg a radialis iranyu utes is okozhat. Ti csak az axialist mertetek meg egyelore. Meg kene merni a masikat is. Ez az amikor nem kozpontos a tarcsa.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Topiccsendőr #20277 üzenetére
Kicsit egyengettük a tárcsát. Radiálist tényleg nem mértünk, de most a hirtelen fékerő változás a tárcsa más pontján van, mint előtte. Az úszó féknyereg szorulása vagy kotyogása nem okozhat ilyen problémát?
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
vendingo
veterán
Na bakker... Ma sikeresen leolajoztam a láncot lánctisztítóval... Fura volt, hogy most nem fehéredik ki, és akkor láttam hogy cséjnklíner...
Ha már a kezembe került a tisztító tettem egy próbát vele felnitisztítás ügyileg. Frankón lekapta a dzsuvát.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Éljen, éljen hurrá! Mehetek motorozni! A vártnál hamarabb, az ígért 4 hét helyett ebben a pillanatban, 2,5 hétre megjött az A1 jogsim! Bevallom férfiasan: tegnap reggel "bűnöztem": Miután nagyjából rendbe szedtem a kis gépet pénteken-szombaton, így vasárnap reggel elsunnyogtam (az ideiglenes papírral) egy kicsit kipróbálni. Úgy 45 km-t tettem bele, a környező falvakban. Hááát, ölég sz*r vele menni, a nagyon kezes tanulómotorhoz (YBR125) képest...
(#20278) Szakbarbár: ha egy picit üt a tárcsa (és melyik nem), akkor pont ezt okozhat a féknyereg szorulása!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz vendingo #20279 üzenetére
A felniről nekem a benzines folttisztító is szépen leszedi a koszt.
bogyo112, amilyen szerencsém van, 10-én lejár a műszaki a motoromról, ha 11-én kitolnám a kapun, ott helyben elkapnának a rendőrök
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #20280 üzenetére
Akkor úgy tűnik ez a 2,5 hét a sztenderd (nekem is annyi volt) és csak tuti ami fix alapon mondják a 4 hetet.
Én tegnap kaptam kézhez a kiscsikót. De persze Murphy dolgozik, most jön a záporos-zivataros-esős időszak.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #20282 üzenetére
Tévedtem, mégsem 2,5 hétre jött meg, az előbb elszámoltam magamat; valami gyanús volt, előszedtem a papírokat. Április 17.-én vizsgáztam, 24.-én kaptam meg a vizsgaigazolást, aznap be is adtam az okmányirodában, és ma jött meg a plasztikkártya. Szóval 12 nap az, nem két és fél hét. Pedig olyan betyár hosszúnak tűnt az idő....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Szakbarbár #20278 üzenetére
Nem. Nem a feknyeregnel lesz a hiba. Abban nem fog a nyomas valtozni. Ez valamilyen utes lesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20284 üzenetére
Persze, valószínűleg üt a tárcsa. De ha nincs berohadva az úszó ágyazású féknyereg, akkor ezt oldalra szépen le tudja követni egy bizonyos határig. (éppen ezért van ilyenre kitalálva). Ha be van rohadva, és nem tud oldalra elmozdulni, na akkor van a baj. Szerintem pedig ez lesz a gond. (Motorról semmi tapasztalatom, de autónál ugyanez van. Azt meg javítottam már éppen eleget.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ccs2929
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom mennyire illik ebbe a topicba a hirdetés, de hátha...
Sajnos meg kell váljak a kis Suzuki Burman 150-es motoromtól .Üdv.
Flickr: http://goo.gl/V53ntj Ha korrekt volt az üzlet,akkor várom az értékelést!
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #20280 üzenetére
Megmondtam,hogy felesleges izgulni, mert előbb megjön. A 30 nap csak a maximális időt jelenti, nem kell annyit várni.
Milyen motor ez amiről szó vaan? Csak azért kérdem, mert a legtöbb motoron elöl csak a tárcsa úszó ágyazású, a nyereg fix, tehát nincs ami berohadjon - max az úszó tárcsa csapjai szarok (általában hátulra szoktak tenni úszó nyerget és fix tárcsát).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #20290 üzenetére
Köszi, most már megnyugodtam!
Alig várom, hogy leteljen a munkaidő, és elmenjen a zivatar (5 óra körül), és megyek egyet karikázni!
"Ma végre jó a kedvem..."Nem tudom, de például az én kis öreg csótányom ilyen: a tárcsa fix, az egész nyereg meg 2 csapon mászkálhat oldalra. Ja, és be is volt rohadva rendesen.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #20293 üzenetére
Az még hagyján, DE:
- nincs benne helyzetjelző izzó, sőt foglalatnak sem hely (gyújtásra tompított azonnal) - japán belpiac, ugye...
- 2x25W-os, alig világító gömbizzó, és a generátor összteljesítménye 50W (tehát nagyobbat sem bírna el)
- magassága kb. nem állítható, mert ugyan a csavarokat meg lehet lazítani, de a búra egy fészekbe fekszik be a villanyakon, vagy min.
Szóval U.S.A.V. kategóriás világító berendezés (Úgy Szar Ahogy Van). Mondjuk a generátor miatt hiába is tennék fel valami normálisabb lámpaházat, halogén izzót nem bírna el...)szerk: az emberben vásárlás előtt az ilyesmi fel sem merül, ugye, pláne egy kezdőben...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #25954560 #20295 üzenetére
Az nem volna rossz, bár a foncsort ahhoz is szét kellene reszelni. Ebben a foglalat olyasmi, mint autóban a hátsó, 20/5W-os féklámpa/helyzetjelző izzó, csak van 3 db lemez nyúlványa az oldalán.
szerk: bár ha új lámpa kerülne rá, akkor egyszerűbb volna. Tényleg, találtam is ilyen izzót.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz #25954560 #20295 üzenetére
Van 35 W-os halogén, de annak tuti más foglalata van, mint a 25 W-os Bilux izzónak.
bogyo112, látom megtaláltad. A Simson gyártása vége felé csináltak Halogén izzós motorokat. Egyébként nekem sincs helyzetjelző a motoromon, és a gyújtás ráadásakor tompítottal indít. E jelzés gondolom a te lámpáidban sincs. Műszakira úgy oldottam meg, hogy ETZ első lámpát szereltem fel a motoromra.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #20294 üzenetére
Az enyémen van helyzetjelző, sőt, még az is kikapcsolható, de nem szoktam, nálam a tompított mindig be van kapcsolva, legalább ennyivel is jobban látnak.
Mondtuk már, cseréld le azt a téglatestet valami normálisabban kinéző kerekre
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Chrome
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...