-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
lumpy92
aktív tag
válasz csongi #136733 üzenetére
+norbert +mentolka
Köszi a válaszokat, van benne hasznos info!
178 cm vagyok, barátnőmmel ketten nyomunk ~135 kilót, tehát semmi extra.
Karbantartással nem lenne gond, vigyázok a cuccaimra.
Az üléspozíciót/kormánymagasságot biztosan jól be kell lőjjem, mert sajnos derékfájós vagyok."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #136842 üzenetére
Milyen muszerre kotned? Mit akarsz vizsgalni, es milyen muszerrel ebben az esetben?
Annyi minden kalapalhat egy ilyen motorban, ezt mondta is, hogy a vezlanc is ennyinel mar hangosabb. Jah tenyleg, emlitette a szelephezagot is, azon rohogtem. Elkezdte kimerni, hat persze, hogy kisebb volt, nem pedig nagyobb. Altalaban ez igy szokott lenni, sosem az szol.
Ott van a kuplungkosar, az mekkorat kottyant a tengelyen, az miert ne szolhatna egyfolytaban, raadasul az gyarilag ilyen.
Egszeruen aminek nincs baja, azt nem kell megjavitani. Nem kell hallgatozni fel oran at, hogy mi cicereg. Mert azzal semmit nem lehet megallapitani.
Aztan fotengelyt akart cserelni, de mar nem rendelheto, mert tul regi a motor. Igy abban maradtak, hogy o megveszi maganak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #136844 üzenetére
Idozitest? Befecskendezesi idopontot, mert valami cicereg?
Azt oszcilloszkoppal lehetne merni, mikor milyen jelet kap mi.
Gyujtas? Gyujtasidopont egy ilyen motornal? Az nem fog megvaltozni, ez nem megszakitos, hogy allandoan allitani kelljen.
Ez mind ido, amit ki kellene szamlazni a tulajnak, es teljesen eletszerutlen, hogy cicerges miatt egy napot vegigmerj a befecskendezo rendszeren es a gyujtason, amikor ez mind jol mukodik.
Azt a hatalmas holtjatekot a kosarnal amit latsz, az ujkoraban olyan. Nem kopas miatt.
Egyszeruen azt kene megtanulni, hogy ami mukodik, azt ne basztasd, ha zavar a hangja, de jo. Mert akkor a hangja olyan, es kesz.A flatplane sor4 ben nincs kiegyenlitotengely.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136860 üzenetére
CB.
Külföldre mennénk utassal 1 hónap múlva...
Most megy az SOS szerelő keresés csapágy húzó hiányában. Az alsó fém karikát nem tudnám ugyanis kiszedni, itt nem hagytak helyet benyúlni alá mint egy VFR800 vagy Bandi esetében.Ritka retek megoldás a CB, még csak értelmesen ráhúzni se lehet bontás nélkül azt néztem most az éjeli szolimban...
1-2 óra szerelgetés... van ma sum 6 vagy 7 órám pihenni aztán megint 12 óra éjeles. Benzin-gyufa
Haza értem rátornáztatom apum, nyomja le és erősen imádkozom, hogy a féknyereg csapja kopott és az kottyan.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136862 üzenetére
Csapágy... fura, nem lóg nem kottyan középtámaszon lenyomva de lábon ha tolod és ráfékezel ha a nyakra teszed a kezed érezni, hogy kottyan és mozdul.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
pakfong
tag
válasz csongi #136865 üzenetére
Ha eleve kevés víz volt benne is felforrhat. Termosztát nem nyit. Cserélve volt a víz, csak rosszul lett légtelenítve. Nem indul be a hűtőventi.
Így látatlanba elég sok minden lehet, csak kíváncsi voltam, ennyi videó alapján hogyan jutottál arra, hogy hengerfejes lehet.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136866 üzenetére
Úgyis kottyan, egyértelmű. Haverok szerelője legalább vállalja sos-ben, 60km-ert meg csak elmegy még addig.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #136940 üzenetére
A leomlo homerseklettel max a kipufogogaz homersekletet tudod merni, ami fugg a benzin mennyisegtol es a gyujtas idopontjatol.
Es ki tudja milyen hutokozegaramlas van a hengereknel, a hengerfej mennyire meleg amikor jar a motor, mekkora kulonbseg van minden mashoz kepest.
Az pedig, hogy egy egyforma meleg, allo motorban szelephezagot mer valaki, az egyaltalan nem biztos, hogy jaro motornal ugyanolyan korulmenyek vannak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz csongi #137196 üzenetére
Nekem is pont ez tetszik. Hogy olyan igazi klasszikus motor, mégis modern...ABS, injektor, navi - ami különösen bejön. Illetve, hogy árban elérhető újonnan is.
Hátránya, hogy gyenge. Vagyis inkább az, hogy két személlyel szvsz használhatatlan. Utasülést is max gyereket motoroztatni vennék rá. És asszony itthon már most nyávog, hogy ezzel ő nem tud jönni velem. Két motornak viszont nincs itthon hely. Meg felesleges is.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz csongi #137718 üzenetére
"Az AT terepen domborit, a KTM- is inkabb ott kerul helyzeti elonybe"
Ez így szamárság! Ma már az AT is 2 modellre bomlott, egyik a terepes, másik a túrás, a KTM-nél meg ez már nagyon régóta így van! Itt a "sima" Adventure a túrás, és a terepes az "Adventure R" változat! Én magam is a simát vettem, mert túrázásra kell (és persze nem jön zavarba, ha a túrázás földes, sziklás úton megy), terepezésre pedig endurót használok, nem egy bálnát. Hiába, a legjobb motor a több motor![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz csongi #137739 üzenetére
Ez sem fekete, vagy fehér, hanem inkább szürke.
Nagyon sokan vannak, akiknek nem tűnik fel, hogy "nagyon hamar" leér a lábtartó, mert a túrázás nekik azt jelenti, hogy kényelmes tempóban elgurulgatnak, és nem keresik sem az út, sem a motor határait.
Igazából talán az lehet az egyetlen probléma az NT1100-al, hogy olyan semmilyen.
Nagy túragőzősnek, mint pl. a Pan-European volt (szándékosan nem Goldwinget írok), azért mégsem annyira adja az érzést.
Sportos túramotornak, mint pl. egy Tracer, pedig szintén nem sportos, ez is igaz.
Valahogy úgy tudnám besorolni, hogy a korábbi CBF1000-nél (ami tulajdonképp a csupasz CB, csak plexivel) egy kicsit jobban a kényelmes túrára kialakított változat. -
Geresics
addikt
válasz csongi #137739 üzenetére
Ezek mind túragépek terepképességgel. Persze lehet megint vitatkozni, hogy mi a terep, de ezen most ne akadjunk meg. Picit is kemény terepre már jó pilóta kell hozzá! A múltkor egy ismerős jött velünk, és hiába mondtam neki, hogy ha pocsolya van a földesúton, akkor ne a bakháton menjen, mert be fog csúszni! A 2. pocsolyánál elesett, mert a bakháton ment, és becsúszott az első kerék...
Aszfaltra pedig egyébként rohadt jók! Kényelmesek, de mégis lehet rajtuk helyezkedni, jó a súlypontjuk is, és rohadt széles a kormányuk, amivel tovább könnyíted a dolgod! Még Dodor is azt mondja mindig, hogy tök jók szerpentinezésre, és nem véletlen, hogy a túraendurók sokszor előzik a sport(os) gépeket hegymenetben.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz csongi #137745 üzenetére
"És valós terepen nem fog egy GS az AT-vel egy szintre lépni sztem"
Az előbb jöttem le az M7-esen a Balcsihoz, épp a hátsó ülésen pihentettem a fenekem, mikor bejött mellém egy Tesla, elengedtem a kormányt, felegyenesedtem és mutattam neki, hogy ez a motor is "önvezető"
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #137890 üzenetére
Az a szomorú, hogy ez egy erzes sor4 és 4000 felett elveszi az erőt, de ha kitartó vagy, üresben elpörög 11 ezerig Értem én, hogy ha elég idős lesz az ifjú titán, akkor a korlátot kiveszi a Suzy és akkor van egy rendes, még mindig nem túl erős ezres sor4 naked-je. (90-100 lóerő közötti teljesítménnyel még mindig... vicces) És nem kellett motort cserélni, de szerintem ez nettó BS.
Vegyen egy 400-500-as, 150-170 kilós kecskét, azon megtanul motorozni, majd utána ráülhet egy ilyen 220 kilós dögre. Ez így literálisan tanulómotornak van hirdetve és a koncepció szerintem egy hatalmas BS.
Nyomatékban és harapósságban szerintem ez a kanyarban sincs egy 650 singlepot-hoz képest, főleg ugye azon a fordulaton, ahol még nem veszi el az ECU az erőt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz csongi #138146 üzenetére
Ahogy látom még bent vagyok az összefoglalóban.
CBR F4i.
#138148 fattyu
Jó dumád van.
Szóval mi adja a szaron siklás élményt a legjobban?
Btw ezen filózok, ételkiszállításra lenne. Elég fapad alkatrészek, szóval ratyi felfüggesztés, stb. Viszont életemben nem ültem még nagy rugóutas masinán.
Meg szabadulnék a CBR-től, mert dög unalom forgalomban motorozni. Meg nem akkora nagy hobbi ez nekem, hogy megérje pályára vinni, ahova azért kellene némi befektetés.
Vmi kis libakergető kéne helyette, amit lehet nyúzni rendesen és nem büntet, ha eszetlenül megyek vele. Oké, a CBR-rel fun 200-zal menni, csak az megint az a kategória, hogy káros az egészségre és "jogosítvány várható élettartama nulla".
Az se baj, ha egy padkán tudok le-föl közlekedni, meg ha elmegy azért legalább a bicikliseknek.
Messze nem tervezek járni vele, csak város.
Ezért nézegetem ezeket a hintalovakat, abból is egy 125 bőven megtenné.
Az elektromoshoz nem ragaszkodom, de melóra viszont előnyös lenne, mert a benzinpénzt egy az egyben zsebre lehet tenni.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #138209 üzenetére
Ilyenkor meg szoktam kérni a jogi osztályon a gyakornok csajszit eresszenek meg egy hivatalosabb levelet... ~2/2 alkalommal 24h belül megjött a pénz levéltől számítva.
edit.: nem vicc tényleg mindig bejön mikor az irodás gyakornoki címről is de kap az emag egy kedves levelet
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz csongi #138367 üzenetére
Mannol-t ne ajánljuk már. Én is úgy voltam,hogy ha megfelel a specifikáció, akkor jó az,de nem. A Mannol-tól nekem hidegen csúszott a kuplung már középtartományban. Mindenki mondta, hogy kuplungcsere. Mondtam is ,hogy a f@szomat. Ledobtam az olajat, ment vissza a Motul 5100 és köszöni szépen, azóta is azzal a kuplunggal fut és mondanom sem kell, nem is csúszik.
Amúgy az új motorba (1250-es Bandit) 7100-at tettem idén és k.rvára feleslegesnek tűnik.
Én azt gondolom, hogy ha nincs spec igénye a motornak, nem versenymotor, akkor nagy eséllyel a Motul 5100 10W40 a kockázatmentes választás.
Sokan mondják a Repsol-t. A GSX-F valamiért azt csipegette, de se előtte, se utána semmi mást.
Ami nekem titkos, olcsó favorit és szerintem jó olaj, az az ELF.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #138483 üzenetére
Nem huvelyezheto, nikaszilos. ~180loeros hengert mar nem lehet huvelyezni, bar a regebbieket ~150 loeroseket megprobaljak magyarorszagon, aztan van meglepetes, ha egyszer kiforgatja a tulaj.
A dugattyu az ilyen, nincs semmi baja, csak szorulasnyom van rajta. Felkent egy keves alut a hengerfalra. Megnezem, hogy honolassal lejon-e, ha nem, akkor fel lehet ujitani a hengersort, ujranikaszilozassal.
Szabad venni proba nelkul, csak legyen olcso.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #138571 üzenetére
Azért ezt nem tudom valahogy elhinni a papír forma adatok alapján usa fórumokon is ~80-85mph utazót írnak és ~95-100-as véget.
Valami akkor is kell mert a fizikai méretei is kezdenek zavarni a CB-nek, akkor jön vissza a képbe a 650-es Transalp amin el is tudok nyújtózni csak épp barátnőnek kell majd létra a 154 centije miatt.
Új internal szoft. dev. melóval végre erősen tágítottam a kereten
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #138583 üzenetére
Stop stop stop stop stop. Barátnőnek ha van kedve és jön akkor örülök ha nem akkor is jó. Én élvezzem a motort elsősorban. Ehhez vagy tudja kényelmesen chillesen a 120-130-at vagy legyen benne a bugi akár teljesítmény téren akár más téren. Az, hogy elkezdett velem jönni az utas az remek, de nem miatta választok motort. Ez az én hobbim ha van kedve csatlakozni akkor örülök ha nincs akkor nem sírok. Ezt Ő is maximálisan tiszteletben tartja, egy Transalpról sem fog leugrani az utas ha arról van szó én meg nem dőlök kardomba ha lomha lesz utassal. (1-2 évig a nagyobb több országos túrák úgyis kiesnek, Ő most kezdte újra egy második diploma miatt az egyetemet így az állandó munka kiesik, én meg most végzek lassan tudtam elkezdeni végre rendesen fejlesztői melókat keresni. Pont a melóhely váltás miatt nem írtam vissza utána meg elcsúszott az üzid a privátok közt bocsi! )
A Transalp más miatt jött, haverok elkezdtek könnyebb terepen is eltekeregni (mivel páran ezt szigorúan veszik, lemennek földútra ) na most ha a VLX alkalmatlan arra amire én cruiseren agyalnék (a 750-es nem tetszik, keretet meg nem fogok most ~1,2-1,3-ről növelni) akkor marad a Transalp mert tetszik is és azzal le is merek kúszni a földútra haverral az 1150 után.
DL nem tetszik, ha meg nem nézem szívesen akkor nem fogom használni szívesen. Inkább veszek valamit ami tetszik és használom együtt a maga korlátaival és nyűgjeivel mint veszek valamit ami marháta kiszolgálná az igényeim de nem tekintek többre ha ránézek mint közlekedő edényre.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Xero
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #138887 üzenetére
A szelet azt bírom, a blokk bírja a CB-vel se a a bajom, hogy szeles hanem, hogy nem tud 140-150 korul tartósan utazni, egy kis tartalékkal! …és utassal nehézkesen kapaszkodik már…
Délután kiderül, szereztem egy próbakört
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hobby rádiós topik
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen