-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #54028 üzenetére
Mentem ilyen motorral... Elvileg valami visszahúzó rugó, vagy mi van kidőlve, aki nagyon érzi, egyből üresbe teszi így is, de ha nincs benne rutinod, akkor csak szenvedsz... Nekem se sikerült csak 10-ből egyszer betenni ilyen motornál.
Láncnál a lényeg, hogy kenve legyen... Sokféleképpen is lehet. A WD40 viszont elvileg nem a legjobb, az o-gyűrűk elvileg nem szeretik.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz Teasüti #55633 üzenetére
Állva kicsit a térd alatt kell legyen. Akkor jó ha ülve a motoron van a térded előtt. Esésnél is ritka, hogy teljesen nyújtott állapotban legyen a térded.
Pinlock-ot a sisak típusához nézz. Nem mind egyforma.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz Teasüti #55633 üzenetére
Én a protektort úgy állítottam be, hogy hajlított térdnél legyen jó, így legalább védi a térdem a menetszéltől. Esésnél szerintem nincs tuti megoldás, mivel attól függ hogy esel; a frankó ilyenkor csak a külön térdvédő.
Mivel minden plexi más szerintem a pinlock-ok is eltérőek.
Bónusz: olyan szempontból jó, hogy nyitott állapotban nem kap bele a szél. De hogy az egész műanyag lenne azt kétlem, akkor zárt állapotban gondolom nem védene annyit mint egy integrál sisak. A Duke-om zárszerkezete is fémből van.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
#25954560
törölt tag
válasz Teasüti #55798 üzenetére
ugyanugy kompromisszum mint minden mas. nem a csizmasagan v ciposegen mulik h kenyelmes-e egesz napra.
nekem volt nagyon kenyelmes csizmam (valami puma diszkocsizma) amit motorozni hordtam, de vedelem szempontjabol eleg gaz volt. viszont ha nagyon muszaj volt, elvoltam benne egesz nap, csak nagyon meleg volt benne.
most alpinestar S-MX1 cipom van, a labfejemet biztosan sokkal jobban vedi, de egesz napra ez is kenyelmetlen. szoval szerintem a megoldas a jo csizma+kenyelmes cipo kombo. es szukseg eseten egy kicsi hatizsak. -
Something_
őstag
-
FIREBLADE78
addikt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Teasüti #55823 üzenetére
Nekem most egy ilyen érkezik éppen Németországból. Ha nem lesz jó a méret és tetszik, akkor megpróbálhatod.
Nekem is pont abból a megfontolásból jó, hogy a városba szaladozni ne csizmázzak, csak felkapom a térdprotektort a farmerre, aztán hajrá.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Xaels
félisten
válasz Teasüti #55823 üzenetére
Nem vagy vele egyedül. Télire meg esős időben én Bering Pop-ot használok. Egyébként nagyon meleg, de majd otthonról megkeresem neked van 1-2 favoritom a témában.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Teasüti #55823 üzenetére
Miért? Ebben is lehet járni,mi bajod vele? Nekem bejön,igaz ez nem olyan cipő h egész nap tudsz benne ugrálni,mert hülyén is néznél ki benne illetve lehet annyira nem kényelmes. Most mit keresel? Cipőt ami ugyanúgy néz ki,mint egy utcai és lehet benne "megjelenni" bárhol illetve faszántosan védjen is? Olyan nem létezik
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Xaels
félisten
válasz Teasüti #55823 üzenetére
Na kétrész között hazajöttem. Dobok pár szerintem érdekes darabot.
Dainese Cafe Boots - [link]
Daytona Arrow Sport GTX - [link]
Daytona Sport Easy GTX - [link]
TCX X-Blend WP Boots - [link]
TCX X-Street WP Boots - [link]
ICON 1000 Truant Boots - [link]
ICON Field Armor 2 Boot - [link]PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
válasz Teasüti #56578 üzenetére
Kipufogos megcsinalja neked meretre es nem dragabb mint az utolag vett. A shortyt viszont meggondolnam, jo hangja lesz csak hangos es a hosszvaltozas alaposan belebarmol a gazlengesbe.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #57856 üzenetére
1., Nem tudom milyen motorod van, de keress egy service manualt. Abban a generátor javítása-ellenőrzése fejezetben benne kell lennie a leadott teljesítménynek.
2., Szerintem a hajnali fagyokig, amikor is a lecsapódott pára az útra fagyhat. Onnantól kezdve tuti veszélyes és kiszámíthatatlan a dolog...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #57856 üzenetére
Én a reggeli 4 fokot céloznám meg. Ha annál hidegebb van, már necces. Lehez hogy ott 4 fok van viszont egy hídon pl vagy egy erdősávban már simán ráfagyhatott a pára az aszfaltra...
Onnantól nettó szerencse a hasraesés kérdése...Arról nen szólva hogy szerintem ilyen 10 fok alattmár az izületeiddel is játszol. Teljesen mindegy mennyire vagy beöltözve...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #57863 üzenetére
Áruld már el, milyen motor! Ha lesz időm valamikor (nem ma) akkor megpróbálom megkeresni neked.
Szerk: a legtöbb gép generátora amúgy 130W - 200W között szokott lenni, a nagy túraenduróké ennek akár többszöröse is lehet.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #57863 üzenetére
nem vagyok villamossagi szakember, de az eddigi ismereteim alapjan ez nem egy szam lesz, amit megirnak. az egesz rendszert kell szamold. van egy feszultseged. van x fogyasztod. a Generator annyi aramot fog "termelni" i=u/r amekkora ellenallas van a rendszerben. az allandomagneses generatorok mindig koppon mennek. nem tudnak tobbet vagy kevesebbet termelni. nem gerjesztotekercses, hogy le lehessen kapcsolni. ezt igy nem lehet megallapitani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
válasz Teasüti #57874 üzenetére
Az NFS-t én is bírtam, de a Dragstar-ról szinte az első dolgom volt leszedni a fénycsöveket az aljáról Egy japán sportgéphez, japán szellemiséggel még el is fogadom bár nem vagyunk Tokyo utcáin. Látni és látszani elve rendben van, de nappal nem sokat számít illetve sok balesetnél sem az a baj, hogy nem látják a motorost.
(#57872) V.Stryker jófogás, vatera. Én is keresgetek téli kesztyűt, de sajnos amiről sok jót olvasni azt nálunk nem nagyon kapni. Ami meg akciósan tetszene Bering pl. az nincs a méretemben.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #57874 üzenetére
Nem erted. Egyreszt a generator onmagat korlatozza. Nagy fordulatnal egyszeruen letesteli a fesszab. az aramerosseg csakis a rendszer ellenallasan mulik. De az koppon megy mindig. Max a forduoatszammal novekedhet a feszultseg es ezert az aram, de a fesszab ezt szabalyozza. A generator pedig onszabalyzo. Egy bizonyos aramrossegnel tobb nem fog megjelenni a tekercsekben, lenz torvenye miatt.
A fesszab pedig a 14.4v akkfeszultseget figyeli.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #59071 üzenetére
Nekem van LED-es "ködlámpám" Kínából. Olcsó volt, de több mint 5 hét alatt jött meg. A fénye brutálisan erős, vakít, de csak ha szemből belenéznek. Projektoros, nagyon keskeny nyalábban világít, oldalra nem szór fényt. Ehun-e!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #59108 üzenetére
az, hogy ossze kell szerelni, miert zarja ki azt, hogy egy tombbol van?
hengerelt alubol egy labtarto az nekem nem bizalomgerjeszto. bar nem tudom, hogy mennyivel nagyobb egy egytombbol cnc zett vagy barmilyen alakitasi technologiaval eloallitott elotermeknek a szilardsaga, de talan itt szallnak el a koltsegek.
ott el kell birnia egy szep sulyt, aztan van mindenfele otvozet, mindenfele hokezelessel, teljesen valtozo rugalmassaggal. az acel faradasa sokkal kiszamithatobb, mint az alue. az alu ugy torik le, hogy eszre sem veszed. epp ezert nem mindegy hogy mibol hogyan van csinalva. persze azt a reszet, ami a csizmadat vedi attol hogy ne erjen a lengovillahoz, csinaljak hengereltbol, de a tobbit ne nagyon. es nagy kulonbseg lehet ket termek kozott. de ennek nagyon utana kene jarni, mert nincsenek pontos adatok a kezunkben.
en meg ehhez nem ertek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #59108 üzenetére
Kép nem igazán adja vissza de élőben elég "karcsúak" ezek a lábtartók a gyárihoz viszonyítva. Pont a vízszintes és függőleges irányú állíthatóság miatt ugye több darabból kell kimarni (a gyáriakat szerintem valamilyen technológiával öntik), a darabokat csavarozod egymásra, nem készülhetnek vastag anyagból mert a végén tíz centire lenne a taposó része a váztól. Ezért nagyon nem mindegy, hogy az az alu milyen technológiával készül, milyen a szilárdsága, stb. de ez már kohászat amihez nem sok közöm van.
Én amivel sz@ptam ilyen lábtartónál, hogy egyszerűen állandóan kilazultak a csavarok, akárhogy húztam meg őket. Nem tudom milyen alumínium de egyszerűen nem szorul meg benne a csavar, a rázkódástól fellazul. Nagyon nem volt vicces, amikor menet közben mondjuk leleffent a váltókar. Aztán darabokra szedtem mindkét oldalt és az összes csavart rögzítettem Loctite-tal, úgy már jó lett, másnak is javaslom, aki esetleg ilyet akar használni.
Mod: hogy a kínai mérnök min gondolkodik a minél alacsonyabb gyártási költségen kívül, azt nem tudom, de a Gilles, TRW, Lightech, Sato, Arata (meg van még egy pár nevesebb gyártó) cuccait egyszerűen nem lehet megvenni 80-90k alatt, akármelyik típust nézed, az azért gyanús.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #59163 üzenetére
Ezeket sajnos nem ismerem. Minden felszálláskor madzagokat kell dugdosni? Nem szakad el egy rossz mozdulattól, figyelmetlenségtől? Nekem ennyi pénzem nem volt, viszont megjött az Oxford fűthető markolatom, a Lidl-es téli kesztyűvel elégnek kell lennie némi alkalmankénti örömmotorozáshoz... (8-10 fok, napsütés). Holnap akarom felszerelni a vasra.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs