Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #20997 üzenetére

    Ez eredetileg természetesen nem chopper blokk, ha rákeresel a CBX 125 F-re, akkor látod, hogy az egy 17 lóerős, 125-ös speedgépnek született. Valamelyik elborult tervezőjük csinált belőle belpiacos kiscsoppert, némileg legyengítve a blokkot.
    Főbb eltérések: a speedgépen 2 db 21mm-es torkú karbi van, 6 sebességes a váltója, és kb. 120 km/h a vége (max. fordulat 11.500).
    A CBX 125 Customnak (mint az enyém), csak 17mm-esek a karbijai, és nincs benne a 6. fokozat. Elvileg 14 lóerős, 95km/h lett a vége így. (max. fordulat 11.000; de ezt ötödikben már nem forogja ki. Végsebességnél 9000 alatt van az RPM.)

    szerk.: elvileg kész vagyok a szelepállításal, a 0,05-ös szívó hézag az 0,1 fölött volt, a 0,08mm.-es kipufogó meg 0,15- 0,20 között valahol. Szerintem az elmúlt majd' 20 évben senkinek eszébe nem jutott vele bíbelődni.
    Nem próbáltam még ki, mert szét van szedve sok minden más is (tank, benzincsap, etc.) festegetni akarom a tank alját kívülről, mert ott kezdte ki a rozsda, így próba csak este, vagy méginkább holnap lesz.

    A vezérmű állapotát látva ez a motor tényleg csak 19 ezret futhatott, mielőtt hozzám került. Sehol semmi kopásnyom a bütykökön, a lánc is mintha zsírúj lenne.

    [ Szerkesztve ]

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Új hozzászólás Aktív témák