-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #79335424 #69314 üzenetére
Tökéletesen igazat adok. Nem szólhat kanyarvadászatról a történet 1000km-re otthonról, +30 kilóval felpakolva, utassal a hátsó ülésen...
Nem mondom én sem gyök kettővel veszem a kanyarokat a dolomitokban, de össze sem hasonlíthatod egy kedd délelőtti Pécs-Orfű körrel.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
yodamastah
őstag
válasz #79335424 #69314 üzenetére
A videón amit belinkeltem egy 1200gs van ami húzza kakucson a dobozt a földön
Nyugi közúton én sem állatkodok, főleg nem küldöldön Nem egy haverom törte már össze országon kívül magát, és sajnos tapasztalat hogy elég nagy szopó hazahozni a törött embert meg a törött motort 2000km-ről.
Ha csak közúton motoroznék nekem is lenne bőven majrécsíkom. Ma is gurultunk a pilisben egyet, az előttem haladó hátsó gumija csak úgy köpködte a pofámba a kavicsokat a kanyarokban. Eszemben nem lenne ilyen körülmények között tempót menni.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz #79335424 #69367 üzenetére
Is-is Érd túl közel van, Paks meg túl messze.
(#69368) Mosquito34 vittem már egy párszor, de csak ilyen max 20km-es városi útra és előtte nem csinált még ilyet. Egyszerűen nem tudja megszokni/élvezni. Gondoltam most a jó időben kimegyünk egy lazább vidékre hátha jobban elkapja mint az autók között cikázás.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
félisten
válasz #79335424 #69401 üzenetére
Igen, ő eddig szendvicset vitt és érdeklődik, ha nem szendvicset vinne, mennyi lenne?
Szerintem tök jogos a kérdés.
Senkinek nem ajánlgatta a szendvicsét, csak érdeklődik az alternatíva felől.MOD: Sőt, az is lehet, hogy ő boldog ember(hint: nincs asszony )
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #79335424 #69398 üzenetére
Csak azt ne felejtsd el - hogy bár számodra ismeretlen érzés és ezt most nem bántásnak szánom - de ha van két gyereked, mint nekem vagy Xaels-nek, akkor már a másodállás vagy a hetekig külföldön dolgozás kiesik. Mert vagy látod a gyerekeidet felnőni és részt veszel a nevelésükben vagy másodállás, hogy néhány hétvégén és az évenkénti 1-2 nyaraláson dőzsi legyen. Szóval gyerekek mellett már kompromisszumot kell kötni és ebbe beletartozik néha a szendvicsezés is. És ez nem kellemetlen.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
kisninja
őstag
válasz #79335424 #69407 üzenetére
Hát igen család lassan lesz motor viszont szerencsére lányom majdnem minden hétvégén itt van. Nekem ő az első nem tudom még hogyan motorozom vagy ha lesz új nő....
Azt hiszem megvan a kiszemelt motor 2006 os kawasaki z750s kék. 25k km el.holnap lesem meg.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
imibogyo
veterán
válasz #79335424 #69543 üzenetére
OK! Így már értem. Parányi kis agysejtjeimnek túl sok volt az infó éjfél környékén (cirka 39 óra alvás nélkül....). És megmondom őszintén inkább rosszindulatúnak sejtettem a hozzászólásodat, egyfajta burkolt beszólásnak... Sorry.
és soha nem kell szerelni
Na nálam itt megbukott az egész felvetésed...[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #69550 üzenetére
Persze tiszta sor! Mindent ott kell használni ahova való. Az enyém meg nem való autópályára, állítólag a régebbi boxerek nem igazán szeretik a tartós 150km/h tempót, meg hasonlókat, inkább a kisebb sebességgel a szerpentinen és az enyhébb terepen érzi magát elemében.
Olvastam amúgy egyforma korú és kb. azonos futásteljesítményű motorokról néhány statisztikát, melyek egymástól függetlenül kb. egyforma százalékban mind azt mondták, hogy messze a japán motorok a legmegbízhatóbbak! A HD valahol középmezőnyben, és nem meglepő módon a mai Ducati-k és BMW-k azok amikkel a legtöbbször van valamilyen probléma! Sajnos az "elektronikát és komputert mindenhova" elv az - habár baromira kényelmes és biztos megkönnyítheti a motoros életét - ugyanakkor nem épp a megbízhatóság záloga.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #69552 üzenetére
Sajnos próbálják abba az irányba PR-ozni a motorozást, hogy az nem egy olcsó közlekedési eszköz, hanem egy drága luxushobbi.
A Yamahámhoz anno egy Yamaha papírdobozba belerakott, SKF csapágyat akartak eladni 8-9000Ft-ért. Ugyanazt a csapágyat (minden felirat, tipusszám ugyanaz volt) megvettem az SKF-nél asszem 1250Ft-ért, igaz szép Yamahás dobozt nem kaptam hozzá. Pleximhez 9db műanyag csavart akartak 7000Ft-ért adni! Abból is vettem inkább csavarboltban kb. 100Ft-ért.. Szóval el lehet hinni, hogy azért drágább motorhoz az alkatrész, mert kevesebb motor van az utakon mint autó, de azért csúnyán rá is tesznek, és sajnos csúnyán elszaladt velük a ló..
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz #79335424 #69576 üzenetére
Egyetértek.
Én csak a fent említett WagonR+ vásárlásánál voltam ott még 2004-ben (nem egész 9 évesen). A Hondát 1517 km-rel hoztam el a Red Barontól. Nem éreztem nagy rizikónak, hiszen épp hogy csak be lett járatva, de nem tudom, hogy mi történt vele azalatt a 9 hónap alatt. Gyanítom, hogy valamiért nem felelt meg az első tulajnak és beadta a RB-ba.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #79335424 #69588 üzenetére
Na, erről van szó, érted Te.
Aki ért a motorszereléshez annak persze oké... Én is magamnak szerelném, ha lenne hozzá szerszámparkom, meg helyem, meg kicsit több tudásom... De nincs sajnos.
De aki csak elviszi a szerelőhöz, és mondjuk két nap múlva visszamegy az elkészült motorért? Ott a jó ég tudja csak, mi is történt pontosan a távollétében. -
Geresics
addikt
válasz #79335424 #69651 üzenetére
Egyet is értek Veled, meg nem is!
Véleményem szerint, ez az olyan balf@szoknak van kitalálva, mint amilyen én is vagyok!
Pl.: megyek enyhe terepen, és arra is kell figyelnem, hogy mikor merre váltok. Ráadásul (még) nem megy elég jól az állva váltás, ezért ilyenkor az esetek kb. felében le kell ülnöm egy pillanatra. Nem szégyellem kimondani: balf@sz vagyok, de legalább tudom magamról, és látom magamon a fejlődést! Régebben minden váltásnál le kellett ülnöm. De a lényeg: még mindig figyelnem kell a váltásra! És ez bizony sokat elvesz abból, amikre még figyelhetnék helyette! Sokan nem akarnak ennél komolyabb szintre lépni, és inkább csak élveznék a táj szépségét, stb. Én speciel rohadtul élvezem a terepezés minden pillanatát, de 100%, hogy ha egy ilyen "ótómatával" mennék, még jobban élvezném az egészet!
...és most lehet kövekkel megdobálni, de ez az őszinte véleményem...Amúgy ennek a cikknek a második oldalán még részletesebben le is írják, hogy miért is jó az automata terepen!
u.i.: vezettem az BMW R1200GS Adventure-t, azon ilyen kuplung-nélküli váltó volt. Hamar meg lehetett szokni, de az mégsem igazi automata, ott van kuplung (lefulladsz megálláskor, ha nem használod) stb.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Archer
őstag
válasz #79335424 #69651 üzenetére
Nagyobb köbös gépeknél magas fordulaton már elég becsületes motorfék van, sokkal jobban lassít, mint a hátul a 220-as tárcsa meg az egydugós nyereg (ha az én motoromat veszem figyelembe), első fékkel befékezni egy élesebb kanyarba (pláne ismeretlen terepen) pedig már egy felsőbb szint, ezt nem a hegyi szerpentinen a szalagkorlátok között kell gyakorolni. Szóval szerintem igenis álljon rendelkezésünkre a motorfék bármely körülmények között, ne csak annyira, ahogy éppen a váltó gondolja. Mondjuk egy utazós autóban, ahol sok száz km-t kell napi szinten levezetni és a lényeg, hogy minél gyorsabban és kényelmesebben elérjünk A-ból B-be, biztos jó dolog, de egy komolyabb teljesítményű motoron szerintem nem az igazi. Másik, hogy mondjuk egy sor4 1000 motoron berakom 5-be itthon, lent a horvát tengerparton meg kiveszem üresbe, megoldja erőből az egészet.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xaels
félisten
válasz #79335424 #69823 üzenetére
Mi számít olcsónak? Én Segura Gooze-t használok. Kecskebőr, rövid szárú és puha protektoros, de baromira kényelmes, jól szellőzik, de ennek ellenére a vizet is jól bírja.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz #79335424 #69836 üzenetére
Odacsörög a boltba hogy mész, adják oda amit kérsz, az anyagiakat meg rendezed vele. Nem olyan bonyolult ez.
HGabor89!
Azt meg hogy? Ebben a dög melegben...Látom a MAG1 elől és hátul is jó nagy részen átszellőzik, így már értem. (Azt viszont nem, hogy mit csinálsz ha esik? Vagy ez is spéci (Gore-tex féle) anyagból van?) Én árban lejjebb néztem*, azok sajna teljesen zártak...
* Vertigo, Roarr, nagyon max. ST, de itt már teljesen tanácstalan vagyok hogy melyiket...tboldi!
Csak nem bevásároltál?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
válasz #79335424 #70637 üzenetére
[link] - Aki erre sokat jár az tudja, hogy könnyen bedugul itt minden annyira, hogy a felüljáróra való feljutást is lassítja a dugó. Ezért én a bal szélen érkezek és sorolnék be a sávba, hogy onnan legalább szabályosan menjek be a körforgalomba. Na ez nem egyszerű dolog. Egyszerűen nem engednek be pedig kint az indexem. Finoman jelzik sokan, hogy nem engedlek be, pontosabban kb mellém áll be amikor már a sávban vagyok. Meg szoktam köszönni azon keveseknek akik egyetlen pillanatra nyomnak egy féket még beférek. Nem hat meg mert igen fürgén mozgok, de a jelenség azért meg van. Ez tetézni már csak azzal lehet néha, ha magában a körforgalomban is tőlem 2 centire közlekedik. Ennyi.
Erről mit tudtok? Se - kamerákat nem láttam. Gyalog mentem fagyizni. Mondtam is, hogy utoljára. Bezzeg sok autós lendületből ment át itt még ettem a fagyit.
[ Szerkesztve ]
-
-
HSM
félisten
válasz #79335424 #70987 üzenetére
Kb. ez a legjobb, amit tehettél.
(#70988) StoneBridge: Semmi extra, csak adódott itt egy jó munkalehetőség (és fosok a repüléstől), szval kijöttem motorral. Nem egyhuzamban, mert kb. 1550km volt Dunkirk-ig, ott komp (bő 3 óra pihi) és utána mentem le a maradék 250km-t.
Reggel 8-kor indultam Pestről, és éjjel 3-ra érkeztem meg a komphoz (addig el se tévedtem, és az út is jó volt, bár egy-két tankolásnál sikerült többet szöszölni a kelleténél), az olyan fél 7-re ért át, és utána már nem volt olyan haladós, mindig eltévedtem, szval későn érkeztem, olyan fél 11 magasságában. Sajna lemerítettem véletlen a GPS-t mert bekapcsolva felejtettem az egyik megállónál, de végülis nem volt nagy gáz, megoldottam.Az az érdekes, autóval sokkal rosszabb. Legalábbis nekem. Autóban max 10 óra után már küzdök az ébren maradásért. Motoron meg hiába csak másfél órám volt aludni indulás előtt, simán ment, és csak egy KV-t toltam este felé. No, meg motoron az élvezet is sokal nagyobb, sokkal jobban kiláttam, volt lehetőségem gyönyörködni a tájban. Bár meglepődtem, de nagyon sok szép tájat lehetett megcsodálni az autópályáról is Németországban és Ausztriában.
A majdnem kopásjelzőért még nem adhat büntit. Ki akartam cserélni indulás előtt, de senkinél nem volt készleten hirtelen, szval buktam. De végülis jobb így, nyertem 1800km-t az új gumijaimon, ennek meg úgyis mindegy.
Viszont új SIDI túracsizmát meg egy frankó Spidi protektoros motoros nadrágot sikerült vegyek indulás előtt, így teljes motoros felszerelésben tettem meg az utat.
(#70989) HGabor89: Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz #79335424 #71224 üzenetére
Gyere
Erről a gépről az utánpótlásos kis srác jutott eszembe aki dél tájban jött le, elég komoly cucca is volt ráadásul Nem tudom pontosan milyen gépe volt valami spéci épített mini gép, lehet yoda jobban emlékszik rá, de kb ekkora volt mint ez
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
demars
addikt
válasz #79335424 #71290 üzenetére
Motoron én se láttam, viszont nagyon sok szgk jelzi az olaj cserét. Szerviz lámpa világít, elvileg ilyenkor ugye átnézetik a kocsit, illetve cserélnek olajat, szűrőket. A jelzést pedig törölni kell, ami nem egyszerű. Típusonként eltérő, múltkor kínlódtak valami opellel öcsémék, gyújtással kellett játszani meg a fék pedált kellett nyomni, hogy ki tudják törölni.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motorolaj és szűrő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Peugeot, Citroën topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen