-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz zgospel #98056 üzenetére
A "gyökkettes bólyakerülgetés" olyanokra épül mint a helyes nézőpontkiválasztás, a motor kellő mértékű döntése, a megfelelő időben történő súlypontáthelyezés stb., kb. végig ezt gyakoroltatják ezeken a tréningeken. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy a szerpentinezéshez is pont ezekre van szükség.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #98083 üzenetére
Akkor még egyszer.
"Miért zavar téged hogy vadiúj cuccokban kimegy valaki motorozni?"
Engem nem zavar, hogy valaki jó cuccokat vesz, sőt, örülök neki!"Miért fontos kiemelni hogy alpine meg agv cuccokban van?"
A bajom továbbra is azzal van, hogy jó cuccra nem sajnálta, de tréningre, vagy Uram bocsá', pályázásra már nem költött! Ha költött volna, akkor nem kockásan vett volna be minden kanyart!
Jah, nem mindenkin ugyan ez a ruha-kombó volt - mielőtt még ebbe is belekötnél!"Honnan tudod hogy nem most kezdte, és nem fog az elkövetkezendő hetekben/hónapokban különböző képzésekre eljárni?"
Mivel figyelmesen elolvastad a korábbi kommentjeim, Te is láttad, hogy nem egy emberre értettem a fentieket, hanem sokra! Nagyon sokra!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
akos727
senior tag
válasz zgospel #98083 üzenetére
A felszerelésre reflektálnék: Vannak azok a "műmájerek" , kik úgy gondolják, hogy megveszik a 'nagy' márkák drága dolgait/felszereléseit/alkatrészeit/motorját és akkor máris nagy motorosok lesznek. Az járulékos, hogy ezek esetleg nagyobb védelmet nyújtanak, mint olcsóbb társaik. Mint pl valaki sícuccainak összértéke 500e ft, de egy profi egy 20 éves léccel, fürdőgatyában körbesíeli őket.
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #98087 üzenetére
OMFG!
Akkor megpróbálom úgy megfogalmazni, hogy Te is megértsd az én véleményem (remélem az aláhúzott részt megfelelően tudod értelmezni):
1. Láthatóan nem tudtak motorozni.
2. Szerintem az ilyen menjen először tréningre, és ne szerpentinre. (Nem fejteném ki, hogy miért, próbáld kitalálni, szerintem menni fog.)
3. Szerintem az ilyen ne menjen pályanapra amíg nem tud kanyarodni. Miért? Mert oké, hogy nem jönnek szembe, oké, hogy jó az aszfalt, és oké, hogy megtanul kanyarodni valahogy, de hogy?
Több olyan "régi motorosról" tudok, akik évekig vidáman motoroztak saját kútfőből (többen balesetmentesen), és amikor elmentek egy tréningre (pl. pályára), akkor az oktató alig tudta a helyes testtartásra (kanyartechnikára, stb.) tanítani őket, mert már volt egy saját megszokott mozdulatsoruk/beidegződésük, ami az évek alatt beléjük ivódott! Van, aki a tréning végére jól csinálja, de egy hónap múlva megint mindent úgy csinál, mint ahogy már megszokta...Remélem sikerült úgy megfogalmaznom az álláspontom, hogy Te is értsd, hogy mire gondolok!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
canniball
nagyúr
válasz zgospel #98072 üzenetére
"Kontextusból kiragadva kicsit máshogy hangzik..."
"Kiragadtam a kontextusból", mert egyrészt a postod első felére nem kívántam reagálni*; másrészt nem akartam hogy valakinek ebből az jöjjön le, hogy ezek a tréningek nem alkalmasak arra, hogy fejlesszék az ember tudását (ha jól értem ebben nincs köztünk nézeteltérés) és tök felesleges benevezni egy(-két) ilyen mókára."...a pályán amiket leírtál ugyanúgy megtanulod..."
A pályás képzésekre gondoltál vagy arra, hogy az ember kimegy a pályára és ott fejleszti magát? Mert előbbi esetén egyetértek, de utóbbival úgy vagyok mint a közúti motorozással: megtanulja magától is az ember, kérdés hogy jól vagy rosszul és mennyi idő alatt.* A ki mit húz magára vitába nem akarok beszállni, a pályázásban pedig nem vagyok kompetens.
(#98075) -Mike-!
Szerinted mit kellett volna mondania? Menjen mindenki nyugodtan máshova? Az lenne ám a remek marketing!Komolyra fordítva: mik a pályamotorozás alapjai?
(#98102) Doki16!
Gratula! Ha gondolod beteszem az összefoglalóba; persze szigorúan az utolsó képet!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #98415 üzenetére
Nézem a csávó többi videóit, tekergetek bennük. Hát lehet már a rovásán pár dolog Ez például egy közúti igazoltatás akart lenni?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vlevi
nagyúr
válasz zgospel #98458 üzenetére
Sajnos én sem látok olyat, hogy a megyei fizetős szakaszokat tudnám kijelölni. Vagy választani.
Igaz, engem nem érint a dolog, nyíregyházi vagyok, ha valahova menni kell, úgyis 10napos matricát veszek, az meg jó mindenhova. Aki viszont Pesten megyeivel közlekedik, és nem szokott kimenni a megyéből (nem úgy, mint Frodó ), azt tényleg meglepheti a dolog.
Mint ahogy engem egyszer, amikor vasárnap éjszaka helyett már hétfőn éjfél után 10-15 perccel fordultam le a pályáról. Jött is a csekkDe pl, Nyíregyházáról Hajdúszoboszlóra, évenként 2-3 alkalomra, nem fogok 5000-ért hajdú bihar megyeit venni, csak azért, mert a debreceni elkerülőnek kábé 1km-es szakasza fizetős...
És egy másik dolog.
A rendőrség továbbra sem kéri a műszaki vizsgálati bizonyítványt
aki viszont külföldről akar behozni, annak mostmár erre is oda kell figyelnie.
[ Szerkesztve ]
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz zgospel #98659 üzenetére
Nem kell ahhoz 290-ről fékezni hogy becsússzon a csoki, mész terepen, szűk ösvényen 100-120 tempóval, ami ott jóval gyorsabbnak is tűnik, azt a bukkanó után egyszer csak eléd tárul 40 méterre egy 30 méteres iszappocsolya.Hidd el nekem olyat fog cikázni a motor hátulja hogy fent akadnának a szemeid.Sok ilyenben volt már részem, az egyenletlen útviszonyok végett még dobálja is közben, így a megállást még jobban nehezíti.
Az is hatalmas feeling lehet amit ők csinálnak, de ez terepezéskor sokszor átélem, igaz nem ilyen tempóról.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #98822 üzenetére
Na szerencsére a Dunántúlon jó idő volt egész nap, úgyhogy a Tát - Héreg szakaszon mentem fel-alá. Ahogy néztem rajtam kívül még 2-3 motoros ugyanott ment oda-vissza Jó volt az út nagyon, jó tempót lehetett menni, se por se kosz se víz nem volt a kanyarokban.
Haza a Pilisen át jöttem, de az nem meglepően még mindig rossz állapotban van, ráadásul az erdős részen vizes is volt még az út.Hazafele meg látom ath a Szentendrein húzza neki a kocsik között. Persze szigorúan csak 15 km/h-val gyorsabban
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
[-HERO-]
senior tag
válasz zgospel #98842 üzenetére
Ha jol emlekszem akkor azt mondta a srac hogy a Savoya parkba lesz ilyen kitelepulesuk, de a datumra mar nem emlekszem.
Jovo heten ugy is beszelek vele megkerdezem tole.
Mult het szombaton fehervaron volt nekik.Sok minden tetszett, de van ami nem.
Ami tetszett, nagyon jo az ulespozicio, nekem rendkivul kenyelmes(185magas vagyok), iszonyat nyomatekos alul, a 2018 as modellben mar nem A B C mod van hanem 1 2 3, a 3. A legbutabb ugymond, de meg ott is nagyon elvezetes, 1 esbe meg eleg trukkos a fiu
Tetszett a gyorsvalto, a gyari dobbal is kurva jo a hangja, egyszeruen nem tudtam betelni vele, nagyon jol lathato es informativ a kijelzoje.Ami nem tetszett, brutalis motorfeke van ahogy elengeded a gazt szinte mintha behuznad az elso feket, lehet ez csak varosban jon ki ennyire, de engem kimondottan zavart, nagyon sokat rontott a komfort erzetemen, utoljara ekkora motorfekkel egy 450sx ktm en talalkoztam.
Anno az R1 emnek nem volt ilyen motorfeke vagy csak nem emlekszem ra.
Eleg kemeny a kuplungja es a karok tavolsaga is picit nagyobb a megszokottnal, nekem pont a kenyelmes 2 ujjas fogas nem jon ossze vele.
Uthibaknal fullra azt ereztem hogy lotyog a gazkar, vagy ilyen holtjatek szeru van neki.
Mivel varosban mentem nem igazan volt nagyobb fordulat, itt ott azert berangat a gep, meg vibral a kormany, kicsit masszirozza a kezet, de ezek nagyobb fordulat meg temponal eltunnek szerintem.Erdekes meg hogy anno az R1 nel ket kipuff volt a seggem alatt kb, ennek azert nem de siman ugyan olyan kazan van
Sajnos tenyleg ez a fel ora bent pesten semmire nem volt eleg sajnos es nem is mondanam mervadonak, de ezek jottek le igy ennyibol, fogyasztasa 8,7 volt, az sem tul szimpi tekintve hogy asszem 18lityi a tank.
Ha valami konkret erdekel kerdezz nyugodtan, ha tudok valaszolok.
Ja es a teszt gep szuzesseget mar elvette valaki elottem, mar volt benne 15km
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
ath
senior tag
válasz zgospel #98841 üzenetére
Azt hittem reggel ota csapatod a meloval vegul hintaba raktak, es eltoltak egy hettel, igy osszeraktam az egeszet meg lemostam. Azt tudom elkepzelni, hogy meg sosem volt ilyen kemenyre fujva a hatso, hazaerve 36 psi volt, es mindig alatta szokott lenni. Egyebkent kb 20al csusztam el, baja nem lehet. Majd egy kakucsnal kiderul
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #98937 üzenetére
Az egyszerű gépalkatrészeknél nagyon szembetűnő különbségek lehetnek, viszont nem említeném egy lapon a olajszűrőket és a dobbetétet, ahol még egy lyukat se oda raknak, ahova kéne. (Megkockáztatom nem is a kocsidba valót kaptál. Azért nem az a jellemző a fémiparban, hogy ne tudnának berakni egy furatot legalább tizedes pontossággal és főleg, hogy ne vegyenek észre milliméteres hibákat. Ez már a minősíthetetlen botrányos kategória.)
Azért egy komplex olajszűrőnél sokkal komolyabb a gyártástechnológia, mint egy darab vasöntvénynél. Itt nem arról van szó, hogy használni se lehet mert alapból szar. Hanem arról, hogy mind jó minőségű, csak a saját márkás drágább mint a többi.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #99106 üzenetére
Nem tudom, te mit olvasol, de én már reggel láttam az Indexen a hírt, hogy óriási viharok várhatóak Magyarországon
Angliában megszoktam, hogy leszarom az előrejelzést, sokkal bizonytalanabb, mint otthon. Mindig van nálam esőruha, befér a dobozba. Sokszor egész napra tiszta eget jósolnak, aztán egész délután ömlik.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #99403 üzenetére
Nocsak, egy statisztikus Egyébként teljesen igazad van.
(#99406) Teasüti Melyik biztosítónál vagy?
(#99407) Micsurin Egyszer engem is megelőzött a hátsó dobozom egy fékezés után, előtte raktam fel, nem nyomtam rá a platnira eléggé.
Azóta ha visszarakom a platnira izomból "rácsattintom" és meg is rángatom.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
ath
senior tag
válasz zgospel #99504 üzenetére
a jövőre mindenképpen tartható, ha komolyan gondoljuk. telente úgy is van kapacitásom piszmogni ilyenekkel akkor akár szervizelését is vállalom.
érdekes egyébként, hogy mielőtt a kommentet írtam volna, még elérhető volt normálisan az oldal, most már csak cache-ből [link] -
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #99489 üzenetére
ha 1 honappal elobb dobod fel szerintem meg tudtuk volna szervezni de en idenre (Aug eleje) mar beterveztem egy pizza foldi kirandulast.
viszont elkezdhetjuk szervezni jovore, legalabb lesz ido venni egy robogot+felkesziteni es talan tavasszal meg 1-2 edzes is belefer.
meg azt se tudom h 2T karbi (gyorsabb,dragabb) v 4t injektor (talan kisebb a szerviz ktg) olasz v japan legyen a paripa, meg persze az aprosagok,
ha megvesszuk hol taroljuk, szallitjuk (erre van kapacitasom), verseny ktg/ benzin hogy osztjuk el , mit csinalunk vele verseny utan stb.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen légkondit a lakásba?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Kupon kunyeráló
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vírusirtó topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen