Új hozzászólás Aktív témák

  • #25954560

    törölt tag

    válasz Daywalker #56518 üzenetére

    mondjuk ebben a temaban nekem egyertelmuen pozitiv tapasztalataim vannak a markas akkukkal, mig a kozismerten olcsokkal meg nem.
    auto: optima red top. mindent kibirt, mindent inditott. mar direkt szorakoztam azzal h volt nalam birkakabel es figyeltem h latok-e raszorulokat. megdobbentoen sokat lattam. es amikor pl a sokliteres dizelekkel kirohogtek h biztos-e az h az 1.3-as toyota starlet-ben levo akksival akarom-e megprobalni, megkertem oket h azert probaljuk meg. vagy amikor nem volt nalam kabel, akkor kikaptam az akkut a kocsibol es fejjel lefele raboritottam a masik kocsi akkumulatorara (erintkezo-helyesen persze) es mar ment is :)
    oriasi inditoaram, tetszoleges beepitesi helyzet, mindent kibirt, csak legyen a generatorom jo allapotban.

    motoron ugyanez: marpedig en kifizettem a yuasat, meg parom zxr400-asaba is es sosem hagyott cserben.
    az en fzr-emben is yuasa volt, tobb het allas utan tel kozepen is siman inditotta a vasat.
    mig a csudalatos bosch (cimkes) darab egy evet elt baratom fzr1000-eben, pedig papiron boven megfelelt.

    nem ketlem h egy megbizhato, de olcsobb akkumulator is megfelelo karbantartas mellett sokaig hasznalhato, de az en motorozasi szokasaimnak (vagy csak az igenyeimnek) sokkal jobban megfelel egy gyakorlatilag gondozasmentes darab. az is igaz h amikor utoljara yuasat vettem, azert nem volt szo 3-4x arkulonbsegrol.

    (na, egyszer sem irtam h 'akksi', mit szolsz? :D)

Új hozzászólás Aktív témák