-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz boogie84 #21846 üzenetére
ne vedd el a kedvét jók azok a 125ösök.
én is pont ugyanígy csináltam.
125össel jogsi nélkül 2.5 hónap alatt 13000 km, majd amikor meglett az A1, akkor vettem meg a 400-ast.
ezzel 2 évig mentem jogsi nélkül, majd amikor meglett az "A", akkor még a 400as volt, majd következő év végén vettem meg a viffert.
és egyszer sem kaptak el, pedig akartak párszorどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
válasz TommyGun #21809 üzenetére
én nem erőltetném a 400-ast, a 250-es bőven elég neki, 21 éves.. a 125-öt én azért nem mondom jó szívvel, mert nincsen elég ereje normális közlekedéshez, főleg ebben a budapsetnek nevezetett faluban. a 250-ben már van elég kraft, hogy eltudj indulni a lámpánál pirosból, hogy tartsd jól a tempót, és 130-nál se vívj rajta élet-halál harcot, hogy mikor robban szét a blokkod neked is, mint a gabinak meg egy fokkal jobb fék. viszont könnyű, eldobható, visszahajlítható és a fizikát sokkal jobban és gyorsabban megismerni rajta.
aztán ha ezzel már megy, utána üljön nagyobbra, akár 600-as vasra, mert az alapok belé rögzültek.
de tök egyetértek a tomival, hogy ha túl fiatalon semmi tudásra felpattansz a batárra, a legtöbb esetben csak szopatod magad... rengeteg ilyet látok ismerősi körben. és aztán mindig jön a duma hogy ááá, én nem húzom, nem azért vettem, meg most nem jövök pályára mert.... blablabla.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zsolt19900
őstag
mondtátok egyen-ketten, hogy láncpuccantáskor ildomos levenni az első lánckereket takaró lemezt, burkolatot
amennyiben jól vettem szemügyre, nálam ott van benne a tetején a kuplung bowden, ilyenkor mi a teendő, ha ki szeretném csutakolni az ott bizton felgyülemlett koszt, amit a lánc felkapott és oda hordott?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
kis videó így estére
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Xirtam
veterán
A videó amit linkeltél nagyon durva. És maximális respect az összes résztvevőnek. Iszonyatos kemény arcok. Érződik a több ezer KM!
Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget amúgy. Nem tudom elégszer megköszönni és remélem, hogy minél hamarabb ennek a "csoportnak" a tagja elhetek.
Én viszont még is úgy döntöttem, hogy maradok az R125-nél. Lehet kicsi, lehet hogy nem megy annyira. De én jó és megfontolt motoros szeretnék lenni. Így nem bánom, ha ezzel kezdek. A Yamaha mindig is tetszett főleg az R szériák. Kellően pofás, és csak jót olvastam róla. Kezdésképp, arra hogy megtanuljam milyen is az élet 2 keréken bőven elég. 24 éves koromig szeretném vele kihúzni. Aztán váltásképp egy R6 jöhetne. De ez még a jövő zenéje.
Mindenféleképp szeretnék vele pályára is menni, még ha nem is nagy motor. De szerintem a futott KM-nél nincs jobb tanító mester.
-
canniball
nagyúr
-
Archer
őstag
válasz Xirtam #21859 üzenetére
Szerintem nincs baj a 125-ös kategóriával, mármint, hogy túl kicsit stb. Tanulni szerintem tökéletes. Meg gyengébb fék stb. az is igaz, de azért ezekkel is lehet blokkolóra fékezni ha úgy sikerül. Egyedül szerintem annyi a titka ennek a kategóriának, hogy nem szabad túlzottan sokat adni érte (fél milla szerintem már az). Lévén, ha rákapsz motorozásra és nem csak munkába járni kell A-ból B-be, max. 1,5-2 éven belül biztosan kinövöd és akkor tudd minél kevesebb bukóval eladni. Költeni a kötelező dolgokon kívül nem szabad rá (kipufogó meg minden bizbasz) mivel úgyis el fogod adni és azt a pénzt nem fogod visszakapni. Ha ezeket figyelembe veszed és 3-400 között veszel valami jobb állapotút (jellemzően ez a kis CBR ami speed külsővel van), szerintem jó választás. 250 jobb lenne, de az a kategória nemrég jelent meg megint, nem igen van még használt, max. 1-2 éves, azok meg árban...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy a tanácsadók hány százaléka próbálta ki egyáltalán bármelyik kisköbös dolgot.
megugye 2T, 4T? sornégy? egyhenger? nagyon nem mindegy. 125, vagy 250 benNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #21866 üzenetére
Nekem volt 125-ös CBR, most meg 600-as van.
Más: ha előre veszek(vettem) ledes indexeket viszont hátul marad a gyári izzós, akkor is lehet/érdemes relét cserélni vagy oldjam meg ellenállással (amit egyébként adtak is hozzájuk, az egy párhoz négyet)?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
válasz Topiccsendőr #21866 üzenetére
cbr125r, tzr125, sőt, volt babettám is! kétgangos automata (!!!) !!!!!
GECC!!!!! ilyenről álmodok évek óta! valami burzsuj buzinak meg ott a garázsában!
az élet igazságtalan!
már csak egy MV F4 kellene (senna verzió!), meg egy bimota 1d [link]
a kurva életbe...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
zedok
senior tag
Sziasztok!
Nincs ötletetek arra, hogy hol kaphatnék "gumi bólyákat" gyakorlás végett? Találtam 22.5 cmeseket 550Ft-ért de hátha akad nagyobb méretben valahol Előre is köszi a válaszokat!
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
4ezer alatt nem nagyon kell venned terelőbóját, már ha arra gondolsz, amit úttestre szoktak rakni, és vízszintes fehér csíkok vannak a narancs alapon.
ez mókásabb verzió [had gúglizzam meg neked]
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Xirtam
veterán
Skacok,
Mindenféleképpen Arai márkában gondolkozok sisak témában. Tudnátok javasolni hogy mire érdemes figyelni? Soha életemben még bukósisak se volt a fejemen. Azért az Arai márka mert F1-ben is a legtöbben ezt használják.
-
tutis
őstag
válasz Xirtam #21875 üzenetére
Sisakot ne úgy vegyél hogy pl arai kell neked. El kell menni 4-5 motoros boltba ahol különféle márkákat árulnak, és fel kell próbálni, melyik illik pontosan a fejedre..Hiába akarsz pl arait ha nem illik tökéletesen a fejedre..
Sisakmárka annyi jó van hogy nehéz felsorolni őket, bár nem magyar oldal, de a kínálatról pl itt tudsz informálódni, és ez csak egy kis szegmense a piacnak....http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz -Mosquito- #21882 üzenetére
nem azt írtam hogy innen vásároljon, azt írtam nézzen szét a kínálat miatt
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Ferdzsoo
addikt
Engem a sisakom új korában mondhatjuk keményen szorított.
Azonban 1-2 hónap elteltével tökéletes lett a tartása és hosszú távon sem volt kényelmetlen.
Én is a szorító sisakra szavazok. Ha már akkor is kényelmes amikor új, akkor az valszeg nagy lesz.."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
TommyGun
őstag
válasz Ferdzsoo #21885 üzenetére
Most vettem asszonynak bukót, magyarázd el egy nőnek miért kell satuban hordania a fejét, tönkremegy a haja ésatöbbi
Aranyos volt mert felpróbálta az M-eset és azt mondta ez pont jó kényelmes, mondom az eladónak, akkor egy S-eset vennék kösziAmúgy elképsztő mennyire mások a bukók kialakítása, amikor próbálgattam őket akkor volt Cabergből egy XL-es amit ha felvettem nyomta az államat és elég kényelmetlen volt, a mostani pedig hozzá sem ér az államhoz és M-es...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
stifi
senior tag
válasz Ferdzsoo #21885 üzenetére
rajtam valahogy sosem tágulnak a ruhák/cipők/sisakok... volt már kesztyűm, sisakom, nadrágom, kabátom ami hónapokkal később sem akart tágulni...
ezekből a következő vásárláskor kényelmeset vettem, azóta is használom őket! bőrruhából majdnem megvetette velem az eladó azt, amelyik szorította zacskómat és a csuklómat (!!), mondván hogy úgyis tágul majd.. szerencsére akkor már túl voltam a szorítós sisakon és nadrágon és nem hallgattam rá..user függő szerintem a dolog
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
Egy kis orosz rulett ... [link]
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
válasz yodamastah #21888 üzenetére
Félelemérzet = 0 -
csongi
veterán
válasz yodamastah #21888 üzenetére
Ezek nem sokáig motoroznak, főleg Oroszországban nem .
-
Integra
titán
válasz yodamastah #21888 üzenetére
van itt minden, big piston showa novicsento fireblade, gopro.. jól húzza. nem is a szembe forgalom a necces, hanem mikor az autók között azonos irányba valaki minden nélkül sávot akar váltani, na ott van bibi, egy ilyenre emlékszem a videóból, valami zöld családi kisbusz balra húzza magát álló helyzetből.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
Milyen izzót vegyek az új lámpatestbe? Jó ami a gyáriban van, esetleg tudnak-e többet a piacon lévő növelt fényerejű izzók?
-
Daywalker
addikt
Totalcaron volt teszt ezekről. Vegyél valami megbízható márkából egy normál alapizzót oszt jólvan. Nekem volt ilyen osram nightbreaker meg a tököm tudja mik, de egyik sem bírta sokáig. Sima Tungsramot használok autóban, motorban pedig sima Osram van. Ennél nem kell több. Olcsó, sokáig bírja, jól világít. Mellesleg sokkal többet érsz azzal, ha sűrűbben cseréled a normál izzót (ami folyamatosan veszít a fényerejéből), míg megvárod, hogy a csodalámpa kiégjen.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz yodamastah #21888 üzenetére
ja, 3:26-nál a kolléga meg stoppie-val bele a kereszteződésbe
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
nekem H7 van a vasban, nagy a különbség egy sima 500 Ft-os és egy 2000 ft-os emelt fényerejű között. főleg hogy sokszor sötét plexivel megyek a városban este, a sima izzóval elég keveset látok, városon kívülre nem is merek vele menni. ehhez képest egy emelt fényerejűvel országúton is simán látok mindent jól, szerintem tegyél egy próbát!
Volt Osram Silverstar izzóm, az annyira nem jó de a Tungsram Superblue (vagy új nevén Sportlight) nagyon bevált (és a nevével ellentétben nem kék, de szép erős fénye van)
(#21895) Daywalker az ilyen 100-150%-osnak kikiáltott megalight meg egyéb izzók valóban nem érik meg, de az ilyen fehérebb fényű Osram vagy Tungsram szerintem nagyon jó. pont annyival szebb a fénye amivel többet látok éjjel, és nem is olyan drágák... én próbáltam, a sima alap izzó nem elég a motoromba.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Mindketten elhibáztuk, mert általánosítottunk. Az egész mizéria függ a lámpatesttől illetve az egyéni dolgoktól (magyarul a user szemétől). Sokan csak a színhőmérséklettel játszanak (pár száz kelvinnel magasabb színhőmérséklet már elég, hogy úgy érezd, jobban látsz vele), mások tényleg emelnek fényáramot. Idézek: "Vehetünk növelt fényerejű, azonban még szabványos, például H4-es izzót, ahol a teljes fényáram a maximálisan engedélyezett közelében van, esetleg pontosan annyi. Ezzel azonban még nem biztos, hogy jól is fogunk látni, mert ha az izzó talpa csak egy fél milliméterrel van eltolva a szabványos talpsík izzószál-távolságtól, az izzószál már annyira kiesik a fókuszpontból, hogy a szabványos vetített kép helyett egy nagy pacát kapunk, nagyon sok szórt fénnyel."
Én elmondtam a tapasztalataimat: régi lámpatestbe nem volt nagy különbség a normál és a szupercsúcs között, csak az élettartam. Motorral meg teljesen jól látok a csodalámpások nélkül is (mivel nekem csak egy izzó van benne, nem kockáztatom az élettartamot, mert ha kiég éjszaka, akkor b.szhatom, az út mellett eléggé macera cserélgetni, nincs is nálam pót).
Ettől másnak persze lehet eltérő tapasztalata. Maradjunk annyiban, hogy ez sem egy olyan szakma, amit mi a billentyűzet előtt tudunk "megszakérteni". Van jó cikk a témában, azokat érdemes elolvasni, aztán ki kell próbálni, melyik a jobb az ADOTT lámpatestben, adott vezetővel.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #21899 üzenetére
én sem akartam túlozni azzal hogy nagy a különbség, félre ne értsd
attól én is parázok hogy éjjel fog kiégni, de 1 szezont simán kibír 1 ilyen amit linkeltem, van hogy kettőt is. ennél a sima halogén sem bír többet, és ugyanúgy ki tud égni éjjel, tök mindegy szerintem mennyit bír mert ugyanúgy ki tud égni éjszaka mind a kettő, nem az élettartamon múlik!
múltkor simán hazamentem reflektorral amikor így jártam, az pl sima izzó volttehát szerintem: sokezres ráfordítást nem ér mert nem hoz annyit (vagy semmit), de egy olcsóbbat érdemes kipróbálni, mert szebb a színe!
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban