-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz etnies #110972 üzenetére
Az a baj, hogy egy KTM kabátot vettem tavasszal , aminek a nyaka fölső részén van egy narancssárga csík, ami szó szerint retkes lett a szezon alatt. Kidobni nem szeretném, viszont muszáj kimosni, mert ez így nagyon igénytelen. Próbáltam Vanish-el, szivaccsal tisztítani azt a részt, de nem sok sikerrel.
Van még egy opció: a síkabátom a Mister Minitbe hordom tisztíttatni. Motoros kabát esetén van valakinek tapasztalata?Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
BlackPriest
őstag
válasz etnies #111360 üzenetére
ennyi. én most még simán pólóban vagyok a dzseki alatt, ha tényleg felöltözök, akkor nem tud olyan hideg lenni itthon, ahol fáznék (és még lehet motorozni).
nekem a kormányzsák volt megdöbbentő, nagyon sokat számít. lassan felrakom a markolatfűtést is, onnantól vissza a nyári kesztyűre
plexim nincs egyedül, de nagy tempót meg távot nem megyek, kibírom
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Daywalker
addikt
válasz etnies #111368 üzenetére
Felesleges vita évek óta ez, de nem lesz baja semminek attól, ha most cseréli, sem attól, ha jövőre, szezonkezdéskor. Jönnek itt a savasodással, tömítésekkel, meg a többi dologgal, de a csereperiódus 1 év vagy x ezer km (általában). Ezt tessék betartani. Azt hiszitek, hogy amikor használjátok a motort, akkor nem kapnak a tömítések, vagy nem nyíródik az olaj, nem csökken az adalékanyag-csomag hatékonysága? Sokkal jobban használódnak az állandó hőterheléstől, a lehűlés-felemelegedés ciklustól, mint attól, hogy áll a blokkban vagy a teknőben a használt olaj. Benne kell hagyni a használtat, tavasszal beindít, megy egy kis karikát és le kell dobni, akkor viszont friss olajjal megy már szezonban. Ha most cseréled, akkor gyakorlatilag most elkezded leépíteni az olajat - amit amúgy meg lehet előre venni most, ha valaki attól fél, hogy a pár száz forintos drágulás fogja romba dönteni a kasszát, ha netán tavasszal venné. De tulajdonképpen olyan minimális a hatása (gyakorlatilag szinte semmi) hogy nincs jelentősége, mikor cseréled, nem fog ettől hirtelen megszűnni a kenés, ha baja lesz a motornak, nem ettől lesz baja,. Sokkal többet árt az ember a télen a hidegen indítással és álló helyzetben járatással. Én is szarakodtam ezekkel csomót, de beláttam a tizenx év alatt, hogy teljesen felesleges. A kawa karburátorából is egyszer járattam ki a benzint, utána soha, nem tankoltam extra benzint, de soha sem rohadt bele, az akkut sem tettem töltőre, csak kivettem a motorból, néha kapott egy töltést - sőt a banner csepptöltőn halt meg egyik télen. A gumit felfújtam, felbakoltam (de azt is csak azért, mert úgy kevésbé volt útban) és jó éjt.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Tamás9x
őstag
válasz etnies #111360 üzenetére
Teljesen egyet tudok érteni, lehet, de nekem nem érdemes, nem a ráköltött forintoktól félek, mert így is úgy is megveszi az ember a pénztárcájához illő legjobb felszerelést.
Szeretnék még tavasszal csápolni a szembejövő sávnak, hogy "Széles utat!" ahelyett, hogy lábadozol otthon, esetleg mélyeben fekszem, egy rossz szituáció miatt.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Daywalker
addikt
válasz etnies #111377 üzenetére
Még mindig megteheti, hogy időben foglal egy időpontot és megy, amikorra időpontja van tavasszal Másfelől ez az egyetlen indok, amiért érdemes most vinni, nem pedig a ködös technikai magyarázat Ugyanakkor, ha jövőre ilyenkor bejön a fos idő, akkor ugyanúgy nem fogja tudni elvinni - már ha közben az időszakos csere miatt nem tolódik el a periódus.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz etnies #111426 üzenetére
Én esőben nem motorozok, legfeljebb ha útközben kap el, így tuti nem az én tapasztalatom a legmérvadóbb, de eddig két gyártó termékével "sikerült" tapasztalatot szerezni: egy olcsóbb kabáttal mondjuk úgy hogy nem voltam teljes mértékben elégedett, viszont az alsó polcos* Bering** gönceimről kb. lesöpörtem itthon az út
porátvizét és már szinte szárazak is voltak.* Nem gore-tex és egyéb csodacucc, tényleg a legegyszerűbb, legolcsóbb termékei a gyártónak, amit szvsz bárki megengedhet magának.
** Ez itt nem a reklám helye, csupán tapasztalatcsere.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
-
hroberto
veterán
válasz etnies #111460 üzenetére
Én nem kommentálnék csak egy mondatot. A motorosok nagy részének a motor nem csak közlekedési eszköz, hanem inkább hobbi eszköz.
A motorosok nagyobb része nem azért motorozik szvsz, hogy A-ból B-be jusson hanem mert élvezi a motorozást!Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Tamás9x
őstag
válasz etnies #111460 üzenetére
Ez a különleges érzés szinte mindenkire ráaggadható, pl BMX, MTB, roller, görkori, az összes autósmárka, vagy síelés, túrázás.. Ha 2 embernek ugyan olyan órája van, vagy ugyan az a videókártyája... stb stb ÉS a hátbaszúrás, amit nem direkt, csak ok és okozat... te is itt vagy a motoros topikban, és ugyanúgy nyomod a sablonos beszélgetést, ahogy mindenki más. Mert szeretnénk azt hinni, hogy valamiben különlegesek, és értékesebbek vagyunk mint az átlag. Szeretnénk oylan csoporthoz, közösséghez tartozni, ahol feltétel nélkül okozhatsz örömet a segítségeddel, vagy tapasztalatoddal, ami 1átlag embernek sablonos semmi, de a friss tagoknak, motorbuzinak, hobbisának, akár aranyat érhet, és felnézhet rád, lehetsz megint valaki a sok senki közt(a hétköznapokban), akik szerint ez a sablonos semmi csak hencegés, vagy nagyképűség.
Mekkora érték már találni egy olyan embert akit érdekel is a mondandód, és nem csak meghallgatja és letudja.
Csak szubjektív vélemény, ha nem így gondolod ne szúrj le[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
jacis
nagyúr
válasz etnies #111681 üzenetére
Kicsit túl van ez lihegve szerintem. A motorozáshoz is józan ész kell mint az autóvezetéshez. Ennyi. Nekem anno volt egy Babettám ami után vettem friss jogsival egy K4-es GSXR 600-at. Mindenki azt jósolta meg, hogy még azon a nyáron végem lesz, mert nem volt meg a kellő tapasztalatom hozzá. Mivel a pénzt nagyon komoly önsanyargatás árán tudtam csak összeszedni rá így motort sem volt szívem gyilkolni másrészt tisztában voltam vele hogy nincs elég tapasztalatom így annak megfelelően közlekedtem. Nem lehet olyan oktatást csinálni ami az életben random kialakult helyzetekre fel tud készíteni.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
yodamastah
őstag
válasz etnies #111678 üzenetére
Értem én a hozzáállást hogy szarok az utak, és lágyabb futómű kéne. De nem az az jó irány hogy akkor vegyünk szarabb/olcsó motort, mert az majd a lágy rugóival kényelmesebb lesz az úthibákon. Sportmotort is át lehet rugózni, a csillapítást pedig igazítani lehet a lágyabb rugózáshoz.
A cél mindíg az, hogy a futómű minél gyorsabban eldolgozza az út egyenetlenségeit, minél kisebb "lengést" okozzon, minél gyorsabban visszaálljon az eredeti pozícióba a motor. Ennek az eléréséhez mindenképp jobb partner egy GSXR mint mondjuk egy GS500.Legjobb egy olyan motor a fos magyar utakra, aminek van kellően hosszú rugóútja eldolgozni az úthibákat, és lehetőleg gyors, pontos csillapításssal rendelkezik. Ilyen mondjuk a GS.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz etnies #111678 üzenetére
FZ6-tal ugyanolyan szar érzés volt végigmenni egy rossz úton, vagy átmenni egy keresztbordán, mint a Street RS-sel. Csak előbbi nyeklett-nyaklott, fékezéskor akkorát bólintott az eleje mint a ház, gázelvételre behintázott, stb. Utóbbi ilyeneket nem csinál, átmegy rajta magabiztosan, imbolygás nélkül. Ugyanannyira kényelmetlen mint a puhább motorral volt, semmivel sem rosszabb. Ezen egyébként én is meglepődtem
Nem a keményítés a jó futómű kitétele, ha nálad csak keményítés történt az sajnos kevés a boldogsághoz.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz etnies #111707 üzenetére
Olajfolt volt az úton és annak elkaptam egy kis részét aztán, az generálta ezt az egészet. Hatalmas mákom volt.
#111708 zgospel Csak egy HONDA NC750S
#111713 Pusztán érdekességképp szerettem volna megosztani nem kell it f@szoskodni!
#111726 Oké, hát akkor soha nem voltam és fingom sincs a motorozásról! Bele lehet kötni sok mindenbe, de azért ehhez már kell tapasztalat és persze szerencse is, mert a kettő együtt adja ki, hogy ilyen szituációkat megússz!
És utólagosan elnézést a videóért, senkinek a lelkiállapotát, nem akartam felborzolni, tényleg, csak a saját élményemet akartam veletek megosztani, ha már ilyen témánál voltunk. Nem tudtam megvágni a videót, mert felhőből egyszerűbb volt megosztani.
Persze igen, nyilván nem a legszabályosabb módón mentem, elismerem. De azért sok ember itt álszenteskedik, hogy jaj, hát hogy megyek, közben meg hagyjuk....
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
zgospel
őstag
válasz etnies #111813 üzenetére
A Hungaroringet évek óta megtámogatja az állam néhány milliárddal.
A privát pályák úgy tűnik elvannak, igaz messze kisebbek minden értelemben. Mondjuk az Euroring tavalyi eredménye elég érdekes...
A Hungaroring egyébként miért nem felel meg a MotoGP futam követelményeinek, azon kívül hogy több aszfaltozott bukótér kéne?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #111813 üzenetére
G7 cikk volt ugyancsak. A forma1 meg az ecclestone eraban allitolag azert nyitott a feltorekvo orszagok iranyaba, mert a rendezesi jogdijakbol tobbletbevetelt tudott szerezni ezekben az orszagokban, azoknak kevesbe transzparens mukodesebol kifolyolag (Allitolag 2-10× es szorzo ezeknel az orszagoknal, a tobbihez kepest)
Jelenleg asszem 5 000 000$ nal jarunk, ennyiert rendezhetunk a hungaroringen f1 et.
Ezt egy az egyben atutalja az allam a hungaroringnek allami tamogataskent.Siman rentabilis :D
Egyebkent a wtcc-t meg a 16. keruletben is hallottam (ez most komoly) de a motorosokat az utobbi idoben elegge vegzaljak a kipufogok miatt, mert a palya mellett lakok eleg szar helyre koltoztek es 1986 ota nemreg derult ki szamukra, hogy az hangos.
Erdekesseg:
1990 ben 1992 ben volt rajta GPNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #111830 üzenetére
Fék nyom, csúszás nyom már elég hozzá még egy átlagos reakció idő és fék késedelmi idő. Onnan megvan a teljes táv kb, akkor már nem nagy mutatvány. :)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
jacis
nagyúr
válasz etnies #111830 üzenetére
Szombat este Kecskeméten is volt egy ember aki esőben, sötétben és 8 fokban nyélgázon ment át a városon egy sportmotorral. Nem értem ezeket az embereket, hogy mi viszi rá őket hogy ilyenkor motorozzanak és ha már igen akkor miért ilyen tempóban. Ezek a száguldozások még ideális körülmények között is neccesek nemhogy most novemberben a taknyos időben......
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
duni84
aktív tag
válasz etnies #111881 üzenetére
gondolom nem pont merőlegesen volt bent a csavar, aztán nehezebb volt "tartani a szöget", miközben erőlteted befele. pár hete kukacoztam én is meg az egyik gumimat, szintén nem derékszögben volt a csavar és elég nehezen sikerült betolni, mert erőszakoskodás közben arra figyeltem, hogy nehogy így megtörjem ezt a vackot. a linkelt cuccot ugyanígy meg tudod nyekkenteni az első dugás után, ha nem jó szögben erőszakolod, aztán az első kukac még be fog menni, a következőt meg már hűtés, meg nyomorgatás után sem tudod majd tövig bedugni a csőbe
#metszéspontok
-
duni84
aktív tag
válasz etnies #111884 üzenetére
én vagyok annyira szerencsés, hogy átlagban évi 1 csavarom van. a legutóbbit már én is csak kukacoztam, mert akkoriban max munkahely-otthon között ingáztam. aztán pár hét után felbátorodtam, jelentem bent van kb 6e km óta. ha nem minusz fokokban tömted be (még tuti nem, UK-ban meg főleg), akkor az ki fog tartani akár a kopásjelzőig is a motorodon (én spec utssal és sok cuccal is teszteltem hosszú távon). a pár héttel ezelőtti kukacolás már a második. én is úgy vagyok vele, hogy tavaszig már ki fogja bírni, mert se száguldozás, se túra nincs tervben és szintén "eddig még jó". kb mindenkinek ajánlanám, hogy tegyen egy ilyen javító szettet a dobozba (ha van doboz) és mondjuk 50 km-nél messzebb is szokott járni otthonról
#metszéspontok
-
veze
őstag
válasz etnies #111931 üzenetére
Saját szememmel láttam, kezemben fogtam Lidles pinlockos sisakot, beépített napszemüveggel, cseélhető belső betéttel, tehát van ilyen ( lehet nem mindegyik ) az árára nem emlékszem pontosan, de ugy rémlik, az én N87-esem ( ami szintén csak belépő kategoria ugye...) áráért kb 2-3-at lehetett volna venni ..
-
JDMKid
tag
válasz etnies #111936 üzenetére
és nem csak a pinlock előkészítés van a lidl sisakban, hanem adják mellé a magát a betétet is. már évek óta. talán még az elején, az első itthon kapható felnyitható állúban még nem volt pinlock, de az utóbbi években már jár mellé. 18e ft-ért...
[ Szerkesztve ]
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #111940 üzenetére
A lidl egy gyartotol veszi a sisakot, amire a sajatmarkajat rakatja. Ugyanugy, mint az olajoknal. Sem sisakot sem olajat, semmilyen nonfood termeket nem gyart, hanem beszerez. Tobb markanev alatt futhat ugyanaz a termek, legyen sisak, olaj, akarmi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
jacis
nagyúr
válasz etnies #111954 üzenetére
Azt nem értem, hogy miért kerül szóba a Lidl-ben kapható sisakkal szemben az hogy csak a legdrágább a jó. Ezt kb senki nem állítja. Én azt vallom, hogy ha motorra van pénzem akkor legyen sisakra is. Nekem se egy drága sisakom van mert én sem látom értelmét hogy 250eFt-300eFt-ért vegyek sisakot. De ha valaki egy [MDS] sisakra is sajnálja a pénzt az inkább ne motorozzon.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
zgospel
őstag
válasz etnies #111955 üzenetére
Melyik oldalon?
A Shoei alapvetően drága, mert japán, rengeteg kézi munka (nem az a kézimunka ) van benne, más az anyaghasználat, szigorú QA, több héjméretben készül, stb.Az igazi poén amúgy, hogy házon belül az IS17 megkapja az 5 csillagot, a csúcs sisakjuk az RPHA 11 meg csak 3-at
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #111966 üzenetére
Jah, látom Ez is némi ellentmondás a Sharp meg eközött, mert a részletes adatlapot nézve érdekes különbségek jönnek ki mindkét sisaknál.
Az IS17 egy kifejezetten jó vétel azért az árért, szerintem. Vagyis volt, mert mostanában futott ki.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #111990 üzenetére
Ilyen alapon mondjuk a GS-re fogok venni valami olcsó fost (Regina) tavasszal, novemberben meg kidobom lánckerekestül. Még csak kenegetni se fogom...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gumi és felni topik
- Hegesztés topic
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- GeForce GTX 1060 6GB vs Sapphire NITRO+ RX 580 8GB
- Bittorrent topik
- További aktív témák...
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs