-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102392 üzenetére
Én nem gondolom, hogy +1. Kint működik a dolog, csak rendesen kell szankcionálni. Itt még a rádióban sem lehet bemondani hol mérnek és a második gyorshajtást nem úszod meg 2000 Frankkal. Sőt a gazdagok egy feljelentésest alapból nem úsznak meg ennyivel, mert anyagi helyzet szerint büntetnek, aminek a felső határa 1.080.000CHF, amit kétszer ki is szabtak már. Itt is sok a retard, törökök, szerbek, albánok, de ilyen szankciók mellett mindenki betartja amit be kell. Magamról is tudom, hogy otthon igen szerettem tempósan, de ésszel vezetni, ezt pár év alatt kiölték belőlem Nagyon gyorsan meg lehetne reformálni az otthoni közlekedést, csak akarni kellene. De ha a fél országnak nem lenne jogosítványa, akkor az adóbevétel is kevesebb lenne
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zgospel #102503 üzenetére
Teljesen egyetértek kivéve a hsz végével, én úgy fogalmaztam volna: "Ráfújod, vársz 20-30 percet aztán mehetsz isten hírével mert úgyis ledobja."
Nekem legalábbis kivétel nélkül ez volt a tapasztalatom, mindegy milyen láncsprével, mindegy mennyit és mikor fújok.
Mindig tiszta rittyó volt mindenem.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102503 üzenetére
Én rendes láncsprayt használok, ez volt a mondandóm lényege, hogy a másik gyerek wd40-ezik. Weisses Kettenspray, német cuccot fújok rá, de ez sem elég jó. Meleg láncon valóban azonnal viaszos lesz, nem humbuk, de 24 ora elteltével is leveri. Ezért keresek profibb cuccot, a motult meg hagyjuk is...
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102530 üzenetére
Ezt félre érted, a kolléga kereke fröcsögött az olajtól, nekem csak egy keveset ver a szélére, illetve nemrég vettem, akinél volt az sem spórolt az olajjal és miatta volt az egész kerék full olajos. Nálam most a bal majrécsíkon látszik egy kevés, de ettől kevesebbet nem hiszem, hogy rá lehetne fújni. Vagy ritkábban kell kenni valami tartósabb cuccal, vagy még ettől is kevesebbet, esetleg valami kevésbé fröcsögős anyagot találni, ezen vagyok jelenleg.
Bázelban őrültek vannak a fele kb francia
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102536 üzenetére
Nincs mitől félned, nem a te motorodat szerelem és bázel felé sem járok sűrűn. A viccet félretéve, ha a kerékméret és a lánckerék mérete megváltozik, valószínűleg már pont nem ver a gumira semmit, ebben rejlik a profizmusod. Gondolom a felniden sincs egy csepp sem és a vázon sem. Nyilván vannak még őstehetségek, erre születni kell.
Szerk: szerencsére nem vagyok egyedül a problémával, fórumok százaiban keresik a megoldást, a német teszt sem véletlen tér ki erre, így nem érzem magam teljesen loosernek
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102539 üzenetére
Nem célom, viszont kissé lealacsonyító ahogy a monitor mögül néhány rosszul értelmezett sorból megítélsz. Elsőször is gumiparám nem nekem van első sorban, hanem a havernak, ugyanilyen MT-vel.
Amint látod amióta én kenem a két kerék egyformán néz ki, tehát nem olajos. (felnire még megy valami) Viszont, ha veri akkor full a majrécsíkra veri, a havernál ez úgy néz ki, hogy az én csíkom 3x-os méretében tiszta olaj a gumija. Na az a veszélyes! Borult is nemrég, balra. Viszont, ha ez az áttétel/kerékméret páros a gumira veri és véletlen 2 cseppel többet fújok fel, nem szeretnék balra kanyarodni. A kép olajozás után készült egy oktatónappal befejezve, ezért vannak a gumik bekrétázva, a feladat a majrécsík koptatása volt.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #102612 üzenetére
Most miért kell játszani a hülyét?
Minden motoros, akinek van esze és tapasztalata tudja, hogyan lehet óvatosan, nem haladósan motorozni.
Én melegben nem öltözök be, mert pontosan tudom, hogy mit vált ki belőlem az, amikor a szemembe csöpög az izzadságom vagy bepállik a seggem.
Ez az én döntésem.
A te döntésed pedig a tiéd.
Nem értem, néhányan miért magyarázkodnak, hogy beöltöznek. Öltözzenek
Mindenki azt csinál, amit akar. Az elmúlt 15 évben szinte minden nap motoroztam, engem már nem kell tanítani, tudom amit kell. Hidd el, ha sokat motorozol akkor a kényelem fontosabb lesz. Amikor elkezdtem motorozni, wc-re is gerincprotektorban mentem, most meg 5 éve kb. elő sem vettem.
Majd térjünk vissza erre a témára, amikor te magad is lenyomtad a 250-300.000 km-ed motoron.Yoda, nem propagálok semmit.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #102670 üzenetére
Látom nagyon megmondó emberesre veszed ma a figurát.
2006 óta van jogsim, néhány százezret levezettem már azért én is. Tudom miről beszélsz. És nem értek vele egyet.
Ha fénylik az út vagy a szélvédő, azon nem segít ha még az arcomba is világítanak. Azon a polárszűrő segít csak valamelyest. Amúgy ha nem ragadnád ki a kontextusból a neked tetsző fél mondatokat, mint a többieknek adott válaszaidban, akkor neked is egyértelmű lenne, hogy ez nem az én megállapításom.(#102669) etnies
Jah, akkor mea culpa. Emelt fényűnél azt hittem refire gondolsz. A dupla fényszórónál viszont még mindig fennáll az optikai illúzió veszélye. Nem véletlenül felemás fényszórók vannak gyárilag a legtöbb fejidomos gépen.[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz zgospel #102682 üzenetére
érdekes, mert nehéz eldönteni egy elrontott driftes balra kikanyarodás, vagy rossz időpillanatban elindulás után a drifttel korrigálás, hogy a motoros elől kitérjen. látszik a tükörből, hogy hátranéz, kérdés tényleg nem látta, vagy túl gyorsan jött.
mázli, az tuti, de az korrekt, hogy megvárta és megbeszélték, és nem volt lökdösődés/bunyó. -
Ferdzsoo
addikt
válasz zgospel #102728 üzenetére
Nagyon jó a szöveg, köszi a linket.
Legangyobb tanulság: "A legtöbb hibát a szerelők rakják bele. Ami nincs megbontva az sokáig elmegy."[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz zgospel #102778 üzenetére
Papíron igen, mínusz nagyonsok fokig jó a 10w40, de a gyakorlatban már 5-10 fokos időben is érezni a hidegindításnál, mennyivel hamarabb magára talál a vékonyabb 10w30.
A GSXR-es dolgot azért elég csúnyán elvitted szalmabáb érvelésbe. Épp az ellenkezőjét írtam, mégpedig hogy rendesen forgatva a gsxr vadállat módjára tépi le a fejed, míg az sv még kerékpárnak se érződik mellette.
Csupán annak a fura tapasztalatomnak adtam hangot, hogy viszont fordulat nélkül sokkal kedvetlenebbül indul el, mint az sv.Amúgy 2013-as évjáratot próbáltam, az még nem volt 200 csak 180LE, és abban még nem voltak benne a 2017-es kis fordulaton javító okosságai.
Valamint ha jól láttam, még mindig nem válaszoltál a kérdésemre, pontosan milyen sv650-t próbáltál, melyik kiadás, milyen évjárat, esetleg milyen "tuningokkal". Nálam rendesen karbantartott, keveset futott, gyári állapotú k8-as S van.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #102916 üzenetére
biztos ebben az iranyba akarsz elindulni?jobb fékekkel, futóművel és 20-30 lóerővel többől mit tudnék kihozni.
asszem a linkelt mostani egesterben emlitettek hogy az rs125-el mennek 1:20 korul???
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #102928 üzenetére
ize, azt hittem itt a palyaorentacio a cel. nyilvan ha nagyobb/jobb gepre vagysz akkor meg kell venni, nincs mese. csak nem ertem miert akarod rahuzni a palyazasra hogy a nagyobb/jobb gep kell?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Chris0321
addikt
válasz zgospel #102931 üzenetére
Ha szeretnél egy nagyobb motort, telik rá, az asszony sem akar miatta megölni akkor vedd meg.
motoflug: Nincs tapasztalatom egyik motorral sem de a véleményem az, hogy elméssz szépen megnézed őket a szalonban, tudtommal akár tesztvezetésre is el lehet vinni (autónál szokott lenni) és kipróbálod. Én pl. nem szeretek előredőlve űlni van aki szeret vagy csak megszokta és hiába ajánlana egy olyan motort ami neki megfelel ha nekem kényelmetlen.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #102931 üzenetére
en tamogatom hogy vegyel uj motort , de olyan mindig lesz aki kigyorsitason fog elmenni .
raadasul ha a mostani motorod utod/vagod (mert regi/unod/kicsi) az ujat meg majd felted akkor nem biztos hogy gyorsabb leszel.
mi lesz helyette gsx-s 1000? vagy az uj katana?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-Mosquito-
őstag
válasz zgospel #103031 üzenetére
Szerencsére nagyon jó áron vettem. Arra én is kivi leszek mennyi év/Km-t fog majd bírni. De inkább veszek most november-januári időkre egy másik kesztyűt is. Nem akarnám szét cseszni a Spykeot.
Ebay,Ali esetleg? Mondjuk tele van koppintásokkal,na megy gyerek méretek vannak inkább,amint látom.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz zgospel #103027 üzenetére
Én tavasszal egy Alpienstars SP Air kesztyűt vettem 34-ért akcióban, eddig kb 7 ezer km van benne, meglátjuk meddig bírja.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #103039 üzenetére
És akkor városi km, vagy országúti? Hatodikban krúzolós km-ek is számítanak? Rev match-elve végigzongorázod hatodiktól üresig, vagy simán leszteppeled behúzott kuplunggal? Mennyire erős a szorításod? Milyen időjárásban motorozol? Csúsztál már a tenyerén? Mennyit mész egy évben ill. egyszerre egy nap. Pályahasználat? Offroad?
Szerintem ha azt írod 20k km, azzal sem vagyunk előrébb, mintha 2 évet írnál.
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #103168 üzenetére
USA árakat sajnos totál értelmetlenség európai árakhoz mérni. Más kontinens, más eszmével, más adókkal (pár %) stb. Noh meg csak felkúrja magát az ember h ott mennyivel kevesebbet kell dolgozni a jólétért.
Az USA-ból új járművet csak az igazán tehetősek hoznak be, ugyanis itthon ráverik a 27-es ÁFÁ-t, a vámot, plusz ugyanúgy csengetni kell a reg.adót, stb.. Úgy meg már pont a magyar áraknál vagy egy nyilván Európában is kapható modellel. De a lényeg h ne járj jól.
Ezért max csak valami kizárólag amcsi piacon forgalmazott különleges járgányt érdemes importálni, ahhoz viszont kell elborultség és persze pénz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #103211 üzenetére
Köszönöm! 120/60 mekkora szívás? Még nem volt időm megnézni mikből gyártanák rá.
R6Rnekem jóval alacsonyabbnak tűnik így elsőre (így a hellyel hamarabb jönnének a gondok rajta)WOW magasabbnis, 830 - 850mm , és az már jóval az elképzelt kereteken felül van. Inkább legyen butább a futómű és a blokk de maradjon annyi a zsebemben, hogy az első út szerelőhőz vezessen átnézetni.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #103218 üzenetére
Wow, köszi!
Hát minden befolyttal és az eladott sárgával 8-900k körül néznék, csak a motorra lenne ennyi fölötte átírás egyébre külön számolok, de a motorra natúrban ennyi azért néztem vagy barátom K4-esét vagy a régebbi R6-okat, esetleg Teasütiéhez hasonló F4i mivel kényelmesnek tűnik de arról barátom lebeszél szerinte pályára puha, még ha csak koca hobbi szinten is nézegetnék ki.
600RR megint kereten felül van érzésre, Kawák nem jönnek be.
Olasz sport V2-vel ennyiért meg közel sincs.Kezdődhet a virtuális mit vennék a másik pénzéből.
Első körben még mindig barátom K4-ese lenne célban de attól független is nézegetek azért.
R6 2005 USD villás már, gyári dörrentő mondjuk hamar menne.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #103227 üzenetére
A megdrágult új motor árak és egyszerűen a jobb életszínvonal generálta ennyire fel a motor árakat.
Amúgy tényleg brutál. 8-10 éve vett, 5-6 éves vasakat ft-ra pontosan + 30-35.000km futással ugyanannyiba el lehet adni.
De a legkeményebb h bizonyos hiánykategóriák (mint pl a nem üzemórás endurok) még extrémebb mértékben tartják az árukat. A DRZ 2008-ban újonnan 1,3M volt, papírral, tokkval, vonóval. Most egy szebb példány 10-12 évesen 1,1M. Ez mi?!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zgospel #103290 üzenetére
Én már fogtam így galambot. Igaz csak 70-el. Akkorát csapott eltörte a tükrömet és az ölembe pattant. A csórinak tutti eltört a vidiben a bordája.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zgospel #103290 üzenetére
Nem lehet mindig győzni, na!
(#103292) Ferdzsoo: én még a kis 125-ös csopperen, 90-es tempóval "vettem le" fejjel egy búbos bankát. Ő azonnal megdöglött (az ölembe esett), nekem csak a nyakam fájt egy hétig. Szerencsére nem estem el.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mike-
addikt
válasz zgospel #103290 üzenetére
Múltkor nekem szállt egy muslinca, az is hasonlóan kemény volt!
Mondjuk egyértelmű volt, hogy ő húzza a rövidebbet, mert én azt tanultam, hogy ne térjek ki!
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #103301 üzenetére
adom, de az mi volt amikor a rodeo-s haverja az egyik videoban amit a nyaron neztem, meselte , hogy o tiz eve vett egy dainese borruhat es hogy az mennyire megerte az arat mert meg mindig hordja, erre a mostani ujabb reszekben meg mar a mugenrace-t favorizalja, hogy milyen jo ar/ertek aranya van. persze
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs