-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
doc
nagyúr
pfff...
tenyleg kivancsi lennek hogy ezt milyen modon sikerult elerni, illetve mennyire kozelit a 'normalishoz' (nem, az orszaguton 50-nel szenvedes NEM normalis, hanem elet-, on-, es kozveszelyes, akarcsak a 'nem allok meg a stoptablanal mert elveszik a lendulet' modszer)
mindenesetre respect -
doc
nagyúr
szerintem az ilyen brutalisan kiszamitott, 'nem adok gazt, nem fekezek' stilussal vezetes nagyon kiidegelne (vagy annyira belefasulnek, hogy a 100 meterrel elottem lelepo gyalogos sem jutna el a tudatomig)
en inkabb kielvezem a motor adta lehetosegeket, az az 5-6 ft/km amit meg tudnek sporolni, nekem nem er annyit hogy pont azt oljem ki a motorozasbol, ami annyira jo benne (attol meg aki ugy akar menni, tolem tegye nyugodtan, csak ne tartson fel es ne okozzon veszelyhelyzetet )
-
-
Daywalker
addikt
Ha autópályán húzódnak le picit (értsd, nem vált sávot csak kihúzódik) vagy bármilyen más úton egymás mellett mennek, de hagynak helyet, akkor sem megyek el. Csak akkor, ha tiszta a helyzet (tehát van egy sávom) vagy már megálltak...akkor is nagyon figyelek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
Ne rondítsál közbe
Ez a hsz-szám Docnak volt fenntartva. Most írhatunk 60k hozzászólást, miattad!F1DO:
Hogy ki a király? Természtesen István. De hogy jön ez valami műmájerkedő majomhoz?Gábor:
én húzok is el, csak nem a bús, büdös, retkes, ....
Szomorú, de nem lep meg. Legalább még így is kevesebb, mint egy kocsié. De külföldön sem kolbász, ott a biztosítással húznak le, de sokkal mocskosabban.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
Djuree
félisten
az van neki, legalábbis gondolom de ahova vinni akartam 70km-re van, ami közelebb volt megszűnt. esőbe meg nem motorozok ha nem muszáj, majd elviszem legközelebb...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
valahol említették, hogy 2008-ban is körbement ugyanez a levél.
mint amikor bill gates osztogatja a vagyonát, évente 1x körbemegy a neten a hír.. vagy mondhatnám a lámpába épített traffipaxot is, az például excelben megy körbe minden évben, csak a dátumot írják át a levélben..szerintem az ilyet nem a webshop csinálja, hogy eladjon párat.. inkább a gyártó generál egy rémhírt, és globálisan több ezer vásárlót generálnak maguknak ezzel.. én ebben látok fantáziát, nem abban hogy az emberek jót akarnak és szólnak hogy vigyázz... engem 5 éve nem igazoltatott senki sem autóval, sem motorral, és előtte sem volt soha problémám a szervvel, mindig lehetett értelmesen beszélni velük.
arról nem is beszélve, ha nem ismered el a helyszínen, nem írsz alá semmit, akkor ugye feljelentenek, és mire megkapod az értesítést addigra veszel egyet, és azt mondod ez volt akkor is a kocsiban, csak a járőr nem akarta rendesen leolvasni a dátumot rajta, hanem kötözködött.. gondolom nem járkálnak fényképezővel így bizonyítani sem tudják, hogy nem így volt... persze amikor előadják a jó zsaru - rossz zsaru szerepet, és fenyegetőznek hogy ismerd be, írd alá, akkor sokan beszarnak a sok nullát hallva, és inkább megkönnyítik a rendőr dolgát, aláírnak bármit.. de erről már beszéltem, sajnos meg vagyunk félemlítve és a kékek istennek hiszik magukat..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Illetve ha van és le is járt, akkor könnyebb kimagyarázni, mint ha egyáltalán nincs nálad
Nálunk még nincs is akkora szigor. Pont egyik nap láttam egy régebbi összeállítást, amit a németek csináltak a hangos kipuffokról. Megállít, szép bünti, tekerheted be a db killert (ha van) és mehetsz isten hírével Ott nem lehet vitázni. Ehhez képest az eü doboz semmi.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
geree@bl
aktív tag
Na felhívtam a srácot: [link]
Ő a második tulaj. Az első alig használta, aztán kiköltözött külföldre, ezután sokat állt a motor. Azután megvette ez a srác (életkor ~30év hang alapján), de ő is keveset használta és ezért akarja eladni.
Km is azért van benne kevés az elmondása szerint mert sokat állt, illetve a villa teljesen újra lett cserélve, elmondása szerint szintén a sok állás miatt kellett.
A sérülések egy lassú kanyarodás közbeni elbambulásos elcsúszásból keletkeztek.Amit még nagyon kihangsúlyozott, hogy sok minden lett most ugye cserélve (szervízben mert ő nem nagyon ért hozzá), ahol kb ujjongtak, hogy milyen szép újszerű állapotban van a motor.
Hang alapján amúgy normális, intelligens embernek tűnt.
Lehet mégis megnézem....
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
Topiccsendőr
addikt
kéne hozzá kopogásszenzor is. Nem a lambda sávval van baja. Amúgy sem mérjük a dúsüzemet annyira, mert sosem lesz olyan.
de ha nincs hozzá írva mit tegyen ilyen elszegényedésnél, és még a gyújtást sem állítja utána, akkor nem lehet sokat várni tőle.Lényeg, hogy nincs sok értelme, szerintem még autóban sem. a tápszivattyú árát talán behozza
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
Nem volt nehéz összehozni az esőmentes vezetést.
Másfél hónapja van motorom. Indulás előtt meg mindig csekkolok több időjárás jelző oldalt.
Ha netán egyszer elkapna, az se nagyon számítana mert nem félek az esőtől, csak egyszerűen kerülöm ahogy tudom.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
shiNIN
tag
Ja. 30 ezer km rohadt kevés egy normális (=ami szerintem az és nekem kéne ) motor életében, ha már ennyi alatt adódik valami, mi lesz később?
Sokszor gondolok Teresa első 30 ezer km-ére. Fiatal kis BMW, aprópénz lehetett a fenntartása, csak olaj kellett bele meg effélék, az se gyakran (ahhoz képest a francia tulaj elhanyagolta, úgyhogy elég drága volt a megvétel utáni első szervíz). Most, hogy idősebb s elkopnak olyan alkatrészek, amiből echte BMW kell, már picit többe kerül, mint a fiatal Hyosung (az utóbbi esésből adódó költségeit nem számítva, bár az se volt vészes). Az első féktárcsája ugyan nem áll a helyzet magaslatán, de ez inkább csak a műszaki miatt gond, attól még megy.Ma mentünk egy parányit, de ez nem sok érdeklődésre tarthat számot. Múltkor kimotoroztam magamat, egyelőre nyugton vagyok. Nem nagyon szeretek aprókat menni, de nem lehet mindig hosszan tekeregni.
-
Djuree
félisten
"esőben, ha elfelejtem gondosan félrehajtogatni az útból, belelóg a csomagtartóban képződő pocsolyába, és nekiáll vizet bontani, meg tele lesz kékeszöld trutyival"
lolLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
KubanitoS
veterán
Ha betévedek egy Honda szalonba, nekem is mindig az NC700-ast erőltetik, ha esik, ha fúj. Valamiért nem szimpi az a motor számomra.
A V2 és a 4 henger között a gyakorlatban milyen különbségeket tapasztalhatunk?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vendingo
veterán
Amikor az első képet megláttam az NC-ről, akkor nagyon megtetszett, mert oda vagyok a "túraendurókért", csak nekem kevés lenne az a teljesítmény. Bár ha belegondolok, hogy új xt660z-t szerettem volna venni első körbe Bár az nem is száguldozni való.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Annyi különbséggel, hogy DL-re legalább lehet kapni doboztartó rendszert, van rendes kialakítás hozzá, ráadásul a cingár SV-re nem szívesen raknék otromba dobozokat.
Ha DL-t vettem volna, akkor tuti dobozokkal együtt, túrázásra készen.doc:
Majd este megnézem az írásod
A kaja pia csak annyi, amennyi épp az útra kell. Nem úgy gondoltam, hogy fél kiló fagyasztott lecsó+ 2 grillcsirke csalamádéval, meg 1 kiló kenyérrel. Szenyó, műzliszelet, egy flakon víz...Majd ha fix lesz a túra, akkor indulás előtt pár nappal csinálok egy próbapakolást.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
Eleg ha egy kozepes utes eri, el tud gorbulni. Nekem eseskor gorbult el eddig csak. De siman gumicserekor a gumis odaveri aztan utni fog kicsit. Ha utestol lesz benne 8as, es idoben (azonnal) ezsrevszed hogy ut, akkor ki lehet belole kocogtatni. Ilyenkor a tarcsan az alu resz torzul, ezt kocogtatod vissza. De kell hozza mero muszer ami mutatja hol van a nyolcas benne, na meg egy kis tapasztalat sem art. Ha sokat hasznaltad hogy ut a tarcsa, akkor mar nem lehet kiutogetni sem belole, soha nem lesz az igazi.
Hogy lehet nalad a 4. tarcsa ilyen rovid ido alatt hullamos azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
Az a "baj", hogy az ember minél jobban beleássa magát egy adott témába, annál jobban belekeveredik és egyre nehezebb lesz a döntés. Szerintem legalább is. Motor meg ugye jó esetben nem egy évre vesz az ember.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
stifi
senior tag
én ezt néztem ki sárgában, tetszik hogy nem idegesítően csicsás
normális felhasználás mellett nem bámulja az ember állandóan, csak néha rápillant ha bizonytalan benne.. meg kell tanulni akkor ránézni, mielőtt behúzod a kuplungot 'sztkész..
vagy miből másból kéne tudnia egy utángyártott cuccnak? lehet van olyan computer ami tudja de nem írja ki a műszerfalra, azokat biztos meg lehet hekkelni valahogy, de szerintem ilyen kevés van...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ujskodas
tag
Mikor gurulsz jó ideje behúzott kuplunggal? Minek? Motorfék, ha váltani kell kuplung, "oszt" kész. Vagy eddig szarul csináltam? Jót tesz a kuplungnak, ha sokáig van behúzva? Még soha nem gurultam se autóval, se motorral behúzott - kinyomott kuplunggal. Annak idején, (1988) olyat b@szott rám az oktató ezért, hogy többet nem volt kedvem így vezetni.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
stifi
senior tag
én 440-ért adtam fel a hirdetést, egyetlen érdeklődő volt rá és 300-at ajánlott kp-ban
mondtam hogy 330 és viheti, megállapodtunk.ez nem segített hogy az ismerősök hülyének nézzenek.. ahogy az sem hogy 440-ért alku nélkül hoztam el a gépet (nagyon helyes volt a tulajlány, a dupláját is otthagytam volna ha kéri hehe...)
aztán megvettem a CBR-t, szintén alku nélkül az egyetlen hirdetés volt amit megnéztem. 3 éve van meg, belement 30k km már hiba nélkül. nem volt rossz vétel..
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen