-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #108146 üzenetére
Örülhet, hogy él és nem szorult meg alatta a hajtás teljesen.
Elkezdett motorozni - - > 210. Amúgy ok.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Chris0321
addikt
válasz etnies #108355 üzenetére
Hiába csak városon belül használják, a hátrányai ott is megmaradnak. Ugyanúgy környezetszennyező lesz a hozzá való fém bányászása, az akkumulátor gyártása és az elhasználódott akkumulátor lebontása. Plusz a sok áramot amit fogyasztanának is elő kellene állítani valahogy.
-
dellfanboy
őstag
válasz etnies #108355 üzenetére
berelnének dízelt.
miert is? hosszutavra miert nem lng/cng autot berelnek? meg egyaltalan miert nem hasznaljak a tomegkozlekedest? az amugyis kevesebb co2-t emeszt fel 1fore levetitve...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Chris0321
addikt
válasz etnies #108358 üzenetére
A jelenlegi alternatívák közül szerintem a hidrogén hajtás sokkal jobb lenne mint az elektromos. Hacsak nem találnak egy új tárolási módot az áramnak akkor ugyan úgy zsákutca lesz mint a kőolaj származékkal hajtott motorok. Az atomerőmű a legrosszabb áram előállítási forma a szennyező hulladéka miatt amit még most sem tudnak rendesen tárolni.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #108358 üzenetére
Ez nem igaz, sok elfogult cikk van ebben a témában de ez a Totalcaros cikk szerintem eléggé objektív próbál maradni.
A legnagyobb nem mindegy, hogy az elektromosságot szénnel, megújjulóval vagy atommal állítjuk elő. Jelenleg EU-ban lévő energiamix-et alapul véve egy elektromos autó 44e km után van 0-bán egy benzines vagy dízel autóhoz képest. Onnantól kezdve jelentősen környezetkímélőbb. Ahogyan tolódunk folyamatosan a megújjuló energiaellőállítás felé, ez a 44e-is úgy fog csökkenni. Egy életciklus alatt pedig tonnák megspórolásáról beszélünk 1 autónál.
Én sem gondolnám hogy ez a hosszútávú jövő, de a jelenleginél mindenképpen jobb...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
zgospel
őstag
válasz etnies #108825 üzenetére
Itt van mind a kettő data sheetje:
Liqui Molly
Motul
Mások az értékek. De amúgy a minősítésük is más, a Liqui az API SN, az 5100-é pedig API SM
Ha értenék is hozzá biztos meg tudnám mondaniViszont engem az érdekelt a persunak címzett kérdésben, hogy a gyártó a csúcstechnikájára is egy régi SG minősítést ír csak elő, és hogy az miért van?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #108944 üzenetére
Vagy úgy járt mint én az IS17-tel anno. M-es túl szoros volt nagyon zavaróan az L-es meg éppen passzentos, két év alatt lett kuka....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HSM
félisten
válasz etnies #108825 üzenetére
Miért nem próbálod ki a Motul 7100-at? Az szvsz rendelkezik az 5100 kezdeti jó tulajdonságaival, csak sokkal jobb annál, és az 6000km után sem érződik gyengébbnek, mint amikor beletöltötted. Nálam a k8-as sv650 teljesen jó vele, autópályán se csipegeti. Igaz nálam az 5100-at se csipegette, de akkor még alig volt km a motorban és azzal nem is nagyon pályáztam.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz etnies #109117 üzenetére
A képeknél van egy ilyen felirat:
"Sajnos már tipikusnak nevezhető helyzet: szabálytalanul bekanyarodó autó és sérült motoros. Csak az utóbbi egy-két hétben féltucat ilyen ütközés történt Magyarországon"Szerintem nem hülyeség elgondkozni a láthatóság emelésén, még akkor is, ha szerinted veled ilyen biztosan nem történhet meg.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
vendingo
veterán
válasz etnies #109118 üzenetére
És mit mond ilyenkor az autós?
Túl gyorsan jött, vagy nem láttam. Nálam mind a kettő volt: olyan gyorsan mentem, hogy nem látott.A biztosítós is megállapította a baleset után 1 hónappal, amikor már sehol semmi nyoma semminek, hogy gyorsan mentem. Túl sokat tudtam menni a terepezésre alkalmas motorral az árokba, miután odakényszerítettek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #109124 üzenetére
Elfogadom az álláspontod és biztosan hasznos is (franciáknál már kötelező), de szerintem a fenti véleménnyel nem egyedüli motorosként vagyok jelen. Van akik nem szólalnak fel ellene, de ugyanúgy nem húznák fel minden motorozáshoz a zöld mellényt meg a neon bukót. Nyilván e mögött állhat ízlés (?), vagy talán az is, h egy motor már a hangjával (azért többnyire már gyári dobbal is) elég feltűnő, így nem akarnak még inkább "kitűnni", vagy a fene tudja..
Egy élethelyzetben tudok a zöld mellénnyel azonosulni. Este. Eddig többnyire mindig úgy terveztük a túrákat, h korom sötét előtt biztosan haza / szállásra értünk, talán egyszer volt egy félresikerült gurulás vagy 10 éve, na akkor autópályázni kellett este 10 környékén, szakadó esőben. Na ott én is felvettem a zöld mellényt.
Nincs óriási motoros múltam, kb. 17 éve motorozok, ez idő alatt szerencsére soha nem fordult elő, h kifordultak volna elém, de még csak a szándék sem. Persze a már közhely szerű, "motorozz úgy, mint ha mindenki rád vadászna" elven közlekedem utcán kezdetek óta. Keresem a tekintet, figyelem az utamat keresztezni szándékozó autókat, motorokat, bicikliseket, gyalogosokat.
Ezeken felül nappal motorozva nekem eddig a normális izzó, fehér bukó, kontrasztos motorszín bevált.
Az előző valamelyik fenti postban írt véleményemet meg továbbra is tartom, ha valaki igazi idióta az nappal is ki fog hajtani eléd akkor is, ha zöld mellény van rajtad - ha nem hajtasz gyorsan esetekre gondolok.
Másfelől ugye "az autó hajtott motoros elé" balesetek megjelenésekor soha nincsenek száraz téynszerű adatok a motoros sebességéről. Tehát az általad linkelt és nagyjából az összes ilyen cikk ebben a formában nem reprezentatív és nem kijelenthető egyértelműen h zöld mellény mellett nem következett volna be. Ebből fakadóan ne legyünk álszentek, én sem és még sokan mások sem tartják be a sebességhatárokat közúton.. (városban én spec. mindig be), tehát ilyenkor a zöld mellény is hamar értelmét vesztheti."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
-
Geresics
addikt
-
Khaosz55
addikt
válasz etnies #109223 üzenetére
Mi ezt állítottuk össze haverokkal Ausztriára, de úgy néz ki a hidegfront tönkre teszi jövő hétre. Kell B terv.
[link]Grossglocknert ne raktuk bele mert 3X voltam már.
Egyik legkedvencebb részem a Nemzeti Park Gesäuse, 90 fokos hegygerincek völgyben sebes patak-folyó. Szuper... Liezentől Leobenig.
-
baboss
őstag
-
baboss
őstag
válasz etnies #109283 üzenetére
Szia.
Útvonaltervek, remélem jól csináltam, ha van benne hiba, javaslat jelezd.
Első nap.
Második nap.
Harmadik nap.
Negyedik nap.
Ötödik nap Erre nem volt senkitől ajánlott útvonal, random tervezés. Ha van jobb, akkor szívesen fogadom a javaslatokat.
Hatodik plusz nap. ez már ismerős terep. Ha mégis sok lenne, akkor van 2 lehetőség is a szakassz lerövidítésére.
1.
2.
A szállások már megvannak, azokon nem nagyon szeretnék már változtatni. Próbáltam napi 7- 8 óra motorozásra belőni az útszakaszokat, de a a szakaszok végén a szállás árak is sokat befolyásoltak.
Biztosítás mindenképp lesz. A motorkerékpár bérbe adó azt mondta, hogy még soha nem kellett motort műszaki hiba miatt hazaszállítani.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz etnies #109283 üzenetére
Kütyük.
Van 2 db Lexin LX R-6, nekem megfelel.
SJ6 LEGEND kamera,
mind két sisakra felszerelhető, van hozzá egy SOOCOO PS2 1 tengelyű akciókamera stabilizátor, Selfie bot.
Egy 2 USB-s 20.000mA-es Xiaomi Powerbank, a kamerának , és ha fent van a stabilizátornak. Ha megy mind kettő simán elviszi. A motorokon van csatlakozási lehetőség kiépítve.
Telefon használható EU-ban 5 GB adatforgalommal. Telefonon, és egy Samsung Galaxy TAB 3 Lite SM-T110, motorra felszerelhető tartóval, mind kettőn van iGO Primo, Sygic, Waze. Remélem eltévedni nem fogunk.
220v-os átalakító, ha jól tudom akkor pont ez kell.
A gyereknek van egy profi fényképező gépe, és ő hozza majd a laptopot is.
Tronsmart Element Mega Bluetooth Hordozható Hangszóró, motorra felszerelhető.
Bank kártya van kettő is, euró lesz elég. Esőruha csak egy van, eső kesztyű, vízálló lábbeli, venni kell.
Utasbiztosítás majd kötünk.
Megyek aludni, mert napok óta csak 5-6 óra jut rá.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz etnies #109326 üzenetére
Köszi szépen.
Az indulási és érkezési pontok nekem a szállás árakhoz voltak beállítva, max 20k, ennél többet nem vagyok hajlandó fizetni, a megváltoztatott két útvonal végén nem találtam szállást csak 35k, akkor inkább buszmegállóban alszom. Esetleg megpróbálom átszervezni az útvonalakat, hogy amit javítottál benne legyen, csak a szállás máshol legyen.
V.Stryker
A csizmára hason védőt keresgélek. Esőruha nekem van, munkavédelmi 3k, már többször jól vizsgázott, a fiamnak is veszek majd. PLUS Racing Gear ICE motoros nyári ruhaszett, elvileg vízálló béléses, csak az a kérdés, hogy mennyire. Múltkor megáztam, a ruha jól bírta, de a nadrág száráról, és az első kerékről felcsapódó víz java a csizmában kötött ki, mert elég sok szellőző rész van rajta az elején.[ Szerkesztve ]
-
zolee5016
őstag
válasz etnies #109346 üzenetére
igazából igen...de akkor miért is csodálkozunk a sok romon???
Nameg én magamnak vettem a motort nem üzérkedni....megnyugtató,hogy pontosan tudom milyen az állapota,és úgy indulni....nem zizegni,hogy tulajdonképp nem is tudom mire ülök, aztán kiderül hogy ez se jó,az is kopott,megállhat bármikor,meg megbüntetnek,mert nem megfelelő valami....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zsolti_20
senior tag
válasz etnies #109365 üzenetére
Igazából a teljes sztorim az, hogy most kezdek el vezetni A kategóriát itt Angliában. Kicsit másabb a környezet elég sok város van egymás mellett, így városban sokat közlekednék.
Otthon off roadoztam 125-ös KTM lc2 2 üteművel és 4 ütemű 600-as KTM LC4-el.
A 600-as KTM nekem hatalmas,nehéz volt és bízni is alig tudtam benne, mivel úgy éreztem a nagy kialakítása miatt, hogy ez túl sok. De az 125-ön nagyon jól éreztem magam. Sőt a 4 ütemű kicsi Honda NS125F-en is. De erő híján tovább kell lépnem.Volt szerencsém 250-es 4ütemű RMZ-hez ebben már volt végre elég kakaó de az ülés egyáltalán nem volt kényelmes.
Így jutottam a Duke 390-hez. Kicsi így könnyű kezelni, szinte dobálni lehet a motort félelemérzet nélkül, de erő is van benne bőven mivel 390ccm.
Fura mert az oktató pont a Honda NC750-et ajánlotta szintén. Ja és végső soron nem szeretnék 1,3M-nál többet kiadni motorért.
Hát kb ennyi a sztori, ezért gondolkodok nagyon a Duken
-
Geresics
addikt
válasz etnies #109371 üzenetére
2000km-es túrára 250-es robogó nem biztos, hogy jó ajánlás. Talán valami 400+ robogó...?
zsolti_20
Amúgy szerintem a Duke 390 kb. kategóriakirály, de pont a 2000km-es túra miatt nem biztos, hogy jó ötlet, ahogy a BMW G310R sem. Egy 310GS már kényelmesebb, és youtube-on látni róla videókat, hogy mekkora távokat tesznek meg vele! Egy dolgot nem látni, hogy ez mennyire viseli meg a blokkot? Mert közúti tempónál nincs vele gond, az tuti, de ha valaki 1000km/nap távot megy, azt tuti nem szerpentinen teszi, márpedig az autópálya tempó, és a hosszú, erőltetett menet, és konstans fordulatszám bizony nem barátja az egy hengernek, és ilyenkor bizony az olajfogyasztás is megugrik sok esetben!
A Honda NC750X minden szempontból jó volna arra, amire használnád! Mivel terepezni nem akarsz ezekkel, és gondolom versenypályázni sem, így a tömeg se tartson vissza!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Yettel topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magisk
- OLED TV topic
- Ukrajnai háború
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs