-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Teasüti #84487 üzenetére
Láttam már pumpát is amúgy. Viszont a gravitáció nem tud hibázni. Ha úgy nem megy, akkor valami bibi van nálad szerintem. Most hogy kipróbáltam szemmel látható, hogy amikor nyit a szelep, akkor egy centit mozdul lefele az olaj a csőben.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Polemius
aktív tag
válasz Teasüti #84559 üzenetére
Az a tuti!
Egyébként két fő paramétere van a dolognak:
mennyire drága számodra a jószág (szó szerint és érzelmileg), és
mennyire biztonságos környéken laksz.Itt pl. a főút mentén a kereskedés előtt éjszakára is ott hagynak csomó motort, és csak egyetlen lánc van átfűzve sorban a kerekeiken.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Teasüti #84733 üzenetére
Szerintem a szilikon erre a legmegfelelőbb anyag.
Nem oldja a plexit és így nyom nélkül eltávolítható, légmentesen zár, lehet vele finoman-vékonyan igényesen dolgozni. Elvileg a pinlockon eleve szilikoncsík van körbe szerintem (nekem úgy tűnt, hogy az).Btw nem hiszem, hogy ezt mondjuk mindketten elnéznétek, de az enyémnél pl nem egyforma a rögzítő két oldala és nem mindegy, hogy merre van forgatva, amikor bepattintom. Ha rossz irányban áll a berögzítős pöcök, akkor nem feszül rá rendesen a sarokban.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #84828 üzenetére
Asszem Yamaha FJR, de mérget azért nem vennék rá...
Ezeknek a felvonulásoknak a lényege, hogy lássák a
parasztokautósok, hogy megjelentek a motorosok az utakon. Amolyan figyelemfelhívás, mert közhely, de igaz, hogy még mindig a legtöbb baleset azért van, mert "há nem vettem észre-e!"...Nekem spec tetszik, hogy ennnyi motor van egy helyen, és simán meg tudom nézni amelyik tetszik, sőt, amelyik hangjára kíváncsi vagyok, azt mosolyogva be is indítják! (Pl. egy DRZ400-nak olyan hangja volt, hogy besza-behu! )
Ja, és a kaja is jó volt!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #84850 üzenetére
Nahat. Vajon ezert nem lehet kijelenti semmit ugy, hogy nem is lattuk a motort? Vagy megint en vagyok forditva bekotve, es hallgatni kene a reakcios, oreg szakikra, akik gyertyaszinbol, olajszagbol, es szelephangbol megmondjak milyen ido lesz jovo marciusban?
Kezdd a szogegyszeru szetszedes nelkuli dolgokkal.
Ventillator megy-e a huto mindenhol meleg-e pl, viz van-e a hutoben. A hutoben! Nem a kiegyenlitotartalyban!
Nyomascsokkento szelep... Ez a hutosapkan lenne, ami 1 barnal nyit? A viz nem forr, csak melegnek irja a muszerfalon?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #84889 üzenetére
Meg most a kereskedővel tárgyalok. Amit lehet még leverek rajtuk. A túlmelegedés meg fincsi garanciális problémának tűnik. Had fussanak egy kört előbb, mielőtt magam állok neki!
Így is viszem vissza olajlehúzó és porlehúzó cserére, mert elsőre nem ment nekik... Aztán ha ott vagyok, akkor azért rákérdezek még arra a kuplung kerregésre is. Meg a váltóval se vagyok elégedett. Nehezen veszi 1-2 közt a sebességet, az üres is olyan határozottan kattan, hogy csodálkozok, h miért bőg és mégse megy... Elég durván kapcsol.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #84891 üzenetére
A valtas lehet user error is. Esetleg rossz olaj valasztas pl jaso ma az ma 2 helyett.
Meg 40000 felett ne szamits uj motorra. Ez is elkopik. A kerregessel sem lehet semmit csinalni. Illetve lehet, csak nem eri meg. A melegedes oke, de egy ilyen futasteljesitmennyel ne varj uj motort.
Azt a szalonbol kell kitolni, es nem ennyi penzert.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #84896 üzenetére
Nem. Altalaban ma2 vel nem ragad annyira a kuplung. De mondjuk egy tl 1000s meg olyan olajjal elcsusztatja a kuplungjat.
Egyebkent konstrukcio fuggo. Minden motornak mas es mas a valtoszerkezete. Nem mindegy eppen mi log, mi van kikopva, vagy eleve hogy van meretezve. Pl egy v2 1000-1200 kobos motornak gyarilag nagyon kemeny a valtoja.ebbol nem lehet kiindulni.
Meg 600 sornegybol is van, amelyik makacs. Pedig ott nincs nagy nyomatek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #84960 üzenetére
Lényeg: [link]
A legfontosabb, friss tapasztalat, hogy mikor 6000km után a 7100-at leengedtem a motorból, semmi különbséget nem érzékeltem a friss 7100-al. Ugyanolyan szépen működött a váltó, járt a motor. Nyoma nem volt a drámai javulásnak, mint amikor az 5100 után került be a 7100, illetve nyoma nem volt a folyamatos romlás érzetének, ami az 5100-at végig kísérte, hogy 2000km után se volt már az igazi, de 4000km után már alig vártam, hogy eljöjjön a csere ideje, 5000-nél el is köszöntem tőle...
3 féle olaj volt eddig a gépben, amit írtam, valami Castrol az első 1000km-re, az okés volt, utána ment bele az 5100, ami az elején még elment, de egyre rosszabb lett, és azóta 7100-at használok, mert arra már mondhatom, hogy bevált, és teljesíti az elvárásaim, jól működik hidegben, melegben, és 6000km-es cserekor is. Eddig 18 000km van a gépben, nulla motorikus gonddal, ugyanolyan szépen megy és pöccre indul, mint újkorában. Nem várok csodát egy olajtól, csak kb. ezt. Járjon vele szépen, és teljesítsen azon a 6000km-en, amíg benne van.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #84978 üzenetére
Epp motorvasarlas elott allok. Mondjuk altalaban mindig az elott allok, mert mindig veszek valami szart, de jelenleg a kovetkezo a keplet nalam, nemetorszagi viszonyokhoz (magyarorszagon elkuldenenek a picsaba ezzel a feltetelrendszerrel):
Nagy sornegyek, Sc 59, Rn 19-22, Rj15 30 000 km ig bezarolag, csakis szamlakkal igazolt eloelettel, igazoltan minden garancialis javitas, es visszahivas el legyen vegezve. egy vagy ketgazdasokat mar kapni a budzsemen belul, eleg sokat, nemelyik eldolt, nemelyik teljesen hibatlan. Nekem egy par serules nem a vilag vege. Mint lathato, a lengyel, es torok tulajokat azonnal kiejtette a mobile, ilyen felteteleknel.
nagykobos V2 esek minel kevesebb km, leginkabb a 20 000 kornyeket celoznam meg, es lehetoleg szakszervizben legyen elvegezve mar ez az elso nagyszerviz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #85102 üzenetére
Nekem Bering van mindenből, pont az egyedibb stílusa miatt kedvelem.
Majdnem minden bevált belőle, kizárólag a kesztyű néz ki úgy h 2-3 szezon után cserélnem kell, mert a bal tenyere el fog kopni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #85102 üzenetére
Nekem eddig csak kesztyűm volt Dainese (Carbon Cover ST), kb. 2 hétig élvezhettem.
A balesetben jól vizsgázott, csak a kisujjam feszítőina sérült, vagyis önerőből nem tudom kinyújtani teljesen. De a mindennapokban egyáltalán nem zavar, a behajlítás sem gond. Előző kesztyűmben (10k-es shoxos akármi) biztosan szilánkosra tört volna az egész kézfejem.[ Szerkesztve ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #85226 üzenetére
A forumokon amig nem irnak szamokat, ne higgy el semmit.
Az emberek amikor egy olajtol azt erzik, hogy a motor nem megy, meg szenved... A hajadra kenheted ezeket az informaciokat.Tehat ez is tisztitja a rendszert. Milyen rendszert tisztit? Miert kell tisztitani a rendszert? Csupan egy szikra hogyan tisztitja a rendszert?
Nem lesz nagyobb az egesi sebessege a tuzeloanyagnak, nem lesz nagyobb az egesi homerseklet, ezek mind tuzeloanyag jellemzok, nem szikra.
A szikrakepzesnek utananezel, pl LRC rendszer mukodeset (azaz a gyujtasrendszer) a szikra minosege az ellenallastol, a tekercstol, a kondenzatortol fugg, minden valtoztatas a gyertyaban csak a gyertya elettartamat noveli, pl a 4 testelektrodasat kevesebbszer kell cserelni, mint az 1 testelektrodaval rendelekezot.
Ha ki is probalod, nem tudod leellenorizni, mi a valtozas, mert a szikrakepzesnel a lengorendszert mered, hogy hany szikrat ad? Vagy mit mersz? Ez csak egy szikra. Nem tud csodat tenni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #85226 üzenetére
Nekem a gyári sima Denso után (amit előírásnak megfelelően 12K km-nél cseréltem) az NGK Iridium határozottan jót tett a motornak. Érzésre közvetlenebb lett a gázreakci. Erősebb szvsz nem lett de határozottan lelkesebben indult meg, mint korábban. Sajnos azt nem tudom megmondani, új sima gyertyákhoz képest milyen volt vagy milyen lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #85243 üzenetére
https://youtu.be/ziQdB1X7MEc
Ezekkel az anyagokkal engem, mint laikust simán meg lehet venni.
Ezek ellenében csak random fórumos véleményeket lehet találni.
Meg talán egy egészséges szkepticizmus, hogy akkor miért nem ez a sztenderd, ha annyira király...[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #85243 üzenetére
elso korben tobb kerdes vetodik fel bennem.
ez a bizonyos pulse circuit, ez micsoda a gyertyaban? egy ujabb lengorendszer? Ha 10x tobbszor sul ki, azt hogy eri el? miert nem irja le? mifele energiat takarit meg megis? a radiozavarszuro ellenallast? itt kezdodik a homaly.
a legnagyobb baj itt nem is ez, hanem a megszakitos gyujtas, egy karburatoros motoron!
megszakitos gyujtas! 1980! lehet hogy ennek az oskovulet gyujtasnak felhozza valahogy a szikrajat, de akkor a gyujtasba nyultunk bele, nem a gyertya kulonbozik technikailag.
szoval egy manapsag digitalis gyujtassal rendelkezo motort miert nem probaltak ki?a densora semmit nem tudok irni. langfront terjedesi sebesseg rengeteg mindentol fugg. pl benzin-levego keverek minosegetol, kornyezeti nyomas, es millio dolog. es itt a langfront terjedesi sebesseget valtoztatta meg a szikra. azt megis hogyan?
a tobbi tudomanyosnak latszo felvetelen pl semmi nincs irva a kornyezeti nyomasrol sem. az, hogy legkori nyomason igy terjed a lang, egy osszesuritett keverekben nyomas alatt mar dobhatjuk kukaba a felveteleket.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #85368 üzenetére
Ezert szikrazik fenyesebben ez a gyertya, ami semmit nem arul el arrol, mennyire jo ez nekunk, ugyanis ilyenkor az atutesi feszultseg a demonstracioknal legkori nyomason mas, mint nyomas alatt, benzin levego kevereknel. Ezek a gyertyak ettol fuggetlenul mindig nagyobb feszultsegnel fognak szikrazni, mig a hagyomanyos annyinal, ami epp az aktualis gaz ionizalasahoz kell.
A masik, ha megnezed az abrat, az ivfentartasi feszultseg utan van meg egy kis lenges. Ilyenkor a feszultseg megfordul tobbszor.
Ha ilyenkor meg szikra lenne, akkor a kondenzator miatt ez a gyertya mar nem szikrazik, mig a hagyomanyis meg igen...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Moleman
addikt
válasz Teasüti #85959 üzenetére
Mobilnettel, városban nálam a Waze fut, de külföldön, vagy hosszabb utakon már csak a köztespontok miatt is jobban szeretem a virágbolti iGO-t. WinCE-n botrányosan lassú a modern cuccokhoz szokott szememnek, de nekem kényelmesebb a dedikált eszköz, így az autóban a telefonnal csak telefonálok, BT fülessel, vagy a kocsi kihangosítójával.
Nyitvatartásra attól még ugyanúgy jó a google maps meg a fészbuk, bár az se mindentudó, húsvét hétfőn 4 étterembe vittem el a szüleimet potyára, mire egy nyitva volt végre. Mind azt írta, hogy nyitva vannak.
(Az iGO-ból nekem ki is vannak gyomlálva a POI-k, zavartak, úgysem arra használom. Amúgy ma már nem jellemző a több éves lemaradás, a 2017 Q1 elérhető, ha valaki veszi a fáradságot. )[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #85954 üzenetére
Nem működik. Igen van ilyen funkciója hogy leküldése telefonra, de behal, ha 3-4 köztespontot megadsz ami pl nem is utca vagy ilyesmi hanem csak gps kordináta. Offline módban meg végképp nem jó. Rámegyek hogy leküldés telefonra, leküldi, aztán meg megjegyzi a kiinduló és célpontot és rátervezi az autómatát. Kurva vicces, nagyon felb@sztam magam rajta utoljára.
Egy fos. Rengeteg időt szórakoztam vele és nem működik..Here maps szintén nem jó, minden szart le lehet küldeni, csak előre megtervezett útvonalat nem. no komment...
De kipróbálom ezt a ITN conv-ot. Hátha. De mondom most már ott tartok hogy térkép és táblák. Ennyi.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen