-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Nézd az tuti hogy hosszútávon éri csak meg belerakni. Az ár sok mindentől függ. Pl a tartály rejtett kialakítású vagy parasztba hátul be van dobva ect. Ha jól rémlik itt is valaki használ LPG-s megoldással talán Josi? Nem emlékszem pontosan. De ők lesznek a mérvadóak ebben a kérdésben. Igazából jobb ötletem nincs a fogyasztás csökkentésére anyagi oldalon
-
#32577792
törölt tag
Nekem több autóban is volt gáz.
Pl. egy Toyota Carina II 1,6-os gépben, annál tévút volt, mert benyából 6 körül fogyasztott, gázból 8 alatt soha.
Aztán Lanos 1.6-ba került, ez már korszerűbb rendszer volt, nekem 1 év alatt visszahozta az árat.
Min. 10%-al eszik többet belőle, de inkább 15-el érdemes számolni.
Indulni benzinnel indul és víz hőfoktól függően vált át.
Vannak előnyei és hátrányai is. -
PHenis
senior tag
Beallitastol fuggoen olyan 40fokos viznel szoktak kapcsolni ezek a rendszerek. 2km-es tavnal, lehet, hogy at sem kapcsolna. Az 5 km-esnel pedig mondjuk csak a felenel. Nem biztos, hogy a gaz a jo megoldas neked szerintem. De kerdezd meg szappanos autogazekat. O eleg nagy nev a szakmaban. Az indexes gazautoforumban is jelen van.
-
PHenis
senior tag
En is hasonlo vonalon indultam el, igy lett belole egy lpg-s Laguna1. Ha gazos autot veszel, a beallitasokra nagyon oda kell figyelni, mert szep csendben ki tudja nyirni a motort. En az enyemmel jol megszivtam...
Az a suzuki, mondjuk Lpg-klima-4szemely komboval szerintem ki sem jon a parkolobol :-)
Az enyem fogyasztasa 10liter korul alakul, pedig vannak benne 1,2 km-es tavok is (munkaba jaras) neha.
szerk: nem neha jarok munkaba, csak neha megyek a sajat autommal. :-)
[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
Ez a Suzuki abból a szempontból is ritkaság,hogy ebben az időben k.b. 1% volt klímás. A szervós kormány hasonló ritka,még magában is klíma nélkül.
A 3-as dízel golfot meg felejtsd el,2 féle van már rég.
1, már körbe járta a földet 2x, jó állapotúnak hazudott.
2, patika állapotra megcsinált,ezeknek az ára viszont 1M ról indul.Az öcsémnek Punto 2 volt vagy 4 évig,6 kilométerre járt dolgozni a 6 liter tudta a kocsi mindig neki.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
WunderKinder
tag
1.8-as Laguna II-be tettettem gázt februárban, azóta belement 35000 km, nekem bevált. 200k volt + egy hatósági műszaki. A fogyasztás átlaga 10,8 gázból, ehhez még elfogy ~0,5l benzin is százon. Általában rövid távokon (2-5km de az napi sokszor) használom, de hetente 2-3 autópályás út is van. Viszont nálam kb. 2 perc alatt bemelegszik. Ma reggel direkt megnéztem, mire bebootolt a rádió (kb. 1 perc) addigra 25 fokos volt a víz, mire kigurultam a parkolóból (kb. 150m) már elérte a 41 fokot és átváltott gázra.
-
rob210
Topikgazda
Nekem erre van egy darab csövem meg egy nagy fecskendőm, amivel a tartályból ki tudom szÍvni a vizet.
Fékfolydékot, etc. amit éppen kell.
Így nem kell bontanom a csöveket sehol.
Utántöltök és jóccakátEgy darab vákumcső és egy gyógyszertárban kapható fecskendő is megteszi.
Csak az nem ilyen kapacitású.Renault power
-
Cane
őstag
Lehet kapni műanyag menetes csavart, ami gipszkarton falba behajtható, én évek óta ilyennel rögzítek vissza. Bemásolom, a bal oldaliról van szó. (bocs a nyers linkért)
https://www.google.hu/search?q=csavar+gipszkarton+falba&hl=hu&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjr84Kh87_QAhWEtBQKHW7uBCMQ_AUIBigB#mhpiv=16
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
-
Ahogy már írták előttem is a polírozással érdemes próbálkozni.
Autófólia ára elég kemény, nekem kb. 2éve mondtak kombi megane2-re 300k körüli árat. Ahogy most hirtelen utánanéztem, kb. most is ilyen számokkal dobálóznak minimum. [link](#48109) orosziem81: szia, ahogyan az összefoglalóban van (kép + adatok, amiket megadnál), küldd el nekem privátban.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
orosziem81
tag
Nemrég olvastam hasznos infókat a kötelezőről.
Azt írták, hogy a biztosítók jogot kaptak rá, hogy károkozási pótdíjat építsenek bele a szerződésbe, ezáltal, ha valaki 3 (vagy 5 nem emléxem pontosan) éven belül kárt okozott, arra ezt keményen kiróják.
És ha kifizette az illető a kárt önerőből, ugyan maradt a bónusza, de ez a tetves pótdíj akkor is él adott évig![ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
-
rsf
senior tag
Ismerős probléma.
Az Aku leszorítót csőkulccsal tudot könnyen leszedni, visszarakni már mókásabb lesz.
A csavar fejét be kell szorítani a csőkulcs fejébe hogy amikor lefelé tolod ne essen ki belőle.
Használj vmi papír darabot, vagy szig. szallagot.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Gabesz87
veterán
Jó dolog így hosszú utazást tervezni, hogy a trailerezést is szervezed már gondolatban
Nem tudom merre laksz, de egy korrekt, nagyon hozzáértő szerelőt tudok ajánlani Pilisvörösváron, aki kb. az utolsó csavarig ismeri a Clio-t. Nekünk is Clionk volt, Stuttgartból hoztuk el nővéreméktől anno a kocsit. Vígan hazajöttünk a pályán 130-140-el, és meglepően jól fogyasztott a kocsi! Meg voltunk Horvátországban is tavaly. Persze nem tudom a tiéd milyen idős, milyen állapotú, hány km-es.... -
rob210
Topikgazda
Szia.
Ha így indulsz neki a kirándulásnak, akkor szerintem másik autóval menj.
Én megjártam tavaly a Horvát tengerpartot a megannal problémamentesen.
Ebben az évben is ez lesz az etap.
Ez pedig oda vissza elég sok kilométer. A kocsi meg már 17 éves.
Tehát ha nem bízol a kocsidban akkor ne indulj el vele.Renault power
-
eTrade
tag
Ha nagyon parázol attól, hogy lerobbansz valahol, akkor érdemes utasbiztosítás mellé autó assistance szolgáltatást kérni.
Ha már biztosítás téma, akkor bejelentem, hogy gazdasági totálkárosra törött a kocsim. Múlt héten egy piros lámpánál hirtelen nagyobbat fékeztem és a mögöttem jövő sajnos nem tudott időben megállni. A csomagtartó és majdnem az összes hátsó elem sérült.
A srác bevallotta, hogy ő volt a vétkes, nem tartotta be a követési távolságot és fáradt is volt.
Papírok intézve, jelenleg várom a biztosítót, hogy rendezzék a kárt. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Igen a motor teljesítményéhez van optimalizálva.
Még a lengés csillapító sem ugyan olyan.
Erősebb nagyobb a stabrúd és a szilentek.
Erősebbek a rugók, mivel a motor is nehezebb némiképpen.
Egyszóval kinézetre ugyan az, de mások az alkatrészek.
A fékek pedig nagyobbak.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
Kezd itt, mert én is majdnem belenyúltam egy olyan gyári Rönyó felnibe, ami belül nem fért volna el. Ha megvan, hogy ET és szélesség mettől-meddig jó neked, akkor folytasd itt, és minden kerek lesz.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
Azt nem tudom; én gyári alut AKARTAM , és ezzel a 2 oldallal tudtam rendet rakni a fejemben. Mert hiába találtam gyári OZ által Renault-nak gyártott alufelnit aprópénzért, a nagy ET miatt el kellett engednem.
A gyári egyébként tényleg jobb. Viper felnijeim voltak, ami még nem az alja, de hozzá képest a gyári felnik még gumi nélkül is nehéz dögöknek tűnnek; nyilván nem azok, mert gyáriak."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
Hány loerősmert ha a 16 szelepes 107 akkor nem abban 4 van.
De ezt nem nehéz megállapítani csak nyisd ki a motorház tetőtAki tudja hogy kell nem macerás, de aki nem csinálta még, vagy nincs hozzá szerszáma az vérbe tudja tenni az agyát tőle.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
Az akksinak vége. A látottak alapján túlmerült és tönkrement. Hasonlóan viselkedett az enyém is, amikor kb. 2 óra alatt kimúlt, pedig előtte még gond nélkül indítottam-mentem.
Egy másik akksival ki kell próbálni az autót. Ha azzal beindul, akkor meg is érkeztél."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
Szakszervíz és alapjárat beállítás egy 16 szelepes clion ez most újévi tréfa.
Ha nem az akkor ne vidd szakszervízbe, mert nem értesz hozzá és nagyon drága lesz!
Diagra kell tenni azonnal kiderül mi a baja.
Kontakthibától kezdve bármi lehet, de mindenképpen valamilyen elektromos nyűge van. Filléres dolgok.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Eredeti játékok OFF topik
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i3 / i5 / i7 3xxx "Ivy Bridge" (LGA1155)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Nintendo Switch
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest