-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #32964 üzenetére
Mondtam: 60k HUF! Benzin 25-30k, Szállás 5 éjszakára max. 20k, Kaja+pia 15k. Ennyi!
(Meg egy huszas a zsebben előre nem látható dolgokra.) Ja, az előbb linkelt szálláshelyeken mindenütt lehet forinttal is fizetni, így csak 30k forintért kell RON-t váltani. Ennél bővebb költségvetésre nem vagyok hajlandó...(#32965) polimorf: nagyon örülnék a társaságotoknak! A lehető legkomolyabban mondom!
(Sátrat és hálózsákot csak kéne vinnünk, mert ha bármilyen gebasz van, végszükségben bárhol az út mentén megalhat az ember - ha van miben)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #32968 üzenetére
A Bihar-hegység nem szívügyem, Székelyföldet szeretném bejárni motorral. Tavalyi / tavalyelőtti tapasztalatok alapján írhatom, hogy az egykor szinte járhatatlanul rossz utak túlnyomó többségét megjavították arrafelé, szinte kizárólag ilyen utakon mennénk. Gyalogolni nem szeretek és - egészségem miatt - nem is igen tudok, így azt kihagynám. Sátorozás Torockón lehetne 2x1 nap, az nincs magasan, nincs mínusz 2 fok hajnalban nyáron. Ha esőt jósolnak, akkor meg helyből a panzió. Így gondolkoztam... ...Csomafalván meg alapból a magánház.
Nem a "ráakaszkodástól" félek, hanem attól, hogy Ti utálnátok nagyon velem motorozni. Lassú vagyok, és 250-300km-nél többet nem bírok motorral megtenni egy nap alatt, ezért nem is tervezek többet egy napra. Viszont ha jöttök (örülnék neki), akkor fogyasztási rekordot fogtok dönteni!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #33029 üzenetére
Ha most volna rá pénzem, ezekkel bíbelődnék: Honda VTR 250
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz csongi #33086 üzenetére
Én is nézek itt hogy kevés a 600 vkinek Az enyim csak 55 lovas de hála a váltónak elég tempósan lehet vele zúzni főleg hogy váltanom se kell csak ráncigálni, mit tudna ez 80 lovason...omg
Pocee A gyorsulást szerintem előbb utóbb minden motoron megszokod, de szerintem nem ennek kéne a fő priónak lennie egy motornál. Ha nem találsz a motorban más izgalmat akkor minden motor előbb utóbb kevés lesz. Ha vkinek csak a gyorsulás/száguldás okozta mámor szerez örömet egy motoron az szerintem régen rossz. Egy mocit sok minden miatt lehet szeretni szerintem a sebesség sokadiknak kéne hogy legyen, tekintve hogy egy bármilyen 600-as motor olyan teljesítményt ad ami mindenhova elég.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
mocsanisi
senior tag
válasz csongi #33086 üzenetére
Te elvagy, nekem a bandit kevés a 60körüli lóerővel. 1-2-ben szépen megy, 3-ba már gyengül, a többi fokozat meg már semmi kb. M0-án vagy akármelyik autópályán hiába vagyok 6-osba pakolgatnám feljebb de már nincs hova, pörög mint az állat. Mikor még havert nem ütötték el a 2004-es R6-osával azzal mentem egy kicsit. Powercommander, kormánylengés csillapító, kicsit átmókolt felfüggesztés. Na az nagyon tetszett. Hornetnél meg lehet le volt élve, vagy rosszul voltak belőve a karbik, vagy nem tudom miért éreztem lomhának. De ezekkel az érvelésekkel közútra elég egy 1.0-ás suzuki alto, illetve elég egy 125-ös robogó is.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #33106 üzenetére
Naja, van benne pár durva rész is... Biztonságra azért nem Forma 1
kcsa: Szerintem nekem is menne, nem lehet nagy szám. 50ccm után már van gyakorlat, és több ilyen videót megnéztem. (irónia volt, nem gondoltam komolyan, ha valakinek nem jött volna le).
www.dongosofor.hu
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #33102 üzenetére
Van. ALI_G-nek is az volt tavaly a Yamahában és nem kacsintott ki a hajtókar a pályázásnál. Én idén tettem bele 5w40-et (a drágábbat, Aprilia Raccsingosat), de eddig 20 km-t mentem vele...és leb.szott a szerelő h azonnal 10w50-et csak és kizárólag...(én azért fogok egy olajnyomást mérni, mielőtt kidobom a 20 km-es olajat).
Nem tudom, nem lett halkabb, mint a tavalyi 3000 km-es (10w40) olajjal...de hát a kawa blokk[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #33139 üzenetére
Oké, csak a motogp ugye a 10w60 azért volt némi keveredés.
Ez szintetikus bázisú, tehát ez az olcsóbbik, félszintetikus verzió. Sajnos a kép hazugság, mint a legtöbb webshopban:/ A szintetikus 2800/litertől kezdődik,."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #33146 üzenetére
Bocs, valóban. Háromféle van, ez amit vettél, van az aprilia racinges, illetve a PG. Csak az utóbbi félszintetikus, a másik kettő szintetikus. Csak akkor tudnám mi a különbség az első kettő között Miért is fizettem felárat
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
TommyGun
őstag
válasz csongi #33305 üzenetére
Nekem mondjuk a gumi nem téma, de szerintem te sem tudsz olyan sokfélét venni a mocidra. Burgi fórumon kb minden tag a Bridgstonra esküszik, aki próbált mást az is visszarakta, úgyhogy én nem is tervezek mást, főleg hogy kaptam egy garnitúra gummát hozzá, és ami rajta van azis kb vadi új volt mikor elhoztam.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #33326 üzenetére
Gyári ajánlás az úgy működik ,hogy be kopp kopp a Michelin,Bridge,Conti-hoz stb szewa kéne x ezer db gumma ebből/abból erre/arra jó árasítva,Oksa. Nem tűnt fel,hogy autónál/motornál néha csak az adott márkát/típust lehet kapni rá a kereskedésekben?
Burgi 650 a "gyári" Bridge Batlax egy kemény,merev,lassan kopó,repedezésre,öregedésre,szálszakadásra hajlamos gumi. A gyár által megadott + 0,2-0,3 Barral kell használni mert a belső ragasztása/vulkanizált része is leválhat a gumiról. Belementem egy gödörbe majd leszakadt a vesém. A Michelin pilot sport jobb választás,s nem csak az én véleményem szerint hanem a Kékholdnál is. Az új Bridge Sc1 jobb már,de ezt is érdemes több forrástól is meghallgatni/véleményt kérni.
Az Atlanticon pl a Michelin Gold Standard, Continental Contitwist egy kalap x@r. Az előbbi kopik de nem tapad a másik nem kopok de nem is tapad. Majd minden gumimárkának vannak jó,jobb,kevésbé jobb típusai/termékei. Pirelli Diablo Scooter na az igen,viszont hamar elkopik és meglehetősen drága is. Arany középút a City Grip.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #33370 üzenetére
Helyes,várunk! Te leszel az első fizető vendég.
Longwild,33374:
Mit szeretnél? Jó tapadást minden (száraz/esős idő) körülménynél de hamarabb elkopik a gumi ez a Pirelli vegyük 100%-nak. Vagy egy rendes helytállást,nagyobb futásteljesítményt,olcsóbban ár és mondjuk 80-85%-nak. El kell dönteni mi kell/számít neked legfőképp.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #33423 üzenetére
Szombaton szeretnék menni egy nagyobb karikát, ki akarom tapasztalni a láncáttételt hegyi viszonyok között is, ma csak a Duna-partig meg vissza nyomtam le összesen 12 km-t, szinte teljes szélcsendben. Majd fékezgetek óvatosan, hogy bekopjon, a smirgli sajnos nem jutott eszembe.
Műszaki után még jön egy LED az első helyzetjelző izzó helyére, meg olajcsere, aztán tényleg készen állok a szezonra.Ja, meg most este összeállítottam a motor szerszámkészletét, elvileg mindenféle kulcs, csavarhúzó és hasonlók vannak benne ami a motoron megtalálható, viszont kizárólag azok, fölösleget nem cipelhetek, nincsen helyem. A Lidl-ben a hétvégén lesz akciós, spéci alumínium biciklipumpa, még azt akarok venni, ha el nem felejtem persze...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #33425 üzenetére
Igyekezz, mert vasárnapra már iszonyúan pocsék időt jósolnak! (Szombat még OK.)
A LED-hez még nem sikerült T10-es foglalatot szereznem (a mostani izzó az ugye bajonettes), az még megoldásra vár: bár egyszer ha kijutok a helyi autóbontóba, valami japán roncs autóban biztos találok.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #33425 üzenetére
Azért egy hideg fehér LED egy hagyományos izzó mellett erősen kékes,
pedig amúgy valóban inkább fehér. Csak teljesen más színhőmérsékletű.
Tehát relatíve a "sárga" izzó mellett "kéknek" tűnik: fura az emberi szem.
(Hát még a telefon gagyi fényképezőgépe, ilyen elqrt színekkel, hehe.)
Én azért nem bíznám a vizsgabiztosra, hogy ez most akkor gyári így?
Már ha nem nagy cucc egy izzócsere. (Általában nem szokott az lenni.) -
lujo10
aktív tag
válasz csongi #33436 üzenetére
Nekem kb. 2 éve van ez a fajta, szerintem korrekt cucc, magam részéről a kesztyűt akarom megnézni, mert az állandó utasomnak kezd kicsi lenni a mostani. Esetleg még a maszkot is megnézem.
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Xaels
félisten
válasz csongi #33506 üzenetére
Nem bonyolult. Kéne egy nagyobb tank a ZL400-ra aminek a két szélét, hogy ne nyúljon meg oldalra is nagyon, befelé homorítani kellene kicsit. [link] mint ennek csak ugye ezt egy kb. 14literes méretben a Kawa tank formájában kéne.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
válasz csongi #33524 üzenetére
"Ez a motor jelentősen meghaladta korát. Ezt a motort majd 40éves kor felett érti meg az ember. Sajnos, maga a koncepció nem fut tovább."
Nem, ez egy ronda fos, amit ők is beláttak, csak te vagy beleszerelmesedve, és hát a szerelem vak
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
polimorf
tag
válasz csongi #33528 üzenetére
"Szel-eso vedelem. Kardan. Pakolhahtosagi kenyelem. V blokk, alacsony fordulat. Egyenes ulespozicio.utas kenyelem, 245 Kg, nem pedig 300. meg ilyenek"
Szerencsére azok amiket soroltál mind meg vannak az enyémben is.
Tudom az enyém sem éppen a mai izlésvilágnak megfelelő, de akkor már inkább a Deauville-m.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz csongi #33533 üzenetére
Abban igazad van, hogy sok olyan technikai dologgal fel van szerelve amivel az enyém nem rendelkezik pl. üzemanyagszint jelző, töltésjelző, vízhőfokjelző stb. Viszont sem lóerőben sem másban nem tud többet az enyémnél, attól függetlenül, hogy 800-as.
Nem tehetek róla de számomra akkor is egy nagyrobogóra hajaz és nem egy kimondott túramotorra.
Nem mintha a robogókkal bajom lenne , de valami legyen vagy túra motor, vagy robogó. Az ilyen felemás öszvér megoldások nekem valahogy nem jönnek be.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
ujskodas
tag
válasz csongi #33535 üzenetére
A kezelési, ill. szervizkönyvben miért nincs rá utalás? Egyedül annyi, hogy a lengéscsillapítót 12 ezrenként, v. évente ellenőrizni kell.
Olajcserekor cserélik a szimmeringeket is?
Egyébként OK. , elhiszem, belátom, de miért nem írja a szervizutasítás? Mást minden apróságot leír, ezt pont miért nem?[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #33739 üzenetére
Még egy olaj- és szűrőcsere a napokban (elvileg holnap jön meg az olaj egyik topictársunktól) és szívem szerint akár indulnék is Erdélybe! Sajnos arra még vagy 3 hónapot várnom kell, pedig már minden cuccom készen áll a nagy kalandra...
Ja, majd a hétvégén, ha lesz rá időm, akkor az első lámpát is LED-esítem valahogyan. Most már szabad...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Doki16
addikt
válasz csongi #33779 üzenetére
Boven eleg lesz max 60 loeros gep azert is neztem a gs500-at. Amik bejonnek az a nade, speed es a supermoto. Formara meg stilusra a nuda 900r tetszik, persze nem akarom ezt a gepet mert nagyon eros es draga. A nuda-t hova lehetne besorolni, supermoto?
A fent javasolt ket motor is tetszik, de majd azokat akkor ha lesz bennem igazi motorral kilometer.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
hcstuning
tag
válasz csongi #33789 üzenetére
Nem tűnik nekem olcsóbbnak.
Ha pont ugyanazokat nézem (visszahajló, állítható hosszúságú), akkor kb. ugyanannyi.
Ha csak CNC-zett, nem visszahajló, 1 méretes, akkor az ebay-en is annyi körül van:
Fékkar/kuplungkar
Visszahajlót vennék mondjuk, hátha az bírja az esetleges oldalra dőlést.-=Joey=-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen