-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szakbarbár
aktív tag
Nekem tegnap műszakin ezeket nézték: Fék, világítás, kürt (duda) kinek mi tetszik, alvázszám, motorszám, km óra állás, gumik állapota, a fékcső állapota, lámpákban van-e a E betű valamint prizma. Az ülésen kell keresztben lennie egy kapaszkodónak, de még nem láttam olyan embert aki használta volna.
A fékellenőrzés módja függ a vizsgáztatótól is, volt amikor csak megtolta a motort és úgy próbálta, de a legtöbbször feltették gépre. Én vizsga előtt rászántam 1000 Ft-ot és csináltattam egy féktesztet, így van idő megcsinálni ha gond van.
Holnap mehetek az okmányirodába, mert betelt a forgalmim.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Topiccsendőr
addikt
Dunlop racing KR gumiról tudunk valamit?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
ha lenne pénzem tuti kengut vennék én is mert nagyon tetszik.a nevem nem varratnám bele tuti,és elesni sem szeretnék benne...
szal lehet egy tehetősebb alteregómat láttad
behatárolható az műszaki vizsgadíj x-y közé vagy a díj mindenhol ugyanannyi és valaki tudja közületek?
tavaly júliusban lejárt...Mr.Brightside
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20404 üzenetére
Talán a legjobb gumi amit boltban megvehetsz a KR106/KR108 kombó. MI a kérdés? Amúgy hozzávetőleg azt tudja mint a D211GP / D212GP, csak ugye ez slick. Meg a mérete kicsit más a hátsónak.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #20406 üzenetére
Rs re nezegetek slickeket, es olyan elmebeteg meretben azt lattam hasznaltat. Elol 90, hatul 115 vagy 120 asban.
Sok remenyt nem fuzok hozza, de elmegyek megnezem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20407 üzenetére
Ja emzére? Azé nagyön öreget ne vegyél meg. Amúgy a melegedési ciklusokra nem érzékenyek a mai dunlop pályagumik. Ahogy fogy ela hús rajta, úgy csökken a tapadés szép lassan.
Ami horror az a keverékek számozása. Akár éven belül is változik a kód, és van hogy ugyanaz a kód más keveréket jelöl.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Elvileg hatósági áras, és a tavalyihoz képest marhára megdrágult: "A motorkerékpárok műszaki vizsgadíja 4360 forintról 11.000 forintra, a személygépkocsik műszaki vizsgáztatásakor a tavalyi 16.290 forint helyett már most is 22.000 forintot kell fizetni." Ilyen helytelenül van leírva, copy/paste-tel másoltam...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
stifi
senior tag
válasz canniball #20370 üzenetére
most nem azért, de a motorokhoz nincsen zöldkártya meg környezetvédelmi besorolás.. egy matricád van, az a műszaki vizsga matricája - ha piros akkor talán idén vizsgáztattad és 2015-ben jár le? a zöld matrica lejárata volt 2013 azt tudom..
a szín jelöli az évet, a nyíl meg amerre mutat a hónap lejáratát. zöldkártya vagy matrica motorhoz nincsen.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #20408 üzenetére
Nenem!
Aprilia RS 125 re
17 es kereke van, etezere nem is kapni a 18 as felni miatt, csak avont aminek horror ara van.
Mit jelent a nagyon regi? Mentem 8 eves slickkel, annyira nagy bajom nem volt vele.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20411 üzenetére
Hát nem lehet tudni hogy tárolták, és hogy mikor mentek vele. Lehet az jó is meg rossz is. Láttam 2x pofára esni embert a 9 éves slickkel. A 2. esés után néztük meg hogy vajon mi baja leht a guminak, mert azt mondta tök lassan ment Meg volt keményedve mint állat.
Mindegy a KR tuti jó, de hűvös időben nem árt gumimelegítőzni. (pontosabban az sosem árt )
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #20383 üzenetére
egyébként mindenki elkezdi valahogy, nem?
senkit se a pályára szültek, 2 szezonnal ezelőtt még az én motorom is karcmentes volt, oldalt 105%-os gumikkal, és egyáltalán nem érdekelt a pályázás, meg a lenéző tekintetek.. én is meg szoktam nézni más gumiját, de csak kíváncsiságból, következtetést nem vonok le még a lassú köridőből is.
abból már igen ha valakinek nagy a pofája de láthatóan béna szájhősNincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
a superzone-ban mikor vettem az arlen ness ruhámat, akkor volt olcsóbban egyrészes kenguru, igaz 1 db volt de baromi jól nézett ki. Szóval nem feltétlen luxus és jóval többet bír aszfalton csúszva. Utcára is ugyanúgy van értelme egy jó ruhának mint egy jó sisaknak.
persu, vettél már ruhát?
nekem iszonyat izomlázam van, max hazaviszem a mocit, találtam szakembereket fényezésre, szabászatra már csak pénz kéne Most ha nagyon jól megy, akkor 2 hét múlva félig-meddig pálya gépem lesz rendszámmal.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hát mindenki kezdi valahol, de bőven 3 perc feletti idővel kevesen. Már legalábbis ha az ember úgy érz hogy neki már jár egy ezres gixxer, akkor azért nem ártana valemennyire, mondjuk egy kicsit az átlagnál jobban motorozni.
Hogy szemléltessem aznap egy kint volt haver a yahama chopperével ment 2:45öt. Az életébe nem volt sportmotorja, nemis akar Vagy mondjuk 2:30at mentem elsőre egy 600as fazerrel túra gumival, kb 4-6 hete motoroztam akkor.
Szóval nem lesajnáló vagy lenéző akartam lenni, tényleg űbergáz volt a csávó. Főleg hogy még fel is volt háborodva hogy miért előzik meg annyiran. Komolyan mókás volt az egész. Leszámítva hogy közveszélyesen lassan ment a kanyarokban. Én azonnal hazakültem volna, az a kanyartempó amit produkált még közúton is problémás, nem hogy versenypályán.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #20416 üzenetére
bocs, a tiédre válaszoltam de nem rád gondoltam a lenézővel. ezt úgy nagy általánosságban értettem
szerintem is az igazi gáz az amit mondasz, ha valakinek nagy a szája de nincs mire. szerintem az nem baj ha valaki nem tud motorozni, csak ne is csináljon úgy...
hány olyan sztorit hallottam már hogy "nekem ezres gép kell, kinőttem már ezt" - és miért nőtted ki? "mert nem megy többet 250-nél az árpád hídon"...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
A jobbik eset az szokott lenni, hogy kimegy az utcai harcos pályázni (persze a gyors csoportba, mer ő nem lassú), és amikor látja hogy kerülgetik mint a pocsolyát, akkor rájön hogy hoppá baj van, lehet meg kéne tanulni motorozni Majd pedig magához tér, és szépen áthelyezi az utcai orosz rulettezést a pályanapok idejére.
A gond az, hogy amikor pár év tanulás után az utcai csoportokból a leggyorsabbak közé beharcolja magát az ember, akkor is mindíg van az az állat aki kikerül mint a pocsolyát.
Egy átlagos képességú amatőr minél többet pályázik, annál szerényebb lesz az évek során. Még akkor is ha már egészen jól megtanulsz motorozni, mIndíg van nálad sokkal gyorsabb a pályán Ahogy fejlődik az ember, egyre távolabbinak tűnik az a tudás amit egy VB szintű versenyző birtokol.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
láttam olyan "módosítást" a neten gs500-hoz, hogy 1db kipufogó helyett 2 db van rajta.... ez módosít esetleg negatív irányba a teljesítményen, vagy marad az ami volt csak kicsit optikailag jobban fog kinézni a motor, vagy utána kell hangolni a karburátort meg az egész mindenséget? találtam egy gyári dobot és megcsinálnám, ha nem valami elvetemült ötletnek tűnik az ügy
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zenke
aktív tag
Pesten van még olyan hely ahol olcsó a műszaki akkor?
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
Topiccsendőr
addikt
Teis arlent vettel? Nehogy ugyanolyan ruhaban jelenjunk meg a partyn
Vettem overalt, marhaboroset. Neztem a kengurut, abban nulla medenceprotektor volt, inkabb vettem a marhat, abban normalis protektor van. Meg egy mugen kesztyut. Szoval nekem gumi kell csak es megvagyok idenre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20423 üzenetére
És mikor lesz az első 125gp teszt kecsón?
-
senior tag
válasz yodamastah #20424 üzenetére
Hajjaj, az ám! Jövő hétvégén a versenyen!
(MAMI kupa lesz Kecsón)
Anno mikor kész lett a pálya MZ-m én is stílszerűen élesben, a versenyen mentem vele életemben először..
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #20426 üzenetére
Nem nagyon szeretnek menni vele erre a versenyre. Eletemben nem voltam vele palyan. Azert nem akarok fizetni tizezreket, h fene tudja milyen idovel meg a kedvem is elmenjen egy idore. Az nem eppen felhuzo edzes lenne amugy rendszam index tukorrel mennek labon, kivancsi vagyok a gepatvetelen mit mondananak erre
Mindenkepp akarok elotte egyet edzeni, persze rohadtul be vagyok sozva, es legszivesebben mennek azonnal a versenyre. Szoval ha ugy alakul mehetnenk edzeni a jovo het utan, h a kovetkezo kecskemet versenyre valamit le tudjak rakniNem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20427 üzenetére
Hát ha idén még nem is motoroztál akkor minimum kell 1 edzés. Milyen motor az hogy rendszámos. Azt hittem pályagépet vettél.
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #20428 üzenetére
Hát, valahol ki kellett próbálnia
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #20428 üzenetére
palyagepnek vette de tud az mindent
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #20428 üzenetére
Srry olcsobb volt ez a rendszamos, mint a rendszam nelkuli, tervben az volt h semmi papir, de ez meg jobb allapotban is volt, hat akkor nehogymar ne hasznaljam utcan is
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
szombaton vagy vasárnap megy valaki kecsóringre?
persu: tavaly is ebben a ruhában nyolmultam de biztos nem ugyanazt vetted, mert utolsó darabot vittem el 99-ért.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Remélem jobb idő lesz annál, mint amit jósolnak - vasárnapra 19/10, 5mm eső
Szombat lehet, hogy más programok miatt nem lesz jó, de ez hamarosan elválik.Yoda: 24. pénteken lesz a következő motoros nap a Hringen. Azt szeretném még munka után 1 vagy 2 etapra elcsípni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #20433 üzenetére
Hetvegeim nekem is zsufoltak, de muszaj lesz ha nem akarok a mezony vegen kullogni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #20436 üzenetére
aztakrva
dunlop sportmax gp lett végül. elöl soft hátul medium.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20438 üzenetére
ÖÖÖ de melyik GP? GP van 208, 209, 211, 212, meg van GP racer stb... meg ugye vannak az UK verziók mellett az amerikai modellek
-
Integra
titán
válasz yodamastah #20433 üzenetére
időm van, csak pénzem nincsen jelenleg, gigantikus csóróság van
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #20444 üzenetére
Hát elég szopós történet volt, az időjárás nagyban hátráltatott.
Leírom az egész menetét akkor, hátha valaki kedvet kap hozzá..
Először is a legfontosabb a megfelelő előkészület, anélkül csúnya lesz a végeredmény. Szóval szépen neki kell állni csiszolni, gittelni.
A csiszolás:
120-as papír az első, géppel (én excenteres csiszolót használtam) hajlatotokban kézzel.
Utána 220-as vagy 240-es papír jön, ugyanúgy gépi és kézi vegyesen, felülettől függően.
Utána jön a gittelés. Erre műanyag gittet kell használni, mivel az kicsit rugalmasabb, nem fog töredezni ha picit mozog az idom. Ha a gittelés megszárad, megint mehet a 240-es papíros csiszolás, majd a 320-as.
Szilikonos zsírtalanító folyadékkal át kell szépen törölni az idomot, portalanítani kell.
Ha ez megvan, következik a füller. Ez már a festés részét képezi. 2K-s füllert (vagy filler) vettem szettben, így olcsóbb.
Aki nem tudná, a füller az egy töltőalapozó, szépen kitölti a hajszálkarcokat. Ha ez teljesen kiszárad, akkor lehet vizesen csiszolni, 800-1000-1500-as papírokkal. A durvább papírokkal óvatosan, Csak akkor érdemes durvábbal kezdeni ha a fújás nem tökéletes.
Vannak trükkök, pénztárcakímélő megoldások. Az egyik az hogy a töltőalapozóba szinezőt is kevernek, vagy olyan színű töltőalapozó vesznek, amilyen lesz a festék alapszíne..Így a festék jobban fog takarni.
Lehet még venni külön alapozó festéket is, én nem vettem, mivel a festéket is már 2 rétegben számoltam, nem akartam túl sok réteget, mert még maszkolások is külön rétegek..
Szóval először füller 1-2 rétegben, itt a takarása számít, 2 réteg a jobb, mert azt még vissza is kell csiszolni.
Jött a vizes papíros csiszolást, majd megint szilikon lemosó.
Utána megkapta az alapszínt, a narancsot 2 rétegben. Fontos hogy hagyjunk időt száradni a festéknek, 1-2 nap minimum. Nem érdemes kapkodni, elsietni, mert a végeredményen is meglátszik.
Ha a második réteg is kiszárad, jön a maszkolás. A minta dönti el hogy maszkolod, nekem az ezüst réteg lett az első plusz réteg. 6mm-es műanyag alapú maszkolószalagot vettem. Ha ívet akarsz maszkolni, akkor 3mm-es kell hozzá, a szélesebb maszkoló szalaggal nem lehet nagyon ívet maszkolni. Nekem pont ezért is kellett változtatnom a terven, de nem bántam meg.. A fejidom nem ilyen lett volna, de mivel nem volt 3mm-es maszkoló szalagom, így ezért lett ilyen a fejidom mintája. A maszkolást nagy körültekintéssel kell végezni, 3x ellenőrizni kell, mielőtt elkezdjük a fújást..Fontos hogy a maszkolást a fújás után már kb 15-20 perc múlva el is távolítsuk, amikor már szárad a festék, mivel ha kiszárad teljesen, akkor töredezhet a maszkolás szélein. Szóval 1 réteg a kimaszkolt részre, és lehet is leszedni amint kicsit szikkad..
Utána megvártam míg megszárad teljesen, és elkezdtem a fekete rész kimaszkolni.
Megkapta a fekete színt is, majd a matricákat.. Ha minden megvan, át kell törölni mézes kendővel az egész cuccot lakkozás előtt..1 nap múlva jött rá a lakk két rétegben. Első réteg vékonyan, második kicsit vastagabban. A lakknak kb 5-6 nap kell míg kiszárad teljesen, utána lehet feltenni a motorra..Nagyjából ennyi a története. Az időjárás azért hátráltatott mert 22 fok alatt nem szabad festeni, meg kellett várnom a jóidőt...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
Hogy oldottad meg a pormentes szobát? Fújásnál azért nem mindegy. Gondolom ha van fűthető kamra (kemence), gyorsabban ki lehet szárítani az egészet, nem kell napokat várni.
Illetve anyagilag jobban megéri eltökölni vele otthon, mint elvinni és megcsináltatni? (Mondjuk ha nincs kéznél kompresszor meg normális felszerelés, akkor gondolom nem a válasz).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
ne ess el vele, ha lehet
én meg azon gondolkodom, ha széttörném a szuper kínai idomszarom, akkor a már készre hegesztett gyári idomokat fogom, leszórom csupaszra, lakkréteg az uv ellen és felcsavarozom és kész. fényévekkel többet bír és jobb mint ezek a kínai szarok..
meg látszik, autentikus,hogy a zember használja...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #20446 üzenetére
Mivel én már 2x is pórul jártam azzal hogy más festette le a motort, így meguntam azt hogy mást gazdagítok feleslegesen. Nekem evidens volt hogy magam oldom meg. A festéshez elég egy zárt tér (garázs, műhely, stb). Mivel pályaidomról beszélünk, nem feltétel a zárt hőkamra se. A pormentesítést a legegyszerűbb módszerrel oldottam meg, többször fellocsoltam a talajt Az idomokat vállmagasságban helyeztük el, így nem lefele ment a festék fújás, tehát nem a talajról veri fel a port a szórópisztoly..
Anyagilag mindent beleszámolva kb 45ezerből jöttem ki, de ebben benne van a matricák ára is (6-7ezer ft), meg minden segédeszköz ára is, de ugye maradtak meg anyagok (gitt, csiszolópapír, füller), meg ugye többféle színt is kellett vennem. Egyszínűt szerintem 30-ból simán ki lehet hozni mindennel együtt. Meg ugye én gyöngyházfestéket vettem.
A festék mennyiségek:
narancs: 8dl +higító
fekete: 2dl + higító
ezüst: 3dl + higító
a higítás 2 rész festék 1 rész higító arányban kell végezni..
(ezüst festéket azt nem vettem, az maradt nekem régről, szóval az nem tartozik bele az árba)
kompresszor meg pisztoly adott volt a munkához..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer