-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dik
őstag
válasz rob210 #73314 üzenetére
Akkor te vagy az én emberem.
2.3di 130le 2016/11 adblues csoda. Vagy esetleg alváz szám? Vagy mi kell még?Most hoztuk el a turbot tőlük(BorgWarner)...
De azért ez nem semmi. A Renaultnál gyári felújított 460 rugó az új 700 rugó náluk meg Ferry... az új 255 rugó. Hát ez azért na nem mindegy... Nincs pénzlenyúzás.
De az érdekes mivel mint kiderült ennek a gépnek a turbóját garancia időben már tán a garanciás embere (gondolom a ferryker embere) megnézte mert látták orrán száján folyik az olaj még a szervizben és kihívatták csere miatt, ő meg valamiért azt mondta rá nincs baja így nem cserélték le(mi alapján mondott ilyet nem tudni). Persze gari lement előző gazda nem vitte valamiért vissza mi meg jöttünk most a képbe mikor körbenéztük nem láttunk bele, hogy baj van most meg alig mentünk vele és persze láttuk ennek annyi. Bevizsgáltattuk a Felcsikinél a turbót és padon egyből kibukott átereszt meg a tengelye lóg. Szóval ez rafinált helyzet azért... Na mindegy itt az új turbó felraktuk és holnap teszt... Ezért még kellene pár adat ezért érdeklődöm itt hátha valaki jártasabb ebben a témában..."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
dik
őstag
válasz rob210 #73326 üzenetére
Na azért mi nem szedjük szét a motort. Tudok a sorrendről amúgy. Elég takaros és az úgy valóban nagy cumi. Diagnosztika nem tudni mit kellett volna mutasson rátették valamiféle gépre én nem értek hozzá az hibát nem írt...
De ez a történet már ott elbukott talán amikor Renault 40 ezer km olajcseréket ad meg az előző tulaj meg 3x be is tartotta. Átvitték a szakszervibe is átnézni azt, hogy ki mit látott nem tudni de erre azt mondták ott nem volt megfolyva akkor az olaj. Sose mosta le a motort senki(még ők sem mikor először leszedték tán a turbót). Megszáradva volt rajta annyit mondtak. Pár hónapot állt az autó eladás közben az tudni.
Olajat cseréltünk persze szűrővel Elf Evolution FE Full-Tech 5w-30. Tömítést ahol kellett. Az előző olajban se volt 1000 km (szép "tiszta" volt már amennyire egy ennyit futott lehet semmi komoly bajt nem láttunk benne). A többi teszt meg majd eztán elválik. Ha meg más komoly is előjön rajta akkor erre eladó címke kerül és többet francia ide nem áll be az udvarba...
Bár én a mai világban amik most mennek nem vennék rá mérget ezt a sorrendet akárhova is elvinném végig is játszanák. Papíron biztos, végösszegben meg pláne. Embertelen zsivány világ ez már..."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
dik
őstag
válasz rob210 #73334 üzenetére
Oké köszönöm! A turbina felőle eresztett át(levegő). A Renault adott meg 40000 km olajcsere periódust. Szóval ebben talán ők is hibásak voltak. Persze a másik aki hajtotta is(használt autó) nem volt gazdája mint kiderülnek a dolgok. Mink úgy vettük meg makulátlan és előző gazdájának a cég minden autójára nagyon oda figyelt az volt az érdeke menjenek hát ha mindre ennyire vigyáztak akkor... Na mindegy szervíz könyves az utolsót 40 ezeret kivéve...
Nagyon köszönöm az infókat már előre is. Mint írtam jöhet minden ami csak van nem lehet tudni mikor fog majd nagyon jól jönni..."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
dik
őstag
válasz rob210 #73334 üzenetére
Ja igen ha estig véletlenül járnál erre és tudnás a megoldást. Óvatos alapjáraton elindítottuk most járatjuk vagy 20 perce. De a cooler csövet, hogy a jó életbe lehet leszedni. Ilyen drótos ez is mint a turbónál hasonló valami. Drót kifúz és lejön mint fent? Próbáltuk, de rafináltabb nem adja magát. Egyik oldalán kifuj és lötyög is a csatlakozásnál. így biztosan szét kell szedni megnézni mi lett vele. Ne legyen veszteség...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
Csatravi
senior tag
válasz rob210 #73384 üzenetére
Azért annak a szíjtárcsának a tönkremenetele előjelekkel szokott kezdődni csak a legtöbb autós ezeket a jeleket nem figyeli vagy nem ismeri vagy nem törődik vele. Nálam már eleve össze van jelölve a tárcsa hogy ha egy kicsit is elmozdulna a jelről akkor azt az évi 2-3 szemrevételezés alkalmával (kerékcserék, fék takarítás) észrevegyem. Volt akinek már vinnyogott de nem törődött vele. Sokszor hallok olyan autókat akik hónapok óta járnak visító szíjjal vagy vinnyogó csapágyakkal és nem foglalkoznak vele.
A szimering sem egyik pillanatról a másikra szokott meghalni. Évente párszor a kocsi alatt vagyok és olyankor nézem, hogy vannak-e folyások, szivárgások.
Aki nem ilyen mint én az cseréltessen mindent, de ez nem garancia semmire ismerve a mai alkatrészek minőségét.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #73398 üzenetére
Most 195/65R15, nyáron 205/55R16.
molnarpeter: Egyet találtam ami szállított itthonra, mire pár hét után vissza mentem hogy megvenném onnan, már nem volt fenn. Emelőt meg kereket néha látok, bár általában az is mankó, a távtartó nélkül.
Voltam bent a Renaultnál is, csak ez a műanyag cucc amibe most a lötty és kompresszor van, nettó 47k ha jól rémlik, és nagyjából 100K lenne legalább a szett. (Ennyiért vették rá a 17es kerékszettet, pótkerékre meg nem áldoztak).Szett kéne, mert így néz ki most a csomagtartóm alatt:
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Csatravi
senior tag
válasz rob210 #73392 üzenetére
"Ezt cáfolom, van gyári beszállítói forrásom."
Ez mit jelent ? Milyen márkát.
Eddig nálam futottak : Gyári szerelés ami 3 év után csere garanciában. Az új sem bírta tovább. Azóta Hutchinson, Metalcaucho, Ruville, Swag, Febi. 2 Héttől a 3,5év közötti élettartammal. Most vettem újra egy Hutchinson hátha... csak be kellene szerelni de hideg van és nem akarok fagyoskodni.
Szerinted melyik bírhatta legtovább ? -
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #73419 üzenetére
Nem az, azért is kerülgettem az árkokat, mert odafele felültettem. Ki is rakta üresbe, alig tudtam elindulni állóhelyből.
Nyugi, a Megane is átment már ezen a szakaszon párszor, meg még durvábbakon is mikor kilométereken át ilyen úton megyek vele.
Szerintem örülsz, hogy nem neked kell szerelni.Találkoztam menet közben a vadászokkal is, épp négyen raktak fel egy szarvast a Hilux platóra, azt is a bokrosban kerültem ki mert az úton álltak. Ezek ilyen tök átlagos hétköznapi autókázások, mikor Budapesttől 200 Km-re laksz tápiószörcsögfalván, annak is a szőlőhegyén.
Ja hogy miért nem Kangoo vagy Scenic 4x4-et vettem? Mert nem volt rá pénzem.[ Szerkesztve ]
-
Csatravi
senior tag
válasz rob210 #73420 üzenetére
Nekem gariba ilyet tettek be a márkaszervizbe. Hiába volt rajta hogy gyári alkatrész ugyan olyan gyorsan ment tönkre mint a gyári szerelésű. Ezen rajta van a gyári szám meg alul a Hutchinson száma is így tudható hogy az ő gyártmányuk. Tehát 2 gyári alkatrész sem bírta 3 évnél tovább. És ilyet vettem helyette. Meg az 586229 számút is.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #73415 üzenetére
Ezek közül melyik a célirányos csoport?
Renault Mégane Club Hungary-Adok Veszek👑🤘🏽Csoport · 2,8 E tag
RENAULT MEGANE - HUNGARYCsoport · 7,2 E tag
Renault alkatrèszek adok-veszek!Csoport · 16 E tag
Renault Megane Klub Magyarország
RENAULT / MEGANE[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Csatravi
senior tag
válasz rob210 #73427 üzenetére
A dialogys szerint 8200338372
Az újabb program szerin még hozzáírták a *8200592642. Gondolom ez egy másik beszállító.
Mindkét cikkszámra a Hutchinson oldala a 586229 számot írja megfelelőnek. Ez a kék színű.
Ezért próbáltam már ki a kék mellett a zöld erősséget is a Hut.-ból hátha de egyik sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
irtam priv. -
Kronos3000
senior tag
válasz rob210 #73445 üzenetére
Az előző tulaj a papírok tanusága szerint kb 10e km-el vette az autót anno.Azóta cirka 120-130e km-t ment vele,és elég érdekes volt a motorolajhoz való hozzá állása.10e kilométerenként cserélve volt,mindenről,minden szervizről megvannak a papírok.Ő vette mindig az olajat,jelenleg Valvoline 10w40,ám minden alkalommal ahogy mondta mivel az olaj 4 liter,a többi 400 ml-es adalék formájában került bele,ami STP vagy Wynn's "surlódás csökkentő adalék volt,illetve mivel az utolsó olaj csere 1000 km-el ezelőtt volt,most is ez van benne.Én magamtól azonnal cserélném az olajat valami minőségi 5w40-re,de nem tudom el dönteni,hogy az eddig használt kotyvalék jó-e a motornak,vagy csoda hogy eddig megúszta,esetleg csupán placebo az ilyen adalék,valamint nem-e teszek én rosszat ha tiszta olajra cserélem az eddig mindig így használt motorjának?Esetleg hagyjam így menni és a következő ciklusnál cseréljem sima olajra?Inkább én is adalékozzam majd?Az olajszint a pálca szerint pont a felénél van.
Wasabi...
-
dj79
senior tag
válasz rob210 #73466 üzenetére
Jogos, ahhoz van pár darab mindig, ezt mondta nekem is.
Az ülés csatlakozójánál volt ilyen gondom egyszer, amikor túl erősen toltam hátra az ülést a sínen. Utána szétkaptam a csatlakozót, megpucolgattam, aztán elmúlt a hiba.
A kormányátvezetőnél úgy jelentkezett a hiba, hogy először csak egyik oldalra tekerve néha felvillant a lámpa, majd kicsit később volt egy fura súrlódó hang is mellé, onnantól folyamatosan világított.
Ekkor diagoltunk, aztán irány Marci. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #73469 üzenetére
Ja igen, az kimaradt, hogy szerintem is elektromos, mert nincs folyadék tartály hozzá (mondjuk eddig meg nem mondtam volna az autóról, hogy elektromos szervója van). Akkor egyre jobban érik, hogy februárban felkereslek majd egy diagra.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
janez89
csendes tag
-
-
CactuS
Arcképgyáros
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen videókártyát?
- Ukrajnai háború
- Futás, futópályák
- Politika
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...