-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz Horvi #117677 üzenetére
Nekem ez bevált. Rendeltem egy tartalékot is belőle. Jön vagy egy hónapja. Jövő szezonra be is tudnád fogni.
-
imrufo
tag
válasz Horvi #117982 üzenetére
Bocs, nem foglalkoztam a tartóval, mert kb minden motorra máshogy lehet felrakni. Van kormánybilincses változat, meg csavaros rögzítős is. Mondjuk amit linkeltem, ahhoz épp tényleg nincs rögzítő.
Nekem most egy [ilyen] cucc tartó része van kétoldalú ragasztóval felragasztva a villahídra, abban van a töltő. -
tag
válasz Horvi #120041 üzenetére
Én is 2 db tanktáskát használok a GIVI-töl. Az ST603-t és az UT810-et.
A 603 a minden napra, a 810 pedig túrára.
A telefon-tablet tartó (ablak, modul) nyáron nem használható, mert annyira túlmelegszik a tel/tabl., hogy leáll, kikapcsol. Tavaszi napos napokon csak tárolhatod benne, ha a WAZE fut rajta pl, akkor is túlmelegszik sajnos. A fólia ráragad részekben a kijelzőre, így az használhatatlan több esetben is.Tehát kitűnő táskák, nagyon stabilak és nagyon szeretem őket (a 810 es nek kulccsal zárható a tankloock rendszere, ezért nem tudják lepattintani pl. benzinkúton vagy...), de telefonos vagy tablettes navigáláshoz elég sokszor alkalmatlan.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Horvi #120666 üzenetére
De ez az. Amikor vettem idomok voltak rajta összetörve, meg egy lábtartó minusz, féktartály nem volt meg. Komoly baja nem volt.
Most már egy karcmentes alkatrész nincs rajta, de működik jól. Szerencsére egyik esés sem volt olyan hogy nagyobb tempóval megforgott volna. ILyenből elég egy, és kuka a motor.
Persze féltem valamennyire, nincs esés ingyen.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Horvi #121460 üzenetére
Jól gondolod, eddig a 125 2T rendszám és okmányok nélkül is akárhányszor feljött még ott is azzal kezdte Persu akkor kezdjek egy széthúzással másképp sok értelme nem lenne egy RS-nek pl.
Pedig haveri körben lenne egy szakadt Mito Evo2 80-90-ért... még mindig csábító ennyiért leütni és összetenni és kibelezni a feleslegtől...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz Horvi #121460 üzenetére
Hát, te jól gondolod, de sokan annyira fillérbaszó módon akarják ezt a hobbit űzni, hogy a kelleténél gyakrabban fogynak el fékügyileg. Kakucson ritkább, mert ott a tempó sem akkora és féktávok sem nagyon vannak.
Hungaroringen egyszer voltam eddig nyíltnapon, 2 motor sem tudott befordulni a célegyenes végén fékprobléma miatt.
Vagy amikor Euroringen a Ducati 1190 úgy füstöl, mint a Simson 1:30-as keverékkel...Szóval amikor nem adja ki az otthon szerelés, akkor csak reménykedni tudok, hogy nem alólam ütik ki a motort, nem előttem olajozzák össze a pályát, stb.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
válasz Horvi #122290 üzenetére
Na ja, kénytelen az ember a két legkommerszebb márkából telefont venni, ha akar sok kiegészítőt. De az SP legalább gyárt Huawei tokot, nekem az kellett.
Egyelőre nem cserélek telefont, nekem fontos a 3D arcfelismerés (bár ebben a maszkos időkben szart sem ér, de egyszer véget kell érnie), Iphone-t meg nem veszek. Samsung S20 meg 2D arcfelismerős csak... Majd talán S30...[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz Horvi #122294 üzenetére
Nekem is megfordult a fejemben, h nézek valami első generációs, legnagyobb kijelzős (6S Plus néven futott talán) Apple-t, de ugye a vízállóságot cseszhetem.
Ez volt az egyik fő érv a strapaphone mellett és baromi nagy akku. Oké, USB-ről tölthetőek, de azért az a kapcsolat sem használható esőben, legalábbis én nem láttam még olyan motoros USB töltőt, ami bedugott kábel mellett is vízmentesen zárna.. emiatt muszáj figyelembe venni a nagy akku kapacitást. Noh ez egy 6-7 éves nagy kijelzős készüléknél kapásból akksicserét jelent és még akkor sem tudja folyamatos netkapcsolattal azt, amit egy ilyen strapaphone.
Meg persze a másik, h ötvenpárezer ft-ból kijött mindez és gyakorlatilag kompromisszumentesen használható kizárólag navira. Nem féltem, ha leesik (reméljük ) semmi baja nem lesz és tényleg baromi korrekt ezért a pénzért a hardver. Kíváncsiságból nyomkodtam a napokban, csináltam néhány összehasonlítást az iPhone-nal és azt kell mondjam, h alap műveletek mellett (levelező, messenger, böngésző, NAS elérés, navi) gyakorlatilag hozza ugyanazt a felhasználói élményt.
Jah és ami még eszembe jutott, h akkor már használom Polaris-on is ELM327-es, blutetooth-os OBD 2-es csatival és mondjuk az OBD Mary appal egy informatív műszerfalnak/ diag.-nak is.
Most pl nézem a fent említett SP Connect cuccost, 11 Pro Max-ra 40 rongy a konzol + tok. Szerintem az qrva sok. Főleg úgy, h a tokot folyamat cserélgetnem kellene, mert a gyári kinézetű bortokban tökéletesen megy a vezeték nélküli töltés, addig ebben tuti nem működik.
Más felől a folytonos rezonancia engem tényleg aggasztott. Több bejegyzést találtam én is, h az optikai képstabilizátort kinyírja. A motoros navikat meg már kitárgyaltuk, az xRider elég gagyi (volt olyanom), más felől a WinCe már 15 éve is egy foshalmaz volt. Nem is értem, h a Wayteq is miért nem fejleszti ezt az xRider-t és pakol rá mondjuk Android-ot valamilyen minőségibb csomagolásban.
Szóval így lyukadtam ki a már fent részletezett megoldáshoz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz Horvi #123282 üzenetére
A 3. nemrég jött meg, még nem próbáltuk egyszerre őket. Elvileg full duplex, 3 készülék esetén is, tehát nem kell nyomkodni semmit és mindenki hall mindent.
Walkie talkiet hogy rakod be a bukódba? Ezeknek az az előnye, hogy sisakba építhető, az arra kialakított helyre.
[ Szerkesztve ]
-
GTVili
tag
válasz Horvi #123629 üzenetére
Azért agyrém ez az egész, mert még csak nem is valami ritka tipusról beszélünk...
Kb mintha a Swift kerülne kétmillióba....
Az egész marhaságnak az az oka, hogy a fritzeknél most reneszánszát éli a Simson.... mint amikor annakidején a románok vitték a dácsiát mint a cukrot.... -
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #128570 üzenetére
Pont azert van jeloles a fofekhenger tartalyan/ban, hogy annyit tolthess bele, hogy vissza lehessen nyomni a dugattyukat. Kifolyni nem tud, mivel a tartaly teljesen zart.
Amennyiben egy kerekcserenel leszerelendo fekmunkahengerrol van szo. De epp ezert nem mindegy, mit akar csinalni az ember.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #128591 üzenetére
Nincs igazan.
Azzal a fogoval csak szetkaristolod, illetve a felgomb alaku nissin dugattyukba bele se tudod rakni rendesen. Ha bele tudod rakni a dugattyubabes el tudod forgatni, akkor nyert ugyed van. Ha nem, akkor kompresszor, vagy ha nagyon bele van rohadva, akkor csavarral lezarni a fekfolyadekot, es holegfuvo. Viszont akkor ugye ki fog robbani a dugattyu es a karmantyut mindenkepp cserelni kell utana. Kisse veszelyes es mocskos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HoaryFox
őstag
válasz Horvi #128913 üzenetére
Teljesen jó. "Személyazonosságát igazoló okmány típusa, sorszáma" részbe ne felejtsétek beírni pl. hogy "SZIG" a személyi szám után, nekem már dobták vissza ez miatt az online bejelentő felületen.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
vlevi
nagyúr
válasz Horvi #132638 üzenetére
Az angol leírásokba háromféle kifejezést használják.
Dry, wet, és curb weight.
A dry és a wet az, ami nem egyértelmű mert a szárazba bele értik az olajat, és egyéb folyadékokat, de az üzemanyagot nem. Néha viszont tényleg csont származnak, vagyis meg a fek folyadék se számít bele.
Van aki a wet-be bele érti az üzemanyagot, van, aki úgy ért, hogy minden, a működéshez szükséges dolog benne van, kivéve üzemanyag.
A curb weight egyértelmű. Indulásra kész állapot, amiben a vezető, utas, csomag súlya nincs benne.
[link] -
Topiccsendőr
addikt
-
bacus
őstag
válasz Horvi #133954 üzenetére
Nem olyan vészes ez a 6-7 deci, amennyiben az alábbi feltételek történtek
- feltöltötte előtte a maximum szintre (vagy még főlé)
- tartósan 7e fordulat pörgetteMielőtt szétszedi valaki és kiderül, hogy a blokkfelújítás után is megeszik ennyit.
Nekem is k4 DL volt, azt ha feltöltöttem maxra, akkor elég gyorsan lement a minimum szint fölé, pláne ha volt benne pár csapatós túra, amikor sokat pörgött a motor, de utána, pláne 6e alatti fordulatszám tartományban meg egy cseppet se !!
Azt javaslom, hogy még teszteljétek le, mert lehet ez még a normális.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #133962 üzenetére
Sztm nem felujitani kell, hanem valami egyszerubb dolgot csinalni vele, pl gyurucsere, vagy mas alaku gyuru eleve, ami akar az ujabb, nem olajevos modellekben van (ez csak tipp, ilyen elo szokott fordulni), melle egy honolas, esetleg dugattyucsere, szelepszarszimering, szelepfeszek maras-becsiszolas. Ez meg nem motorfelujitas, nem annyira draga, mint egy general, es megszunik az olajeves.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #133964 üzenetére
Nem tudom mennyi km van a motorban, de szelepekhez akkor kell nyulni, ha tomitetlenek, ez nem kozvetlen az olajeves megakadalyozasara szolgal, hanem ha ugyis szet van szedve, akkor koltseghatekony ilyenkor hozzanyulni. Dugattyu csere ugyanezert van.
Szelepszarszimeringet is inkabb ezert cserelik ilyenkor, nem igazan ez okoz olajevest magas fordulaton.
Ez inkabb gyuru szokott lenni.
Igen a motorfelujitas, amikor csapagyakat, mindent cserelsz, de koznyelvben vegulis ez, hogy valamit meggyuruznek, mar felujitas. Sztm siman kopo-fogyo csere, de igazabol mindegy, hogy nevezzuk, de ez relativ kis munka, azaz javareszt a motor nincs felujitva.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
hroberto
veterán
válasz Horvi #133966 üzenetére
Ha normálisan cserélték az olajat, kizárt, hogy 80 ezer alatt elkopjon a DL motorja. Egy haveromnak 220 ezer van benne bontatlan blokkal. De nem egyet ismerek akinek jócskán 100 ezer felett van a futás, és hibátlan a blokk.
Az viszont tény, hogy tartósan magas fordulaton hajlamos csipegetni az olajat.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Subaru topik
- Fogyjunk le!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Disney+
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Háztartási gépek
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Reklámblokkolók topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen