-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #123581 üzenetére
Pontosan. Többet is van rajtam lassan a régi IS cserélt párnával mint az exo...
Vicc, hogy ez majd egy árban volt az IS vételkori árával... Scorpion nálam a rossz ár/érték arányú márkák közé kezd kerülni, haveromnak is ahogy kinéz az az 510-es konkrétan a K3-omja sokkal szebb ~2x ennyi használat után.Egyébként kíváncsi lennék van-e oka, hogy mindig a sisak oldalai a gyenge pontok nem hiszem, hogy a racsni vagy a szemüveg magyarázná ezt egy zárt bukó esetén...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #123583 üzenetére
Ez így még mindig szánalmas, 22.06 sem fogja vizsgálni az oldalsó tompítást ha jól emlékszem, talán csak 45-os üllővel fog bővülni a teszt és nagyobb erejű mérésekkel...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #123583 üzenetére
Régen nem nézte az ECE az oldalsó pontokat, de néhány éve már igen. Persze a már jóvá hagyott típusokat nem kellett jóvá hagyatni újból, ezért van még mindig rengeteg korábbi típus ami csak a középső pontokon csillapít megfelelően, oldalt meg kb elégtelenül.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
nagyúr
válasz norbert1998 #123613 üzenetére
Mentunk ma mi is ocsemmel egy kort. Visszafele lottem par kepet, majd beleraktam a telefonom a motochargebar tartomba, csak elfelejtettem rahuzni a csavart. Olyan 10-20 meter utan 30-40km/h-nal belekapott a szel a telefonba es kirepult a tartobol.
Nem tudom min lepodtem meg jobban, azon hogy kirepult vagy azon hogy földöntúli reflexekkel elkaptam a levegoben Kurva nagy mazlim volt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #123643 üzenetére
Teljesen zolden, azaz 0 co2 kibocsatassal jelenleg sehol nem tudsz kozlekedni. Meg az atomeromunek is van attetelesen co2 kibocsajtasa. A napenergianak is, a napelemek eloallitasanal. Ez a problema. Olyan, hogy karbonsemleges, jelenleg nincs.
Illetve a szeneromubol nem a paraszt fogja kiutni a dpf et, hanem kornyezetszennyezes lesz, lasd matrai eromu, nem is olyan regen.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #123643 üzenetére
Mentél Sur-ron -nal? Nyitott volt? Mik voltak a tapasztalataid?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
válasz norbert1998 #123643 üzenetére
Szerintem a jelenlegi technológiával az elektromos robogózás kimerül a városi szaladgálókban, oda ideálisak. Nem szennyezik tele a belvárost, lásd Budapesten a sok ötvenes fost.
A csomagteret elviszi az aksi, de kitalálták már a topcase-t, ami mindig is volt az összes robogómon.Elektromos autót is vezettem már, az is erre való. Városi ügyintézéshez, lenyomni a reggeli és délutáni school run-t, elmenni bevásárolni, stb. De Magyarországon az első autó is állom, nyugaton a családonként 2-3 sem ritka. Nem is Magyarország lesz villanyhajtású nagyhatalom a következő évtizedben, ez a gazdagabb országok kiváltsága marad, főleg ilyen árak mellett.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Somatom
veterán
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #123732 üzenetére
Nincs mindenki ezzel így, sőt a többség nincs (szerintem). Az elektromos részhez bátran nyúlok én is, sőt jönnek is haverok, ezt hogy kössem be, ez nem működik, stb, de pl. nincs célszerszámom, amihez az kell, eleve kiesik, nincs csak egy tárolóm, emelő nélkül, nem jó még olajat se cserélni, hogy ott kell görnyedni alatta, utána el kell vinni a fáradt olajat, stb. Nekem nem jó, de megértek bárkit aki maga szereti csinálni.
A fékbetét azért érdekes, mert nálam ritkán kell cserélni, csináltam már, de nekem megéri, ha elmegyek vhova, aki minden nap cserél ilyet, és kifizetem a munkáját. Sok sok km van benne, mikor cserélik, mert nem várom meg amíg már a tárcsát marja.. Persze könnyű annak, akinek van ilyen ismerőse, akinek pl. cserébe megjavítom a számítógépét, ilyesmi, és akkor nincs munkadíj, ráadásnak tuti a munka is.
Persuader: köszönöm!, érdekes tapasztalatok, csak megerősít abban, hogy lehetőleg olyan motort kell venni ami új , vagy legalábbis az állapota az, erre az évek nem jó jelző, de azért feltételezhető, hogy a 15+ év alatt már történt ez az a motorral.
Volt egy 250 ccm-es Suzuki motorom is, ott a fordulatszám mérő nem ment és volt gányolva, mert még a haver se tudta össze rakni működőre.. , nem raktam bele 3000 km-t és eladtam, de nem az állapota miatt, hanem mert gyenge volt. a család csak röhögött mikor ráültem
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #123735 üzenetére
Biztos, én minden elektromosságot , bár a can buszos rendszerhez már kicsit többet kell olvasgatni a netet. Igaz én csak olvasni akarok pár értéket, pl fék lámpa, irányjelző, de nem merek rákötni csak úgy a gyári vezetékre, hogy nyoma maradjon. (legalábbis ne emiatt veszítsem el a garanciát)
Én dacia 1410 TLX-el kezdtem autózni, sok havernek 1310 TX volt, ott sose tudtuk, hogy oda érünk e , többnyire elektromos problémák voltak, ott jól jött, hogy átalakítottunk pár dolgot, emiatt hamar rájöttünk ha pl leszakadt a generátor test vezetéke, fényszórókhoz relé ment (így nem égett le a bajusz kapcsoló), plusz fel tudtam kapcsolni mindent, 4db 50/55W -os izzónak volt fénye , de később már opeleket vettem, azokkal nem volt soha semmi gond.
(volt vezérmű szíj szakadás, meg vízpumpa csapágy, stb, de nem kellett/meg nem is tudtam volna szerelni)A motorjaim nem szeretném szerelni, nem okoz örömöt
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #123952 üzenetére
Igen erre én is későn jöttem rá, hogy a HJC a méretet a béléssel játssza ki az M és az L közt. Mire ezt észrevettem addigra vettem bukót az IS meg a "kuli sisak" lett amit átszaladok a boltba, beszaladok ügyintézni, beszaladok suliba használat követett.
Nálatok az EXO nem karcolja a saját napszemüvegjét? Nekem beleér a gumiperem a napszemüvegbe már csíkot koptatott bele, későn vettem észre és vágtam ki belőle egy mm-t.
Volt 3 bukóm 6 év alatt és igazából egyre mondom azt összegezve, hogy szerettem. Jó tré arány. Ezért nagy a matek a C70-en mert nagyon nagyon IS-17 az, de még jobb is mert az automata plexi mechanikát megspórolták belőle, és ez jó hír! De ugyanakkor az i70 meg nagyon jó értékeléseket kapott kb mindenhol...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #124013 üzenetére
...ellenkormányozni ívre tétel közben meg mi fogunk utólag.
edit.: istentelen nagy mákja volt egyébként...A YT algoja meg pár hónapja már olyan mintha valami nagyon komoly kábszert nyomott volna mert 4-5-6 éves vidiket is bedob tök véletlenszerűen újabban az ajánlottak közé.
Madwe Használd egészséggel! Hosszú lesz a tél és a kora tavasz így. Erősen remélem idén már normálisabb szezont kezdhetünk.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #124016 üzenetére
Nekem nagyon úgy tűnt minta kitekerte volna balra, és szimplán becsuklott volna. Azt nem tudom eldönteni, hogy nem fékezett vagy nem fogott neki miután visszatért egyenesbe...
50-70-ről(?!, nem tudom eldönteni) indult nem indokolja semmi, hogy ennyire ne lassuljon miután felegyenesedik a motor.
2:25-26-ra gondolok, ott már láthatóan egyenesben volt a motor és nem volt már kezelhetetlen.Nem volt mákja? Nem a motor mögött ment, onnantól kezdve, hogy a motor mögéd került sorsot húzol, nem tudjuk mennyivel esett mögé az árokba de a magasságot elnézve azért lazán ráborulhatott volna.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #124013 üzenetére
Huh baszki, ez elég durva.
Mintha a hátulja indulna meg, de hogyhogy nem kapcsol a TC? A pontos körülményeket nem tudjuk, de milyen gumi indul meg egy ilyen enyhe döntéstől? Utána ahogy összeszedi olyan mintha behúzná a féket, de közben mégsem lassul. Mellé nyúlt volna?Aztán még nagyon szerencsétlen az esés is: pont egy kőbe veri a fejét, hát sisak legyen a talpán...
#124014 Micsurin nem értem hogy mit akarsz az ellenkormányzásos megjegyzéssel.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #124013 üzenetére
Nedves uton mentek, ehhez a gumihoz tul nagy volt nyakos uton a tempo. Nagyon ovatos gazt adott, azzal sem volt baj, amint megerkezett az ero, az eleje megcsuszott, ugyesen felallitotta, akkor kezdett el csapkodni a kormany, majd nem merte ujra ledonteni.
Kormany allasabol mit lehet latni egy videon?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124013 üzenetére
Nem értem, hogy miért kellett elesnie. Ha jól láttam, akkor ez egy enduro. Ahova került az útról, ott kellett volna kezdődjön a túra élvezetes része. Minek akarta visszaterelni az útra? Függőleges motorral beugrat a susnyásba, aztán nyél. Szemben ott az a dombocska. Az isten is ugratónak teremtette. Utólag meg azt mondja a többieknek, hogy meglátta a lehetőséget és nem bírt ellenállni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #124016 üzenetére
"hogy az ellenkormányzás még mindig nem megy, testből kanyarodok jellemzően"
Lehet ezt én nem értem. Mi az, hogy testből? Kilógsz a motoron oldalra, már a térd is leér, a motor meg szinte egyenes és úgy veszed be a kanyart? Gondolom nem szoktad elengedni a kormányt, mert akkor biztos észrevetted volna, hogy testből nem lehet kanyarodni, max korrigálni az egyenes futást, ami után igen hamar megint egyenesen megy.
Ezt az ellenkormányzásos dolgot nem úgy kell elképzelni, hogy ezt tudod, hogy mit csinálsz. A motorral, bicajjal így kell kanyarodni, te is így kanyarodsz, miközben azt hiszed, hogy nem így.
Ami miatt azt gondolod, hogy nem így kanyarodsz, az csak az lehet, hogy nem mered/tudod jobban dönteni a motort, és sodródsz kifele, rossz ösztönök még nincsenek kiirtva.Ráadásnak tele van tévhittel, pl láttam videót, ahol elmagyarázza egy oktató, hogy 30 mph (amerikai) normál módon kanyarodsz, felette pedig ellenkormányozva. Ez azt jelentené, hogy van egy specifikus sebesség adott motorra (30 mph), ahol NEM lehetne kanyarodni, vagy lassítani vagy gyorsítani kellene a kanyarodáshoz. Ez belátható, hogy nem lehet igaz.
Érdemes megnézni a bmw vezető nélküli teszt motorját, ami még az oldaltámaszt is kiteszi a végén, hogy az utolsó pillanatban még ellenkormányoz, hogy rábillentse a motort a támasztóra.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124073 üzenetére
Lehet, hogy pályáznod kéne, mint ahogy nekem is. Szárazon elvagyok, de nedves úton nagyon nem érzem. Autóval jó esőmenő vagyok, teljesen jól kezelem, ha csúszik az autó. Motorral viszont nagyon lassan kanyarodok vizes úton, mert egyáltalán nem érzem a határt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #124075 üzenetére
"Igen, egy 800GS BMW."
Nagyon nem, az egy 1200 GS BMW."Körbe lesz csovezve, utána már talán nem félek annyira ejteni."
Segít, de nem old meg semmit. Gyakorolni kell, menni egy rutinos után, sokat, tréningre menni, ilyesmi.Van kivel motorozz?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124075 üzenetére
Valahogy nekem sincs kedvem bepanírozni a HD -t. Meg, az eső sem jön rendelésre. Már ha egyáltalán lehet esőben pályázni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#14787072
törölt tag
válasz norbert1998 #124073 üzenetére
Szia!
A stanchion nem a kormánygátlót jelenti, hanem teleszkópszár befogatását a villahídba.
Valóban típushiba, volt is egy elég komoly visszahívás a 2013-2017 közötti GS-ekre, mert alulméretezték a teleszkópszár befogatását. A BMW először nem akarta elismerni a problémát, de aztán jópáran hatalmasakat estek látszólag minden ok nélkül, petíció indult, végül a gyár visszahívást rendelt el. Azt írták "sérülhet, szélsőséges esetben elengedhet a teleszkópszár befogatása a villahíd találkozási pontjánál. Legrosszabb esetben a teleszkópszár ki is szakadhat a helyéről".....
-
nagyúr
válasz norbert1998 #124091 üzenetére
"de egy cbf500-al nem mész a sárban"
Enduros öcsémnél volt a GPS... Volt hogy elástam a hátsó kereket a sárban, ott azt hittem csak traktor fog kihúzni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz norbert1998 #124093 üzenetére
Nem volt akkora fun amúgy, pár hónapos motoros tapasztalattal (még jogsi nélkül ) eléggé be voltam fosva.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #124091 üzenetére
Akkor kicsit messze vagy, ajánlottam volna, hogy gyere velem/velünk rendezvényekre, közös kis gurulásokra, de ez így nem igen játszik.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124120 üzenetére
Azt nem tudom. Nem nagyon szoktam kikerülni a látótávolságból úgy, hogy ne lenne vki, aki figyel a gépre. Szóval, addig kell kitartson, hogy a tolvaj még guggoló pozícióban legyen, amikor odaérek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124124 üzenetére
Egyébként a láncot kéziszerszámmal nem vágják el. Legfeljebb flexelik. Lakatból meg lehet mást venni. Külön is beszerezhető ez a minőségű lánc.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
válasz norbert1998 #124169 üzenetére
Nem vitatom, én csak a saját tapasztalatom írtam. Viszont ez azt is jelenti, hogy külön nem vennék-szerelnék fel, mert eddig nem volt előnye az említetteken kívűl, ha már van emelő.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
LustaDick123
tag
válasz norbert1998 #124169 üzenetére
Jól jön az még túrán is, nem egyszer jobb középsztenderre rakni, mint oldalra, mert stabilabban áll meg (kompon pl. hol oldal, hol középsztenderre kérték). De jobb szerelni is ha esetleg kell valamit útközben (pl. defekt). Pakolni is könnyebb a motorra ha középsztenderen áll.
Én túrázom, szóval nálam a "must have" középsztender. -
tag
válasz norbert1998 #124292 üzenetére
58 kW tehát korlátlan A
"there are more jacks then one at the fair..."
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #124298 üzenetére
Na ez az..... most akkor...? A....A1....A2....SM.... vagy csak kertigép....
Nincs ez még kiforrva teljesen.... -
GTVili
tag
válasz norbert1998 #124309 üzenetére
Hány lóerős...?
Mit szeretnél, mennyi legyen....? -
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #124337 üzenetére
igezi keményvonalas troll a srác, azóta láttam más videói alatt is ugyan így kommentelni
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veterán
válasz norbert1998 #124347 üzenetére
Mert Édesapám 70 éves két gerincműtéttel és egy protézissel a jobb lábában.
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #124387 üzenetére
A HH-s móri srác Multkor voltam felé, és rá 1 hétre láttam a videóit :d ha tudom előre akkor bekukkantok hozzá.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nagyúr
válasz norbert1998 #124387 üzenetére
Teljesen jo az s3 beszelgetesre, mi mar harmat vettunk. Fel szezonban hasznaltuk, nem volt gondunk vele. Hatalmas kenyelmi elorelepes barmilyen egyeb headset vagy fulest utan. Zenere keves, de szerintem kevesen hallgatnak zenet motorozas kozben.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #124391 üzenetére
Hat mondjuk az nem biztos hogy a keszulek hibaja volt
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #124526 üzenetére
Túra során ez van az "I"Phone-okkal is Se a hideget, se a meleget nem szeretik
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124529 üzenetére
Hűtőtáska?
Azt hova pókoztad fel?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
A Zéé
addikt
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #124536 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #124960 üzenetére
Pedig egészen egyszerű a matek, első fogaskerék csere kissebbre -10-15km végsebességből és már fel is mész az emelkedőn.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
martonx
veterán
válasz norbert1998 #124960 üzenetére
Az a baj, hogy te ráadásul pároddal együtt ülsz azon a szegény kis 125-ösön
Nekem 650-es Hondám van, de még azon is jócskán megérződik, ha ketten ülünk rajta párommal.
Annak idején problémáztam, hogy 500-as, vagy 650-es motorral tanuljak meg újra motorozni 16 év kihagyás után. De jó, hogy nem 500-ast választottamÉn kérek elnézést!
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #124979 üzenetére
Ha a 98 a születési éved, nem lenne jobb (anyagilag) kihagyni az A2-t és várni még egy évet, amíg mehetsz a korlátlan A-ra?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #124988 üzenetére
Akkor is türelemre intenélek, 1 év nem sokat számít, olyan hamar elmegy.. Az A korlátlannal meg nem vagy bekorlátozva semmivel, ha több 35kw-nál akkor több, nem köthet beléd senki, az A2 jogsi árán meg ennyivel jobb motort vehetsz. (mert hidd el, hogy előbb utóbb a korlátlan A jogsi is kelleni fog)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #124988 üzenetére
várj még 1-2 hónapot a jelentkezéssel szerintem. Én is meg akarom csinálni a korlátlan kategóriaváltót idén, de ugye itt az új gyakorlati képzés, és tapasztaltból mondom, hogy nem jó az elsők közt lenni az ilyen oktatási rendszert megreformáló "kísérletekben". (annó ált. suliban velünk kísérletezték ki a nemzeti alaptanterv koncepciót, aztán az újított középiskolai felvételit, ami káosz lett, aztán jött elsőként a kétszintű érettségi és az új felvételi rendszer, amikor csak hab volt a tortán, hogy újra kellett írnunk a matekot, de még egyetemen is a legeslegelső bsc-s képzésbe futottam bele (építőmérnök képzésen egy évvel korábban, mint mindenhol máshol), és hát ott is minden volt, csak rendes koncepció nem )
Szerintem még elég kevés oktató, vizsgáztató van, akinek már van érdemi tapasztalata az új pályákon, még ők sem tudják mit hogyan kellene. Menjen le pár garnitúra vizsgázóm aztán akkor már lesz kis rutin mindenkinél. Én júniusnál előbb tuti nem ugrok neki.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!