-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #20649 üzenetére
Ismerősöm nála dolgozik, besegít neki és ő is megerősítette a halottakat.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #20649 üzenetére
Just leave it...buy crap, buy twice... Én már megtanultam a leckét.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20670 üzenetére
Segíts nekem ha tudsz, légy szíves!
Melyik szoci motoron volt olyan kerek első komplett fényszóró, amelyik kerek, viszonylag lapos, kb. 180-200mm átmérőjű, és a két oldalán van a villához rögzítő csavarja? Simson jó lenne, de azt alul fogja egyetlen csavar.... ...rá kellett ébredjek, hogy a belpiacos kis Honda chopperembe nem kapok fényszóróizzót, de ha kapmék is véletlenül, jövőre a műszakin úgysem engedik át: nemhogy CE jelzés nincs a búrán, hanem ráadásul szimmetrikus (amerikai/japán) a bordázata /fénykévéje is. Nem tudom, az előző gazdái hogyan nyomták át a műszakikon... (Ja, meg amúgy is alig világít, valami halogén izzós lenne az igazi) Gányolni meg nem nagyon szeretnék, eddig nagyjából eredeti állapotú a kis csótány....Szerk: Eddig a JAWA 350 tűnik kép alapján leginkább hasonlónak... ..nem tudom, bont-e valaki ilyet...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20673 üzenetére
Engem is csak a kényszer vinne rá, bár lehet, hogy egy kerek fényszóró amúgyis jobban állna neki a gyári szögletes helyett. Ennek annyi fénye van, hogy kb. 40-nel lehet vele biztonságosan menni sötétben.... ...és pótizzót sem tud szerezni még a Honda szervíz sem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20677 üzenetére
Ha már alkatrész, van olyan webshop ahol típus alapján lehet alkatrészek között bogarászni? Egész konkrétan most CG125-höz (2006) keresnék "nívópálcát".
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
tutis
őstag
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #20700 üzenetére
jol latod, orankent 20 perc. Kethete voltam kint, tenyleg igy van. Persze ha nincs eleg bergokart akkor nyilvan valaki felmehet, de sajnos délután tele volt.
Szerinted 40 perc alatt mennyire hűl ki a gumi?kakucson idén hogy megy ez?
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #20788 üzenetére
tudatlansagomnal fogva aszittem ennyire nem lehet sporolni a gumival. ezekutan kivancsi lennek mit birna elmeletben egy ilyen egyenesvonalu egyenletes mozgassal, mondjuk fix 70km/h-nal
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #20904 üzenetére
Egy próbát megér
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #20904 üzenetére
Hátperszehogy.
Szokott itt nagy eszmecsere-észosztás folyni gyúrásról, fitnesszről, cipőkről, lakásépítésről,füvezésrőlgyepről, kapsz teljes személyiség-leírást az alapján, hogy milyen sisakod van, hát miért pont a részecskefizika ne férne ide? Úgyhogy nyomasd nyugodtan a kérdést. A válasz amúgyis 42.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20943 üzenetére
Progecad 2011. Ezt vette meg a cég a távmunkámhoz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #20904 üzenetére
mit szeretnél tudni? én tudom a választ! Mindenre.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #20965 üzenetére
Erről volt egy videó, amit a prop technél készítettek, és mutogattak ilyen csodadobozokat. A lényeg tömören: kalap szart sem érnek.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #20969 üzenetére
Nem azért nem ér kalap sz.rt se, mert...hanem mert nincs bennük kvázi semmi
Az meg a másik, hogy a GS500 annyira egyszerű, hogy ott nem fojtogattak semmit, nem is volt rá szükség. Arról nem is beszélve, hogy szerintem a gs500 tulajok többsége el sem forgatja 6000 fölé, tehát abszolút felesleges"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #20986 üzenetére
Ja igen
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20990 üzenetére
Nyolc biza (szelepenként kettő, egy keresztben, egy pedig hosszában elhelyezve)! A Honda 80-as évek eleji rettenete, az RFVC - blokk van benne. Ehhez képest már bakfitty az egyhengeres mociban alkalmazott 2 db vezérműlánc és a 2 db karburátor!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20997 üzenetére
Ez eredetileg természetesen nem chopper blokk, ha rákeresel a CBX 125 F-re, akkor látod, hogy az egy 17 lóerős, 125-ös speedgépnek született. Valamelyik elborult tervezőjük csinált belőle belpiacos kiscsoppert, némileg legyengítve a blokkot.
Főbb eltérések: a speedgépen 2 db 21mm-es torkú karbi van, 6 sebességes a váltója, és kb. 120 km/h a vége (max. fordulat 11.500).
A CBX 125 Customnak (mint az enyém), csak 17mm-esek a karbijai, és nincs benne a 6. fokozat. Elvileg 14 lóerős, 95km/h lett a vége így. (max. fordulat 11.000; de ezt ötödikben már nem forogja ki. Végsebességnél 9000 alatt van az RPM.)szerk.: elvileg kész vagyok a szelepállításal, a 0,05-ös szívó hézag az 0,1 fölött volt, a 0,08mm.-es kipufogó meg 0,15- 0,20 között valahol. Szerintem az elmúlt majd' 20 évben senkinek eszébe nem jutott vele bíbelődni.
Nem próbáltam még ki, mert szét van szedve sok minden más is (tank, benzincsap, etc.) festegetni akarom a tank alját kívülről, mert ott kezdte ki a rozsda, így próba csak este, vagy méginkább holnap lesz.A vezérmű állapotát látva ez a motor tényleg csak 19 ezret futhatott, mielőtt hozzám került. Sehol semmi kopásnyom a bütykökön, a lánc is mintha zsírúj lenne.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #21046 üzenetére
jaj nem szeretnék én szögelni semmit a kis drágámon, csak kérdezem és ötletelek
az a bizbasz amit ebayen dzsanáztam megvitattuk hogy rossz felesleges, a rugós tagon állítva jobb lett, csak gondoltam hát ha jobb lehet picivel és ha sikerül elcsípnem egy normális darabot olcsón, akkor miért ne
bajom nincs vele, váltás meg majd oly' 1-2 év múlva lesz szerintem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #21028 üzenetére
sajnos egyetértek. Az ilyen biztos 15.000 km-rel keres 6 éves motort max. 900-ért. Szép álom. Aztán vesz egy visszatekertet 950-ért és csodálkozik, hogy költeni kell rá és ha még csak lánckerék lenne (!).
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #21078 üzenetére
Miért? Tisztítani kellett volna?
K&N-t 2000-3000-ként tisztítottam. Ez az első alkalom, hogy 3700-nál tisztítom, mivel a túrán nem volt módom rá. de a 3700-ból 500km-en át esett az eső, szóval port nem kaphatott
A szelep/karbi állításra nem nagyon kellett rábeszélni, mert tudtam, hogy kell, leginkább csak a pénz miatt szenvedtem. Annyi volt, hogy rákérdeztem, hogy mi van ha nem csináltatom meg, csak a túra után.Igen, valóban volt olyan, hogy 1 hengerrel mentem 30-40km-et, de attól baja nem lett, illetve írtam is most a kis összefoglalóba, hogy 41 ezer km-nél a hiba kiküszöbölve. Jól is szuperált az új tömítés, különben még mindig Belgrádnál csettegnék 60-al.
Egyedül a túlzott olajfogyasztás aggaszt, mert mielőtt elvittem szerelőhöz nem állt fent a hiba, de a héten viszem vissza hozzá.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Dexar007
veterán
válasz Topiccsendőr #21080 üzenetére
Nekem valamiért gyanús a dolog,itt egy másik kép.:
[link]
Első sárvédő elég színváltósnak tűnik,ráadásul azt írta az eladó,hogy a burkolat az első telónál el van repedve.
Viszont 5 éve van tulajdonában,én pedig úgyis át szeretném festetni+ újrahúzatni az ülést aztán új fékbetét+szűrők+lánc és simán beleszaladunk egy 100-asba.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21091 üzenetére
4 kell neki, ha mind a négy rossz (bár ezt valóban csak feltételesen írja az ajánlat is). De csak az első karbit írták hibásnak?
szerk: kétezer-hatszázért húz meg egy lötyögő akkusarut? Ötezer-kétszázért + anyagköltségért tesz fel egy kábelkötegelőt a kormánynyakra, hogy ne törjön a vezeték?!Tudom, hogy drága a motorozás, de ennyire azért nem kéne szerintem.... Én keresnék egy megbízhatóan, otthon dolgozó szakit, aki ugyanúgy rendesen megcsinálja harmad áron...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #21130 üzenetére
Üdv,
A tegnapi eladóknak - egy kis nyomásként - mondhattuk volna azt, hogy hát ha annyira motorozni akarnak akkor fogják a blokkomat és rakják bele a te motorodba. Kb 2 órás munka és menetkész.
A másik dolog, meg hogy ez ránk is vonatkozik. Belerakhatjuk aztán valaki / mindketten mehetnénk így.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #21189 üzenetére
Ahogy nézem az időjárást, nem is vesztesz sokat...
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #21189 üzenetére
Vasarnapra elviselheto idot mond. Ha jonne vki akkor szombaton elhoznam a yamahat. Remelem mar osszerakta a szerelo
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #21189 üzenetére
Pedig most mar azon agyalok h kene egy laza esos palyazas...mondjuknnemtom mennyire perecveszelyes...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #21302 üzenetére
Biztos nem evett volna annyit...ha...ha nem kap sokat, jól be van állítva stb.Aztán mint kiderült, termosztát sem volt benne (éljen a red baroM). De 6-ot akkor is bezabált volna szerintem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #21305 üzenetére
direkt nem akartam fasságot mondani meg beleképzelni dolgokat, de mintha az alapjárat szebb lenne, egyenletesebb. ezt hallom is és látom is a mutatón, illetve alapjáraton kuplung csúsztatás nélkül ha gurulok kevésbé rángat amit egyébként mindig szokott csinálni a folytatlan kipuff miatt.
DE bőven belemagyarázás hibahatárán belül van a dolog, okozhatja ezt valami egész más is (pl voltam túrázni is, lehet csak kicsit kitisztult a rendszer, máshol tankoltam stb, vagy csak simán belemagyarázom )
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #21364 üzenetére
Még nem vezettem, csak ültem rajtuk... sok félén pl.: GS, adventure, tenere, tiger, w strom, vara, transalp, versys)
Biztos nem lesz olyan jó száguldásra, cikázni, szerpentinezni, a csajok se buknak rá, végre se mennek sokat.
Hiába hiperszuperek a sport túrák, de ha egyszer nem az én 195 centimhez vannak méretezve, nem tudok tartósan sok km-et megtenni velük fájdalom és kényelem nélkül, akkor nincs más választásom.
Amíg hajtottam az SV-t kiéltem minden száguldozási hajlamomat, már nem vonz az e fajta hóbort. Túrázni, világot látni, kirándulni vágyok.
Az én kritériumaimnak tökéletesen megfelel egy túraenduro. Biztos hiányozni fog az SV csibészsége de a hátfájás, csuklón való támaszkodás, a menetszél baszkodása tuti nem fog hiányozni. A lapockám 1 hét után is sajog, pedig masszőrnél is voltam.Egyvalamitől félek kicsit, az pedig a nagy méret, nagy súly (220-240+ kg). Az 1200Gs mindig nagy vágyam volt, de egyszer ráültem és kiábrándultam belőle. Baromi nagy bálna.
Aztán ki tudja mit hoz a jövő, lehet veszek mellé valami kis szaladgálósat.
Az igazi az lenne, ha maradna az SV is, de sajna télen elnyaraltam az AT árát.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #21364 üzenetére
nem is mondtam, hogy tegnap megtaláltam a kuplung holtjátékát állító bizbaszt a táskám egyik rekeszében 2 idomcsavarral és 1 idomrögzítő pöcökkel együtt
hogy azokat honnan szereltük le, rejtély - de legalább megvan az 1500-at érő alátétem a kuplungbowdenhez amit külön lerendeltem mert azt hittem elveszett.. kabalának jó leszNincs időm kedvesnek lenni!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21402 üzenetére
"...Ami nem mindegy, h mennyit koltesz az egeszre, es kinek mi a rentabilis, ugyanis egy ido utan annyit kell kolteni egy motorra, h csak valamifele szentimentalis kotodes magyarazza azt a lovet amit belefeccolnek emberek...."
Na igen, erre jöttem rá én is, még szerencsére motorvásárlás előtt. Olcsó áruk miatt (az eredetileg tervezett 125-ös robogók mellett) nézegettem a kis ETZ-ket is, az Index, illetve az MZClub fórumain is. Na, ott minden a sz*pásról szól, ha valaki baj nélkül megtesz 2-300km-t, akkor már boldog lehet. Na ezért estek ki rögtön azok a gépek nálam, meg a horror fogyasztásuk miatt. De ez már nagyon OFF!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21405 üzenetére
Na, örömhír! A tegnap délután Vaterán leütött, és az eladó által fél ötkor postára feladott motoros ruhám rendben megérkezett. Nem semmi a posta sebessége! A kabát olyan, mintha rám öntötték volna, a nadrággal van egy pici gondom csak: nyom a térdprotektor, ha nincs benne a termobélés. Mintha 3 centivel lejjebb lenne a kelleténél. Amúgy tökéletes a ruha mérete, állapotuk pedig hibátlan.
Azért szemet szúrt, hogy a Kushitani kabát mennyivel jobb anyagú, mennyivel szebb kidolgozású, mint a Shox nadrág. Az sem kopott, de minden valahogy vacakabbul, igénytelenebbül van rajta megcsinálva. Na szóval most már várom a jó időt, és hétvégére tervezek egy hosszabb, oda-vissza 250km-es gurulást, Kalocsáról a Mecsekbe..Más: motoros nadrágban hogyan lehet gyorsan pössenteni, le kell tolni?! A slicce mögött ugyanis teljesen zárt az anyaga, huzatmentes....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21413 üzenetére
"...a csizma addigra tele volt."
Magyaros kérdés: létezik olyan motoros cipő, ami vízálló de mégis szellőzik (jó időben nem rohad bele az ember lába), sétához sem kényelmetlen (persze csak rövidebb távra gondolok nem El Caminora) és emberi áron kapható?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #21413 üzenetére
meg a tököd is
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #21462 üzenetére
Így van pontosan. De ez már tulajdonképen politika, és nem szeretnék politizálni mert felbaszom magam agyilag. És tulajdonképen csak az autóiparhoz hasonlítottam az árakat, ahhoz mérten túlárazott. Az hogy globálisan megy a mutyi nem kérdés számomra sem
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #21464 üzenetére
Lehetséges
Maradjunk a topik témánál. szemezgetek a GL 500 vagy GL 650-es Hondákkal. Mind kettő már az old timer kategóriás masina. Az én motorozási szokásomat kielégíti. Agyalok rajta hogy OT rendszámoztatni, csak annak a költségeit még nem találtam meg. A kedvezményeket viszont igen. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21464 üzenetére
Ja, de még az ótvar pici motorokra való (tehát nem spéci, sport) gumik is méregdrágák az autógumikhoz képest (a gyakori méretű autógumikhoz viszonyítva, nem a ritka, különleges méretekhez)
(#21465) csongi : ahhoz szinte mindennek eredetinek, vagy annak megfelelőnek (korhűnek) kell lenni rajta, tehát halogénizzós lámpa, modern radiál gumi kizáró ok, úgy viszont nem lesz biztonságos a használata a mindennapokban. Ezt is számold bele!
(#21467) TommyGun: nekem nagyon tetszik, az ára is "filléres", viszont felpróbálás nélkül nem merném megrendelni. Mekkora kellhet egy 178cm/ 75 kg-os fickóra, termobéléssel felszerelt Cordura motoros ruhához?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #21464 üzenetére
Hmm, hogy motorilag az autóipar fejlettebb mint a motoripar vitázható dolog..
Pl mutass egy szériagyártású (tömegeknek szánt) 600ccm-es autóblokkot, ami tud 120 LE-t turbo nélkül, azaz szívómotor.. (avagy ott a 1300ccm-es Hayabusa, az 1400ccm-es ZZR, stb stb)Továbbá pl sok teljesítmény/verseny autóblokkhoz pl a Yamahát bízták meg fejlesztéssel.
Szerintem minimum egy szinten van az autóiparral, annyi, hogy az autóipar tovább tud lépni a szívómotorokon és más eszközökhöz / alakításokhoz is tud nyúlni (hibrid, turbo, diesel motorok)
Azt is vegyük hozzá, hogy hány Kg egy motorblokk és mennyi egy autóblokk..
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #21511 üzenetére
Jah, végülis igaz...akkor engem átb.sztak. Ezért nem veszek Superbike-ot már
F1DO: naja...akkor még van remény
Persu: jut eszembe, én azért örülök, hogy nem lett előbb ABS a motoron...az a recsegő-pumpáló szar, amit annak hívtak pár évvel ezelőttig, az motoron szerintem életveszélyes is lehetett volna. A mai technikával sokkal kifinomultabban tudják hozni azt, amire valóban igény van.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #21516 üzenetére
Jah, hát h későn kezdtek bele...az más, persze.
Alkatrészek: szétesett a kuplung vagy a váltó, vagy most ezek miért kellenek? Múltkor még okés volt...jó a power nem...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #21516 üzenetére
Ezekről beszéltem
ettől is lerúgom a szíjat
Szivattyú szett.Ez a legjobb!!
Nagyon speciális, hihetetlen mennyiségű fejlesztés lehet mögötte -
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #21516 üzenetére
Tényleg már röhejesek ezek az árak. De csak gyorsan rákerestem pl. az elsőre, mindjárt barátibb (mondjuk még így is nagyon meredek egy fröccsöntött műanyagdarabért de mégsem 27k). Szóval valóban van itthon nálunk gond ilyen téren rendesen.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #21529 üzenetére
Én kérek elnézést Szóval akkor mikor is?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #21516 üzenetére
szerintem nem azért ilyen drágák ezek mert valaki gennyesre keresi magát vele, a rohadék...
meg tudja csinálni valaki ötszázért? lehet.
meg tudja csinálni a gyár ötszázért? lássuk csak:
- már nem gyártják, nincs rá gyártósor, sablon, alapanyag
- ha csak 1 kell, át kell állítani a gyártósort, venni kell 10 deka anyagot amit 10 tonnájával tudnak csak beszerezni, elő kell kotorni egy sablont vagy csinálni kell egyet, és még sorolhatnám. ha le tudnak gyártani ebből 10000 darabot, akkor tudják árulni ötszázért, ezt valaki kiszámolja és megmondja.mennyi rá a kereslet évente? 3 darab.
akkor menjél józsibához inkább, de ha ragaszkodsz a zacskóhoz meg a dobozhoz, akkor fizessél 500 helyett 50000-ret, mert így még éppen megéri nekik felemelni a seggüket...az 1 külön téma hogy a láncban van 20 felesleges szereplő a saját árrésével, attól nem lesz az 500 forintos szarból 50000, különben minden ilyen aránytalanul drága lenne.. de szerintem a lehúzás sem a megfelelő szó, nem ettől fog egy dollármilliárdokat forgalmazó alkatrészgyár meggazdagodni.. hanem ha ennyiért adja akkor nem termel magának veszteséget. ha te meg madár vagy és megveszed mert nem ismered józsibát, akkor ez van...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #21534 üzenetére
nem azt mondtam hogy nem létezik ez a maffia, meg nem úgy van ahogy mondod, de a 200 vs 50000 szerintem hülyeség. ha pl kínában készül eleve nem jut el ide 10-20 dollárnál olcsóbban, bármivel is érkezik, tehát az alapár már akkor is 10-20 dollár... onnan már hamar megvan a 10-20k, vagy akár az 50k is, de a 200 ft vs 50000 ft szerintem egy kicsit demagóg..
ha csak azért lenne ilyen drága mert 20 kézen átmegy, senki ne mondja nekem hogy nem fogja magát az egyik gombnyomó a sor elején és adja oda a végfelhasználó kezébe féláron nagyobb haszonnal mint a következő lépcsőnek.... ezek természetes folyamatok, régen kitalálták már ezt és nem mi fogjuk megfejteni vagy kitalálni hogy ez hogyan lenne jobb... ha ilyen egyszerű lenne már úgy lenne.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
lujo10
aktív tag
válasz Topiccsendőr #21536 üzenetére
+1 a másik halálom "a miazaljamester" persze telefonon - ilyenkor mindig próbálok az illetővel minél tovább dumálni (had fogyjon kicsit a pénze), majd csak azután közlöm vele, hogy neki nem eladó.
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #21559 üzenetére
Hát akár fika is lehet, mert tényleg egyre többen csinálják így. Távol álljon tőlem, hogy bárkit rábeszéljek bármire, mindig mondom, hogy előtte próba. Még akkor is, ha hardverről van szó
mod: neked akkor szombat most kiesik?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
whYz
addikt
válasz Topiccsendőr #21559 üzenetére
Miert baj, hogy megkerdezem az embereket egy konkret tipusrol? Mielott kiprobalnam vagy megvennem szeretnek minel tobbet tudni rola.
Nalam nem mukodik az, hogy bemegyek a szalonba, felulok egy random motorra, megyek vele ket kort es ez tetszik megveszem.Egyebkent pont a 2006-os modelleket nezegettem, ugyhogy koszonom, hogy emlitettetek ezt a hibat.
[ Szerkesztve ]
-
whYz
addikt
válasz Topiccsendőr #21565 üzenetére
Sosem akartam vakon hinni barkinek a velemenyeben. Nem csak forumos velemenyek alapjan akarok donteni, de most meg csak a tipus kivalasztasanal tartok, nezegetek teszteket stb...
Pl jo tudni, hogy 2 napos turara nem erdemes belekezdeni ezzel a motorral. Nem vagyok tul tapasztalt turazas teren, en nem gondoltam volna.Meg nem most azonnal fogom megvenni az uj motorom, meg alszok ra "parat". Eloszor amugy is el kell adnom a DRZ-t. Ha erdekel valakit akkor Szekesfehervaron meg lehet nezni.
Itt van rola egy eleg rossz minosegu kep. -
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #21664 üzenetére
na de ne pattogjon el a segge...hornettal jobbat lehet fekezni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs