-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz Daywalker #22950 üzenetére
hmm, hát ha nem fogja hátulról anya, akkor ja bizti ezért kellenek az ilyen specifikus szorítók meg takaró elemek, de bizti meglehet csinálni és szerintem nem is sokkal rosszabb a gyárinál.... jó persze levágós, hogy nem gyári, de az enyémen nincs egyáltalán full-full gagyi hatása, épp ezért nem ilyen olyan "karbon" bevonatost vettem, mert az nekem nagyon bazári lett volna
ezt a megoldást pontosan nem tudom, nekem ilyen takaró, leszorítót hátra kellett volna vennem, vagy fabrikáltatnom rokonommal, ha nem jövök rá, hogy jéé azt le lehet szedni a gyáriról , mivel hátul egy -asszem- rombusz alakzat fogja oda a gyári indexet, és ha ez nélkül tettem volna oda az univerzálisat, nem mutatott volna szépen, és nem fogatódott volna fel akkora felületen amekkorán kellene
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #22948 üzenetére
Nemrég én is végigvittem egy hasonlót. Ilyen süllyesztetett kagyló alakú első indexekkel vettem a motort, szemből szerintem kb. semmi nem látszott a jelzésből ezért döntöttem a csere mellett. Ebayen szerváltam egy pár Rizoma ledes indexet, szerintem fasza minőségűek. Fém testben van a villogó rész, gumis szárral felfogatva és olyan fényük van, hogy még a legnagyobb napsütésben is tökéletesen látni, sötétben meg... Gyárit is lekörözi szerintem fényerőben, kínaiakat meg rongyá veri. Én vettem hozzá ilyen típusspecifikus lyuk hézagolókat, szerintem tudtam volna készíteni házilag is de nem akartam barkácsolni, azokkal gyerekjáték a felszerelés. Jah meg vettem kábel toldót, az egyik végén sarus, a másikon meg a gyári típusú csatlakozó, hogy ne kelljen levágni a motor kábeleiről a csatlakozókat. Egyébként adtak hozzá ellenállást is gyárilag, indexenként kettőt de nekem az RR reléje elvillogtatja a ledest is, úgyhogy nem építettem be őket, ne legyen plusz hőforrás, max. kicsit gyorsabban villognak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Djuree
félisten
srácok ezek közül melyiket vegyem? túra céllal kellene, szélzaj nem annyira szempont, inkább a kényelem. beépített szemcsi jó lenne de nem feltétlenül.
Shark RSF2i
72900 --> 39900Shark RSF3
78900 --> 49900Shark S900
67500 --> 54000Shark RSI
96900 --> 59900X-LITE X-602
67990X-LITE X-701
68000[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
Nah nem faszolok index-szel, megrendelem a gyári tartót...nincs 3 ezer forint...azt hittem több lesz.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #22941 üzenetére
Na mi vót kakucson? Szombaton még volt bennem egy kicsi lelkesedés, hogy nekiállok féket légteleníteni (jó szar most), de vasárnapra egész napos strandolásra változott a program és hát egyáltalán nem volt rossz 32 fokban a vízben hűsölni
-
whYz
addikt
En az X-LITE X-701 es a Nolan N86 Rapid kozott gondolkozol. Megerheti a nolan a plussz penzt?
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #22948 üzenetére
Nekem "idomba süllyesztett" kis indexek vannak fenn, majd délután / este készítek róla képet, hogy szemből mennyire látszik. Eldőlést, kis esést még átvészelik, kicsit nagyobbnál már reped a búra.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz KoVee84 #22964 üzenetére
Ha már sisakozunk: melyik az a legolcsóbb sisak, amit már meg szabad venni egy 125-ös, max. 95-tel menni képes motorra? A tanfolyamra megvettem a leggagyibb Motowell OF3 nyitottat, ami viszont - azóta tudom - hogy nem biztonságos, meg már 80-nál zavaró benne a szélzaj. Szabályosan megsüketülök benne pár óra motorozás után... Pedig a "nyitott" mint műfaj tetszene (de ha nem biztonságos, akkor inkább lecserélném), piszok kényelmes egy mozdulattal felnyitni, lehajtani.
Sajnos szemüveges vagyok, így azt is bele kellene kalkulálni. Használt is játszik, csak olcsó legyen...
Mik a tapasztalatok: beépített napszemüvegest tudja viselni egy már amúgy is szemüveges motoros?szerk.: ja, városban nem motorozok, csak hosszabb-rövidebb magányos túrázás. Már, ha ez számít valamit. A kényelem (egész napos elviselhetőség) viszont fontos lenne...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Djuree
félisten
csütin el akarunk mocizni a dunakanyarba bnőmmel. mit érdemes ott megnézni? merre érdemes menni? romantika ftw!
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
fattyu
veterán
válasz Bogyó bá' #22965 üzenetére
Erre azt szoktam kérdezni hogy mennyit ér az életed?
95 már nagyon bőven a meg lehet halni kategória....beépíett szemüveg + a rendes szemüveg nem megy szerintem.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
TommyGun
őstag
válasz fattyu #22967 üzenetére
Én szemüveges vagyok és tökéletes a beépített napszemüveg. Nem ér bele sehol a rendesbe.
Mikor vettem a jelenlegit próbáltam vagy 10 féle bukót de egyíknél sem volt gond ez. nyilván amikor megveszed úgyis felpróbálod és akkor fény derül a problémára."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #22967 üzenetére
Az enyém nem sokat! A haláltól nem félek, inkább a megnyomorodni + életben maradni kombinációtól.
40 - 60 - 80 ezret nem tudok, de nem is akarok sisakra szánni, így vélhetően használtakat kell nézegessek. Ott viszont a személyes próba nem biztos, hogy összejön (pl.Vatera), ezért kérdezem a tapasztalataitokat.
Remélem, hogy a méret szerinti számozás (a mostani M-es szorosan, de nem túl kényelmetlenül ül a fejemen) minden gyártónál egyforma. Vagy mégsem?Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #22965 üzenetére
Biztonság. Én úgy kerestem sisakot hogy itt jól szerepeljen (öt csillag), legyen olcsó (cca. 30k) és persze itthon kapható legyen, hogy vásárlás előtt fel tudjam próbálni, illetve lehetőleg napszemüveges legyen. Amiket találtam: MT Revenge és Caberg V2 407, itt kapott javaslat alapján utóbbit vettem.
Szélzaj. Szvsz az ellen füldugó; amikor megvettem a Caberget ámultam-bámultam hogy milyen jó (a régi gagyi sisakomhoz képest), de egy idő után rá kellett jönnöm hogy ebben is tud zavaró lenni a szélzaj.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #22961 üzenetére
Nekem volt egy kis muszaki gondom, ugyhogy nem sikerult jol. Kint volt a kistalma talma, a fater, bregyo, kispataki egy supermotoval, meg egy mz vel (!) illetve gsxr 1000 el egy "vegh" feliratos borruhas srac (letezik h vegh jana?) aki kb 3x highsideolt elottunk a celraraban. Nagyon jol ment.
Egy srac sulermotoval nala kb 1 mp vel ment jobbat-vegh elmondasa szerint-de annak csak disznek volt az elso kereke, mert kanyarra egykereken rakta, az hogy mennyire csapkod egyaltalan nem erdekelte. Hatalmas volt nezni ezeket.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TommyGun
őstag
válasz fattyu #22969 üzenetére
megjegyzem énis aszittem mindegyiknél hogy ide tuti nem fér be a szemüvegem de nem volt gond. De nyilván igazad van fejfüggő méret függő, kikell próbálni, úgyis kipróbálod mielött megveszed, de szerintem manapság azért már nagyjából odafigyelnek erre, persze ha vkinek extrém feje van az más
Más. Ha már volt akkor sorry de épp most olvastam eme cikket, annó írták páran itt hogy nem jó ha félsz egy picit a motoron, ha félelem nem is jó szó rá, én inkább félsz-et használnám de EZ egy jó cikk.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #22974 üzenetére
Ha az én fejem csak 4 csillagot "ér", akkor volna olcsó sisak több is, csak éppen Magyarországon nem forgalmazza senki sem. (40 font).
Más: most leginkább olcsó sátor kellene egyszemélyes motoros túrához, motoros találkozókra (kettőre is mennék hirtelenjében):1 tipp; 2.tipp; 3. tipp Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #22977 üzenetére
Mijaz hogy "4 csillagot ér"??! Az pont a megnyomorodni + életben maradni kategória...
-----------------------------------------
Ha már bukó: a Caberg Duke-kal van esetleg valakinek tapasztalata?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
teppik_amon
tag
válasz Bogyó bá' #22977 üzenetére
Sisak témához: ismerősöm a lidliből vett felnyitható sisakot. Szintén szemüveges, akárcsak én. Beépített napszemüveges és viszonylag jó féle. Ki kell fogni
Sátorhoz: mindig +1 fővel számolj 2 személynek 3 személyes, 1 személynek 2.
Nekem van "óccó" teszkós is, vihart is átéltem benne, kibírta beázás nélkül HA nem ért hozzá semmi a sátorhoz belülről. Aztán váltottam egy dekatlonos T2-re, ami már 2 rétegű. Ebben rettegés nélkül aludtam át a felhőszakadást Az összecsukott méret is sokat számít, nem mindegy mekkora pakkot kell rögzíteni a motorra.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #22980 üzenetére
Valami olyasmi kellene nekem is, csak Kalocsán éppen semmi sincsen. Van egy sportszerbolt, de az előzőleg 3-ikként linkelthez hasonló kis vackot adják 12k-ért...
A tiéd iglu, vagy hagyományos sátor?(#22985) teppik_amon: természetesen ezért keresek picike, 2 személyes sátrat (egyedül leszek). Autóval, az asszonnyal egy olcsó 4 személyeset szoktunk használni, de az 5 kiló, és bazi nagy. Motoron (egyedül) nem játszik. A kalocsai mini Tesco-ban meg semmilyet nem lehet kapni. Lehet valamelyik nap lemegyek Bajára (42km), ott rendes nagy Tesco van.
kieg: 1 rétegű, 1000mm-es vizet kibíró megfelelő lehet? Csak könnyebb felállítani, mint a dupla falúakat...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #22987 üzenetére
" Most mi van? Így szoktam leszállni! " ...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
csongi
veterán
válasz Integra #22992 üzenetére
Mi a tokom javul ettol? A roman rendszos millios vasak tovanbra is buntetlenul szaguldoznak. A kib szott nagy javulas mellett a jelentosen ( saccolom) orszagosan 30 % al visszaesett forgalom is kozre jatszik
Nem az az unios eloiras hogy vegyetek miliardokert trafipaxot, hanem a kozlekedes nagysagatol fuggoen mekkora lehet a balesetek szama. Ez egy arany szam ami mutatja az orszag kozlekedesi halozatanak a minoseget es fejlettsegi szintjet. De nem kibaszott kamerakkal kellen elerni. Ez is jol meg ferditett lekozles. Lassan a rendort csak akkor latunk ha becsonget a tek vagy a hatat mert epen megvernek az utcan, vagy ott bagolykodik es a kamerara vigyaz. Nah bocs a kitoresert de ez mar tenyleg megalazo amit le tolnak a torkunkok. A tobbi szart meg mar nem is emlitem. -
TommyGun
őstag
Motorral még nem kaptak le soha, de feltételezem ahhoz hátulról is lekéne fotózzanak hogy bizonyító erejű legyen a fotó, márpedig általában "bele szaladsz" a trafiba, általában...ritka amikor hátulról fotóznak...ahhoz jó búvóhely kell
Mindenesetre szánalom hogy erre van pénz...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #22995 üzenetére
Elmindom hogy az uj rendszeru kamerak kicsi merettel rendelkeznek. Harom lab kitamaszt. Egy godorbe egy bokorba. Ez talapitett kameranak szamit. Eszre sem veszed. A kamerat feszesen figyelo rendor, aki az allami javakat vedi , pedig akar 100-150 meterre egy kereszt iranyu erdosavbol egy parkolobol civil autoba vagy akarhonnan figyeli. Fel sem merul benned hogy kamerazik, mert o csak a kamerat tartja szemmel. Muszak vegen egy vezetek nelkuli eszkozre lekeri az adatokat majd a szolgalat leadasakor megy fel a koszponti adatbazisba, hozza se fer. Majd ott dontenek hogy ki kaphat es ki nem buntetest.
-
polimorf
tag
válasz Integra #22992 üzenetére
Ezt a pénzt inkább a magyar utak felújítására költenék, akkor talán az ember nagyobb sebességnél is biztonságosan tudna közlekedni.
Mert jelenleg tök felesleges a sok trfipax hisz az utak többségén még a megengedettel se lehet haladni a sok kátyú és a minősíthetetlen minőségű aszfalt miatt.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
senior tag
válasz Integra #22992 üzenetére
Hát igen..
A 'másik oldalról' meg nyomják az utcai 150+ LE-s betontorpedókat ami ilyenek miatt is egyre jobban csak nyálcsorgatássá válik a jövőben. (legalábbis nálam)
Ami egyébként lássuk logikusan, (motorozás témakörében nem túl helyénvalóan): nem is olyan nagy baj..Érzékelhetően moderálódott a közúti közlekedés sebessége a pl 10 évvel ezelőtt volt helyzethez, morálhoz képest.
Az egy másik eszembe jutó gondolatfonál, hogy miért is akarják az embereket rászorítani, bekorlátozni a 130-140 Km/h-s maximum sebességzónába, miközben a járműipar és technika folyamatosan fejlődik?
Miért is változatlanok kb 20-30 éve az ilyen jellegű közúti korlátozások mikor ma már minden szempontból sokkal fejlettebb, biztonságosabb, jobban vezethetőbb járművek vannak az utakon?Tudvalevően a statisztikákra szoktak építeni az ilyen nemzetközi közlekedési vizsgálócsoportok, akik az ajánlásokat teszik és kicsit elferdítve valószínűleg az jön ki nekik, hogy az emberek reflexei nem követik az alájuk adott technika fejlődését...
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Egyetértünk a mai technika már nem az 50,90,130-as tempóra készült.
De nem is a magyar utakra. Amik keskenyek, kátyúsak és iszonyú állapotban vannak.
Ezeket ezelőtt 30-50 évvel készítették (persze akkor is kilopták belőlük a minőségi anyagokat mint a most készültekből) csakhogy 30-50 éve még az autók is csak max 90-100-al tudtak menni. azoknak a járműveknek ez az aszfalt megfelelt, csak azóta eltelt az a bizonyos 30-50év a járművek fejlődtek az aszfalt meg maradt illetve romlott.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hálózatokról alaposan
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen