-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
írtam egy nagyon hosszú kommentet, de rájöttem, minek bonyolítsam ha egyről beszélünk..
valahogy én is így csinálom, nem erőltetem az integetést, ha tudom csinálom, a robogósoknak pedig visszaköszönök, úgy vettem észre általában leszarják..
de például a lámpánál előregurulásnál amikor találkozunk, mindenki visszaköszön, valahogy fura is lenne hogy ránézel a másikra, megszólítod és ő bámul előre tovább, mintha ott se lennél..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
amúgy én nem vagyok meggyőzve arról, hogy az állam ezt hogy fogja megoldani és most nem konkrétan mo-ról beszélek, hanem global. ugyanis mivel és hogy bizonyítod, illetve ők hogy fogják tudni rád erőszakolni, hogy tudják, hogy te milyen villamos áramot használsz az autóhoz. pont emiatt nem nagyon erőltetik még az energia cégek sem ezt a dolgot, mert csak a fejüket vakargatják. totál ellenőrizhetetlen az egész jelenleg. óriási pénz kiesés lesz ez a történet, ahogy az akkuk fejlődni fognak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
Ez kicsikét hasonlít ahhoz ahogy én is voltam az SM és a túrasport gépekkel.
Hosszú egyenes részen én nem tudtam tartani a tempót mert elfogyott végre, szerpentines, kanyargós részen meg én vártam rájuk.
Itt annyival lenne másabb hogy mindegy milyen úton (egyenes, kanyargós) mindig várni kellene rá ha a többiek menni akarnának.
A lényeg hogy ez Őt zavarná e vagy nem foglalkozna vele.
Ezt viszont neki kell tudnia, éreznie és hozzákalkulálni ahhoz amit szeretne majd venni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
most nem akarok szokásokba beleugatni, de nekem úgy tűnik, hogy te ott akarod használni a motort, ahol nem lehet. ha rángat valahol, akkor ne váltsd fel, hogy annyira alacsony legyen a fordulat, mert nem jó neki. Nem kell ott használni, ahol nem jól működik, ennyi az egész. szerintem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
Motorféket mindig úgy kell használni hogy ne zuhanj bele abba a fordulatba ami már rángat, 1 hengernél ez általában 3000 alatt van.Visszaváltasz egy fokozatot hogy azon tartományon felül maradjon a fordulatszám.Én kimondottan imádtam rajta a nagy motorféket.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
NINJA_V
tag
Szerintem egyszereuen csak rossz sebessegi fokozat megvalasztasrol van szo. El sem tudom kepzelni, hogy egy eles szerpentines raadasul lejtos szakaszon elforduljak 5ben.Meg autoval sem, nem, hogy motorral.
Igen a motorfek arra torekszik, hogy lassitson, es ezt illik is kihasznalni lejtos szakaszon, nem leallitani a motor, annal rosszabb nincs. Megallitani ugysem fog, max nem gyorsulsz annyira, de most erted lejton lassulni??
Kanyarban meg illik valami fordulaton elfordulni, mind1 hogy folyatott gaz vagy lejton becsukott...Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
ez továbbra is utólagos okoskodás szerintem, miután megtörténtek a dolgok.
Közgazdászok (néhány állandóan farkast kiált,az vagy bejön, vagy nem) vagy bármilyen hitelminősítő intézet figylmeztetett bárkit is 2008ra? akik minősítik az országokat, és pont ez lenne a létezésük célja? Tudta ezt valaki konkrétan, mikor jön el és hogy? Komoly szakemberek mindig is azt mondák hogy szar lesz. Erre lehet alapozni bármit is?A pénzkultúra itthon nem volt sosem fejlett, emiatt is tudtak a bankok hatalmas profitra szert tenni a válság éveiben is, kelet közép európában, amikor mindenhol veszteségük volt.
Ha szétnéztél a hitelpiacon, volt normális, fair termék itt valaha? Sokan rákényszerültek, és az itteni sajátságos helyzet miatt ez volt.
Ha senki nem vette volna ezeket a termékeket, akkor biztos revidiálja a bank a hiteltermékét, és jobbal áll elő. De mint tudjuk ez az ország nem olyan, hogy bejelentett fizud van stb. Szerintem ne okoskodjunk utólag, és ne nézzünk hülyének nagyonsok embert, mert mint mindig, az élet nem egyszerű. Voltak felelőtlenek is világos. hajjanak meg ugye.
Nem értek hozzá, ez csak egy vélemény, elnézést az offért.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
ilyen max hyosung gt 650 nél van, annak elfogy a tárcsája betéttel együtt.
vagy izzóra fékezed a tárcsátnekem volt tárcsagondom, amit elraktam X aktába.
indikátorórával kimérve nem ütött. amint fékeztem pumpált, tehát hullámos volt. 3 tárcsát próbáltam fel az agyra. az agyat is kimértem, az sem ütött semmit. Lekromofágoztam, hátha valami festékdarab tud alászorulni. semmi. Most a 4. tárcsa jó, nem üt.
azóta sem tudom mi lehetett az oka.
mindenhogy ki volt mérve axiális, radiális ütésre. el nem tudom képzelni mi a rák volt ez.nálad mi a tünet?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
kimértétek indikátorórával a többit?
milyen minőségű volt a többi tárcsa? Kawa? vagy utángyártott?
olyan is elő tud fordulni, hogy el lehet rakni a tárcsát az agy tengelyétől. ugyanolyan tüneteket produkál, mintha ütne (pumpál egy kicsit) pedig semmit nem üt, egész egyszerűen nem ugyanaz a középpontja, mint az agynak. Mindenféle erőlköds nélkül fel lehet rakni. utángyártott tárcsánál találkoztam ilyennel GSXR 1000 nél.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Jaaah bontós.
Hát itt azért ki tud ütközni, hogy kinek mi még a jó állapot. (bár nem kéne, mert ki lehet mérni mennyit üt)
Fel voltak szabályozva ezek esetleg?
Csúnya dolgokat tudnak ám csinálni alkatrészekkel bontóban, csak hogy el lehessen adni. Menet közben max az tud előjönni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tomyoy
senior tag
tavaly volt egy 150es keeway endúróm, azzal motoroztam egész évben, csak földúton és sárban , most december óta meg egy hyo650gt-s, most hogy bejött a jó idő és pont a város szélén lakok, van lehetőségem itt a a külső utcákban körözgetni a helyi cégek körül( ipari park), tehát gyakorolni tudok(0 a forgalom).
Prof01: bizony így van, ha megvan az A1 vagy Akorl. akkor ahoz képest csak 1 éven belül mehetsz különbözeti vizsgával A-ra
nyiknyiknyiknyik
-
stifi
senior tag
nekem pont elég volt az A alapóraszáma, pedig életemben akkor ültem először motoron.. az más kérdés, hogy utána még sokat kellett tanulnom egyedül, de ahhoz elég volt hogy a nulláról biztonságos közlekedővé tanítsanak..
de pl a b125 délelőtti gyorstalpalója egy vicc annak aki nem motorozik..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én 5 éve motorozom, soha nem is igazoltattak..
majd ha egyszer megkérdezik hol az EÜ csomag (ami nincs), megmutatom neki mekkora a csomagtartó, a bankkártya mellé berakok egy óvszert és megmondom hogy nekem ennyi EÜ csomag bőven elég a túléléshez, ha leszólítana valami jó csajNincs időm kedvesnek lenni!
-
Prof01
veterán
Egy túramocinál az egyáltalán nem vészes!
Az enyémnél viszont, lévén, hogy 20ezret pörög, illetve utazóban is legalább 11-12 ezret forog folyamatosan (ekkor megyek kb. 120-130at ), akkor azért elég szépen kopik a cucc.[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
Jól teszed, én is odafigyelek rá folyamatosan.
Talán túl sokszor is tisztogatom, de azon a fránya fehér felnin minden meglátszik.runner 125: Hát igen, ezen a véleményen vagyok magam is... de vhogy nem lep meg, ebben az országban, ami jó azt el kell rontani... Normális döntést nem tudnak hozni. Ott a B125 is, hurrá van végre, csakhogy fizess ki azért is +35k-t.
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
doc
nagyúr
sisak is kell majd, de egyelore elvagyok a mostanival, csak egy ev alatt annyira kitagult, hogy szerintem egy szammal kisebb jobb lenne...
de most fontosabb volt a nadrag, mivel az nem volt (pontosabban motoros nadrag nem ), es a terdeimnek tutira nem tesz jot a farmerban szaguldozas, meg azert megiscsak mas egy jofajta, valodi cordura naci... ha nagyon tele leszek, megveszem hozza a razipzarozhato kabatot is, addig meg elvagyok a gagyi MugenRace-szel is -
shiNIN
tag
S mi van akkor azzal, hogy senkihez nem alkalmazkodsz? Na majd kipróbáljuk. Illetve nem, mert ha nem szerpentin, akkor lehet, hogy elhúzok, aztán majd találkozunk a végén.
Ja igen. Mások után menni még sokkal, sokkal rosszabb tud lenni. Legközelebb igyekszem erre gondolni
-
stifi
senior tag
én tudom érteni amit mondasz, szerintem nincs ebben semmi kivetnivaló..
eszembe se jutna lenézni valakit emiatt, de remélhetőleg te sem nézed le a többieket, és nem csak azért csinálod hogy "különleges" lehess, hanem tényleg így érzed jól magad..
ez ugyanaz mint a másik irányból, sokan erőlködnek, csajozni veszik a motort, gyúrnak pózolnak kávézóban ülnek csak hogy legyenek valakik, ugyanígy akár direkt lassan közlekednek, hogy máshogy keltsenek feltűnést..ameddig valami nem erőltetett, szerintem bárhogy lehet jó
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
Értem én, csak megérteni nem bírom
Nézelődéshez nálam a bringa, a pedálozós fajtából -- nyugodt tempó, lendületmegtartás, stb, amiket írsz is. Motor nálam egyrészt a kanyargás, az erők dinamikája -- ami nálam nem az egyen-sebesség, hanem a gyorsulás-lassulás, kanyar előtt fékezés, kanyarból kigyorsítás (persze közúton csak finoman, jobban húzni irány a pálya); a másik része a kaland, a csavargás, felfedezőkörút. Kinek miFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
Hmm. Igazából azt nem értem még, hogy az alapjárat amúgy is sokkal dúsabb, mint normál működés közben, mivel az önindító által alig termelt fordulaton csak a kb 1/10 es benzin levegőt lehet begyújtani, tehát alapjáratozni sem tanácsos gurulva.
Mondjuk nem próbáltam, úgyhogy nem tudom.Villanynál nem a belső ellenállás lesz a baj. A tekercs sajátossága többet vesz el.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KubanitoS
veterán
A sárgán való áthaladás büntetése számomra a közröhej kategória. A sárga lámpajelzést pont arra találták ki, hogy az autós lássa, hogy mindjárt piros lesz a lámpa és akként tudjon cselekedni: lassítani, vagy ha megállni nem tud, akkor gyorsítani, hogy átérjen a piros előtt. Erre most azt is büntetik, aki a sárgán átmegy? Ez szánalmas...
Ennyi erővel ki kellene venni a sárga jelzést a körforgásból és a zöld egyből pirosra válthatna. Büntetés szempontjából nem lenne különbség.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Topiccsendőr
addikt
az injektor egy szolenoid szelep, aminek +- toleranciája is van nyitvatartási időben, és a nyitvatartási idő is folyamatosan változik az idő elteltével, azaz mondhatjuk, hogy kopik.
a karburátor mindig ugyanannyit fog porlasztani 20 év múlva is, adott gázoszlopsebességhez. Max az úszószintre kell ügyelni, meg a tűszelep állapotára, ami nagyban erre van hatással.az injektoros a millió szenzor miatt mindig az adott körülményhez fogja porlasztani a megfelelő mennyiségű benzint. Ezért előnyösebb.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
-
doc
nagyúr
azok, persze, baja nincs a gepsarkanynak szerencsere
hogy mennyi ideig birjak, az majd kiderul, bejegyeztem a 'szerviznaploba'
a karbiszinkron maradt ki, de ugyis gondolkodom uj kipufogodobon (de legalabbis osszekoto csovon, hogy felhuzhassam a puffancsot az ules ala), akkor meg ugyis illenetenyleg, persu ill. tobbiek: azt tudom hogy ha masik kipufogodob kerul a gepre akkor illik egy karbiszinkront csinalni, de vajon ha csak az osszekoto cso cserelodik (tehat lenyegeben a hossza valtozik mondjuk masfel-ketszeresere) akkor is van jelentosege, vagy az nem valtoztat annyit hogy szamitson?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hisense LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen