-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khaosz55
addikt
Hali,
én már 2X is csináltam egynapos túrát. Mind a kétszer 500Km és ebből több mint a fele szerpentin. Nekem nem volt gondom a kényelemmel. Mt07-nek széles a nyerge, kb 100Km-ként megálltunk, de nem miattam. Szóval nem vészes szerintem. Mentem kétnaposra is 2 személlyel. 2X220KM. Utasnak is elviselhető volt nem panaszkodott pedig az első útja volt. Bár Osztrákokhoz a szerpentinre nem vinnék magam mögött senkit, nem a kényelem miatt hanem azért mert nagyban rontja az élvezeti faktort.Szóval szerintem az MT07 egynapos kiruccanásra is tök jó, de én simán elmennék több napra is vele napi max 400-500 Km. Ami szerintem motoron elégséges. Kormány és testtartás jó szerintem. Anno az Er6N-en is ütem, de egyből feltűnt hogy a lábtartó hátrébb van mit za MT-n így egyből éreztem, hogy a golóbisokat terhelem egyenes ülésnél és a lábféknél fel kellett emelnem a lában.
Ja és nem vagyok fiatal darab 38 éves (182cm) így már én sem bírom annyira, de nekem nem volt gondom.
-
demars
addikt
Előző tulajnál belemászott valami állatka. Össze rágott mindent, aztán csak leszigetelte. Eddig birta... Láttuk a kis fog nyomokat.
Nem szerelő csinálta, hanem haverral és öcsémmel hárman, ahogy volt időnk rá.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
mm89
őstag
De számít!
Ha rotyógóval vizsgázol b125-re, akkor csak automata váltós motort vezethetsz. Ez egyébként így van M kategóriánál is már egy ideje.IMIIKE1998
Szerintem először döntsd el, hogy egyáltalán akarsz -e motorozni
Amúgy terepen 40-50 -nel száguldani lehet hogy nem segít a félelmeid legyőzésében...ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Geresics
addikt
vagy az UNIX-nál, vagy a LÁNG-nál, már nem emlékszem pontosan. A Motulos bácsi elérhetőségét pedig a Motul honlapjáról vadásztam le, valami 28. almenüből. Azért volt fontos, mert pont akkortájt jelent meg a TC cikk, amikor a motorolaj már megvolt, de még nem töltöttem bele, és inkább telefonáltam csere előtt...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
imibogyo
veterán
Először is mindenkinek:
Úgy látom félreérthető voltam.Nem mondtam, hogy pont ilyen vaddisznó megoldást szeretnék, csak azt, hogy hasonlóan komplett rendszert tervezek ellentétben az egy-két pontra felszerelt példányokkal, mert az akár ilyen ütéseket is kibír (egyszer - kétszer - párszor nem kell ezt életvitel szerűen művelni ).
Elsőre ezt találtam ezt linkeltem, de ami nekem tetszik az inkább valami ilyesmi komplett bukó-keret rendszer, mármint a CBR1000F-et feltételezve, ami nem lóg ki durván. DE mint már mondtam ha marad is ez a motor, akkor 100% hogy NEM LESZ utcán használva, tehát az utcai használati része irreleváns számomra. De pályán is normális tervezést feltételezve nem érhet le sehova, ha mégis, akkor az el van cseszve. Ez a képen látható is mire leér már régen rossz...
Ha pedig új motor lesz véve (és a múltkor már mondtam, hogy csakis enduró, szupermoto (bár ezekre inkább gomba), vagy túraendúró jöhet számításba), akkor annak olyan magasan lesz az egész felépítmény és annyira más a felhasználási köre is, hogy ha az már akárhova is leér, ott már régen gond van, vagyis akkor van az a helyzet, amiért egyáltalán fel lett rá téve az egész hóbelevanc...
(#73329) Horvi: Nem is azért van, hogy borogasd. Ő is csak tesztelte direkt, hogy mit bír...
(#73330) Tarill: ő is csak direkt használja így a videó kedvéért. A többire válaszoltam fenn...
(#73332) runner 125: Pályázásnál simán fennakadhat a rázókőben, földben, amitől könnyen átfordul a motor.
Szerintem ez csak szarul megtervezett példánynál fordulhat elő, mármint a rázóköves dolog. Azt pedig kétlem, hogy én az elkövetkező 20 évben Rossi szintű dölésszöget érnék el akárhol is, hogy a felhúzott bukókeret problémát jelentsen. De igazából még ilyen extrém dölésszögnél is van hely egy a hűtő magasságába felhúzott 8-10 centis gombának és 2-3 centis csőnek...Emellett a fickó által prezentált eldőléseket a kb. 10 mm-es rugóutak szinte alig tompítják. Óriási terhelést kap a keret össze felfogatási pontja és a motor váza is. Megkockáztatom, h ennyi eldöntés után bármikor megrepedhet bizonyos pontokon a váz.
Na de nehogy már ehhez tervezzem a bukókeretet, hogy állandóan esni fogok majd a géppel. Másrészt a srác DIREKT tesztelte a keretet és én is azért linkeltem, mert elég sokat elárul egy keret bírásáról. Lehet amúgy neki is 5 évnyi stunt alatt kap ennyit a motor, mint most egy videó alatt (én meg nem stuntolok)... Na meg aztán szerinted ha egy 4-5 ponton felfogatott keret ennyire megterheli a vázat, akkor mit vársz az egy ponton felfogatottaktól? Én pont azt látom, hogy ha kerettel és nem csak gombával esel, akkor sokkal nagyobb eséllyel úszol meg egy vázdeformációt, mert nem csak egy pontra összpontosulnak az erőhatások.Ha ilyen ambícióid vannak, össze kell spórolni egy papír nélküli pályagépre.
De hát erről van szó az én esetemben. Itt van a CBR1000F, ami nem lesz lepapírozva, de azért nem is akarom ripityára törni a pályán, ha bénázok. Na itt jöttek képbe az ilyen-olyan védelmi eszközök, ezért indult be az agyam. A kormány, karok, kapcsolók, még esetleg az első futómű is még így is 90%, hogy kuka, de ha legalább a motor többi része nem így fog kinézni mondjuk egy "egyszerű" csúszás után, akkor az már nagy segítség, nem?[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
-
ath
senior tag
az bontás.. fogalmam sincs mi van vele. úgy mentünk nyaralni, hogy szeptember elején jöttünk vissza, most meg már hova csináltassam meg? mire sorra kerül, szétszedik-megcsinálják, stb, ennek a kései nyárnak bőven vége. Tasi csak a széthúzásra 60at mondott, úgyhogy inkább alkatrészbe ölöm a pénzt, jó lesz ezt később is megcsináltatni ki van nézve már jó sok minden
-
ath
senior tag
Valami hasonlo a cel. A muszakit szeretnem megtartani, hogy utcan is mehessek, a palyara limitalast nem tudnam tartani. Egy horvatorszagi kanyar nekem is tervben van, iden nem fert bele idoben, jovore mindenkeppen.
A tervek szerint kap egy teljes villaszelepelest (gold compression/rebound), brembo rcs19 fofekhenger, carbon dekli es vazvedok, palyaidom ami szeretnek sajat terv alapjan fenyezni. Ha a mostani ebayes aukcio jol zarul, akkor ohlins rugostag, meg esetleg brembo m4 monoblock feknyereg kesobb.
A legfontosabb viszont a jo gumi lesz -
yodamastah
őstag
Nekem van/volt deklivédő a motorjaimon régóta (fémbetétes üvegszál kompozit). A baloldali a gázabb a gixxeren, az tuti leér ha balra esel (az még kanyarban is leér néha), szóval oda mindenképp érdemes rakni. Estem bal oldalra már jópárat (legutóbb most augusztusban is balos kanyar volt), és a védő sokatsegít ilyenkor abban hogy ne olajozd tele a pályát. Legnagyobb tempó amit bal oldalra estem az kb 120-130km/h volt, simán ezt is bírta, pedig csúszott vagy 60-70 métert a motor a bal oldalán.
Szóval amit javaslok, ha van dekli ami könnyen leérhet és kilukadhat/beszakadhat, érdemes védőt rakni rá. De ez igazán pályamotornál fontos, ahol ugye az ember nem óvatoskodik, keresi a határokat, és egy-egy csúszás bármikor benne lehet. És ilyenkor hasznos ha járóképes marad a motor, kis szerelés után lehet tovább menni, valamint nem esnek el utánad még öten az olajon.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Nekem ez van fent: [link] Ha lehet fémből legyen, vagy valam iolyan ami nagyon jól bírja a betonon csúszást. Igaz ha kis pályákon esel el, valószínűleg nem fog csúszni 5-6 méternél többet a betonon. A hungaroringen is csak azért lehet ekkorákat csúszni mert vannak beton bukóterek. Vagy esetleg ha egyenesben esel el, de ez elég ritka.
Vállam idén szezonban már nem lesz olyan állapotban hogy motorozzak (okt végéig). Amúgy egész jól van, de a törésgyógyulás nem megy olyan gyorsan mint reméltem. (több darabra tört ugye). okt 4.én lesz a következő rtg, addig még igyekszem kímélni. A sternoclavicularis izületem is be van gyulladva még kicsit, a műtét során elég sokat kapott. A titán sín is elég zavaro ahogy kilóg a mellkasomból. Szóval összességében az egész váll/kulcscsont rész nincs még olyan állapotban hogy komolyabb terhelést kaphasson. Gyógytornát tolom folyamatosan, és ha zöld utat kapok, újra elkezdem az edzéseket.
MOtor is össze van törve még, szerintem tavasszal fogok csak nekiesni. Egyelőre úgy néz ki hogy a fejidomtartó és a segédváz valamint a baloldal lábtartó/váltókar tört csak el. Ez nem lesz drága móka, van rengeteg ilyen alkatrészem itthon Persze még át kell majd nézni kapott e a villa, de nem hiszem. Nem kapott a motor olyan nagyot. A segédváz is csak azért tört el, mert korábban már eltörtem egyszer (beleszállt a 2es kanyarba a falba hringen) és ott ahol meg volt hegesztve, elég könnyen eltörik újra. Farokidom javítás fog még kelleni, szerintem ha más nem derül ki, úgy 20e ftból meglesz javítva az egész. Viszont munka lesz vele rendesen
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
igen, yoda ezt írta, hogy van benne fém, de a pascalplast oldalán erről nincs semmilyen említés.
én a http://fima-racingparts.de/ oldalon néztem ki ilyen védőket, olcsóbb egy kicsivel, mint a pascal, cserébe (szerintem) jobban néz ki (nem mintha számítana, de mégis ), csak itt nincs Z-re. -
Bogyó bá'
nagyúr
Na, ezek miatt nem szeretek - pláne 2-3 motornál nagyobb - csoportban motorozni...
szerk: én vagyok a "gyenge láncszem", vagy utálnak hogy visszafogom a tempót, vagy számomra nem biztonságos módon kell hajtani. Azt meg én utálom, abban semmi örömöm nincsen....[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Doki16
addikt
Pont, hogy nem akarok megfelelni a csoportnak. En ugy motorozok ahogy nekem jolesik. Es nagyon is jolesik, mert baromira elvezem.
Az en eletem fontos magamnak ha mar masoknak nem az. Most hetvegen tortent, hogy a kocsisor mogul kivagodott egy kocsi, hogy ő marpedig megelezo az autokat. Csak az a bibi volt, hogy en kozben jottem szembe. Mi van ha nem szabalyosan megyek hanem kenem neki mint a barom. Most tuti ott fekudnek. Sajnos lathatjuk, hogy iden is az autosok miatt haltak meg nagyreszben a motorosok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
imibogyo
veterán
Maximálisan egyetértek.
Meséltem, hogy kipróbáltam egy Hayabusát a minap. A végére én voltam a társaságban az ügyeletes "puhapöcs", mert "csak" 240-ig gyorsultam fel. Mit nem lehet azon megérteni, hogy nekem addig volt "élvezet" húzni neki (itt is volt már zabszem), ráadásul egy kölcsön motorról beszélünk, tehát a sebességen és gyorsuláson kívül még amiatt is fostam, nehogy összetörjem.
Én szeretem az erős motort. Írtam is, hogy utcai motorból nekem a 70-80 LE az a szint amit minimum vennék/használnék. DE nem azért mert állandóan 200+-al akarnék száguldozni. Nekem az a nem mindegy, hogy abban a mondjuk 0-160-on belül, ahogy használni fogom közúton milyen a motor dinamikája. Az ennél nagyobb sebességeket (ha lesz) meghagyom pályára.
-
Doki16
addikt
Ja ertelek, nekem úgy jött, hogy tényleg szaljak le a motorrol
Viszont jelenlegi állás szerint elég nagy szelet ir szombatra. Windguru nevu oldalt nezem mindig. Nagyon pontos szokott lenni. Ezt hasznalom a bringas es motoros turaimhoz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
V.Stryker
nagyúr
Köszi... igazából a minden gázadásnál, gázfröccsnél a bukóban csak Ohhh-zni tudok. Vótmá amúgy sportkipuff de E jel nélküli. Mivel évente többször megyek külföldre, így visszatettem a gyárit,hogy ne basztassanak. Ezt viszont ajándékba kaptam ismerőstől, gyári GSX-R kipufogó, E betűvel, rajta ,hogy gyári Suzuki, stb. Szóval remélem ezzel nem fognak csesztetni és kicsit hangom is lesz.
Hogy a mélygarázs felett lakók mennyire fognak szeretni, még nem tudom.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem a givi féle tanksapkás rögzítés van. 2 éve használom tökéletes megelégedéssel. A tatyó hozzá sem ér a tankhoz, fél kézzel leveszem és felrakom 2 sec alatt.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
mm89
őstag
-
dellfanboy
őstag
Mekkora a lyuk? Hany km-re van a szerviz?mennyire forrt fel a viz mikor tegnap este hazaertel?vasarnap mar hutoviz nelkul ertel haza?ergo nulla csopogott ki?
Mi a terv? Komplett hutocsere? Vagy a jelenlegi megbarkacsolasa? A huto meg szerelheto allapotban van vaagy kuka?[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-Mosquito-
őstag
Az előző és ebből az infóból mit vársz töltünk mit mondjuk ha te sem tudod mekkora a luk, javítható-e stb stb. .?? Nekem döglött a varázsömböcöm nem látom a jövőt. Nézd meg a hűtövizet, hogy hogy áll, ha kell töltsd fel, akár túl is a tágulási tartályt. Az úgyis kidolgozza ha túlmelegszik. Tudsz akkor vigyél magaddal még flakonban is az útra ha kell +szerszámokat is. Azonnal indulj el ne melegítsd a gépet,lehetőleg ne állat módjára menj. Ennyi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
dellfanboy
őstag
a sportmotoron volt egy srac aki feltoltogette galeriaba miket fuj/fujt o szepen dolgozik, de a nevet most nem lelem.
amugy miert fujatod ujra? kawa zold szinen mi a bonyolult?? mit mondtak? tank farokidom, elso sarhanyon kivul van rajta idom?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
TommyGun
őstag
Mondd hogy a dóvilles Tomi küldött, ismernek évente vagy 4x járok oda minden szarral
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
A honlap nem nagyon aktualizált, áll nála amúgy minden, idén már a dóvillemet csinálta, voltam 2 hete, épp két nagy böszme harleyt csinált. De áll nála úrkomp bömös is, 1200GS, vstrom, rahedli robogó, burgmanok, most rakott össze magának egy gsx1100r, igaz már tavasz óta állványon van és amikor ideje engedi csinálgatja de baromi szép lett. Megkérdeztem mikor csapatja vele, semmikor nincs időm rá
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyNagz
senior tag
Erről ez jutott eszembe:
http://www.vezess.hu/vezetunk/2016/09/09/ideges-porsches-miatt-dugult-be-az-alagut/
encapsulation dot1q
-
HSM
félisten
A GSXR1000, amivel mentem igen komoly benyomást tett rám, de amit vennék, az vagy valami Street Triple R lenne, az piszokul tetszik, de nem arra való, amire használnám, a másik meg egy MT09 Tracer. Utóbbi csibész karaktere nagyon bejön, sportos, túrás. Viszont az a két méter széles kormány nekem nagyon visszataszító, nehezen tudom elképzelni, hogy az nekem hosszú távon kényelmes lenne, plusz városban sem tűnik praktikusnak a kocsik között.... Szval sanszosan maradok az SV-nél kis tuning után, egyszerűen nem tudok az igényeimhez jobban passzoló mindenes gépet.
-
CyberPunk666
senior tag
A nem jó alatt azt értem, hogy nem illeszkedett a fejformámhoz.
Pontos típusokra nem emlékszem, de az euromotorban felpróbáltam minden bukót és egyik xlite se volt jó formailag (az eladó furcsálta is, mert elvileg a nolan kézzel készített változata, de hát körbe felült a fejemre és se a fejtetőn, se oldalt nem ért hozzá, a kisebb, meg fel se jött a fejemre.
Az ott árult kisebb márkák egyike se passzolt.
Karasnában voltam még, ott próbáltam a shoei gt air-t. Kicsit drága, de ha ad hozzá annyit minőségben, akkor ki tudom fizetni. Ez illeszkedett mindenhol, kényelmes volt, sajnos a D-gyűrűs csatolás az extra árért van...
A darázsgarázsban vettem a hátprotektort és akkor ott próbáltam az AGV-ből egy MS méretűt. A méret azért lényeges, mert semmilyen márkából nem volt jó az S méret, de a legtöbbnél az M a következő méret, ami ugyan jó volt, de az AGV MS méret volt a legpasszosabb, ami még mindig kényelmes maradt. A shoei is körbeölelte a fejem és nagyon kényelmes volt, de ez ilyen a fejemre öntötték szint volt. Nem tudom, idővel a párnák azért gondolom úgyis felveszik valamennyire a fejformát, nem?
Ugyanitt próbáltam pár Marushin-t, de nem voltak jók és inkább valami elismertebb márkát vennék. -
demars
addikt
Nyáron tervben van egy próba karika ott! Remélem nem zárják be addig, még tulajváltás miatt sem!
Hozzám ez van a legközelebb, még sosem voltam pályán. Egyszer sztem kipróbálom és annyi is lesz. Nem célom körbe körbe motorozniAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Geresics
addikt
Ez még nagyon-nagyon terv szinten van csak, és lehet össze sem jön, mert egyszerűen túl sok időt emésztene fel. Ráadásul ha itt-ott kimegyek az országból, akkor akár simán megduplázható az idő.Egyenlőre a többi "projekt" reálisabbnak tűnik, de azokat még nem szeretném "lelőni"
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs