-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, legalább tudom, miért rossz a fekete ruha. De fekete csopperhez mégsem vehetek neonzöldet?
Köszi, nincs pénzem csizmára, de szerencsére van egy - 10 éve is turiban vett - fémbetétes, vízálló túrabakancsom, ami nem csak tönkretehetetlen, hanem még viszonylag kényelmes is. Egyelőre marad!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
fattyu
veterán
válasz Bogyó bá' #21351 üzenetére
bokát nem véd. Kicsit sem. Vegyél deidikált motoros csizmátbakancsot. 3at pereceltem motorral. Mindannyiszor alatta maradt a bal lábam.Nem tudom léteznék e még térd alatt ha nem rendes cuccom lett volna....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
alvaro
senior tag
válasz #25954560 #21333 üzenetére
Max +1 liter, ha nem direkt állandóan nyélen közlekedik. Azért nem vagyunk feketemágusok
Adok akkor másik linket, más userekkel:
http://www.fuelly.com/motorcycle/hyosung/gv250
Látható, hogy sokaknak sikerül tartani magukat a 3.5-4 literhez. A legalsó, 3 literes, az a mienk. Van egy 2.8-as is, de az illető csak egy tankot vitt föl, egy adat meg finoman szólva is sovány. Minél hosszabb egy log, annál többet nyom a latban...
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #21346 üzenetére
A fekete rosszabbul látszik dolog már egyből egy elég fontos dolog, a másik pedig, amit már a többiek is említettek, hogy nagyon felmelegszik a napon.
Nekem fehér alapon fekete a ruhám, nem csiricsáré, sőt, szerintem kifejezetten jól is néz ki, boltban is elismerő pillantásokat kapni Hátránya viszont, hogy egy rovartani kiállítás van időnként rajtam...szerk
alvaro: motoros csizmában 20km? A hónap elején gyalogoltam egyszer kb. 5-6 km-t a csizmámban. Egy bő ujjbegynyi méretű vízhólyag lett a jutalmam[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Zin
senior tag
2t olajat online honnan érdemes rendelni?Motul/Repsol/Castrol jöhet szóba
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
#25954560
törölt tag
volt valami tanulmany h igazibol nem is a ruha, hanem a buko szine szamit.
hogy kicsit erveljek a fekete borszerko mellett is: nincs ellenervem fokent fekete, (keves piros, feher betettel) kabatom volt mindig is. es kesz. csak megallni nem szabad sajnos ket bordzseki lenne az udvozito megoldas, mert kell egy jol perforalt nyarra meg egy masik telre. -
vendingo
veterán
Ma ketten voltak megnézni a motort és nagyon tetszett nekik.
Elmondtam mindent feketén fehéren, egy picit se ferdítettem.Egyik az asszonnyal konzultál még, a másik meg a pénzére vár, de minél előbb szeretnék kipróbálni majd.
Pénteken megyünk az egyikkel próbaútra, ami a szerelőmhöz fog vezetni, hogy kicseréltessem a kuplunglamellát illetve a fékkart.
Aki előbb fizet azé a motor.Már kiszemeltem az utódot is, remélem nem viszik el az orrom elől, mert eddig 3 motort vittek el előlem 1 év alatt.
Illetve még ez.Vélemény?
Esetleg valakinek valami tippje 700-750 körül túraendurora?
Eléggé kötöm az ebet a karóhoz, AT-t szeretnék, csak hátha elcsábulok másik típusra.
Nem akarok görnyedni és pattogni!Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #21361 üzenetére
"...Nem akarok görnyedni és pattogni! ..." Vegyél choppert! pld.
Ezt a hónaljszárítós dumát nem ismertem, besírtam rajta!
Ja, lehet vagy 5 literes tankja, jó sűrűn kell vele megállni a benzinkútnál pihengetni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
salieri.
őstag
válasz csongi #21344 üzenetére
Robogó semmi esetre sem kell főleg kis kerékkel! Ismerve a magyar utak állapotát, 5 éve robogózom.
Jelenleg egy Aprilia Scarabeo 50ccm van 16"-os kerékkel.
Jogosítvány szerzése pedig folyamatban A korlátlan ,vagy hogy mondjákalvaro öszönöm a fogyasztási adatokat.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #21364 üzenetére
Még nem vezettem, csak ültem rajtuk... sok félén pl.: GS, adventure, tenere, tiger, w strom, vara, transalp, versys)
Biztos nem lesz olyan jó száguldásra, cikázni, szerpentinezni, a csajok se buknak rá, végre se mennek sokat.
Hiába hiperszuperek a sport túrák, de ha egyszer nem az én 195 centimhez vannak méretezve, nem tudok tartósan sok km-et megtenni velük fájdalom és kényelem nélkül, akkor nincs más választásom.
Amíg hajtottam az SV-t kiéltem minden száguldozási hajlamomat, már nem vonz az e fajta hóbort. Túrázni, világot látni, kirándulni vágyok.
Az én kritériumaimnak tökéletesen megfelel egy túraenduro. Biztos hiányozni fog az SV csibészsége de a hátfájás, csuklón való támaszkodás, a menetszél baszkodása tuti nem fog hiányozni. A lapockám 1 hét után is sajog, pedig masszőrnél is voltam.Egyvalamitől félek kicsit, az pedig a nagy méret, nagy súly (220-240+ kg). Az 1200Gs mindig nagy vágyam volt, de egyszer ráültem és kiábrándultam belőle. Baromi nagy bálna.
Aztán ki tudja mit hoz a jövő, lehet veszek mellé valami kis szaladgálósat.
Az igazi az lenne, ha maradna az SV is, de sajna télen elnyaraltam az AT árát.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#25954560
törölt tag
válasz vendingo #21366 üzenetére
az mar nyilvan csak veszmadarkodas h egy 23 eves geptol varsz karbantartas-mentesseget. marmint a kotelezokon kivul. ne legyen igazam, de akiben megszuletett az eladas gondolata, az nem feltetlenul csinal mar meg mindent rajta (attol eltekintve h te megjavittatod a nyilvanvalo hibakat az sv-n). es bar sosem gondoltam ugy az sv-re h dinamikus, de az AT-ra meg semmikeppen sem nem lehet h fog hianyozni a motorozasnak az a resze?
-
vendingo
veterán
válasz #25954560 #21367 üzenetére
Ha veszek egy AT-t azzal indítok, hogy a szerelőhöz betolom, szétkapatom, mindent kicseréltetek rajta amit ki kell. Erre a műveletre 150-200-at szánok. Szívesen vennék egy új F800GS-t de arra nem futja, használtan sincsen 2 milla alatt.
Biztos hiányozni fog az SV sportossága, de a vele járó kellemetlenségek nem.
Az SV nagyon is dinamikus én imádom, nem is kéne ettől sportosabb motor nekem. Néha zavart amikor a drága nyugati autók elkenték a számat végsebességnél, de a következő kocsisornál odakormoltam nekik.
Annyira kellemtelen volt a tavalyi túra óta menni az SV-el, mindig eszembe jutottak a kellemetlenségek, ezért tényleg csak túrázni/kirándulni vettem elő. Nem úgy mint amikor megvettem és mentem amíg volt pénzem benzinre.
Gondolkodtam VFR-en, GSXF-en is, de nem hiszem, hogy sokkalta jobbak lennének az SV-nél túrázás szempontjából. Főleg most hogy eléggé fos utakon is mentünk.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Dexar007
veterán
válasz vendingo #21368 üzenetére
En eloszor transalpra vagytam,vegul az XT-nel kotottem ki,es most mas nem is johetne szoba.
Fura dolgok ezek,de sosem vagytam sportgepre,pedig a korosztalyom 99%-a szerintem valami gsx fele motoron ül,amin lehet "villogni".
En Cbf-en vizsgaztam,amivel elvileg el lehetne mar turazgatni,de az orak utan felüdüles volt a 125ös DT-mre visszaülni.Give me your cum,bull!
-
fattyu
veterán
mar meg sem merem említeni hogy a sportgépek kényelmetlenek mint axiómia is csúsztatás nekem.
Elhiszem sokaknak az, én remekül elvagyok sok100kmt is az enyémen. És rá tudok nézni utána is, igen meleg mosollyal. Idén 6000kmnél járok. mindezt azon a zöld könyöklőn. Ami aláírom sportgépek között komfortos darab de annó a k6os gixeren is elvoltam ennyiket. Szóval kinek mi.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
ALI_G
veterán
válasz vendingo #21366 üzenetére
SV szerintem nem sport túra, de mindenesetre nem ezzel szoktak túrázni. K1200GT sokkal komolyabb egy ilyen túrára amin te voltál. Igaz az egyik legdrágább a piacon.
Az SV idom nélkül olyan mint egy honda hornet, plexivel meg mint egy CB600F. Ezek kisebb túrálra rendben vannak.
Persze a BMW-t se terepezésre találták ki, de az AT-t meg nem aszfaltra.
Hangsúlyozom, hogy az SV nem arra való amire te próbáltad használni mondjuk nem is vagy kis méret, de én a hornettel vezettem 1000 km-t egy nap és nem kerestem a kötelet
Az én tapasztalatom, hogy az SV a kategóriájában kényelmetlen. Mondom ezt úgy, hogy 10 km-t vezettem. Valahol a hornet és az r6r között tudnám elhelyezni.[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #21364 üzenetére
nem is mondtam, hogy tegnap megtaláltam a kuplung holtjátékát állító bizbaszt a táskám egyik rekeszében 2 idomcsavarral és 1 idomrögzítő pöcökkel együtt
hogy azokat honnan szereltük le, rejtély - de legalább megvan az 1500-at érő alátétem a kuplungbowdenhez amit külön lerendeltem mert azt hittem elveszett.. kabalának jó leszNincs időm kedvesnek lenni!
-
salieri.
őstag
Akkor mondd a kényelmes tippeket hosszabb távra! Hornet kényelmesebb mint egySV650S?
Sajna nem tudok ezer helyre elmenni nézegetni ,próbálgatni a motorokat.
Nyitott vagyok nem csak a chopper kategóriára.
Egy SV650 kihozható 4 literből is akár?
Viszont olvasva a hozzászólásokat inkább valószínű lemondok róla. -
TommyGun
őstag
válasz csongi #21348 üzenetére
Azért manapság bőven vannak színes ruhák, motorshown nézegettem a kiállítókat, nekem speciel az alap fekete és sok rikító zöld minta vagy kukás narancs jön be, tényleg jól néznek ki de brutál drágán mérik őket.
Most vagy van pofájuk a szinezés miatt elkérni 3x annyi zsét vagy csak a legjobb ruhákra képesek színt keverni ezt még nem tudom és nem is értem miért... PL EZ bejönne..."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz salieri. #21365 üzenetére
Azért egy 50-es scarabeot ne hasonlíts egy 400-as burgonyához, a burginak igaz csak 14-es kereke van de még így is ég és föld a különbség futóműben. Robogó ide vagy oda 400-tól a burgonya már nem játék...
A 650-es meg főleg nem."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #21380 üzenetére
Azért mert bőr valami még nem feltétlen jobb ez is tuti minőségi, csakhát 140-ért...
Igazából az a bajom hogy a 30-40 ezres kabik miért egyszínűek? Azokra miért nem fér el pár színes csík?"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Dexar007 #21369 üzenetére
35 vagyok de mikor 20 voltam se vágytam másra DT80-al kezdtem volt DT125-öm és KB folyamatosan enduró túra motorjaim voltak.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mosquito-
őstag
válasz vendingo #21361 üzenetére
Háát őő.. Ennyiért ennyi km-el én inkább mást is látótérbe helyeznék.. Pl, Honda Varadero,Suzuki DL 650,Yamaha TDM 850. A DL-ben igaz ugyan az a blokk,de jóval kényelmesebb,használhatóbb masina. A régi Varákról meg az a hír járja képesek 7-8 is megkajálni,de elpusztíthatatlanok. Én mindig megpróbálok mimnél fiatalabb,kevesebb km-es példányt kifogni a kiválasztott típusból.
Amondó vagyok ha az ilyen túra/eurók tetszenek,jönnek be akkor nézzél szét más márkát/típust is.
Mod.
BMW 800gs
Karcsú kis jószág. Neked az sem lenne jó. Ok hogy magas,de nem.. Na meg abban az árban nincs is.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz salieri. #21383 üzenetére
Kicsit alul vannak értékelve ezek a gépek, ahogy látszik "annyiért már nem robogót vennék"...
Tudnék mesélni mennyi előnye van agy 650es bugmannak, és semmivel sem megy rosszabbul mint egy bármelyik másik 600as gép..."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
TommyGun
őstag
-
vendingo
veterán
válasz salieri. #21378 üzenetére
A hornet biztosan kényelmesebb az SV-nél, de ez magasság kérdése is. 180cm felett senkinek nem ajánlom az SV-t.
Mit értesz hosszútáv alatt? Én 300-400 km-et lazán lenyomtam fájdalom nélkül a 195 centimmel.
Az SV soha nem fog megállni 4 literből, max ha egyenes úton mész 90-el.Mosquito34: A kilométer nem nagyon zavar az AT-nél. Ha rendesen megvan csinálva sok százezret elmennek. Angliába van egy AT ami 600 ezernél jár.
Normális Vara, DL650 nincsen 1-1.2 milla alatt, TDM850 egy fos, a 900-as már jó, viszont drágább.
Az F800GS minden igényem kielégítené, ültem rajta és nagyon bejött.
Nézegettem XT660R-t is, arra még éppen futná, de 1 hengerest inkább nem. Sajna a túrák során elég gyakran befigyel kisebb nagyobb autópálya, azt pedig nem szeretik ezek a blokkok.
Még nézelődök, hátha a látómezőmbe kerül valami másik masina, de még mindig az AT a befutó.
Szerintem ha rendesen megcsináltatom, mindent felújítok rajta akkor akár egy életen át is kiszolgál, ami a mai gépekről nem biztos, hogy elmondható.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz fattyu #21388 üzenetére
Nekem kéne...
125-ös, nagykerekes, befecskendezős, katalizátoros, 4t, 2,5 literes fogyasztással (pl. Honda SH125). Még a budira is azzal járnék városon belül, mert akkor sem kéne érte többet fizetni havonta, mint a bérletért (karbantartást nem számítva, de ha ügyes vagy, még az is kijön belőle, és akkor sem a bkv-n rohadsz).Kiszámoltam, hogy az asszony napi 30 km-t utazik BKV-val és Volánnal, mindezt havi 15 ezer forintért. Ennek maximum a felébe kerülne neki a fent említett robogóval bejárni (és akkor 3 literes fogyasztással számoltam, nem 2,5 literrel). Persze, ha hozzávesszük az összes kopó-fogyót, általános szervizt, biztosítást és adókat, akkor mínuszosra jön ki a végén, de nem annyira vészes (főlg ha otthon szervizeled), a kényelem annyit simán megér.
Szóval más kategória, másra való, és pontosan azért kéne, mert baromi praktikus. Ha meg olyan a helyzet, akkor lehet a ZX-re váltani. Nem zárja ki a kettő egymást, de felesleges elfüstölni annyi pénzt a dugóban meg a fingszagú BKV-n, amikor létezik ésszerű választás.Persze mások vagyunk
Vendigo: "Szerintem ha rendesen megcsináltatom, mindent felújítok rajta akkor akár egy életen át is kiszolgál, ami a mai gépekről nem biztos, hogy elmondható."
Azt hiszem ezért még kapni fogsz itt Hagyjuk már ezt a "régiekben még volt anyag" dumát. Ez egy nagy bullshit...szélsőséges példa: egy zsiguli elment talán jó esetben 1-200 ezret generál nélkül, egy mai utolsó szar motorblokk is elmegy 4-500 ezret, ha van benne olaj cserélve.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #21392 üzenetére
1 henger nem játszik
Nézegettem már ezeket, meg a pegasokat is.Daywalker: Nem azt mondom, hogy az újak megbízhatatlanok, meg hogy a régibe még volt anyag.
Arra akarok kilyukadni, hogy a régi vasak már bizonyítottak, több tapasztalat van velük, lehet tudni mire számíthat az ember. Kapásból lenne pár ötletem, hogy 10-20 év múlva mik lesznek amik "legendának" fognak számítani mint most pl. az AT, de azokra nekem nem futja.TommyGun : Mentem én SV-el, egyik ismerős gsxr600-al, másik nexus 500-al.
A gsx-r elkente a szám, én meg a nexusét. A nexus kegyetlen lemaradt, 160-nál meg megfeküdt az órája.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #21379 üzenetére
Igen! Sajnos erről beszélek. És ez igaz az egész alkatrész piacra is. Túlárazott minden, olyan haszon kulcsok vannak hogy el sem hinné az ember. Miközben ezekből sem fogy kevesebb mint autó alkatrészből. Lehet, hogy kevesebben motoroznak és szezonális, de az alkatrészek élet tartama sem autó szintű. Szóval hol kell egy autóba 40ezer km-ként láncot cserélni, vagy 6 ezrenkét olajat? Levegő szűrős és stb....
Besírok azon hogy motor olaj szűrő ami szaros papír 1000Ft és afelett kapható, egy autós olajszűrő ami 3*akkora az is annyiba kerül. Szóval meg van a véleményem. Drágábbá teszik szándékosan, mondván speciális. Az autó alkatrész is speciális, a telefon alkatrész is ..stb. minden speciális . Azért drágább egy ruha mert van benne sárga vagy neon zöld... egy bizonyos drágulást megértek, mert mondjuk 40cm- et több varrással lehet megoldani, de ekkora túlárazást..... Nem már! Felháborító. De talán a legbosszantóbb az, hogy egy 140 000Ft-os ruha átszámolva cirka 4-5száz euró. Egy tőlünk jobban kereső országban, ez nem jelent megerőltető kiadást, de nálunk vagy keletebre.....már..KoVee84: Nem végsebességre gondolt, ebben biztos vagyok. Koca túrázás és városi közlekedésből indult a beszélgetés. . Erre tökéléletes egy 400-as Burgonya, vagy más ekkora méretű motor. Erőlködés nélkül, hagyja állva a kocsisort a lámpánál.
Más: Lehet a robogókat nem motornak besorolni . De ebben a 3-500 ezres ár kategóriában nem nagyon van más alternatíva. Egy csomó pozitív érv szól mellette. szél, esővédelem, könnyű vezetés, pakolhatóság...stb.
sajnos a kis kerék méret, 15col-ig igaz hogy pattogósabb, máshogyan kell motorozni vele. De egy 650-as 16-os kereke és futóműve már elég komfortos. Ha kell kényelmesen tol egy 100-120-as utazót, akár két személlyel is 400-tól felfele. Igen nem váltós motor,, ez tény. De nagyon praktikus. Lehet szeretni vagy nem szeretni. Olyan ez mint az autóknál az automata váltó. Az utóbbi 1,5 évben ilyet vezetek, és nagyon szeretem. Nekem bejön, rettenetes kényelmes. Azokat a váltós élvezeteket már kiéltem magamból. .
Lehet korral jár[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz KoVee84 #21393 üzenetére
De teljesen komolyan mondom. Egy átlag 600-650-esnél semmivel se megy rosszabbul, mondjuk KB pont úgy megy ahogy egy VStrom.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
ALI_G
veterán
válasz salieri. #21378 üzenetére
ha a fogyasztás annyira kardinális, bár szerintem erre alapozva nem szabad választani, akkor a suzuki GS500 (egyszerű mint egy fakocka és 4 literrel is elmegy), vagy honda CB500, kawa er5.Nem is drágák, van bőven a piacon belőlük és időtállók. Ezekkel mind lehet túrázgatni, de egy nagy európai túrát nem feltétlen ezzel kell bevállalni 2 személlyel
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban