-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz DigitXT #21799 üzenetére
Lényegtelen igazából, régóta szemezek egy ilyennel. 11.000 km-van benne, arra hogy megtanuljam a csínját binyán szerintem jó választás, Fehérvár - Budapest távolságot is megtudom vele tenni havonta, Pesten belül eltudok vele robogni. 2-3 évre tervezek egy ekkora motorral. Így első körben.
-
Djuree
félisten
na teljesen megfeszítettem a hátsó rúgót, meglássuk így mennyire fog rezonálni 2 személlyel meg sok cumóval...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
DigitXT
félisten
válasz Xirtam #21801 üzenetére
Persze, városban szaladgálni bőven elég. (Fehérvár - Bp már picit neccesebb.)
Egyébként dicséretes, hogy fontolva haladsz, és nem rögtön 1000-es gépre ülnél.
Nekem anno az oktató azt javasolta, hogy vegyek egy 600-as sor 4-et... Mondjuk
én azóta is robogózom, mert eleve azt akartam: a városban szaladgálni a géppel. -
TommyGun
őstag
válasz Integra #21802 üzenetére
Ha jól emléxem A2-re jogosult jelenleg, abba 400 vagy szerényebb 500-as fér bele.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
zsolt19900
őstag
válasz TommyGun #21797 üzenetére
én igazság szerint nem értem ezt a szegmenst.... nem is a szegmenst, hanem azt, hogy 125ccm-re hogy gondolhatták a gyártók, hogy JÓL mutat egy sportmotor külső
én mindig elmosolyodom, amikor meglátom a környékbeli cbr-t közeledni, hű de szép meg minden, erre a hangja, meg hogy mennyivel keskenyebb mint a nagytesója
félreértés ne essék, nem bántani akarom ezt a kategóriát, de valahogy olyan amorfak ezek a 125ös "speed" gépek számomra
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
TommyGun
őstag
válasz Integra #21807 üzenetére
Énis ezen a véleményen vagyok, 250 minimum de én 400-assal simán kezdenék.
@zsolt19900 Énse értem, de igény van rá, ha valaki veszi had csinálják.
Amúgy nekem tetszik mutatós, de ha már 125-öst vennék akkor inkább 2 ütemi 125-ös endúrót vennék, azok már elég jól mennek offroad is, abba több lehetőséget látok.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
veterán
-
canniball
nagyúr
válasz zsolt19900 #21808 üzenetére
Pedig nem mutatnak rosszul, távolról pont olyanok mint nagyobb társaik. Az más kérdés ha már van mellettük viszonyítási alap (ember, másik paripa stb.), meg ha be vannak röffentve...
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zsolt19900
őstag
válasz TommyGun #21809 üzenetére
na ja erre gondoltam én is
canniball: hát szépnek szépek persze, meg minden, de olyan illúziórombolóak számomra
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Xirtam
veterán
válasz zsolt19900 #21814 üzenetére
Ősszintén picit nekem is illúzió romboló. De, szeretnék fokozatosan váltani felfelé. Igazság szerint nincs még benőve a fejem lágya. Ezért sem akarok hirtelen nagy motorra ülni. Mert tudom, hogy nem bírnék viselkedni.
-
canniball
nagyúr
válasz zsolt19900 #21814 üzenetére
Van akinek csak ilyen illúziók jutnak, értsük meg őket is!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz Xirtam #21818 üzenetére
Még soha életemben nem motoroztam.
Okés, akkor nem tudod, hogy miért mondjuk, hogy inkább 250+.
Ne kinézet alapján válassz motort, hanem minimum próbáld ki.Szép ez a jetski, de a közút azért egy picit más világ... (Sajnos.)
Jó, most nem lenne ildomos elkezdeni viccelődni, hogy a rakparton
ha nagyon akarnád, akkor jelenleg akár végigtolhatnád jetskivel is...canniball: +1
fattyu: +1a superbike kategória közelebb áll picit!
Rendben, de nincs hasonló gép mondjuk 250-es blokkal?
(Persze, elvileg lehetne évente lépegetni feljebb, csak elég sokba
kerül. Ahogy mások is írják: nem az fog megvédeni, hogy gyenge
a blokk, sőt, akár adott esetben az sodorhat veszélyhelyzetbe is.)[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz Xirtam #21815 üzenetére
akkor meg ne vegyél félmilliós idomos sportgépet. El fogsz feküdni is kiba drága javítani. amugy meg 110 el is meg lehet halni. A 15 lóerő nem jelenti azt nem tudsz oltárira nem megfelelő tempóval bemenni egy kanyarba, vagy pánikból nyulni olyat fékre hogy elsikál az eleje...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zsolt19900
őstag
válasz canniball #21817 üzenetére
jaj mondtam, hogy nem bántásképp mondom
de
amit a többiek is mondanak, hogy mindenképp jobb lenne nagyobbat főleg ilyen felhasználásra amire kívánja használni a kedves leendő kartás
és ennyiből már ki lehet hozni sokkal sokkal olyanabb masinákat, amin nem érzi az első pár hónap után magát úgy az ember, hogy jaj miért eztet vettem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
TommyGun
őstag
válasz Xirtam #21822 üzenetére
80-as aztán 125-ös enduróval kezdtem, na azok sirály gépek tanulni, ütöd vágod meg se érzi.
Párszor csúsztam velük semmi komolyak, de meg sem érezték. Az összes műanyag hajlik mint a dög, ráadásul anyagában színezettek.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
válasz zsolt19900 #21824 üzenetére
Nem a kollégára gondoltam, hanem azokra akiknek csak A1 van.
Amúgy meg pont ahogy mondod, én kb. ennyiért nézegetem mi a kínálat 500+ccm fronton, mire váltsak ha minden jól alakul a nyáron.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zsolt19900
őstag
válasz canniball #21827 üzenetére
jó, nekik meg van még robesz, vagy ami felmerült terepesebb gép.... valahogy számomra azok a "külsők" pofásabbak eme köbcentire
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
canniball
nagyúr
válasz zsolt19900 #21828 üzenetére
No de ez teljesen szubjektív dolog, gondolom mindannyiunknak megvan az az egy kivitel amit igazán közel érez magához* és ha valakinek A1-gyel ez pont a sport kategória...
* Én legalábbis így vagyok vele, nálam a naked a favorit, és nem azt mondom hogy másmilyenre nem ülnék rá de a mosolyom nem biztos hogy ugyanolyan őszinte lenne.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
ALI_G
veterán
válasz Xirtam #21812 üzenetére
ha kis sportmotor kell, akkor A2-be most több új motor is kijött, pl [link], de van 250-es is, többi gyártónál is érdemes szétnézni, nem ismerem az alsó szegmenst.
btw, 125-ös RS apriliával persu szétalázza majd a mezőnyt a kis pályákon nem szólnám le annyira a kis gépeket.
-
#25954560
törölt tag
válasz Xirtam #21818 üzenetére
sajnos nem forumrol fogod megtudni h mi kell neked
siman lehet h ugy gondolod neked sportgep kell, aztan kikotsz egy krosszmotoron. vagy forditva. az egyes kategoriak elonyeirol, hatranyairol tudunk meselni, de hogy neked mi fog tetszeni... amelyiknek legnagyobb a melle -
mocsanisi
senior tag
Nekem a 400-asra is csúnyán néztek motoros ismerősök hogy "haver ez meg neked minek? vettél volna akkor már egy R6-ost, vagy akármilyen hatszázas sor4-et ha már sor4 b*zi vagy...."
Tegnapi nap szerzeménye ugye a kabát, meg a kesztyű: [link]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-
válasz zsolt19900 #21808 üzenetére
viszont két lötyit kérnek 100on
az más kérdés, hogy a vfr-em kétésfél-háromszor többet, és nem 13-14 ló van benne, hanem 122...viszont az is tény, hogy pályán, kamion mögé beállva, 1.3-at tankoltam 110km-re Balaton-Pest viszonylatban, kényelmes 90-100-al full szélárnyékban.
(#21832) mocsanisi:
én pedig még néha mindig visszasírom a 400-asom...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
.mf
veterán
válasz mocsanisi #21832 üzenetére
Szerintem nem a hengerűrtartalomra mondják, hanem a belpiacos mivoltára. Onnan már nem egy nagy ugrás egy 600-as, és azokhoz itthon is sokkal könnyebben és gyorsabban kapni alkatrészeket, akár újakat akár bontottakat.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
vendingo
veterán
Egyszer kipróbálnám de nem hiszem, hogy belopná magát a szívembe.
Én V2 párti vagyok, jobb szeretem a morgást hörgést röfögést durrogást.
A szomszédaimra is gondolnom kell, már megszokták, hogy remegnek az ablakok amikor reggel szívatóval melegítem a gépet[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
válasz vendingo #21841 üzenetére
szerintem ráülnél egy 400-asra (ami azért már megy is), kimennél vele egy kanyargós szakaszra, ahol beteszed 3-ba, és 6-14ezer között játszol a fordulattal, hidd el, hogy belopná magát a szívedbe.
nem nagyon kell vele autópályázni (150-160km/h 6-ban 10ezren...), de Mecsekben, Nosztorin, Cseszneken iszonyat fun, 3 évig toltam.
Alacsony súlypont, 17es kerekek, iszonyat gázreakció, nagyon lehet vele szivatni a 600-asokat is, de főleg a noob ezreseket... azaz a műmájereket Persze egyenesben elmennek mint a távirat, de kanyarban...(#21842) fattyu
ezt sose cserélném le semmiért, de mellé azért jó lenne, és lesz is még egy 400as cbr-em. [link]
de egy rvf400-as is jó lenne...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Xirtam #21818 üzenetére
Amit en figyeltem meg, az pont az, h a legtobb ember "sporolasbol" megveszi a nagyobb motort, es jol beszopatja magat vele, mert 3-4 evet elszenved, fosik rajta, asse tudja hogy kell kanyarodni, mig ez a kiskobos sportgepeknel azert nem igy van. Sokkal hamarabb meg lehet veluk tanulni motorozni. Ez hatalmas elonye a kis kobcentinek. Nem tanacsolom, h vegyel kis motort, de ha valaki istenigazabol motorozni akar, pont leszarja mi van alatta.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #21845 üzenetére
Arany középút na..
A fokozatosság valóban ajánlott, de anyagilag azt sem tudják megtenni sokan, hogy betartsák a lépcsőfokokat..
(pl kezdeni egy 250-es naked motorral - amit aztán buktával elad - vesz egy nagyobbat - aztán azt is eladja buktával, majd vesz egy ezrest, stb..)És ugye javarészt nem mindenki amiatt vesz motort, hogy a pályán kergetőzzön vele, hanem ha egyenesben nyelezi, addig a 3-30 másodpercig elöntse az agyát az adrenalin..
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban