-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #13070 üzenetére
Hat az most odebb lesz sajnos A helyzet az hogy csorosag van Kecsora meg futja. Ott 6k-ert fel tudok menni 5-6x a palyara, a regi szar gumijaimmal elgurulaszok ovatosba. A benzint fele tempoban eszi mint a nagy palyakon... fekbetet nem fogy, nem is kell fekezni. Euroring hasonlo... mondjuk ott kell fekezni itt ott, de nem sokat
Pring ugy nez ki hogy 60e alatt akkor se jott ki 1 nap amikor 15k-ert vettem valami hulladek pirellit ami aztan egesz nap csuszott PErsze akkor megfogadtam hogy oda az eletbe ki nem megyek ugy hogy nincs fasza gumi a motoron.
BP tavolsagrol pring-re erdemes kimenni elozo nap este es megszallni valahol. Jobb utanfutoval vinni a motort. Egyszer megicsnaltam hogy reggel 5kor lemotoroztam, egesz nap toltam, majd este hazamotoroztam, utana masnap alig birtam kikelni az agybol
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #13598 üzenetére
Jah, autoteka2000-nél gyakorlatilag nincs olcsóbb. Mi is évek óta tőlük vásárolunk.
Ha, sos-be kell olaj, Sopronban a Győri úton is van egy viszonylag korrekt árakkal dolgozó olajbolt. Most fejből meg nem mondom a nevüket, de a volt Rönó szalon udvarában vannak hátul, a vasúti felüljáró után balra, ha mész ki a városból.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
NINJA_V
tag
válasz vendingo #13603 üzenetére
Gondolom 900rr-re gondolsz es nem 600ra...tavaly volt egy 900as ugy volt megtartom, vegul nem...igaz az mar 919-es volt, nagy elmeny volt motorzni vele, 30 akarhany ezer km benne, full gyari festes, mindene hibatlan, nagy orditos yoshimura kipufogoval, akkora tank mint egy ebedloasztal.jo volt vele bohockodni, funbike-nak teljesen jo. Blokkja mint a safhauzen , egyedul a fekek voltak azok amin meglepodtem hogy mennyire nem fognak
Masik, mumia adventure bike...nekem is egyik projectem lesz a kozlejovoben egy ilyen gep, africa twin legendasan jo motor, mai napig megallja a helyet. Ebbol is volt tobb modell, rd04 volt az etalon, rd07, 07-A mar frissitett. Blokkjat csinaltam en is, tartos egy darab az biztos, de ilyen 90 -100 ezernel en tuti csinalnek rajta egy nagy felujitast, blokk szet -ossze, plusz futomufelujitas stb, utana megint sok 10 ezer km-ig hibatlan.
Igazbol, en supertenre-t vagy 900as elefant-ot akarok majd, africa twin mar tul sok embernek van , de teny hogy etalon motor volt a turaendurosok koreben, meg nagy bmw gs hype elott.Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz vendingo #13610 üzenetére
Igen, igy van ...nagyon jol tartjak az arukat, olaszbol is probaltunk hozni, de ott meg dragabb :S...
Tenere is twin csak sor twin ...Super tenerenek az az elonye, hogy konnyu blokk cuccokat szerezni hozza, ott van a tdm ott van trx, lattam mar 900as superteneret is
Az elefant viszont eleg egoztikus darab nincs sok belole...Tuareg sem rossz, volt szerencsem hozza , viszont ez az egyhengeres tema azert mas kategoria. Jo kis motor, kis penzekert szorjak oket.Abban az idoben forditott telok eleg komolynak szamitottak, blokkja is ugye technikai csemege, egyhengeres letere az rc 600hoz hasonloan szij vezerleses...
Igazabol en egy dakar verziot akarok majd epiteni egy ilyen gepbol.
Two Strokes and Four Jokes
-
zsolt19900
őstag
válasz vendingo #13616 üzenetére
ja a gyári helyére? és tuti jobb lesz tőle?
én valami külön irányított mégis szórt fényű valamire gondoltam, ebayról vadászván
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz vendingo #13618 üzenetére
ookés, megnézzük, hogy mit tehetünk az ügy érdekében, köszi
amúgy ezek közül jók a vaterán kapható szettek is? lényeg az hogy motoros legyen, vagy abban csak a trafó vékonyabb és ennyi?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz vendingo #13620 üzenetére
ookés jól van meglássuk mit tehetünk az ügy érdeképben
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #13724 üzenetére
én is sokat vártam a nagygéppel, 25 évesen vettem. ekkorra lett pénzem rá, ígyis felét fater adta bele
sportkocsit én még szeretnék, egy imprezát. majd. de szart nem veszek, inkább többért megveszem, családom nemigen lesz a közeljövőben, csak a hobbikra kell költenem, mondjuk havi 40k ígyis elmegy csak benyáraLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #13727 üzenetére
nekem most egy 1.4-es R19-em van, semmi baj nincs vele, de kipróbálnék egy erősebb gépet. ez nekem tökéletes utazgatni amire nekem kell, majd veszek bele egy kényelmes ülést azt annyi. de egy impreza kell! legalább egy darabig
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
KubanitoS
veterán
válasz vendingo #13771 üzenetére
Az a lényeg, hogy megúsztad! Mondjuk én intenzív fékezéskor nem a 140-nel történő vészfékezésre gondoltam, annyival egy kezdőnek nem is kellene menni szerintem. Persze, mint ahogy említettem minden fejben dől el.
vilmaboy: Arra nem tudok mit mondani, hogy a motoros nem használ hátsó féket, ezek szerint nem tanították meg neki. A B-s jogsi példából meg nem tudom mit akartál kihozni. Egy kisbusz és egy Clio azért nem ugyanaz. Én kezdő autósként be sem vállaltam volna kisbuszt. Azért motor és motor között azért nincsenek ekkora különbségek.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #13771 üzenetére
nekem is volt több vészfékezésem, a legutóbbi nem is sikerült túl jól és elestem.
tutira megmentett volna az ABS vagy egy vezetéstechnikai gyakorlat. és az a röhej hogy általában megfontolt vagyok, szinte sosincs szükség vészfékezésre de az az évi néhány alkalom amikor kéne és nem sikerül eléggé el tudja baszni a napomat..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #13832 üzenetére
"Engem nem érdekel, ha anyáznak az utcán, hogy hangos. Legalább tudom, hogy látnak."
A szokásos frázis, ami ráadásul sok szempontból téves.Max azok anyáznak, akik tényleg hallanak, de azok nem autóban ülnek (max cabrióban). Tényleg rohadt hangos dob kell ahhoz, hogy észre vegyenek az autóban ülők.
Saját tapasztalat, ha autóval vagyok, csorog a sor, fel van húzva az ablak, plusz még normális hangerőben szól a zene (plusz az autón is hangosabb kipuff van), rohadtul nem veszem észre jobban azokat a motorokat, amik hangosabbak (kivéve fúrt egyhengeres szutykok üveghangon). Az egyetlen megoldás a tükrök figyelése, akkor látom, egyébként meg nem, max ha mellém ér.MOD: ha neked van jogod hangoskodni, akkor az autósoknak miért nem? Nekem is Corsa van, jó? Nyitottabb katalizátor (teljesíti a normát, E jelzésű), nyitottabb középdob (E jelzéssel), Remus Wild Label dobbal...hangos, de ez is E jelzésű Mindez azért, mert már minden gyári kirohadt már alóla (középdob kétszer is), és ha már cserélni kellett, akkor normálisabb cuccokat raktam fel. Mondjuk nem is tolom tiltásig városban.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #13835 üzenetére
Az nekem is parám...de szerintem az ilyen balfaszokon a hang sem segít, egyszerűen ezek nincsenek tisztában a szabályokkal és a lehetséges veszélyekkel
persuader: stimt. Dob helyett doboz kell arra
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #13842 üzenetére
á valami sisakot akarok, a mostani már kicsit régi (már köbö 10 éves, de 8 biztos), ideje cserélni. meg kinézetre sem jön már be annyira. rászánok egy 60k-t, annyiért már van olyan ami nekem megfelel.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #14216 üzenetére
teletankkal. érdemes bele kis adalékot tenni, ami meggátolja a benyó szöttyösödését meg a tank belső rozsdásodását a párától, ha nem fűtött helyen tartod. nekem fél évig állni szokott, ha kevesebbet áll nem muszáj bele adalék.
ne legyen végig csepptöltőn mert elhal hamar. töltsd fel, aztán had merüljön, néha mérj rá, aztán ha 11V körül van töltsd fel megint, de vigyázz 10,5V alá ne menjen.
olajat mindegy mikor cseréled, én majd jövőre fogom.
ezeket én is meg akarom majd nézetni a motoron, kipuffcsere is volt amúgyis.
ja és ha nem fűtött a garázsod dugaszold be a kipuffot is, bemegy a pára és rozsdál bent.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
ujskodas
tag
válasz vendingo #14437 üzenetére
Bocs, de csak így tudom beilleszteni:
Frei Tamás hivatalos oldala
augusztus 20..Jó hír ez számunkra, vagy sem? Ezt kérdezem, amióta csak elolvastam a Harvard Egyetem professzorának bejelentését (idézem szó szerint):
„Ellentétben a feltételezésekkel, a világ olajkészletei olyan példátlan tempóban bővülnek, hogy be kel...l látnunk, az olajtartalékok gyorsabban nőnek, mint az olaj iránti kereslet.”
Mit jelent ez pontosan? Mégiscsak van olajunk bőven? Hiszen nem azt halljuk évek óta, hogy a mai kor barbár fogyasztásmániája pár évtized alatt kizsigereli, kizsigerelte a Föld évmilliók alatt felhalmozott természeti kincseit? Az utókor iránti felelősség, a következő generációk fenntartható élete, a globális felmelegedés, az alternatív energiaforrások, és még hosszasan lehetne sorolni azokat a kifejezéseket, melyeket nap mint nap a fülünkbe duruzsol a média.
Most mégis azt állítja a világ egyik legjelentősebb energiakutató intézetének, a Belfer Centernek a vezetője, Leonardo Maugeri, hogy az utóbbi évek felfedezései és extra mélységű horizontális olajfúrási technikái pár év alatt szinte kiapadhatatlan olajkészletekhez juttatták az emberiséget.
Az állítását ráadásul senki sem vitatja. A harvardi Maugeri professzor szerint új olajbonanza előtt állunk, 2020-ra ugyanis napi 110 millió hordóra növekedhet a Föld olajbányászata, körülbelül egynegyedével lesz magasabb a mostaninál. Feje tetejére áll majd a világ, mert miközben a hagyományos, főleg arab olajtermelő országok tényleg kiapadó készletekkel tűnnek el a süllyesztőben, addig az Egyesült Államok, Kanada, Brazília és (egyetlen arab országként, amelyért ezek szerint mégis- csak megérte háborúzni) Irak tör az élre új technikák, új készletek és eddig kiaknázatlan tartalékok birtokosaként.
Amerika majdnem önellátó lesz olajból, ami lényeges változást eredményezhet a külpolitikájában. A közel-keleti térképek valószínűleg a fiókokban landolnak.
Olajpala, olajos szurokföld vagy éppen „pre-salt” olaj, olyan kifejezések ezek, melyekkel az elkövetkező években mindannyian megismerkedünk majd. A „pre-salt” olaj például igencsak furcsa képződményt jelöl. A Brazília partjainál, az Atlanti-óceán háromezer méteres mélységében, az óceánfenék két kilométer vastag tömör kőzetrétege alatti kétezer méteres, olajtartalmú sóréteget hívják így. Manapság már onnan is fel lehet hozni az olajat, eddig elképzelhetetlennek tűnő technikákkal persze.De ha már csak ott van? Ha már csak ott lesz? Hát akkor fel fogja hozni az emberiség, ne legyenek kétségeink. Kerül, amibe kerül, okozzon bármekkora környezetszennyezést. Mert épp ez a lényeg, és én emiatt nem tudom eldönteni, hogy örüljünk-e ennek az információnak. A harvardi professzor mindenesetre jó hírként kürtölte világgá, ő az olaj- és így a benzinárak tartós és lényeges esését jósolja már 2015-től. Akár még a benzinár „összeomlását” is elképzelhetőnek tartja, szerinte annyi olaja lesz hirtelen az emberiségnek.
De mi történik utána? Mi lesz a mostanra már épp kialakuló környezettudatos életünk új értékrendjével? A klímaváltozással? A megújuló energiaforrások helyett visszatérünk a kényelmes és olcsóbb olajhoz? Már megint? Elkényelmesedünk, mert tudós mérnökök és olajfúró szakemberek pár generációval későbbre tolták a problémát? Akkor ez most jó hír, vagy sem?
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #14437 üzenetére
már most megfizethetetlen szinte. sokszor mikor motorozok és egy szegényebb helyen megyek át (sok ilyen van, egyre több), ahol az emberek rozsdás biciklivel járnak, látni a szemükben: "bazzeg van pénze benzinre, milyen gazdag lehet, de jó neki" és ez egyre inkább így lesz. havi 40k megy el csak benzinre, azért ezt nem sokan engedhetik meg manapság, nekem még szerencsém van egyenlőre...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #14796 üzenetére
A fordulat nem mindig egyezik a terhelesmaximummal.
Inkabb a terheles szabja meg, mennyire birja a strapat.A muter kocsinal meg lehet egy millio problema ami miatt jobb lett egy kiforgatas utan, szenzorproblematol kezdve akkuig. De a klasszik regi hit szerinti ellustulas nincs a technologia kulonbsegbol fakadoan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
.mf
veterán
válasz vendingo #14855 üzenetére
Igen, azt is néztem, de túlságosan el van szállva az áruk a többi hasonló korúhoz képest. Rengeteg 600-körüli "túrasabb-endurot" láttam 350-400k között, csak azok már tömegben épp a felső határt súrolják. A kisebb köbcentisek pedig sajnos ahogy utánanéztem többnyire verseny-endurok, jóval szerviz-igényesebbek, néhány még üzemórás is. Ja és a legrosszabb, hogy ritka a rendszámos, okmányos, nem-kivont darab
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #14986 üzenetére
Íjj basszus, komoly.
1 évvel volt idősebb mint én, személyesen szerintem nem ismertem, de látásból biztosan. Körbekérdezek.
Sajnálom.Tény, h az autós volt a hibás, de ebben az őszies, esős, nyálkás, ködös, hideg időben élménymotorzni már nem jó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ALI_G
veterán
válasz vendingo #15178 üzenetére
A go pro 3 már lehet vízálló, de az elődje tuti nem. Én a contour roam-ot néztem ki magamnak, az gyárilag 1 méterig vízálló, alatta már kell a tok, de úgy 100 métert garantálnak Olvasni olyat is neten, hogy 10 méterre is vízálló a contour, persze erre nincs garancia.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- PlayStation 3
- Parfüm topik
- Politika
- iPhone topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs