-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #72773 üzenetére
Robibá!
Csak hogy utólag okosabb legyen, az aksitálca alatti váltótartóbak kiszedésének mi a gyakorlati módja? Azon kívül, hogy a szervizmanual azt mondja, hogy szedjem ki, és pont, meg táblázatban meg van adva a három csavar meghúzási nyomatéka.
Ahogy én csináltam: Aksi ki, Motorvezérlő ki, kábelek elrendezni. Tálca ki, levegő csatorna leakaszt, oldalrahúz. Szűrőházról tartógumik leugraszt, így szabadon tud több centit mozogni.
Motor alábakol hidraulikus emelővel, nagy felületen, alsó váltótartó kiszed, felső váltótartó 3 csavarján lazítás, motor megemel, csavarok kiszed.
Ekkor bakot forgató mozdulattal leforgatni a középső csavarról, csavarhúzót kalapácsként használva. Új tartó a helyére, majd mindent visszatenni.Ennél van kevésbé szofisztikáltabb módja, vagy ezt pont így kell?
Csak mert így baromira könnyen el tud törni a középső csavar, és lehet komplett tartó elemet cserélni.2: A futóművesek kihúzták hűtőtartó keret menetét, amihez a H alakú alsó keret első adott oldali nyúlványa van odafogva, (a menet fele a csavarra van rohadva).
Azt látom, hogy egy acél szegecsanya van benne. Fúrjam ki, és új csavar, új szegecs, vagy más félprofi megoldás?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Új hozzászólás Aktív témák
- Python programozás
- GeForce Now
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Újabb Redmi Watch 5 érkezett
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kutya topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest