-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bass
addikt
válasz rob210 #75066 üzenetére
Tegnap cseréltem ismét gyári elf 900sxr 5w40-re 😃 Ennyit számítana? Gyári könyv szerint még a 10w40 is beleférne bár azt nem raknék bele. Pucolás meg volt ,sőt vissza raktam a gyári szelepet hátha. Ha a szelep megadta magát annak van valami jele? Ha 10e km-t birna akkor marha mérges lennék,5w30 ide vagy oda. Mennyit illene bírnia ennek az alkatrésznek? Gyári alkatrész ment bele ami egy delphi gyártmány.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
harry
veterán
válasz rob210 #75125 üzenetére
Komolyan fel kene venni a jogsiszerzes kovetelmenyeihez az elmeletbe nem csak a kozlekedesi, hanem a karbantartasi szabalyokat is. Tudom, hogy van rola szo, de hat latszik mire eleg.
Legszivesebben csinaltatnek gyakorlatot is pl. kerek- meg izzocserevel, olajszint ellenorzessel. De akar elmelet szintjen is lehetne javitani...
Aztan persze a lustasagre meg hulyesegre nincs orvossag. Csak szomoru, hogy sokan azt sem tudjak, hogy hasznalati utmutato letezik, nem, hogy esetleg el is olvassak.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #75128 üzenetére
Azt a maradek taknyot ami benne volt, ki kellett / lehetett mosni valahogy? Vagy mit lehet csinalni ilyen allapotban? Eleg a teknot elmosni? Mi lehet a kisebb jaratokkal, vagy azt nem engedte at a szuro?
Illetve hogyhogy betoltes, nem lett leengedve egybol amit lehetett? Vagy pont az atmosas miatt toltottel ra egybol?[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #75131 üzenetére
"Nem indult."
Nem is értem miértFehér Farkas:
Na jó, de ha nem is mondják, még annyira sem fog róla tudni senki, hisz honnan tudná. Jó persze akinek van vagy egy kis műszaki affinitása, vagy úgy általában törődik a holmijaival, az csak utánajár, hogy tudná karbantartani. De ez meg kocsitól függetlenül igaz mindenre. De ez már kicsit off.Ja amúgy fékek, mondtam van ez a súrlódó hang: most játszásból felbakoltam a kocsit és hagytam járni a kerekeket, de percek után sem változott a hőmérséklete (infrás hőmérővel néztem felnit is, féket is ahogy tudtam, nem volt különbség, 12°C mint kint). Bár nem tudom mennyivel kellett volna melegednie ha gond van.
Mindenesetre majd leveszem a kereket aztán megnézem jobban is a fékeket, mi a helyzet, de csak holnap.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Bass
addikt
válasz rob210 #75145 üzenetére
Akkor még is csak a gumiharang a ludas,mondjuk szimeringet nem is találtam ezen a felén,21 éves ,szavam nem lehet rá. Gyárin kívül milyen márkát érdemes még venni ami nem fél évet megy el? Kalapálni??? Általában faterral csináljuk fejbe is verne 😃 Köszönöm
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #75131 üzenetére
D7F nél nekem is ilyen hideg téli rövid utakon, nyáron nem csinálja.
Nah meg ki szoktam szedni, hogy ne csöpögjön vissza a "kapuccsínó"...vagy hogy ne oldódjon fel a jó olajban.
Azon se csodálkoznék, ha ez gyárilag így lenne tervezve. Hogy hosszú betöltő oda kicsapódik a vízpára.
De lehet ez pont egy szar hengerfejes. -
imibogyo
veterán
válasz rob210 #75164 üzenetére
Így van. Én is ezért rendeltem csak a legolcsóbb "nem fáj a bukta, ha nem működik" kütyüt. De úgy vagyok vele, hogy ha meg működik, akkor féláron kijövök a másolással, mintha valakinek fizettem volna érte (legalábbis amilyen árakat én kaptam telefonban kulcsmásolásra).
Természetesen ha nem sikerül, akkor még mindig ott van az immo kiüttetése, de annak én biztosan nem állok majd neki, ahhoz kell majd egy szaki.
-
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #75190 üzenetére
Köszi! Erre gondoltam még én is. Viszont akkor cserelem a felsőt is, mert enyhe rezonalo hangot hallok az utastérben amit a szerelő szerint ez okoz. Megvan ülve a motortarto.
K4M760 esetén még milyen bak van? Gondolom a váltó oldalon van még egy. Az hogyan néz ki? Bár ahogy olvasom az ritkábban döglik meg.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #75194 üzenetére
Az lesz, holnap megcsinálom. De érdekes mert nagyon könnyen mozog egyébként a valtokar álló helyben. Mondom csak a fent leírt hibajelenseg van. Valamelyik bakom tuti szar, mert egyrészt rezonanciat érzek, másrészt minimális billegest is. Én azért kovetkeztettem ebből. De a felső zselesen nem látom különösebben, hogy rossz lenne, az lehet picit megvan ülve és már nem csillapit a zselé. Első körben próbáljam meg kicserélni a billenesgatlot? Az nem is drága.
[ Szerkesztve ]
-
shifty!
senior tag
válasz rob210 #75191 üzenetére
Házi barkács csopiba instant VIP belépő, teljesen jó!
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
harry
veterán
válasz rob210 #75184 üzenetére
Rob egy kicsit tudsz segíteni a váltó témával? link
Rövid(ebb)en:
- Nem kéne egyből a váltó ház (kar) alatt is egy visszahúzó rugónak lennie? Lehet azért mozog ennyire, mert ott nem tartja semmi? Csak elöl, a rudazat végénél van.
- Hova kéne tenni a készlet részeit? A váltó karnál / rudazatnál nem nagyon láttam ilyen elemeket (csak azt a harangot, annak nem kéne ilyenkor mozognia is?).
- A váltókart felfelé gondolom nem lehet kihúzni. Ha lefelé engedem, elfér a kipufogó mellett? Ehhez hogy kell leszedni a váltó gombot / szoknyát? Van egyáltalán értelmi kiszerelni, vagy ott nincs mit cserélni?Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #75286 üzenetére
Nemár Rob... amúgy én is az okoskerekre tippelek, indítás után egy darabig van ilyen apróbb rangatasok főleg alapjáraton illetve egy minimális hangot hallok is az okoskerek felől. Szerintem szép lassan majd kezd meghalni. De eddig nem okoz problémát, így már el is engedtem a dolgot. Majd következő vezérlés cserenel cserelem. Szolenoidot már cseréltem.
-
eTrade
tag
válasz rob210 #75308 üzenetére
Köszi szépen Rob, neked is harry.
A legutóbbi fékcsere alkalmával felemelve volt az autó és végigütögetve a kipufogó, nem adott ki semmi csörgő-zörgő hangot, így elvileg ez kizárva. Ettől függetlenül megy az autó, semmi váltási probléma nincs vele de engem azért zavar... főleg leengedett ablaknál.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #75312 üzenetére
Olyan nagy szórás sztem nem nagyon van az átlag utcai betétekben, ha márkaszerviz volt, akkor 95% hogy átk.rták.
Találós kérdés, mennyi lehet ebben az LPR betétszettben? (85%ban a mart tárcsával volt használatban.)[link]
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #75324 üzenetére
Persze, Textarnak is, meg több cégnél; de aki ilyen cuccot rakat be, alsóhangon az alap cucc árának másfélszereséért, azokra nem jellemző szerintem hogy elhanyagolják, azok eleve ezzel a tudattal használják hogy jobban fogja enni (mint pl az epad amit az előző autómba tettem hátra). Egyébként a képen az LRP kb 135.000Km-nél járt.
Márkaszerviz gyárit vagy egyszerű utángyártottat rak be, ott átkúrás esély van. Aki a prémium/sportosabb betéteket kikeresi (utánajárni és megtalálni is elég nehéz) az csak-csak ránéz és nem hagyja vasig. Persze lehetnek kivételek...
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Politika
- OLED TV topic
- Black Myth: Wukong
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- További aktív témák...
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen