Új hozzászólás Aktív témák

  • talpas

    aktív tag

    válasz nagydom1991 #20460 üzenetére

    Első lépés szerződésed alapos átnézése. Milyen tételekre vonatkozik a biztosításod, elektromos készülékek már az átkosban is év/elavulás meghatározott tételek voltak, azóta ez csak finomodhatott részükről. Meddig jelentheted be ha károd származott ezt nem tudom. Biztosítódtól, kárszakértő volt-e már? (nem mert itt érdeklődsz) Le is pattinthat a bejelentésnél és vagy szakértő ezzel a HDMI-vel, főleg ha a szomszédoknál semmi gond nem történt az idő meg telik és azóta bármi történhetett. A jó az lenne ha a szervizelést igazolod és kártalanítanak. Az én esetem a házriasztó alaplapja és pár pir. érzéklelő, kezelő volt. Már másnap telefonon jeleztem. Bácsit küldtek és "hát a led világít!" mondom akkor adom a kódot, vagy távirányítót és szórakozzon vele. Kifizették a telepítő szaki által megállapított új alkatrész+ munkadíj árát. Más biztosító pld. viszi az összes bedöglött alkatrészt, nálam nem kérték. A szerződésed függvénye első sorban.

Új hozzászólás Aktív témák