-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Novics
senior tag
válasz etnies #95084 üzenetére
Hali!
A boltban ilyen csizma nem volt, és mivel első csizma/kabát/nadrág/stb, ezért mindenképpen személyesen akartam megvenni, bár pont a csizma volt az, aminél úgy voltam, hogy egy 47-es 95%, hogy jó lesz, de inkább ezt is boltban vettem meg.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #95087 üzenetére
20.000ft egy idomgarnitúra rá, simán kinézem belőle, h R-es matricák vannak rajta, de valójában CRF 450X, amiből szinte mind rendszámmal került eladásra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #95087 üzenetére
Miért olyan nagy gond ha egy full versenymotor rendszámoztatható lenne itthon, és nem kellene külföldre menni ez végett.
Ha most egy full crosson lenne rendszám akkor mi van?
Semmi, ez is csak itthon probléma, mert mindenhol az a lényeg hogy sok utánajárással és pénzzel csináltathasd meg.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #95097 üzenetére
Jó, akkor te és a barátaid tartoznak a kisebb csoportba, akiket én ismerek tudom hogy túllépik a DB határt, de ez nem azt jeleni hogy állat módjára szól a gépük.
Persze vannak olyan ismerőseim is, de aztán ez már legyen az ő dolguk, ha nekik úgy jó ki vagyok én hogy lehurrogjam őket.
Sőt az én motorom is túllépi a megengedett határt, de ez gyárilag ilyen, mivel versenyenduró.Roli gépe! Na ez csak egy kicsikét lépi túl!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95220 üzenetére
Ez hulyeseg. Nem minden motornal alkalmazhato agysebeszkem. Pl kivancsi vagyok, hogy oldod meg az en crossplane motoromnal, ami szetrangatja a lancot, mert 150 tart az 1. Lefulladsz vele mint a szar.
Amugy olvass tovabb is.
Miota vettel ki a tiltott statuszbol? Nem tudnek valahogy visszakerulni?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95223 üzenetére
Mint mondtam, ha te 5-10 nel hatsofeket nyomsz, es gazt huzol, szetcsapkodja a lancot, es lefulladsz.
A 150 et azert irtam, hogy hatha elkezdesz gondolkodni, hogy milyen attetelrol beszelunk, es vajon hogy viselkedhet ennel az attetelnel egy 1200- at forgo motor 5 nel.
Amugy imrufo TL jen is bemutathatnad nekem, hogyan kell ezt csinalni, jot rohognek, ahogy lerohadnal ezzel a teljesen egyertelmuen minden motoron mukodo technikaval. (Igen, en mar mentem tl el is )En sportmotor utan ultem fel endurora rogvest, mert el kelett hoznom egy klx300 ast a haveromnak, aminek nalam szakadt el belvarosban a kuplungbovdenje, de akkora kiraly vagyok, hogy megoldottam a problemat valahogy. Drz vel is rotyogtam egy kicsit varosban, meg ttr 600 al is, mondjuk azzal faluban. Ahogy raulsz sportmotor utan, erzed a kulonbseget. Ezt irtam le. Bocs, de ezt kurvara lehet erezni.
Amugy sem tudok motorozni, mert nem ugy fekezek, mint a safetysek. Ugyhogy pont leszarom igy is imadok motorozni.Oh igen, milyen enduroval mentel varosban, es milyen sportmotorral, hogy hozzaszoltal? Meg a motorvandor vajon mire tette a segget fel, hogy ennyire tudja?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95237 üzenetére
Eleg hamar elejtetted a kanalat edesapa
Ha iranyt valtasz, tokmindegy hogy allsz a feken, az attol meg hompolyogni fog egy sportmotorhoz kepest, de valoban nem annyira, mintha nem huznal hatso feket.
Geresics elvtarsad azt irta, hogy megfelelo tekintettel es hatsofekkel. Erre irtam en, hogy ezt bizonyos sebesseggel nem tudod minden motoron megtenni. Tudod, ekkor hoztam fel a motoromat, hogy huzzal hatsofeket, aztan meglatod milesz. Aztan bejott a kepbe a kuplungcsusztatas. Igy mar kivitelezheto.
Ettol fuggetlenul a ket motorfajta kozott meg mindig van kulonbseg
Szoval. Kerlek mondd azt, hogy ultel mar sport es enduro motoron, es nem azert kormoltem ezt le neked, mert lovesed sincs az egeszrol, csak kotekedsz, mert agysebesz vagy?
De nem ultel, mert nem vitatkoznank ezen most is. Baszki.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
vendingo
veterán
válasz etnies #95237 üzenetére
Cifrázzuk a dolgot. V2-es enduro...
Szopás lassan menni vele. Vagy én nem tudok motorozni, vagy nem tudom.
3000 környékén/alatt csapkod, rángat. Városban 1-2 sebességfokozatban szoktam közlekedni, csak ott meg buta a gázreakció és emiatt nehezebben kormányozható, mert ugrik. Azt nem mondom, hogy egy kerékre áll, de pont annyira tehermentesül az első kerék, hogy szar legyen manőverezni, arról nem is beszélve, hogy hangos a gép, hamar gyorsul, v2 motorfék miatt, hamar vissza is lassul. Ha tehetem kerülöm a várost, mert borzalmas araszolni az africaval, nem erre való. Hátsó fék szart se ér lassú haladáskor, folyamatosan meg a tököm se kuplungol.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Khaosz55
addikt
válasz etnies #95221 üzenetére
Szerintem nem kényelmetlen a bőr, a cordura meg a farmer lazább így kényelmes, de én jobban szeretem a bőrt. 25 fok felett nem tudom felvenni a textil membrános nadrágot bele rohadok. A perforált bőrbe valahogy más bele izzadni. Minden szempontból jobban bevált nálam a bőr, túrára is azt használom, abban legalább nem mozdulnak el a protektorok. Nekem van minden. 2 részes bőr, cordura, farmer. Városban használom a cordura kabát + motoros farmert.
-
imrufo
tag
válasz etnies #95253 üzenetére
Megint oda fogunk kilyukadni, hogy nem lehet minden motorral megcsinálni a Te technikádat sem.
Én ha ráengedem a kuplungot, már 10 mérfölddel megyek, alapjáraton. Nincs stabil gáz, vagy gyorsítok, vagy lassítok. Szar motorom van, de így szerettem meg.
Persze szoktam én is úgy közlekedni, hogy kuplungolok(csúsztatva), meg tartom a gázt(már amennyire), meg fékezek(hátsóval, de van hogy az elsővel esik jól). Én ezt úgy hívom, hogy motorozás.
Majd egyszer megkérdezem a széftiseket, hogy hogyan kell igazán profin szüttyögni. -
demars
addikt
válasz etnies #95345 üzenetére
Zaj: cserébe jól teljesít vizes aszfalton is, jóval később csúszik meg. Száraz körülmények között is veri az én BT -met. A szélzaj miatt nem tudom, hogy mennyire zavaró a "zaja" , de szerintem nem lehet számottevő.
Kopás:Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
vendingo
veterán
válasz etnies #95389 üzenetére
Igazából tömlős gumis defekthez más nem is nagyon létezik.
Van még más hasonló aerosolos cucc, de a slime a legjobb. A bringám gumija csupa zöld kis pötty szokott lenniFogalmam sincs, hogy milyen volt korábban, én 4-5 éve használom.
Hordok magammal 2 pót belsőt, de hogy miként állnék neki az út szélén a szerelésnek, azt nem tudom
Ha sikerül elvergődni egy gumishoz, akkor jó ha van, vagy riadóztatom az AT közösséget, szinte minden országban van klub.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95395 üzenetére
A szerelo mondta. Kiraly.
A vtr 250 jatekvillajabol induljunk ki akkor, mindegy, hogy gyarilag egy ohlins fgr43 van az utcai motorunkban.
Amugy meg a csapagyazas kopadeka miatt is erdemes minel gyakrabban cserelni, az, hogy a japan motorokban kb 2005 ig egy kalap szar villa van az olaszokhoz kepest, az nem jelenti azt, hogy el kell hagyni a villaolajcset eppen ezert.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz etnies #95430 üzenetére
Te bajod. Ha gondolod, megadom az elérhetőségét annak, aki megvette a VTR250-et tőlem...
Ja, az én bajom. Ezért is gondolkodom új motorban, nem is vennék szívesen használtat. Nagyobb lutrinak érzem, mint egy használt autót.
Az ETZ-met is rohadtul dicsérte, akinek eladtam, pedig közel egy százast még rá lehetett volna dobni (új első felni a deformált helyett + gumik előre-hátra, a baloldali dekni kissé repedt volt, új fékpofák/betétek + tárcsa felszabályozás, hengerfúrás + túlméretes dugattyú, stb.). Meg is csináltam volna ezeket, ha nem fáradtam volna bele és nem jött volna közben a CB500X, mert amúgy szerettem menni vele. Meg azt a tipikus 2T MZ-hangot is imádom.Tudod, a karbantartás nem egyenlő pénzszórással hülyeségekre. Te elviszed a géped egy márkaszervizbe, aztán vagy kicserélték amit kifizettél vagy nem.
Még jó, hogy én is magam csinálom, amit csak tudok. A fent említett ETZ-n sok mindent megszereltem, csak akkor vittem szerelőhöz, amikor már én nem tudtam otthoni körülmények között megcsinálni az adott dolgot. Legutóbb pedig az autómban ('06 Honda Jazz) cseréltem saját kezűleg olajat és szűrőket. Sőt, tavaly októberben elkezdtem egy OKJ autószerelő-tanfolyamot is.
A CB500X 9 hónaposan és 1517 km-rel került hozzám. Ehhez már nem kellett nyúlnom, mindössze egy motorolaj- és fékfolyadékcserét csináltattam a győri Red Baronnál a vásárlástól számított egy év elteltével (~4800 km-nél), azután sajnos egy figyelmetlen autós miatt GTK lett. Viszont az ott elvégzett munkára egyáltalán nem volt panasz. És később telóolajat is cseréltettem volna benne, ha nem sikerült volna ilyen rövidre a kapcsolatunk.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95439 üzenetére
Akkor a felsoroltakban van egy szimmering tomitetlensegunk. amig birja a szimering egy vadonat uj motornal, olyan hasznalatnal, hogy 60 ezret beletolsz es ugye hangrol megallapithatoan semmi baja semminek, ami egy szeles korben elismert, nagyon pontos vizsgalat... Inkabb leforditom: semmi nagy stressz a villanak, semmi nagyfek stb. Az 6-8 ev, mive elkezd folyni.
Ami nem olaj baj, hanem szimering.
Nem csillapit, nem tartja a kanyarivet, pattog- na ez a homalykodas kategoria. Ha te az elso kereked miatt lemesz az ivrol, te jo isten, az kozuton megis mi? Vtr 250 el pattogo, alulkormanyzott motorral, keresztbe forditott kormannyal egyenesen elore?
A ragad pedig megint szimering, ilyenkor kell zsirozni. vagy gorbe villa ami megint nem olaj baj.A megforditott kerdesednel pedig vedd figyelembe, hogy nem mindegyik motor olyan, mint a te vtr 250 ed, mint azt mar jeleztem korabban.
Ha en kettonel tobb motorban csereltem villaolajat, akkor nyertem valamit?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
válasz etnies #95472 üzenetére
Az SV-m 9 évesen (szerintem) gyári olajjal vettem, nagyon fos volt, könnyen összeült... Új olajjal nem volt ilyen probléma, érezhetően jobb volt vezetni.
Tavasszal cseréltetem az africaba, mert nem tudom, hogy az előző tulajok mikor cserélték legutóbb. Elvileg nem rossz most se, de nyugodtabb leszek, ha tutira tudom, hogy nem öreg olaj van benne.
2 évente tuti nem fogom cserélgetni benne, ha marad nagyobb hányadban a közúti felhasználás, de ha rákapok a terepezésre, akkor valszeg 2-3-4 évente cseréltetem majd benne, de amúgy szerintem 5-6 évnél hamarabb nem fogom bolygatni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Novics
senior tag
válasz etnies #95516 üzenetére
Na igen, az tényleg praktikus, ha az ember be tudja zárni a bukóját, viszont szerintem ezek a topcase-ek önmagukban iszonyat bénán néznek ki a motorokon.
Viszont éppen azon agyalok, hogy ha motorral ugrok el gyalogtúrázni valahová, akkor csak jó lenne, ha valami zárható cucc a motoron.Amúgy most ezeket nézem, hogy amúgy ha nem olyan helyre megyek, hogy a senkiföldjén kell hagyni a motort, akkor pont fasza lenne. Használ valaki ilyet, vagy mindenki dobozol?
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Novics
senior tag
válasz etnies #95525 üzenetére
Ez a 70-es kombó ~100-ból meglenne, és nincsen vele más, míg ha valami komolyabb dobozt veszek, annak darabja lenne ennyi. (Mondjuk az vicces, hogy a 70-es pakk sem kerül kevesebbe, mint 1 db 30-as, pusz 2 db 20-as.)
Amúgy néztem a Shad dobozokat is, tetszik is az SH36, de 2007-es Versysre nem lehet felrakni. Esetleg még azt lehetne megnézni, hogy mennyire fifikás a tartója, le lehetne másolni, vagy sem. Bár az tényleg csak amiatt lenne érdekes, hogy az ember nyugodtabban hagyja ott a motorját. Ezt a Kriegát amilyen könnyen fel lehet csatolni, ugyanolyan gyorsan le is lehet szedni róla, és ha a vonalkódos fecskén kívül nincs is benne semmi, akkor egy 100-ast bukik az ember, ha lenyúlják.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
etnies
senior tag
válasz etnies #95531 üzenetére
Akkor járnál a legjobban, ha legalább egy zárható dobozod lenne. Nekem lopták már le bukósisakomat a motoromról (a gyári sisakrögzítőt valamivel lefeszítették, 10 percre hagytam ott).
A nyeregtáska miatt nem kell aggódni, meg kell venni a legolcsóbbat Louis-ból/Bázismotorból. Az esővel sem kell foglalkozni, beraksz pár nejlonszatyrot és ha esik, becsomagolod, ami nem vízálló.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Novics
senior tag
válasz etnies #95531 üzenetére
Szerintem sem olcsó. Szerencsére még van időm ezen törpölni.
2007-es. A Shad oldalán ehhez az évjárathoz nincsen rögzítési rendszer. Givi oldalán van, viszont ott meg a 3X literes dobozra azt írták, hogy egy zárt bukó nem fér bele. A topcase meg szerintem hülyén néz ki a motoron. Akármelyik motoron.
Néztem használtakat is, de azokból is inkább topcase-ek vannak dögivel, az ilyen innét-onnét rendelt dobozoknak meg utána kell nézni, hogy mennyire használhatóak.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Novics
senior tag
válasz etnies #95565 üzenetére
Ilyen van belőle, de 3P Systemből csak az újabb modellekre van, és az kell az SH36-hoz.
Viszont megnéztem pár videót, hogy hogyan is néz ki, meg mi a lényege a 3P-nek, és kb egy hajlított cső a típusoknak megfelelő rögzítési lehetőségekkel. Esetleg azt kellene átműttetni úgy, hogy jó legyen a 2007-es Versysre is. Bár lassan már kezdek kibékülni a topcase-ekkel is. Ha elég sokat nézem őket talán megszokom a gondolatot. Mondjuk egy SH26-ba elvileg egy zárt bukó belefér, és csak 12ezer...A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95708 üzenetére
Szerintem.
Egy ezrest is porgetni kell, mert nem annyira kezkitepos alul. Nem olyan hu de eros.A baj azzal van, hogy amikor mar porog, reg 100 felett vagy.
A lassan menes nem motor fuggo, hanem habitus fuggo. Aki adrenalinfuggo, az egy etz vel is meg fog halni.A nepperuzovel nekem az a bajom, hogy nagyon pontatlan tud lenni az esetek nagy reszeben, mert nem neznek semminek utana, mint mondjuk en a rengeteg szabadidomben . Es fogom a fejem, mennyire nem tipusspecifikus hibakat sorolnak rengeteg tipusnal, csak ugy behomalykodnak innen onnan hallott dolgokat.
A nagyon komoly futomu sem allja meg a helyet sok tipusnal, mint mondtam a japanok addig nem jutottak el, hogy ne 60 kilos emberhez valo rugot rakjanak egy szupersportmotorba. Kb 2006 az a valasztovonal, amikor vallalhato futomuvet kapnak a szupersportok.
A "100 loerosnel erosebb motornak nincs ertelme" vitaba nem szallnek be, nem ertek egyet, es nem ertem egy motoros ilyet hogy irhat le. Fasznak motorozik az ilyen
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95711 üzenetére
Ez is a hasznalattol fugg. Akarcsak a gumi kopas, meg a motor futasteljesitmenye.
Ha nyelezve van, biztos nem raknek bele 5100 at. Es ha nyelezve van, tuti elobb kell vezlancot cserelni, hiaba irja le a nepperuzo, hogy ha 50 ezer elott ilyenre van szukseg, akkor nem annyi km van a motorban.
Ha 4000 nel el van valtva, nem fog kopni a gumi, meg semmi soha.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95708 üzenetére
F4 az minden csak nem rakéta. Meg lehet halni 50 cc-n is.
És annyi év van már benne, hogy a futóművére mindent rá lehet mondani, csak azt nem hogy kemény és "modern".
Meg amúgy is amikor "modern sportmotor" kerül szóba, akkor nem hiszem, hogy egy 2004-es vas jutna bárki eszébe.Az, h nem lehet vele lassan menni az gondolom vmi utalás akar lenni vmi bennfentes poénra talán.
Eszi a gumit, láncot, mindent? Mihez képest? Más motor nem két keréken gurul? Meg nem ugyanolyan lánchajtása van talán? A benzint azt hatékonyan elpárologtatja, azt az egyet fel lehet róni neki. -
-
etnies
senior tag
válasz etnies #95768 üzenetére
Mondok egy példát erre:
Nekem egy 2015-ös DL650XT-m van, ezt 2012-2015 között gyártották. Az olajcserét eredetileg 6000km/1év-ben állapították meg. 2013-ban vagy 2014-ben felemelték 10.000km/1év-re anélkül, hogy bármit is módosítottak volna a blokkon.
Az előírás is maradt API SG/JASO MA. Most akkor mennyi a "periódusom"?
Motorgyártóknál dolgoznak mérnökök akik azt mondják, hogy X jó lesz, de vannak a fórumozók, akik szerint az XY a jó. Azt állítjátok, hogy a Suzuki mérnökei nem értenek hozzá, ellenben ti és néhány youtube-er igen.
Egészen biztosan vannak olyan speciális üzemeltetési körülmények, melyek indokolttá tehetnek eltérést a gyári specifikációtól, de ezt általánosságban kijelenteni ezt nem lehet.
Nem gondolom, hogy pl. egy SS motornál nem gondoltak arra, hogy pályázni fognak vele, míg mondjuk ha én mennék pályázni a DL-el, akkor mehetne bele komolyabb olaj, mert nem ez a rendes felhasználási területe."önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen