-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #28850 üzenetére
jaja, viszem a ruhám és úgy próbálom ki, megkockáztatom, éppen, hogy bele fogok férni a jelenlegi ruhámmal. ami mondjuk ideális felállást jelentene. van a spidi-ben valami farokcsont bevarrás, de én azt nem nevezném védelemnek egyértelműen a ruha leggyengébb pontja ilyen szempontból, mert nem véd semmit. ezért is kajtatok ilyen nadrág után. volt már két tenyérnyi fekete folt a csípőcsontom hónapokig
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #28850 üzenetére
Szerintem nekem sem férne be a nadrág alá - az új alá pláne nem. Ha meg már eggyel nagyobbat veszel, akkor vagy más méret nem jó (mondjuk a hossza) emiatt elcsúszhat a többi protektor.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #28852 üzenetére
En is csipoprotektoros arlent valasztottam, hiaba volt azonos aron mar kenguru is. Eddig a vallat teszteltem, de lehet ugy esni hogy a protektor szelere es ugy kb szart se er. Szintugy kesztyunel. 1-2 van a tenyer kulso elen nemi protektor.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #46972 üzenetére
De jó itt látni téged újra!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #46972 üzenetére
hideg , volt esett végig és nem sikerült a pálya bírónak felszárítani a pályát mivel esett... de amúgy bulinak jó volt csak drága (nekem drága) én egy szóval nem említettem , hogy szar volt és igen az m5 egy szar fos ... Azt , hogy én hogy toltam vagy fejlődtem lövésem nincs mivel nincs hasonlítási alapom most voltam először ...
Színezés nincs, esett végig a pálya fel volt gumizva , rajtunk kívűl csak mi voltunk annyira bátrak , hogy felmenjünk és estünk...
egyébként sosem felejtem el a mondatodat : "menyünk mert érzem a bugit a lábamba "
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #47320 üzenetére
Amiket leírtál amúgy kb. egy veztech tréning alapját képezik.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #47469 üzenetére
Jogos a 2 pont, egy léghűtéses / lég-olajos motor nagyon sz*rul tud szólni, főleg ha nem üzemmeleg, anélkül, hogy bármi baja lenne.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #47469 üzenetére
Nekem mondod?
Beindította az övét és ott nincs ilyen csörgés,zakatolás. Már nem emlékszem mit kell valószínűleg cserélni,az ő huskyján nem rég cserélte ezeket és nem hinném,hogy ő is passzióból baszott el 60 ezret.
Nem hinném,hogy kókler mivel ránézésre mondta,hogy mit basztak el az előző szerelésnél,csavarok felcserélve stb,szűrű rosszul volt vissza rakva,ilyen apróságok. Nem mellesleg maga szereli a motorját és már kitapasztalta,hogy mik a gyerek betegségek. Igazad van hallásra nem lehet alapozni,de ő is azt mondta szét kell kapni és látszik,hogy kell e cserélni v sem
Nem mellesleg 27000 km után vagyok,ráférne egy két dolog cseréje[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #47472 üzenetére
Nem tudom,most azt írta a srác,hogy mit akarok mérni? Szelepvezérlésnél nagy hézagok vannak,kopás miatt
Tudtok valami tankönyv szerűséget motor szerelés témában? Bele akarok nagyjából tanulni,hogy minden hülyeségért ne húzzanak le.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47469 üzenetére
Meg aztán ki tudja, mivel vették fel a videót, a kamerának milyen gagyi mikrofonja volt, mennyire torzít, lehet, hogy a valóságban teljesen máshogy hallatszik.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Outlander
őstag
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #47497 üzenetére
FIREBLADE78: Hallgass a doktor úrra, nekem is sokat spórolt már Annyival egészíteném ki, hogy a netről kikupálni magad, azt úgy nem úgy értette, hogy mindenféle szedett-vedett fórumokról, ahol többnyire az okoskodás megy - tipikusan a "hang alapján ez a baja" című sztori - hanem szakirodalomból.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #47497 üzenetére
Igazad van. De most mi a tökömet csináljak? Ajánlották ezt az embert,akinek sok éve ugyanolyan motorja van,mint nekem és autószerelő,műhelye van,emberei. Egyből mondta,hogy ha pl xy érzek majd akkor ez lesz a baja stb,ezeken már túl van. Tudja a gyerek betegségeit. Most vigyem el honda vagy yamaha szalonba ahol életükben nem látták husqvarnat? Igaz Mórahalmon van a husky importör,közel is van. De nekem nincs kocsim,hogy elvigyel,ott hagyjam. Igaz lábon kitudom vinni és netán busszal haza jönni Szegedre,de ehhez nincs kedvem és szerintem nem két fillér ott a szerviz. Nem értek a műszaki dolgokhoz,azt mondanak amit akarnak. Nem mondta,hogy ezer % ez a baja,le kell venni a oldal deknit ( remélem nem hülyeség) és megnézi,hogy mit tudom én milyen láncot cserélni kell,mert az kb 20k és a szelep akármit is. Fingom nincs ezekhez. Én az egészségügyi dolgokhoz értek
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #47582 üzenetére
Naja, ezt is 20x kitárgyaltuk mán' hogy annyi értelme nincs, amennyibe kerül...de ha valaki csinálja, akkor legalább higgye azt, hogy jól csinálja
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #47703 üzenetére
Ez nem a hallottam, hogy hallotta sztori, a motoros körünkben van a srác.
A Tuonoval nekei sem volt gondja csak apróságok, de ezzel ráfaragott, pedig maximális törődést kapnak a motorjai.Réges régen nekem is volt aprilia Rs 125, azzal kezdtem a rendszámos életem.
És akkor fogadtam meg, hogy soha többet olaszt nem veszek.Repsol szintetikus olaj, jól beállitott olajpumpa, egy kicsit még többet is nyomott a kelleténél.
Mindig óvatosan be lett melegitve, első 10-15percben nem látott power nyitást.
Motorféket se használtam, mert többen mondták, hogy akkor nem kap kenést rendesen...Aztán egyszercsak 100-nál úgy megállt, hogy csak a szerencsén múlott, hogy nem lett nagy baj belőle.
Pedig elvileg 16e-t el kell mennie egy dugattyúnak benne, ez viszont 9e-nél megállt.
A henger hibátlan volt előtte, szóval nem azzal volt a gond.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #47709 üzenetére
Látom szépen kihasználod a "pirosat" is a fordulatmérőn, ha már egyszer az a része is ki van fizetve!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #47709 üzenetére
Valószínűleg igazad lehet, a pontos részletekre már nem emlékszem mivel ez 10+ éves történet, de annyi biztos, hogy keserű szájíze volt a dolognak. És elment a kedvem a márkától.
A motort az akkor még Yamaha tátrai néven futó Omega motorban szervizeltettem mivel még fiatal voltam és nem mertem belenyúlni a nagy értéke miatt, akkoriban még Végh Jana is ott dolgozott, és nagyon jó hírű szerviznek számított.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #47721 üzenetére
Moriwaki Cup a motor
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47709 üzenetére
Amúgy mi van az RS125-tel, megszűnt a modell? Csak a hurka RS4 van helyette?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47761 üzenetére
Nem kevesled amúgy az R6 után?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47783 üzenetére
Pedig az R6-ra mondják (R6R-re legalább is biztosan), hogy hú hát az aztán az igazi pálya 600-as. Futóműnél mi kellett volna, komolyabb cartridge vagy csak rugók vagy mi?
Az RS-ből neked melyik generáció van? Milyen húzósabb költségekre kell számítani egy ilyen kihegyezett(ebb) 2T blokknál? Havernak 125-ös CR-je volt, az 40 LE körül van, nem versenyzett vele de azért húzta neki, dugattyút kellett cserélni azt hiszem kétszer (Wössnert vett) amíg nála volt, más motorikus gondja nem volt. Másik ismerős 250-es RM-Z-jénél megvételkor már nem maradt pénz szelepcserére, el is törött, ahogy illik, blokknak kiment az oldala, pedig az 4T meg ő aztán nem ment vele állat módon. Egy KX-250-es blokkból lett újra talpra állítva (ugyanaz a blokk van mindkét motorban, legalább is annál az évjáratnál), így is 200 fölött volt a buli vége.Daywalker: sziloplaszt, a sufniszerelő legjobb barátja Bernernek is vannak ilyen cuccai [link]
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47810 üzenetére
"Alapvetoen az ember ott van eltevedve, hogy egy bizonyos osszeg alatt nem lehet motort venni, csak egy leharcolt valamit." -ezzel tisztában vagyok, ez kb. mindenhol igaz. Ami feltűnően olcsó, az valahol sántít.
Te tanultál motorszerelést, magadnak ezeket meg tudod csinálni és így még átb@szni sem fognak de olyan embernek tudnád ajánlani ezt a motort, aki csak felületesen érinti a témát?Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
pakriksz
őstag
válasz Topiccsendőr #47784 üzenetére
de miért ellenmarketingelik? Láttam már én is ezt a befecskendezős 2T felokosítást, de így már az egyszerűségből is veszít valamennyit
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47812 üzenetére
Értem, köszönöm. Csak elkalandoztak a gondolataim egy ilyen masinával Amúgy szeretek bütykölni ilyen dolgokkal, tanulni nem tanultam de igyekszem fejlődni, nagyrészt a netről (nem "a Suzuki fos, a Honda az isten" szintű emberektől) meg van egy-két hozzáértőbb ember az ismeretségemben.
Azért tetszenek az ilyen motorok, mert semmi sallang, csak tényleg ami ahhoz kell, amire kitalálták. Bár mostanában már mindenhol karácsonyfa műszerfal meg millió elektronika van, biztos nagy részük jó dolog csak ez már így másról szól.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47961 üzenetére
Arra értettem, hogy szerintem még ha van is rá az embernek pénze, sem úgy van, hogy bemegyek valamelyik Honda képviselethez, lerakom az előleget az alkatrészre és egy hét múlva itt van. Mindent úgy összevadászni külföldi boltokból, várogatni heteket, ha esetleg mégsem jó, amit küldtek, újabb hetek meg pénz, szóval erre értettem. Gondolom a vezérléshez lapkákat, láncot, lánckereket, egyéb helyekre csapágyakat, ilyesmiket lehet hozzá azért szerezni viszonylag könnyen de típusspecifikus dolgokat a váltónál, kuplungnál, a blokk szerkezeti elemeinél már nem olyan könnyű.
Azért úgy gondolom, hogy a mai agyonegyszerűsített, költség csökkentett világban igazi kis kuriózum egy működőképes, jó állapotban lévő ilyen gép de szerintem nem sok embernek van anyagi háttere/ideje/szaktudása, hogy összehozzon egyet.Akksinál, kesztyűnél meg sehol máshol én soha nem mondtam, hogy X vagy Y a legjobb, valamennyire azért talán látszik a hozzászólásaimból, hogy igyekszem keresni az alternatívákat a sokat kántált márkákra, kesztyűnél is direkt írtam, hogy ugyan én nem ismerem, de jónak tűnik. Mert Wintex és nem Dainese van ráírva, kit érdekel, attól még lehet jó. Persze sokan ebből is presztízs kérdést csinálnak mint minden másból, meg Motul cuccok dupla áron és társai. Hozzáteszem csak úgy kíváncsiságból most én is 300V-t öntöttem a motorba, eddig semmi eget rengető változást nem tapasztaltam, igaz még nem mentem vele sokat, de ez is olyan, hogy hogyan lehetne mérni, hogy melyik olaj a jobb? Két 0 km-es blokkkot egymás mellé tenni, az egyikbe ezt, a másikba azt önteni, teljesen azonos körülmények között járatni őket azonos ideig, aztán darabokra szedni őket és mindent kimérni. Az hogy BikerBéla66 szerint a Motul a jó mert az jó, a Repsol meg szar mert ő úgy hallotta a blokkon az nem jelent semmit. Nyilván amit az emberek mindenhol látnak kiplakátolva meg a versenyzőkön, azt fogják venni, ezért költenek ezek a cégek vagyonokat marketingre, de attól még a másik is lehet ugyanolyan jó. Nyilván nem olajon kell spórolni de nem is kell birka módon benyalni minden marketingszöveget. Valóban ársávok vannak csak az ismertebb gyártónál ugyanaz a minőség sokszor egyel magasabb ársávban van.
Voltam autószerelőnél, hordós német Mannol szintetikus olaj volt rakva a legtöbb átlag autóba (voltak azért amibe spécibb olajat kellett) mert ez érte meg a legjobban, erre a fószer, hogy milyen olaj ez, mert ő nem is ismeri meg nem Castrol meg mittudomén. Aztán mit számít, hogy ő nem ismeri? Semmit. Meg lehet nézni, hány nagy olajipari cég van, aminek nagy részéről még csak nem is hallottunk itthon (és a lista nem teljes). Ennek ellenére valószínűleg kiváló szakembereket alkalmaznak, nem alkesz Józsit az utcáról. Rákerestem csak úgy kíváncsiságból a márkára, van aki ilyet írt, hogy mekkora fos olaj, mert 600 km után érezhetően elmegy az erő a motorból tőle Inkább ne írnának semmit az ilyenek.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #48016 üzenetére
Mint írtam is, idéztem egy itt valaki által linkelt cikkből, amit Dodor írt.
(#48017) FIREBLADE78 : Akkor rosszul nézted meg!
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Genesistibi
tag
válasz Topiccsendőr #48024 üzenetére
Na ezaz 18ekm-nél ezt én sem értettem, de számla van róla és sztem a csávót baszták át (vagy nem kellett volna még kicserélni vagy ki se cserélték).
Az alapjárat tényleg vicc, most azok (PZS motor Szhely) tényleg ennyire nem értenek hozzá vagy baj van.
Mi lenne a normális? 1000-1500? -
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #48043 üzenetére
hát azért a többiek se először mentek ott, ráadásul ha jól emlékszem ez gsxrkupa volt.
de abban egyetértek hogy technikai sport aki nem tud maga alá normális motort /futóművet/szervízháttért összerakni az ne nyávogjon hogy megelőzik.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #48282 üzenetére
Az, hogy nem feszes, hanem puha. Mármint ilyen "langyi". Nem tudom sajna kifejezni magam jobban.
Hasonlítani tudom autóhoz. Gyári futómű, sport futómű. Közvetlenebb a sport futómű, feszesebben kanyarodik, feszesebben fekszik fel kanyarban. -
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #48286 üzenetére
Az mitől lehet, ha az önindító a gomb megnyomására nem csinál semmit, csak "nyekkenik" egyet, mintha az akksi már a végét járná? Következő megnyomásra meg indul gond nélkül. Párszor csinált ilyet a motor. Ha az aksi kezdene megnyekkenni, gondolom utána sem lenne jó.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #48286 üzenetére
"Nagyon egyszeru megfogalmazni: miben akadalyoz, ha puha."
Bizonytalannak erzem az elejet kanyarban, hogy megdontom. Puhanak. Lehet, hogy szarul kanyarodok, elore dolok es ezert tobb suly megy oda, ezt a sulyt kene oldalra raknom, hogy ne elol erezzem. Legalabbis en erre tippelek. -
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #48297 üzenetére
A Honda is elromolhat. Minden motornak lehetnek kisebb/nagyobb típus/hibái,csak nem mindegy mihez,mibe,mennyibe kerül/het az alkatrész. Karbantartási hiányról/mellőzéséről még nem is beszéltünk.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #48297 üzenetére
Nyilván, van benne egy enyhe költői túlzás, de jobban hiszek a Honda kiforrottságában, megbízhatóságában, üzembiztosságában, mint a csúcsprémium BMW-ben. Valahogy annál a "ha van pénz majomra, legyen banánra" is effektust érzem. Ha megbírod venni 2x-es áron, akkor bírd elviselni az átlagnál jóval költségesebb javításait is.
Noh mindegy, értelmetlen költekezésbe egyelőre nem fognék, így elvetem a BMW vonalat.
Köszi a többieknek is!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
asvald
senior tag
válasz Topiccsendőr #48300 üzenetére
Köszönöm Uram!
Már írtam is nekik ,mert találtam náluk gyorsító membrát phbrh karbihoz ,ezzel egyetemben erre a szivatós dologra is rákérdeztemA rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #48291 üzenetére
Leszedtem ma az önindítót, egy autószerelő ismerősöm megnézi, kipucolja, remélem ez megoldja a problémát. Ha nem, akkor veszek egy új aksit, ha az sem, akkor marad a kapcsoló vagy a relé.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #48524 üzenetére
Kösz! Ez az infó akkor jól jött volna. Mondjuk próbáltam másik betéttel, és nem lett jobb.
A tárcsák jók, amint felkerültek rá az R6 nyergek megszűnt a probléma.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #48570 üzenetére
Tapasztaltan már én is. Csak aggodalmamnak adtam hangot
-
jFox
őstag
válasz Topiccsendőr #48568 üzenetére
Szelephézag is okozhat ilyet? Ez eszembe sem jutott. Hiába eddig 2T mocim volt csak.
Most 5700km van a járgányban. 7000-nél ír szelephézag állítást. Előtte meg 3000-nél. Kérdés, hogy megcsinálták-e? Meg tudom azt itthon csinálni? Hézagmérőm van. Vagy inkább vigyem szervízbe? Miskolcon tudtok ajánlani valakit?--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #48841 üzenetére
Belpiacos, öreg Hondát hajtok. Igaz, csak 125-öst, de kellően ritkát (Mo-n egyetlen példány) és bonyolultat. Tavasszal ez enyémmel is kellett foglalkozni, de szerencsére meg tudtam oldani.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Topiccsendőr #48841 üzenetére
Állandóan megfolyó karbi pontosan mit jelent?
(#48850) Daywalker: +1. A tárcsa amit vettem, sem aluból van. Azt mondták vigyem lézervágóhoz vagy vizeshez mert az eszterga nem viszi annyira kemény. Azok meg sokba kerülnének ezért ment fel netre. Ugyanilyet rendelek majd csak méretben A neoprén maszk is nálunk ott kezdik a noname cuccokkal, hogy 2000.-, az enyém megjött 500.- ból és télen is használtam gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #49154 üzenetére
Szelephézagot nem lehet állítani,mert valami elvan kopva stb. Mutatta, nem értek hozzá. Lényeg,hogy lánc a drága,27k többi pár százas tétel és van még egy 12k tétel.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #49170 üzenetére
Nem lehet h úgy értette, hogy lehet állítani, de akkor sem zár már jól? (nem vágom annyira...nekem is kellett egyszer cserélni egyet).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #49170 üzenetére
Teljesen hülye vagyok ezekhez,ott mutogatott kettő ilyen kis henger valamit és mondta,hogy a perselyek mozognak ez kuka. Az övén is most cserélt,neki is sm610 van és maga szereli,ezért is bízok benne. Nem hinném,hogy passzióból megvetetne velem x ezres dolgokat,csak hogy beszedje azt a 10 ezres munkadíjat. Mondott pár dolgot,hogy nem vagyok köteles cserélni,de ő erősen ajánlja,ha már szétszedtük,mert volt már kókányolva ( pár ezres tételek)
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #49174 üzenetére
Kár róla beszélni,mert fingom sincs hozzá? Ez van
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #49182 üzenetére
Akkor inkább a kicsit hìgabbat rakjam nem?
A Hd a hígabb..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz Topiccsendőr #49243 üzenetére
Akkor te objektíven tudod szemlélni a kettőt. Én csak a papírformát néztem. Egyébként én is a Z750-et venném csak kéne vagy 10cm-t nőnöm, hogy kényelmes legyen.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
SirKero
őstag
válasz Topiccsendőr #49245 üzenetére
Na az nagyon jó
Vagy 200 kilométerenként tankolok vagy megreszkírozom , hogy átteszem tartalékra és hátha elfelejtemMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #49243 üzenetére
Hullámos tárcsáról amúgy mi a véleményed? Parasztvakítás vagy javít valamit az összképen? Paraszti ésszel inkább fontosabb a tárcsa anyaga, meg valamiért csak a Kawa nyomatja nagyon ezeket, a többi gyártó nem. Hondának van pl. az NC700-on, de ott meg az egész egy spórolós konstrukció, miért pont a tárcsával akartak villogni... Brembonak is pl. a verseny tárcsái egyik sem hullámos pedig nem éppen az olcsó kategória.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #49261 üzenetére
Erről jut eszembe, hogy van motoros alkatrészbolt, ahol nagyjából minden van? Pl. mint autóknál a Bárdi és a Unix?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #49343 üzenetére
Egyre inkább imádni valóak...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen