-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #56484 üzenetére
Ennyi, mondtam h ne stresszelj ra, használd.
Ah, a plexi tényleg frankó, jól mutat.
Ha meg kényelmetlen később tudsz meg zseles ülést csináltatni ra.Holnap en is tekernek egyet, remelem nem lesz eső.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #56447 üzenetére
Félre ne értsd, nem várok csodákat de a sor4 már bizonyított, az, hogy még megküldik egy kompresszorral is, az még nem. Lehet tenni Weiand-ot is a motor tetejére mondjuk, állat is lesz tőle, egy darabig...
Olcsó konstrukció szerintem a sor2 meg az egy henger, esetleg valami kihegyezetlenebb V2, a sor4 (mondjuk inkább a sportmotor sor4, ahol már magnéziumot és egyéb drága ötvözeteket használnak) már nem az olcsó kategória, persze motor szinten, egy komolyabb autóhoz képest ezek még mindig olcsó tételek.bigdady: ha über aksi kell, akkor Magneti Marelli Lithium vagy zselés Yuasa, amúgy meg szinte mindegy, azért ne a legolcsóbbat, mondjuk Banner Bike Bull, 2-3 év úgyis mindegyik.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #56501 üzenetére
Kell valamit az üléssel kezdeni, mert sokkal zsibbasztóbb, mint a kicsié volt.
A plexi jól néz ki, de csak - német autópályán mért - kb. 110-ig ér valamit, fölötte - szintén német autópályán mérve - a szél le akar szakítani a motorról.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #56503 üzenetére
Naked bike, néztél volna fejidomost.
Enyemen 150-ig simán normál testhelyzetben ülök, felette mar illik behajolni. Egyébként meg nem tudom miért kell álszenteskedni, senki sem 90-es utazó miatt vesz 5-800-1000ccm-es motort. Ha egyedül megyek es a forgalom is engedni en beállok 150-es utazora. Kb ott van motoron az az érzet, mint autónál a 110, míg utóbbival simán gyakori h tempomat 90-nel vegigtolok akar tobb 100km-t is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #56506 üzenetére
Term. mindezt csak a német autópályán.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #56506 üzenetére
Nem szeretem a "műanyag motorokat". Amúgy én tényleg 90-100 körüli tempóval fogok döcögni, mint már írtam régebben többször is: én nem "motorozok-", hanem csak "motorral kirándulok". Ki a világból, közben bámészkodom, megállok fotózni minden görbe fánál, stb. A kis 125-össel csak az volt a bajom, hogy a kamionokkal nem bírtam a versenyt, meg nem is egészséges konstans nyélgázzal hajtani egy picike gépet.
Szóval jó lesz ez a plexi nekem. Az üléssel viszont tényleg sürgősen kell valamit kezdenem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz bigdady #56496 üzenetére
Kuldtem neked szerviz manualt, abban minden benne van, az is h milyen akku kell bele. Ugy forgasd mint a bibliat es akkor elkeruljuk a felesleges kerdeseket.
Ami a markat illeti, mindegy, olcso legyen es gondozasmentes. A yuasa amit utolag veszel nem ua. mint a gyari. Szar, de draga. Nem kell draga akku, litium meg kutyafasza. Varta, banner, sot akkuban a kinaiak nagyon jok - viccen kivul."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
watador600
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom mennyire járok jó helyen. Bukósisakról szeretnék kérdezni.
Használ valaki gyárilag beépített bluetooth-os bukót? Ha igen milyet? vagy jobban megéri külön a szettet megvenni?
Neten nézegettem, nem igazán találtam semmi olyan oldalt, ahonnan tudnék böngészni.
Köszönöm előre is!
Xiaomi 11T White / Opel Astra K 1.4T / LG C3 55"
-
mm89
őstag
válasz runner 125 #56506 üzenetére
Az se mindegy milyen naked. A Z-vel 150nél még kényelmesen ülök. Az sv-n meg már 130 felett csapkodott a szél. Egyiken sincs plexi, viszont a Z lámpája jól meg van tervezve ilyen szempontból.
A német autópálya témával meg egyetértek. Én főúton 130<, ha meg véletlen autópályán megyek akkor 150 körül szoktam tolni.
Amikor hoztam haza a vasat néha "elhagytam a valóságot" a[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #56509 üzenetére
Miért kutyafasza a lítium akksi? Mert drága? Attól még nem szar.
A csingcseng akksi is szar csak az legalább olcsó. Hogy a Yuasa megéri-e a 3-4x felárat, az megint más dolog de attól még nem szar (az olcsóbb gagyikat már gyártják mindenhol, de a japán gyártásúak jók, gyárilag is azokat teszik a motorokba). Banner sem nagy szám, csak az olcsók között az még a tűrhetőbb. Nézegettem a Dynavolt aksikat tavasszal, kínaiak közül az még normálisabbnak tűnik de össze-vissza homálykodnak, nincs egy egyértelmű összefoglaló táblázat az akkuik paramétereit illetően.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #56514 üzenetére
Latom nem ertettel. Nem eri meg a felarat a draga akku, mert nem tart annyival tovabb. Azt is leirtam, hogy a gyarilag betett yuasa sem ua. mint amit utolag veszel, hiaba tunik olyannak. Sajnos tapasztalat. Banner meg a tobbi olcso is elmegy tobb evet ha szezonon kivul tolton van.
Autoba is veszik a draga akkukat, nalam a perion most tapossa a 8. evet. Szoval akinek van penze szorja csak...de egy jp moto aksi is teszi a dolgat es nem 30e."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #56518 üzenetére
mondjuk ebben a temaban nekem egyertelmuen pozitiv tapasztalataim vannak a markas akkukkal, mig a kozismerten olcsokkal meg nem.
auto: optima red top. mindent kibirt, mindent inditott. mar direkt szorakoztam azzal h volt nalam birkakabel es figyeltem h latok-e raszorulokat. megdobbentoen sokat lattam. es amikor pl a sokliteres dizelekkel kirohogtek h biztos-e az h az 1.3-as toyota starlet-ben levo akksival akarom-e megprobalni, megkertem oket h azert probaljuk meg. vagy amikor nem volt nalam kabel, akkor kikaptam az akkut a kocsibol es fejjel lefele raboritottam a masik kocsi akkumulatorara (erintkezo-helyesen persze) es mar ment is
oriasi inditoaram, tetszoleges beepitesi helyzet, mindent kibirt, csak legyen a generatorom jo allapotban.motoron ugyanez: marpedig en kifizettem a yuasat, meg parom zxr400-asaba is es sosem hagyott cserben.
az en fzr-emben is yuasa volt, tobb het allas utan tel kozepen is siman inditotta a vasat.
mig a csudalatos bosch (cimkes) darab egy evet elt baratom fzr1000-eben, pedig papiron boven megfelelt.nem ketlem h egy megbizhato, de olcsobb akkumulator is megfelelo karbantartas mellett sokaig hasznalhato, de az en motorozasi szokasaimnak (vagy csak az igenyeimnek) sokkal jobban megfelel egy gyakorlatilag gondozasmentes darab. az is igaz h amikor utoljara yuasat vettem, azert nem volt szo 3-4x arkulonbsegrol.
(na, egyszer sem irtam h 'akksi', mit szolsz? )
-
Xaels
félisten
válasz Anulu79 #56499 üzenetére
A 900 az beszámításon felül vagy összesen? Nehéz lesz olyat találni, esetleg kereskedők lennének, de azok áron alul számítanák be a mostanit. Szerintem egyébként egy VT1100 tetszene neked, de azok millió felett vannak leginkább.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #56519 üzenetére
Az optima spirálcellás akku, azért az megint más kategória, a hifisek is szeretik. Értem amit mondasz, de most motorról beszélünk, itt nem fog bikázni senki semmit. Megint az a kérdés, hogy meddig tart. Egy optima red top 55e ft (50 Ah). Egy ugyanolyan bármi más ami olcsó 15 ezer. Namármost, ha az utóbbi kibír mondjuk átlagban 5 évet, az Optima nem fog 18-at kibírni. Értem?
Amit a töltéssel kapcs írsz: az asszony robogójában FB Super nevű akku van, amit a furukawa gyárt, és azt sem kell tölteni, mert mindig fullon van amikor rákötöm, de azért mégis szoktam kondicionálni, mert a fizika ott is érvényes, ugyanúgy szulfátosodik. Az nem tom mennyibe kerül mert nem találtam sehol, valszeg még ez is a gyári lehet (akkor viszont 2008-as!). Yuasa ugyanez pepitában, ha első szerelésű. Sajnos amit utólag vettünk méregdrágán Yuasát a busába, az már nem bírja végig a telet töltés nélkül, és más is panaszkodott már rájuk.
A Boschnak akkuból volt egy pár év sötét korszaka, amikor tényleg gond volt vele - akkor vettem a Periont . Most nem tudom milyen, de nem hallani, hogy baj lenne.
Egy-egy darabokból én sem vonok le hosszú távú következtetést, de az árat nézve nem érdemes beruházni túl drága akkura, ahogy a fenti ábra is mutatja, mert élettartamban nem hozza vissza az árát, főleg az itteni motorok átlag életkorát tekintve. Az ilyen 2-3 éves ciklusok sajnos igazak sok esetben 1-2 márkánál, ha télen nem kötöd töltőre. Ha töltőn van akkor viszont simán 5-6 évet vagy többet kihúznak (sok függ a használattól is, a motor töltési rendszerétől stb). Múltkor én is azt hittem befosott a banner, amikor állt a motor fél évet a szezonban, de töltőre raktam és tavasszal simán ment, azóta is...szóval egy kis gondozás csodákra képes és szinte nem kerül pénzbe.Archer: mégvalami...a yuasa sem zselés, 20x kitárgyaltuk, hogy zselés akku nem alkalmas indítózásra. Ugyanúgy felitatott savas.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #56518 üzenetére
Csak azt akartam mondani, attól, hogy drága valami, még nem sz@r, a lítium technológia sem, igenis jó dolog, hogy ugyanazt a teljesítményt, amit ólom-savasból mondjuk talicskában kell tologatni, lítiumból egy kezemben elcipelem. Most természetesen nem a motorozás terén értettem ezt.
Amúgy nekem is Banner van, mert annak volt a legnagyobb indítóáram az itthon kaphatók közül. Én is töltögettem télen (nem volt rajt folyamatosan, annak nem látom értelmét, motorba beszerelve sincs minden nap töltve) és úgy bírt az előző kb. 3 évet. Ár/érték arányban nem rossz de ha nem számítana a pénz, biztos vennék bele valami komolyabbat. Amúgy az újak már ilyenek.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #56521 üzenetére
A yuasa-val nekem sincs jó tapasztalatom. A robogómban 2. alkalommal van yuasa és egyik sem birt 1 szezonnál többet. Szóval szerintem se érdemes a drága yuasa akkut venni.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz polimorf #56524 üzenetére
Nemtudom az mennyire igaz, de azt hallottam a robogó meg a motor akksikat ne vegyük egy lapon, mert semmilyen robogós akkumulátor nem bír ki 2 szezonnál többet. Míg a motorakkuk ennél jóval többet...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
pityaa23
senior tag
válasz Bogyó bá' #56531 üzenetére
Akkor tuti te voltál. Azért kérdeztem Bácsalmást, mert valaki észrevett és követett Bajáig, de utána elment másfelé. Neki is fekete motor fehér bukója volt. Én továbbmentem Bátaszékig, majd inkább visszafordultam, elég csúnya felhők voltak. A pécsi tv-torony lenne a cél majd még idén, de inkább m9 felé megyek, nagyon rossz az út a bajai híd és Pörböly között. Meg próbálgattam plexi nélkül a gépet, mert mikor vettem a motort már csak 3 csavar tartotta, tegnapra kirázkódott még egy és lifegett, inkább gyors levettem. Olyan hűdesokat nem számít, de számít. 120-körül már tökmindegy, hogy van-e vagy sem.
-
dugynok
senior tag
Nekem Yuasa akkum van, ez a 3. szezon vele. Télen leraktam fűtetlen garázsba 2 hónapra a vasat benne az akuval, majd márciustól elő. Május környékén mondom ránézek az akkura, kell-e vizezni vagy valami, bár hibátlanul indított. Hát srácok, az összes cella félig volt csak vízzel. Rátöltöttem vizet, fel egy napot az itt is tárgyalt Lidl-s töltőre és azóta is megy.
-
polimorf
tag
válasz pityaa23 #56537 üzenetére
Ha nem birja a tempódat majd lemarad, max bevárod
Ne törődj senkivel menj a magad tempójában amit biztonságosnak vélsz. Aki jobban tud mint te az igazodik hozzád, de a társaság az tényleg fontos, pláne ha tanulni is tudsz attól akivel mész.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Kérdés:
Mi lehet a hiba ha a gps hálózatról rendesen töltődik, de a motoron nem akar töltődni?
(A motoron a szivargyujtóban kell lennie áramnak mert a töltő ledje világit.)Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Sajnos mérőműszerem nincs igy nem tudom lemérni a szivargyujtót. A szivargyujtó közvetlen az aksira van kötve egy 7,5-ös biztositékkal. Viszont ha beledugom a töltőkábelt annak a ledje világit.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #56352 üzenetére
Jól veszem ki a szavaidból: mondhatjuk, hogy ajánlod a boltot?
Mosquito34!
Ahogy írtam rövidebb gurulásokhoz csak pár cuccot (egy kisebb üveg innivaló, pénztárca, cigi, kulcsok ilyesmi); ezek most az 5l-es üléstáskában is elférnek.
A linket köszi, majd figyelgetem!mm89!
Na egy liter az már túl kicsi, annyi hely szerintem az ülés alatt is van.
A felajánlást köszönöm neked is, de nem is a szomszédban laksz, meg bízom is benne hogy előbb mint utóbb sikerül az ismerősét kipróbálni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
Nos, csak borús az idő, remélem nem ver el az eső, de egy kört márpedig akkor is megyek.
Tegnap 1,5 hét után megjött a Bering kesztyűm is, je. Sajnos a régi már elkopott, illetve a piros fekete kevésbé illett a képbe. Fokt motornál le volt akciózva a típus (mint kiderült utolsó darabok..), be is rendeltem egy fekete T12-es méretűt (mivel nem volt már más ), de persze a kb. 2XL-es méretnek megfelelő számozású kesztyű qrva nagynak bizonyult, mindegy, visszavették. Maradt az ebay. Így már tudtam h az eggyel kisebb T11-es kell, ezt már a kezemre öntötték. Meglepő, h 7000ft-tal olcsóbb volt a franciáktól megvenni, még az itthoni akciós árhoz képest is, szállítással együtt.
Jah és ennek örömére még vettem egy laptop szállítására is alkalmas hátizsákot, ami nagyon patent. Egyelőre kipróbálom h ebbe mennyit tudok cuccolni, dobozokat jövőre halasztom.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- 3D nyomtatott versenypályák