-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bigdady
nagyúr
válasz Teasüti #134316 üzenetére
Áhh esélytelen annyira kemény. A menetfúró nem is lett erőltetve felesleges
A tengelycsere kezdetektől alternatíva csak az utolsó a sorban
Ha más sem tudja megfúrni akkor rendelek egy gyári anyát és az lesz oda hegesztve a vègéhez azzal elmegyek pár évet aztán ha kell új tengely lesz vagy eladom alkatrésznek az egészet, vagy megy a méh-be[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Teasüti #134479 üzenetére
16 évesen én is ezt gondoltam. De, miután egy ugrató utáni földetérésnél kiszakadt a blokk a Simsonból, majd egy siratófalon hanyatt estem egy MZ -vel, átértékeltem a motorozási tudás fogalmát. Az aktuális világbajnok az, aki tud motorozni. Mindenki más csupán lelkes nebuló.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fattyu
veterán
válasz Teasüti #138141 üzenetére
magyar másod harmad és negyedrangú utakra.
ahol a speedjeimmel 45-50 el merek menni mert levedli az idomot ezt ott 150 el átzavarom.
ezen kívül a legádázább városi huligán.
Kényelmes? lol. nem. semennyire. kicsit sem. nem úgy értem hogy hátul volt a tervezéskor a fontossági listán. Úgy sem hogy rajta sem volt. Hanem a mérnököt aki megemlítette elásták.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Teasüti #138144 üzenetére
a hosszabb rugóút jó dolog. de egy supermoto minden csak nem puha. arra van hogy ergya terepen is tudj tempót menni ergó dolgozik mint az állat de azt hinni hogy ettől neked szaron siklás élmény lesz
mondjuk nem tudom konkrétan miről beszélsz. én husqvarna 701 ről tudok személyeset mondani.
VIgyorgó huligán motor. kényelem nulla pakolhatóság nulla, jogosítvány várható élettartama nulla.
én ezen továbbra is érzek mindent az aszfalton. csak nem azt érzem hogy kín és szenvedés a technikának hanem hogy itt ÉL. hogy kéri hogy kenjed neki.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz Teasüti #138155 üzenetére
Ez teljesen más lesz.
Felesleges a kényelemről beszélni sztem.
Ahol a CBR kényelmetlen ott lesz kényelmes a Supemoto, és ez fordítva.(testartás)
Aszfaltos csapatásba a puha futómű lesz a korság. Kb folyamatosan keményre lesz állítva.
Ezen a kis keskeny szivacson, ha 2 percnél tovább maradsz statikus helyzetbe, akkor nem jól használod. Simán kiszolgál egy Naked is.
Tudnod kell úgy motorozni, ahogyan ezzel kell, és amire tervezték. Ha nem a te világod, akkor tényleg jobban jársz egy Naked motorral.Ennek az elektromos cuccnak max 100Km a hatótávja. Ez még nem lenne kicsi, de az energiafelvétel lassú, nyűgösebb a benzinhez képest.
Pont ott kell abbahagyni az élvezkedést, mikor bemelegedett az ember
Városi vagány a Supemoto. Ha terepen is akarsz élvezkedni, akkor a város lesz felejtős.
Teljesen más gumizás,és teleszkóp beállítás kell. Ez kb látszik is a képeken.Ezekkel mozgékony az ember. Lineáris teljesítmény ledásból fakadó, piszkosul megy érzés.
Rövid távos gyorsítások az élvezeti faktora.
De egy CBR meg ott tud rátenni egy lapáttal, ahol ez elfogy.
Amennyiben elég egy ilyen kis vas, a saját határain belül élvezetesebb, mint egy CBR.
Ez csak az én véleményem -
fattyu
veterán
válasz Teasüti #138156 üzenetére
nem bántásiból. de a kényelem egy tetvesül szubjektív dolog.
és az emberek is nagyon mások. ahogy a tervezésnél nem volt szempont, ugyanúgy van aki totálisan érzéketlen eme témakörre. és észre se veszi hogy fáj a segge max amikor hazaért mert amit közben csinált amiatt ez totálisan irrelevánssá vált.
a supermoto nem közlekedő eszköz. arra nem jó.egy henger általában nem is kicsi. rezeg. alapjárat környékén nem is a legstabilabb. szélvédelem a semminél is kevesebb. mindehhez gyakorlatilag festettek mintát a műanyagra hogy ülésnek tűnjön. messziről. hunyorítva.
Na jó nem igaz mert pl a textúrája tök jó és tapad nem csúszkálsz el rajta ha nem akarod áthelyezni magad. de szivacs az nincs benne. egy pici se.szóval a supermoto igazából egy féle elmebaj. a skizofrént sem nagyon zavarják a sárkányok. engem sem az ülés.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #138162 üzenetére
DRZ, azaz a 400 körüli kategória nekem pont kimaradt. Van 250-es KLX-em (lassú, gyenge, de elmegy mindenhol is), meg volt 660-as Pegaso-m. Előbbi 21/19-es kerekekkel, utóbbi 19/17-esekkel, ebből is látszik, hogy a KLX valódi enduro, a Pegaso pedig túraenduró volt. A Pegaso-ból volt utcaibb változat a Pegaso Strada, az 17/17-es kerekekkel van asszem, de bár ezek a Pegasok tök kényelmesek, a 180kg tömegükkel városi futárkodásra nem ezt nézném. A KLX csak 129kg, és a DRZ is valahol itt van súlyban. Ezek nem üzemórásak, DRZ-ből viszont van üzemórás is. Talán runner 125, vagy Gaboman írt korábban ezekről bővebben, érdemes lehet visszakeresni!
Mondjuk mi mind terepre használtuk a motorokat, de városba is tök jók, akárcsak a korábban említett 310GS, vagy 390 Adventure. Ha csak város, akkor KTM-nél én még megnézném a 390 Duke-ot is!
De igazából a 400 körüli kategóriában annyi minden van (amiket én nem ismerek), hogy nem biztos, hogy érdemes leszűkíteni a keresést, hanem valami jó állapotot érdemes keresni, akár 1, 2, vagy 4 hengeresből a saját szájízednek mgefelelően!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Burt1793
veterán
válasz Teasüti #138173 üzenetére
Gázadással és gázelvétellel történik a szinkronizálás. Szekvenciális váltó, így minden fogaskerék forgásban és kapcsolatban van a kihajtó és a behajtó tengelypárokban (nem úgy, mint egy H váltónál), körmöskapcsolókkal választod ki, hogy melyik fogaskerékpár legyen a két tengelyen zárva, ezek a tengelyeken csúsznak, a váltókar ezt mozgatja.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #138173 üzenetére
Eleg nagy hulyeseget mondott. Nincs szetbarmolva a kapcsolokormod, ha ezt meg tudtad csinalni. Mert ha ez lenne gazra, terhelesre azonnal kodobna azt a fokozatot.
attol hogy elcsukod a gazt, nem tehermentesited a valtot, mert akkor a kerek hajt vissza. ha eleg alacsony fordulaton mesz, nagyon kis ero tartja ossze a kapcsolokormoknel a kapcsolokerek parokat. Ezeket konnyeden ki tudod pockolni, anelkul, hogy karosodna a valtod. Nagy fordulaton, nyomatekcsucsnal termeszetesen semminek nem tesz jot, arra valo a blipper. Az tehermentesiti a valtot, majd felporgeti arra a fordszamra ahol csatt nelkul tudod berakni a fokozatot.Pontosan. Kuplungbovden nelkul csak ugy tudsz elindulni ha betolod. Oninditoval 90 es evek utan 1 ben nem indulsz el, csak ha kuplungot behuzod. Bar van nehany motor, amelyik megengedi az inditast 1 ben is, azert eleg ritka, es 2000es evekkel ezek teljesen eltuntek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #138180 üzenetére
Manualisan nem lehet, csak tehermentesited a valtot- ekkor kiugrik a sebessegbol, ha labbal nyomod a kart, majd a kukactengely es a valtomechanizmus miatt azonnal atmegy a masik fokozatba. Amiatt a programtarcsa miatt nem tudsz felig valtani, mert azonnal tovabbnyomja a kukactengely vegen levo- nepies neven- tesztavago a kovetkezo fokozatba.
Ilyenkor kap pofont a kapcsolokorom, de alacsony fordulaton nincs akkora erohatas. Persze alapvetoen nem csinalnam, plane nem nagy fordulatszamon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Teasüti #138176 üzenetére
Erőltetni semmiképp. Mind fel, mind leváltásnál becsusszan a fokozatba, ha jól kezeled a gázt és ez csak a gázkezeléseden múlik.
Felfele gyorsításkor csak annyira vedd el a gázt, hogy már ne gyorsuljon, de ne is legyen motorfék. Lefele váltáskor az adja a nehézséget, hogy, ott már el van zárva a gáz, ezért először adni kell neki, majd elvenni. Elég lenne adni neki, de azt nehezebb érezni.
A helyes technika, láb a váltókarra, enyhe előfeszítés, nem nagy !!, mert nem áterőszakolni akarod, majd játszol a gázzal, azaz gyorsításból annyira elvenni a gázt, hogy épp ne gyorsítson. (tehermentes állapot a váltónak). Ebben a pillanatban a váltó átugrik a másik fokozatba.
Ha egyszer megy, ráéreztél, akkor mindig menni fog, minden motoron. Nagyon alacsony fordulaton a visszaváltás nem működik, illetve felváltásnál sem, főleg ha már a következő fokozatban alapjárat alá esne a fordulat. Általában véve az alapjárat 2-3x fordulatánál a legkönnyebb váltogatni az én tapasztalatom szerint.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #138189 üzenetére
Lehet hulyeseget valaszolok, mert nem ertem a kerdest.
A kettes alatti fogaskerekhez nem kell valtovilla, ott van felette a nem fix parja, amit fixalsz, ha beletolod a mellette levo fix, 4. sebesseg kapcsolokereket.Szerk:
Ja igy mar ertem a kerdest, hogy a tobbiek megvalaszoltak :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #139628 üzenetére
- nem tudom, de nyikorogni semmi mas nem tud, csak a csapagy
- igen, foleg, ha sok párát juttatsz bele inditasokkal. Hogy ez ne tortenjen meg, fel kell melegitened az olajat, de az legalabb 1 ora jaratas. Ezert nincs ertelme inditani allasnal. A csapagyaknal mindegy mi van, akar tiszta viz is lehetne, az is kenne, ezt a reszet en sem tudom hova rakni.
- vmi nagy versenyszerelo mondta, hogy fel ev utan csak az oninditora aramot szokott kotni, hogy atforgassa a motort es az olajpumpaval mindenhova olajat juttasson.
De ha ezt nem tenned meg, akkor is 1-2 mp en belul a nyikorgasnak meg kell szunnie.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
d@vee
őstag
válasz Teasüti #139634 üzenetére
Én feltöltöttem 100-assal és biztos nem indítom be tavaszig. Pedig karbis, legutoljára december elején röffentettem be, amikor volt tizen egy-két fok az egyik nap. Kicsit járattam mert hiányzott a hangja, megpucoltam mégegyszer, akksi ki, fólia rá és vár most ha minden igaz április-május környékéig.
Ja
-
goofy85
kezdő
válasz Teasüti #139634 üzenetére
Nekem októberben benne maradt a 95-ös, hirtelen jött a szar idő és elmaradt a stabi belerakás is. Múlt héten csomagtartó szerelés közben gondoltam beindítom járjon egy kicsit, meg kiderüljön hogy van az akku, karácsonykor pöccre indult. Faszán nem indult be, de az önindító ment szépen. Levettem az akkut, félig volt, feltöltöttem, visszaraktam, ugyanúgy semmi, bár néha mintha egyet-egyet röffent volna. Kb 10-15 próba után beröffent és befehérítette a garázst a hófehér füsttel... Ment vagy 15 percet mire rendbe jött az alapjárat.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest