-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #51423 üzenetére
Hatalmas fsagokat kepesek mondani neked
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Outlander #51438 üzenetére
Jol tudom hogy adalekolva kapjak. De megvizsgalta a Mami is a benzint tavaly, es fagyallo volt benne, illetve sokkal nagyobb etanoltartalom. Nekem mindegy ki csinalja, magyarorszagon fel van utve a benzin nagyonnagy szamban.
Meg ha errol nem is hallottunk ez letezo problema Fater.
Akkor ironizalj erre valamit. Koszi.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Outlander #51442 üzenetére
Mindezt arra alapozom, hogy azt tanacsoltak a kupaban, hogy ne tankoljunk 95 os benzint
Ez az "ismerosom mondta" sztorinal kicsit komolyabb.
A kupaban resztvevo mz tankjait eresztettek le, mivel nem ereztek nehanyan kiegyenlitettnek a versenyt.
Nitrometanolt, repbenzint vagy mas tiltott dolgokat kerestek.
Valoban nem a pisztolybol jott, de laborban vizsgaltak.
Hozzatennem nem volt szep tolem sztereotipizalni a kutasokat. Kb a motorszereloket is ugyanigy tipizaltak, valoban nem esett jol.
Es ami erdmeny kijott az azert eleg szomoru. Fel van utve a 95 os mint a szar.
Egy versenyzo sajat ellensege, hogy telerakja minden szarral a tuzeloanyagat?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #51511 üzenetére
Nem a szelep nyitasa miatt kezd el menni.
A powerszelep pont hogy az alacsonyfordulati nyomatekot szolgaltatja. Ha az nem lenne, megnagyobbat rugna.
7800-8200 nal nyit, attol fuggoen milyen elektronika van benne.A szervizigenye eleinte valoban nagyobb, mint egy 4T nek.
Bar ha a 4T nel hengerfejbe bele kell nyulni, akkor igencsak kozelit a ket konstrukcio koltsege.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #51493 üzenetére
AVI val szerintem meg lehet hegeszteni.
En megmutatnam a Sima Belanak, kb a tizedebol kijon a javitasa.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #51541 üzenetére
Annyit soha nem eszik.
Csak ha megreszeli valaki a hengert szemre, mindenfele tudomanyos megfontolas nelkul.
Csak akkor tud ennyire sokat enni. De ez a kokany kategoria.A ketutemu rotax 122 es 123 as blokkokal szerelt rs-t azert nem javaslom, mert egy idegen kipufogo es utana nem allitassal garantaltan ki lehet nyirni. A fiatalok nagy resze legeloszor a kipufogot csereli le.
Nagyon lelakott allapotban vannak. Nem azert nem ajanlom, mert megbizhatatlan lenne.Sajnos a cbr is tud rossz lenni, mindenkepp hozzaertovel at kell vizsgaltatni.
Mivel kicsi a vegsebessege, allandoan nyelen hasznaljak, ilyenkor kopik a hengerfej, es mivel orokeletunek hiszik, a szelephezagot meg se nezik sosem. Hiszen csak kopot kell benne cserelni. Aztan valakinel kijon a meglepetes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #51571 üzenetére
De meg ne haragudj, nalad ez a motor alig van.
Legalabb varj meg egy-ket szezont, hogy mik vannak vele, utana oszthatod az eszt.
Az elozo tulajok gondatlansaga, vagy barmilyen gyartasi hiba...
Rengeteg dolog kijohet. Az meg a masik fele, hogy epp ezert hogy mi szarik be egyetlen motoron es mennyiszer, az nem reprezentativ.Talan innen-onnan ossze lehet forumokrol szedni hogy mivan, de rengeteg a user error, aztan dontse el az ember, hogy most mi helyzet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #51585 üzenetére
Ktm? Gondom most a pariban levo supermoto modelljet hozod fel ugyanabban az evjaratban, ami van neked.
Ezt igy kijelenti mindenfele ismeret nelkul bator.
inkabb azt mondd el, mit jelent az, hogy kolteni kell ra. Nalad van nehany honapja az a motor, es az a velemeny, hogy kolteni kell ra.
Ez konkretan mit jelent?
Es ugyanilyen literteljesitmennyel rendelkezo ugyanilyen epites, hengerszamu stb. mas gyarto blokkjanal van-e kulonbseg?
Ez az amit mindenki tudni akar. Hogy van-e kulonbseg a gyartok kozott kmre eso koltsegben. (Ami nem ennyire egyszeru dolog)
Igy mar nem egyertelmu a helyzet, es nem is nagyon lehet hatalmas kutatomunka nelkul megvalaszolni az ilyen forumos kerdeseket. Baromi nagy kulonbsegeket persze eszre lehet venni. Pl egy korvaltos 125 os szervizintervallumaval biztosan nem fog birni egy nagy literteljesitmenyu egyhengeres supermoto. De ha erre vonatkozik egy kerdes, akkor nagyon nincs tisztaban a kerdezo, hogy hogy is mukodik egy belsoegesu motor.
Aztan ott van az, hogy mit nevezunk kalkulalhato, vagyis megbizhatosagi kerdesnek.
Hamarabb megy el a szelephezag? Ez meg belefer? Vagy mondjuk 30 e km alatt vezlanc nyulik, mig a masiknal nem? Vagy megnovekszik az olajfogyasztas, annak ellenere hogy a henger dugattyu illesztes tokeletes, gyuruk rendben vannak, kompresszio ok, csak mas a nikaszil matrix? Ezeket mind hibanak is tekintheti az atlagember.Ugyhogy ez nagyon vekony jeg. Annak is aki kerdezi, meg annak is aki valaszol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KubanitoS #51665 üzenetére
Nem javaslom.
A dt200 asomban is alacsonyito szett volt, amikor hozzamkerult.
Terepen egy kalap szar volt ahogy viselkedett a motor.
Teljesen tonkrevagja a geometriat.
Amikor kezdtem meregetni az ulesmagassagot, meg a rugoutat, akkor vettem eszre, es azonnal kicsereltem a gyarira. Azota tokeletesen viselkedik a motor. Ez egy kicsit extrem pelda, de nalam ez blaszfemia.
Igenytelennek kell lenni a motorozassal szemben ahhoz, hogy ilyet csinaljon az ember.
Utana kene menni az elejevel, es rengeteg rugoutat el kene venni. Ilyet meg veletlenul sem szoktak csinalni, joleszaz alapon (ez a fentebb emlitett igenytelenseg)Drz-n nekem sem er le a labam, es terepen, homoknal azert van baj. Foleg ha rossz a geometria, es akarmekkora gazt adsz, megvezeti az elejet. Ilyenkor le kell tenni a labat, ami nem mindig sikerul
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A nepitelettel nagyon ovatosan bannek.
Sajnos nincs moderalva. Sajnos felnotasok, laikusok es igazabol barki irkalhat ide.
Rengeteg olyan cikk van, amiben felismerheto a be nem teljesult irrealis elvaras valamilyen - alapvetoen nagyonjo- konstrukcioval szemben, ennek ellenere hibakent kezelik pl azt hogy kompromisszummentesen egy bizonyos celra lettek gyartva. Barmely modell ebbol fakado johire statuszt kolcsonoz neki, a budos paraszt pedig csakazert sem arra hasznalja, csupan a statuszt latja a rozsaszin kodben.De peldaul egy lelakott ismeretlen eloeletu jarmuben csalodas is magaval hozza, hogy rossz velemeny alakul ki rola. A teljesen idealis vilagban egy idealis nepitelet elso mondata ugy hangozna, hogy: nullkometeresen kitoltam a szalonbol. Ennek extrem ellenpeldaja pl a konteneres teljesen elhasznalt japan es olasz szemetek.
Vagy pont egy altalam megelt pelda:
A drz forumosok toke teljesen tele van kb 30 e km kornyeken ezekkel a motorokkal. Ez tort el, most locsolt ra 150 et, most az kattog, ez lett szar.
En egy kb 45 000 km es peldanyt szedtem szet, es mertem ki. Es nem a kattogasokra vagy barmilyen rejtelyes gyanus-titkos hangok alapjan alkottam velemenyt.
Abban a motorban nem volt 0.5 l olaj, es kb 0.7 l vizet engedtem le belole. (!)
A hengerfej teljesen kuka lett (bar a kipufogo oldal meguszta), a henger-dugo, gyuru gyari ertekeken volt. Az a motor igencsak ridegtartast szenvedett el, de beindult, es ment, csupan alapjarat nem volt, ugy hogy a szivooldal vezermutengelycsapagyazasa szaraz volt.
Meg talalkoztam nehany drzvel, baja egyikek sem volt, kimeregetve a szelephezagot, stb.
Ket lehetoseg van:
A motoroknal ugyanaz a helyzet, mint az autoknal, azaz, amiben van 150e km, abban igazabol 300 e km van,
Vagy csak az a nehany ember irkal a forumra, akiknek valami bajuk van.
Es ebbol saccoljuk meg, hogy az ertekesitett motorok hany szazaleka lehet ez...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KubanitoS #51713 üzenetére
Irtam, hogy extrem pelda!
Erezheto valtozasokat okoz, ha nem mesz az elejevel utana. Egy csomo motornal hozza kell nyulni a rugohoz, mert nem lehet elofeszitest valtoztatni.
Utcan is erezheto, nem csak terepen.
Utanfutas megvaltozik teljesen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az egesz nepitelet egy nagy szelsoseg.
A leginkabb futott motorokbol 5-10 itelet van. Legtobb talan 30. Ezt a szamot azonnal felezheted, mert 50% a kb 5ezer km utan leirja a kis velemenyet. Ha leszurod azt, ki az aki 15 ezer kmt ment, neadj isten 0 km esen vette es beletekert 30-40 ezret, az kb 2-3motor.
Nagy segitsegNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #51831 üzenetére
Szerintem a bomos nem ezt az ohlinst tudja. A hp4 ben felaktiv futomu van. Ebben egy nem megszokott kulso gaztartalyos villa van, ami eddig a desmosediciben volt az "utcai" motorok kozott.
Papiron a sedici ugyanazt a vezerlest hasznalta, mint a gp-n. Valoszinuleg teljesen mas vezerlesi idokkel, szoval vakitas az is.A blade-et felhozni a konkurencia szintjere azt jelentene, hogy kap egy verseny abs-t, kap egy kiporgesgatlot, es 15-20 loerot?
Fotengelyen 200 loero magassagaban nagy a kockazat mar.
Ha nem szall be a loeroversenybe, nem kell kiporgesgatlo, mert nagyjabol kezelheto a motor meg. Kimotorozni igy is olyan tudja aki 5 evesen kezdett motorozni, ebbol kiindulva nincs baj a teljesitmenyevel. (Namost magyarazd el egy marketingzombi laikusnak ezt. Vagy egy markabuzinak, aki a modell adatainal a konkurencia szamainal mindenkepp nagyobb szamokat akar latni, hiszen az a jo)
A sportmotorokat az a reteg veszi leginkabb, akik nyomjak a szemet. Nem futar, vagy taxi uzemmodban mennek, egyszerre nagy tavokat, viszonylag alacsony sebesseggel, hanem vegfordulat kornyeken is akar, akkora nagy kozegellenallassal, hogy az fogja le a motor nyomatekat. Na attol kopik a motor, nem a km ektol.
Kesobb profitalni tud a Honda abbol, h nem aldozta fel 20 loeroert a nagyobb futasteljesitmenyt.
Persze akit a katalogusadatok erdeklik, az elsiklik majd a modell felett, pedig semmi baja annak a motornak.
Aki versenyezni akar, es tenyleg keves neki a motor, az mar olyan korokben mozog, hogy versenyzesbol el, es meg fogja a blade hez venni a hrc kittet, es akkor jo lesz minden. (Kispataki a regi bladdel ment 50 et a hringen)
Nem gondolnam rosszabb motornak a tobbinel. Csak mas fejlesztesi utat jar, mas reteghez szol. Ugy is fogalmazhatnank hogy jozanabb motor. Szukseg van erre is kulonben nem gyartanak ilyet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
műszaki adat troll vagyok (sajnálom, kényszerbetegség)
fz6:
primér áttétel: 1.955
szekunder áttétel: 2.875
1. sebesség áttétel: 2.846gladius:
primér áttétel: 2.088
szekunder áttétel: 3.066
1. sebesség áttétel: 2.461jó számolgatást, ezután lehet normális képet alkotni a hátsó keréken ébredő nyomatékról, ha ugyanolyan gumiprofillal számolunk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
En persze hogy nem szamoltam, mivel utana kene nezni nagyon. Ezert irtam hogy jo szamolgatast, mert te egyetlen aranyszambol csinaltal egy megallapitast, amig van jopar fogaskerek a fotengely es a hatsokerek kozott.
Amiket gyari specifikaciobol megadtam, aranyszamok.
Ezek a szamok mik, amiket te kiszamoltal?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Burt1793 #51946 üzenetére
Ha az elmeleti reszt ismered, akkor kerlek ird le hogy szamoljuk ki a fotengelyen ebredo nyomatekot, a hatso kerekre. (Lusta vagyok utananezni, de erdekel) Nem kene ismerni a primer fogaskerek meretet a fotengelyen? Hiszen ahhoz aranylik minden.
A hatso kerek korkeruletet lemerem. A valto es hatso kerek kozott van a szekunderhajtas, kislanckerek, hatso nagylanckerek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Jo. Es a primer fogaskerek atmeroje az mi? Milyen nyomatekot modositunk? Mindket motoron ugyanaz a fogaskerek van a fotengelyen ugy gondolod? (Ahol ebred a nyomatek)
Annyira ne simazzunk, mert te egy ertekkel dolgoztal nehany hsz el ezelott...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #51971 üzenetére
Ezeket a temakat korulbelul evente kitargyaljuk, mindig sommazzuk a velemenyeket, pro-kontrat, ennek ellenere amneziat szenvednek a topiclakok, es ujra feljonnek.
Ezek a dolgok, amikrol most targyalunk, amugy is erdekesebbekNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #51995 üzenetére
Hozzatennem a 4T nem jelent azonnal uzembiztossagot. Ha nincs gondozva az sem uzembiztos.
Mindenkepp hozzaertovel kell menni, mert dobbenet mik vannak.
Pl most kerult egy fiatal olyan 125 os megbizhato 4T hozzam, amelyik 200 km alatt felzabalta a hutofolyadekat...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #51998 üzenetére
Azt kerdeztem a multkor is, hogy mennyi benzin volt a tankban, amikor ez tortent, de elsiklottunk felette.
Valami ilyesmit csinalt mar alattam egy honda forza, ket-harom hetente nem volt hajlando mukodni a benzinszivattyuja. Azt is csak egy rovid ideig.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #52037 üzenetére
Ilyet nekem is szokott csinalni. Nem kepzelodtel
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Egyaltalan nem kapok szivrohamot, a Novoth szerintem erti a dolgat, nem egy hasrautos fajta, o mereget a beavatkozas elott es utan. Tudomanyos modszereket hasznal, objektiv hozzaallassal. Nagyon szimpatikus munkametodus. Es nagyon ritka is.
Diohej orlemenyt hasznal, de tudtommal dizel autok betegsege ez az egr miatt, oda kell ez a beavatkozas.
Eppen ezert a szelepeidnel en utoljara gondolnek koksz lerakodasra. Motorokerekparoknal nem szokott ilyesmi nagyon tortenni. Es kerdeses, hogy nalad ez bevetheto-e egyaltalan.
Elobb gondolnek szeleptanyer alakhibara, vagy szelepulekproblemara. Vagy ilyesmi. (Mivel nem vizsgaltam meg ezek csak hasrautesek, es nem is biztos, hogy igazam van)
Illetve arra kivancsi lennek, hogy a szerelo ezt egy kompressziomeresnel hogy allapitotta meg, hogy a szelepek a hibasak, es hogy kokszosodas miatt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #52066 üzenetére
Ha szerzel robogot, megyek pilotanak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #52106 üzenetére
Vmelyik motorradban olvastam, hogy a panigale-t gyari dobbal kiszedtek a forgalombol.
Az ujsagiro is furcsallta hogy 104 dB a bejegyzett gyari allozaj.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Arra ertettem, hogy amig nem tudom mi a hiba, nem cserelgetnek alkatreszt.
Gyujtast meg lehet nezni egy szigetelt fogoval, azonnal latszik a gyertyatol elhuzott gyujtokabelnel hogy kihagy-e. Kb 3 centis szikra mellett megy a motor es tokeletesen latszik.
De ez millio dolog lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Hunyus #52191 üzenetére
Ezt igy senki nem fogja megmondani neked leiras alapjan.
Meg kell vizsgalni a motort, hibakereses, diagnosztizalas nem megy annyibol, amennyit leirtal. (Nem a leiras reszletessegevel van baj, hanem azzal, hogy forumon nem lehet motort szerelni ) Rengeteg dolog lehet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #52302 üzenetére
Eleg hasznalni a kuplungot.
RAiN91:
Leiras alapjan hidraulikus attetel kulonbseg.
Az egyik motoron kisebb a fofekhenger atmeroje a szokottnal. Es mas valoszinuleg a forgaspontja is a fekkarnak. Ilyenkor a nyomaspont kisse puhabb, de nagy a fekero. A tipikus "nagyon hatarozott nyomaspont" mellett nagy kezero kell, de nincs nagy fek... A fofekhenger nagy atmeroje okozza.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Vkinek van itt cbf600 karbis motorja?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A meghajtas sulyanak van jelentosege.
Leginkabb a lanc sulyanak, ahogy rafordul a lanckerekre. Ezt nagyon lehet erezni a kis kobcentis versenymotorokon. Ha nem lenne jelentosege, nem csinalnanak ilyesmiket.
Pl ha a gyari lancot lecsereled ami rs 125 oson 520 egy 415 re, a lanc tehetetlensege baromira kijon.
Fekpadon merheto a valtozas.
Az aluminium lanckerekkel kilokat lehet sporolni. Egy nehezebb gumi a fekpadon egy erosebb motornal -2 loero. Csak a gumi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A loerot nekem Frecska mondta, aki egy olyan padon mert, ami visszaszamolja a hajtasbol fakado veszteseget is. Ez az a bizonyos Mami kamionban levo. Elgondolkodva a dolgon valoban nem logikus, hiszen a lendtomegbe betaplalt ero nem fugg a lendtomegtol.
Valoszinuleg nem itt van a kutya elasva, de azt sem gondolnam, hogy nincs tisztaban a pad meresi metodusaval.Csinaltam egy osszeirast, amikor az RS t keszitettem fel versenyre.
A gyari lanc, lanckereket, egy vekonyabb ugyancsak acel, lezervagott fogaskerekre csereltem le, de meg nem is alura, ott tobbet sporoltam, mint 1 kg.
Egy AFAM alu lanckerek 15-20e forint, baromi konnyu, nekem ebbol kell 4 hatulra, es 3 elolre. Kelloen megeddzve nem puhabb az acelnal tudtommal, de ennyi penzt nem akartam erre aldozni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hat ez megint attol fugg, hogy ki milyen fordulaton indul el.
El lehet indulni sorketto 500 al 7000 nel, meg sornegy 600 al 10 000 nel, egy v2 1000 el ugyancsak 10 000 nel. (Csak a TL 1000R nel ugyeljunk a sajat maga altal zarodo kuplungra - na ott a meglepetes egykerek)
De nem ertem tovabbra sem ezt a v2 mizeriat. Sornegy 1000 el nem tudtam elindulni 5 szamjegyu fordulattal. Na az barmit odaver. Barmilyen v2 ot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha mar a kuplungcsusztatas soran fellepo hove alakulo nyomatekot is figyelembe veszed, es ennyire preciz az egesz dolog, akkor mar tul sok a tenyezo, amit nem is tudunk, es szerintem egyaltalan nem is erdekes, marcsak a gyartas soran figyelembevett turesek miatt sem. Egyik azonos markaju es fajtaju motor barmely egyede sem rendelkezik ugyanolyan jellemzokkel motoreroben... Sem. A kulonbozo epitesi modok pedig jocskan elternek. Gumi, lanchajtas, tengelytav, kuplung. Baromi sok dolog van meg a motorblokkon kivul, amitol nem tudod atvinni a nyomatekot az aszfaltra. Pl a TL 1000R hulladek kuplungja, amivel konkretan nem lehet elindulni "eletszerutlenul". Maris ugy lenyomja egy 600 as is, mint a belyeget.
Nekem az az eletszerutlen, h 25 km/h nal megoldhatatlan problema ele allit egy v2-es motor. Az elobb emlititek az agyonelektronikazott autokat, es egy kuplungot annyira nehez csusztatni? Illetve nekem pont az az erzesem, hogy ilyen alacsony sebesseggel az ember a hetkoznapi eletszeru forgalmi helyzetekben nem is nagyon talalkozik. Vagy ha igen, eletenek igen keves reszet tolti ebben. Persze kulonbozoek vagyunk, van akinek ez tetszik.
En eleg sok motort kiprobaltam, a szempontrendszeremben annyira nem szerepelnek ezek a dolgok, hogy teljesen ertetlenul allok, hogy mi lehet az ilyen fajta problema egy sornegy vagy egy v2 esnel.
Sv 650 est kostoltunk ossze 05 r6 ossal. Termeszetesen az egy karbis sv volt, nem volt lehetosegunk injektorosra . Hat egyaltalan nem voltunk a nyomatekrugalmassagtol elajulva.
Aztan tl 1000 s-t hungaroringen ugyancsak r6 al. Nem tudom hogy, de egyesben nem hagyott el az ezres v2.
A kupungot ugy tudtuk kezelni, hogy be tudtuk loni a stabil munkapontot, termeszetesen itt is boven van ember es ember kozott kulonbseg. Tehat mondhatni leszarhato a konstrukcio, annyi de annyi mindentol fugg meg a motoron kivul is ez az egesz.
De a legelenkebb emlekem az, amikor a 01 es tl 1000 et kostoltam ossze egy 05 os z1000 el.
En imadom a v2 ot, de konkretan erezhetoen gyenge volt a sornegyhez kepest. Leszalltam a z rol az eletszerutlen gyorsitas utan, es az ugrott be, hogy attyaeg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A bolyakerulgetes megint mas teszta, oda a gazt es a hatsofeket egyszerre kell huzni es nyomni, a hatsofekkel szabalyzod a "gazt" es ezzel a felallitonyomatekot. Nem a gazkarral, mert annak egyreszt nagy a reakcioideje, es nem is lehet annyira finoman kezelni.
Lehet itt van a kutya elasva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest