-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
Csutortokon delutan megyunk kakucsra, ha jo ido lesz. Esetleg akinek van kedve csatlakozni az irjon itt vagy privitba.
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #56051 üzenetére
Nálunk ifa őrület lesz, nem fog menni sajnos úgy néz ki. Leghamarabb a hétvége!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
emre
veterán
Első emelőből szerintetek melyiket válasszam?
A kialakítás nem kérdés, mindenképp nyak alattit akarok, hogy az első telókat tudjam tehermentesíteni.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ferdzsoo
addikt
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
válasz dellfanboy #56045 üzenetére
Remélem a "hiszti" kifejezéssel nem rám gondoltál, mert én tényszerűen közöltem, hogy elmarad.
Viszont azt is odairtam, hogy egy másik időpontban visszatérhetünk rá. Nem gondolom, hogy ebben bármi hiszti lenne.Daywalker :
"persze lehet jönni a hangzatos kijelentésekkel, hogy csak akarni kell" Ezzel tudom rám céloztál, mert én használtam ezt a kifejezést.
Nekem is van család, nem is kicsi, de ha valamin ott akarok lenni akkor úgy intézem a dolgaimat, hogy ott lehessek. Erre gondoltam ezzel. Persze előfordulhatnak váratlan halaszthatatlan ügyek amik közbeszólhatnak, ez vitathatatlan.Amúgy meg ha bárkinek a lelki világába tapostam volna bizonyos szavaimmal attól most kérek elnézést, meg azért is, hogy megpróbáltuk igy vagy úgyösszehozni a társaságot. (Könnyebb szavakon besértődni/ lovagolni mint megszervezni egy akciót egy elég népes társaságnak.)
Most nem jött össze, de talán máskor más időpontban összejön.
Részemről ezzel zártam is a témát, (és egyáltalán nem vagyok megsértődve, és nem hisztizek amiatt, hogy nem sikerült.)Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
Mi egy kisebb csapattal, bár a többség nem fórumozik itt, azért menni fogunk. Ha esetleg kedved van csatlakozni akkor megbeszéljük. De ez mindenki másnak is szól. A tervezett indulás és találkapont marad:
Gyülekező 9:30 a Shell kúton.
Indulás 10:00PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #56056 üzenetére
Nekem nem Csak utálom amikor ezt mondogatják, mert egyszerűen nem igaz. Körülöttem napról napra változnak dolgok a munkahelyen is, így teljesen más a ritmus is. A lényeg, hogy én eddig sem tudtam (vagy csak nagyon ritkán)1000%-ig biztosra mondani dolgokat még két nappal előre sem, és ezután sem fogok tudni. Pl. hét elején úgy volt, hogy most hétvégén motorozunk, közbe jött más. Jövő hét pénteken meg úgy volt tudok menni pályára. Már most látom nem tudok. Ennyi. Majd máskor, én ezen nem vergődöm Mindegy, nem magyarázkodom, mert sokan úgysem értik meg, hogy nálam/nálunk totál másképp mennek a dolgok. Nálam nincs olyan, hogy becsengetnek ekkor és akkor meg ki, a többi időm meg szabad
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #56046 üzenetére
Szerveztem már egy pár gurulast/túrát itt a kerületben, távolabbra sose. Én nem drámázom. Mindenkinek nem lehet megfelelni időpont/helyszín/program ügyileg. Fel kell dobni dátumokat ha megfelel a többségnek akkor lehet szervezni. Csak ne nyúljon el mint a rétes..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
baboss
őstag
Elvileg megyek,most a kisebbik gyereket vinném magammal.Ha hazajön beszélek vele.
Itt tudnék csatlakozni a csapathoz,kb mikor lennétek Zsámbékon ?
Dolgoznom kellene,de elhalasztottam.
A munka megvár. fontosabb egy jó kis motorozás,15 év szünet után van mit bepótolnom.
Az a szerencsém,hogy nincs főnököm,illetve én vagyok a főnök és az alkalmazott egy személyben.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Nekem a tank már tele van.
Más:
Ma mentem be Budaörsre a lehajtó kanyarban kb 50-el mentem,láttam,hogy a mögöttem jövő autós nagyon nyomul.Meg is előzött a kanyar közepén balról,majdnem súrolta a szalagkorlátot.Nagyon siethetett valahova,vagy csak az volt a baja,hogy előtte megelőztem a Budaörsi kisoroló szakaszon,a kanyar előtt,kb 100m-rel.[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Van ötletetek hogy kivel kellene megjavíttani egy gumi melegítőt? Sajnos legutóbb hring-en kénytelen voltam gorsan leengedni az emelőről az első kereket úgy hogy rajta volt a melegítő és egy kis helyen eltört a fűtőszál.
Villanyszerelő biztos megtudja javítani, de ez elég kicsi munkának ígérkezik, kétlem hogy vállalnák. -
Ferdzsoo
addikt
Jövőre barátnőm úgy néz ki meg szeretné csinálni a motoros jogsit, egy a baja szegénynek hogy 52kg, és 1.70.
A magassága az elég szerintem az alacsonyabb motorokhoz, de hogy ő hogyan fogja megtartani a gépet azt nemtudom.
Nem egy nyápic csaj, de az 52kg vs 200kg azért nem mindegy...
Ahogy nézem súlyban a ktm-ek amik jelentősen könnyebbek az átlag japó motoroknál...
Mit gondoltok?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #56073 üzenetére
A magassag nem sokat jelent. Hosszu a laba ehhez a magassaghoz kepest vagy sem? Az en felesegem is 160+ korul van, de nem hosszu a laba, ezert eddig semmirol se ert le biztonsagosan. A nagykereku robogon is csak spiccel, pedig mar hatul is leengendtem teljesen. A suly megtartasa rutin inkabb, de ha kibillen akkor mindegy, nem fogja tudni megtartani. Tologatni mindenkepp szopo lesz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Ferdzsoo #56073 üzenetére
Csak a csajozás.
Amúgy nem kell aggódni, mert majd minden motort lentebb lehet engedni, ha mással nem, akkor egy ilyen kutyacsonttal. Amikor tanultam, akkor volt a fazer, amit kívántam veszettül a két hengeres csattogó helyett, de mondta is az oktató, hogy az le van engedve a csajoknak, nem lesz jó nekem.
polimorf: Mostanában minél több ilyen képet látok, annál inkább kívánom meg ezeket a bőr túra ruhákat.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #56076 üzenetére
Jólvan. Én is valahol így gondolom, hogy a rutin jobban számít mint maga az erő.
Lábhosszúsággal nem lesz probléma, pont tökéletesek.
Meg úgy fogjuk csinálni, beiratkozik, elkezdi aztán majd a rutinon meglátjuk hogyan megy, bírja e...v.stryker:
Azt hittem azt mondod:
Mostanában minél több ilyen képet látok, annál inkább kívánom meg ezeket a bőrruhás motoros csajokat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Czimby
addikt
válasz Ferdzsoo #56073 üzenetére
Nem lesz gond, ha ügyesen egyensúlyoz vele a magassága elég hozzá a súlyt meg ügyességgel helyettesítheti. Honda Safety-n pont ilyen esetben hasznos dolgokat tanítanak meg. Hogy szálljon fel, le, miként támassza le a mocit stb...
Állítható kutyacsont nem fog neki kelleni, meg azt nem is tennék semmilyen motorba, elmegy tőle a villaszög és egy hulladék lesz az irányíthatósága...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
bigdady
nagyúr
Melyikőtök keni ennyire Kakucsringen? Kert végéből hallani
Feree13: Cagiva raptor alacsony motor sok csajnak van 650-es érdemes megnézni
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Czimby #56080 üzenetére
Ezért sem féltem annyira mert nagyon jók a reflexei, értek ezalatt bármiféle labdajátékot, meg autóvezetésben is nagyon ügyes, egyszer kétszer volt már veszélyhelyzet, és olyan reakcióidőkkel, fékezéssel és kikerüléssel! oldott meg dolgokat hogy lehet én nem tudtam volna így lereagálni.
Szóval rendben van ilyen téren is. Ez pedig a motorozáshoz szerintem elengedhetetlen..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
BoB
veterán
válasz Ferdzsoo #56073 üzenetére
A Duke 690 benzin nélkül 150 kg. Igaz csak egy henger, és ráz kicsit.
Egyébként a magassága teljesen elég, én is 170 vagyok, mégis elvezetek bármit (enduro, supermoto is). Ezért nem értettem soha minek összeültetni egy motort...
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
3psilon
aktív tag
válasz 3psilon #55708 üzenetére
Megvettem a motort, sztori következik.
Szerelővel vettem meg, megnézte. Kicsit kopogott a motor hidegen. Már mikor megkérdezte, az eladó rátámadt, hogy "mit gondol a szerelő, hiszen ő laikus, nem ért hozzá, neki ez a rendes motorhang, tehát a motornak semmi baja".
"Jó", néztünk, láttuk, hogy nem átverni akar, csak simán lobbanékony és nem ért hozzá. Mondta a szerelő, hogy nagy valószínűséggel a kuplungban kell majd cserélni valamit, de úgy nézett ki, ez nem kritikus hiba.Motor megvesz, városban próbálgat. Négy nappal a vásárlás után először mentem ki a városból, Bp-ről. Tatabányánál az 1-es úton, 80-as tempónál minden előjel nélkül egyszer csak nagy csattanás a motorból, érzem, hogy "motorfékez", lehúzódtam, fék. Szerencsére senki nem volt a közelben, biztonságosan megúsztam a manővert.
Motor leállt, nem indult, az indítómotor nem vagy alig tudta a hengert mozgatni.
Még jó, hogy kértem assistance-ot a kötelező mellé.
Blokkhiba 160 km-rel a vásárlás után.Eladóval többszöri vita telefonon. Kooperatívan közelítettem meg a témát, de bedurrant az agya.
Semmilyen felelősséget nem hajlandó vállalni, ő hibátlan motort adott el, és egyébként sem ért hozzá, hagyjam békén, mert ő értékrendet képvisel, és felkavarta, de felhívta az ő szerelőjét, aki (látatlanban!) megmondta, hogy biztos nem a dugattyúval van a hiba, így most már megnyugodott, többet ne hívjam.Megj. egyébként nekem az jött le, hogy tényleg nem vert át, csak rettenetesen primitív módon gondolkodik. Ráadásul állítása szerint ő mindig csak városban használta a motort abban a két szezonban, sose vitte ki a városból.
Egyelőre várunk egy hetet meg több tízezer forintot, amíg szétszedik a blokkot, és kiderítik, mi szállt el.
Így vegyen az ember első motort.
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
Daywalker
addikt
válasz 3psilon #56085 üzenetére
Simán ráverhető az ügy...de az ilyen szerelőt sem értem...kopog valami és hang alapján (!!!) rámondja, hogy talán kuplung?! Kár volt rizikózni szerintem, de gyanítom ez most nem kétfilléres hiba lesz a leírásod alapján
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
3psilon
aktív tag
válasz Daywalker #56087 üzenetére
Kawa ER-5, 2001, 46.000 km.
Azt mondta, hogy "90%, hogy kuplungkosár, de van egy kis esély, hogy pl. vezérműtengely csapágy (nem biztos, hogy pont ezt mondta) vagy egyéb belső alkatrész". Nyilván nem tudhatta, mondta is, hogy ehhez szét kéne szedni. Nem mondta, hogy olyan durva, hogy ne vegyem meg... én vállaltam a kockázatot. Nekem az jött le, hogy a használt motoroknál szinte mindegyiknél van valami hasonló, de tekintve, hogy az előző tulaj ezzel tényleg járt, gondoltam, szezon végéig csak nem esik darabjaira. Tévedtem.
Másrészt, ezen kívül a motor nagyon jó állapotban volt, nem volt törve-zúzva, minden más alkatrésze teljesen okés, megkímélt állapotú volt.
Utánanéztem, jogilag szinte semmi esély erre, hogy ráverjem. Azt kéne bizonyítani egy hosszú és drága perben, hogy
1) a hiba már fennállt, amikor eladta nekem a vasat
2) tudott róla (!!)
A kettő együtt gyakorlatilag esélytelen. Csak a nem létező korrektségére számíthatok, hogy esetleg beszáll a szervizdíjba.[ Szerkesztve ]
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
Daywalker
addikt
válasz 3psilon #56088 üzenetére
Ja, hogy Kawasaki Ott általában az a baj, ha nem zörög valami Nekem is az van...(nem ER)
Reménykedjünk, hogy semmi komoly. Mivel a kerék nem blokkolt, talán nem nagy a baj.
Mindenesetre fenyegesd meg, hogy perre viszed, ha nem fizeti a javítás felét..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz 3psilon #56088 üzenetére
A leírtak alapján nem fog semmibe beszállni.
Őszintén sajnálom, hogy így alakult az első motorod. És pont elvittél egy szerelőt.... És még így is.
Szerintem is próbáld meg befenyíteni, ahogy Daywalker mondja. Próba cseresznye.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz 3psilon #56088 üzenetére
Amúgy én idiótáktól pont ezért nem veszek semmit. Ugyanis ha nem érdekli, nem ért hozzá, akkor az úgy is van karbantartva... Valami el kezd zörögni, képesek megvonni a vállukat és menni tovább, mert fogalmuk sincs, hogy gond is lehet. Pl. mint amikor valamelyik piros visszajelző a kocsinál felgyullad... ÁÁáá majd otthon megnézzük... Aztán az ilyen gépek kapnak mindent...vagy épp nem kapnak meg mindent.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
pakriksz
őstag
válasz Ferdzsoo #56073 üzenetére
én egy hasonló méretekkel rendelkező csajjal mentem együtt az oktatáskor, ahol egy GS500 és a ZR-7(230 kg) között cserélgettünk, simán elvolt a ZR-7-el.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #56089 üzenetére
Az sejthető volt, h nem Honda, ugyebár.
Feree13
Nézzetek valamilyen cruiser-t, ott alacsony az üléspozíció, bár nem tudom h a stílus mennyire jön be neki. Nekem semennyire.
3psilon
Biztosan befenyíteném. Annó adtam el egy Suzuki Vitara-t, ami általában az erdősáv mellett állt.. 2 nap múlva füst csapott fel az új tulajnál a motortérből és megállt az egész. Mint kiderült valami szétrágta a kábeleket és zárlat keletkezett. Mondjuk én korrekt voltam, mert a bontott motorvezérlő felét kifizettem.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xaels
félisten
válasz runner 125 #56094 üzenetére
Vannak modern cruiserek amik nem sokban különböznek 1-1 nakedtől már. A Kawasaki Vulcan S például ilyen, de a honda CTX szériája is ilyesmi.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
ALI_G
veterán
válasz 3psilon #56085 üzenetére
Hasznalt jarmu adasvetelnel fel evig lehet behajtani az ilyet az elozo tulajon. Latom mar utana olvastal. Akar lehet pont ennek elkerulese vegett mondta hogy o laikus...
En adtam el 6 eves motort 30000-rel, azota belement meg 15k es nem csorog, recseg. Nincs ertelme kockaztatni.
A mostani palyamotorom megvetele elott 4-5 motort is kiprobaltunk, es nagy volt a szoras. Az elso makulatlant ami jo arban volt elhoztuk. 10k km utan nincs baja, csak kopo alkatreszek, es ez palyan 16000-et forog percenkent 10xFeree: akkor semmi
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
De egyáltalán mi a fene történhetett azzal a motorral?!
Az előző tulaj eddig használta, a topiktársunk is pár napig járogatott vele, aztán - kis tempónál - egyszerűen csak nyekk? A szerelő sem talált vészes dolgokat az "átnézéskor", pedig valami előjelének kellett lennie.szerk: gondolom az olajszint elindulás előtt meg lett nézve, nem olaj nélkül futott a vas....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
FIREBLADE78
addikt
Hohó, Múltkor zebrán engedtem át pár suttyó trial biciklist ( az a törpe bicikli,mint a kinőtt ). Na, és véletlen elvitt a súlypont vagy akármi a baloldalamra,moci tuti volt 45 fokban,azt hittem el is dőlök,ami írtó gáz lett volna,de a muszklik győztek és sikerült vissza löknöm magam 1 lábbal. Tehát jól jön,ha fullosan leér a lábad
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok