-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #78181 üzenetére
Jellemzően hazafelé (érdekes módon reggelente nem) hullámzik/rángat kitartott gáznál (is, meg nyilván a finomabb gyorsításnál mikor elindul az ember), kb fél percig. Az alapjárat az jó, az stabil.
Nem mindig csinálja, és ugye az elmúlt másfél hónapban túl hideg/nagy pára sem volt.Tavaly fojtószelep tömítés csere volt mikor ezt csinálta, most új gyertyák, hajtómű fogaskerék pozícionálás/tanítás (vezmódosító kerék csere -február- után nem volt, bár a jelenség sem állt fenn). Kikormolás (pálya, Alpok) időnkét (bár főként a lakotton kívüli gyorsításoknál amúgy is minden nap forgatom rendesen, de városban sem szoktam finomkodni sokat), adalékolt nafta minden 3.-4. tanknál, évente 2-3× Wynns EGR Clean+petrol Exreme kezelés, és nemrégiben megint leszereléssel fojtószelep takarítás is.
Sok ötletem nincs, és igen idegesítő. Ha valaki élő diaggal nézné is, az a fél perc nem sok hogy megfogja - bár úgy látom/olvasom nem egyedi eset. Síkon is, de ha dombon kell fölfelé menni, már már veszélyes a produkció.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #78189 üzenetére
Nézhetünk valahol, de a poti jele fél-egy perc után gyógyul meg, addig meg ugrálna? Én a fojtószelep és a szöggyorsulás érzékelés magasságában gondolnám a gebaszt, de azt se tudom egyelőre sehogy kideríteni.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
harry
veterán
válasz rob210 #78198 üzenetére
Koszi a tippet
Emeles: hm nem emlekszem, neha talan kattant egyet, de gondoltam az lehet pusztan az emeles miatt (fek/rugo ad valami hangot...?). De eros recsegest nem.
Mozgatas: itt talan volt egy kis koppano hang, majd megnezem megint.
Mindenesetre egyik alapjan sem felteteleztem volna azt a zajt, ami menet kozben van.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #78202 üzenetére
Kicsit talan romlik a helyzet, egyre gyakrabban hallani a kotyogast. Megnyomkodtam a jobb hatso reszet, ilyen hangja van.
Levettem a kereket, csinaltam par kepet: linkProbaltam kicsit megemelni, osszenyomni / megmozgatni a lengescsillapitot, de egyreszt nem nagyon ment, masreszt annyitol nem adott ki hangot.
Hetfon raneznek szervizben is, csak nem ismerem oket, nem akarom, hogy valamivel megvezessenek / hulyeseget mondjanak.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #78209 üzenetére
Par cuccot hoztam, de a legnagyobb dugokulcsom 19-es, a felso csavar meg nagyobbnak tunik, de majd lehet raprobalok holnap ha nem esik. Az also csavart biztos ki tudnam venni, mondjuk epp ennyi is eleg lehet a probahoz... inkabb alszok ra egyet
Mondjuk eleg kiraly lenne, mert ezt meg ki tudnam cserelni magam is, max veszek ezt-azt hozza.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #78215 üzenetére
Ez volt olcso Lidlben Egyelore hobbira jo, de koszi, erre figyelek legkozelebb.
Megneztem megint, nem is a rogzito szemeknel van gond (valoszinuleg), hanem a lengescsillapito kozepen zorog / doglott meg: link (javitva)
Ha most megnyomkodom a kocsi farat, jobb oldalt jobban is kileng. Emelve, magat a kereket mozgatva is hallani a kopogast.Ez parban cseres igaz? Mik az ajanlott markak, TRW? Ez pl? link
Erdemes azert megnezetni szervizben, vagy eleg ha kicserelem? Kicsavarasnal kell anyanak ellentartani, vagy csak ki kell hajtani? (mivel nincs 21/23 kulcsom, kene venni, es nem mindegy mennyit ugy mertem ekkora kell, kisebb lent, nagyobb fent)[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #78219 üzenetére
Egy le nem jövő szűrőt otthon nem erőltetnék, csak ahol az esetleges komplikációkra is van terápiás lehetőség.
De mi a különbség a csavarhúzó és a szűrőre úgy rászoruló, hogy össze is nyomja leszedő között?
Ok, nyilván a csavarhúzóval könnyebb rossz irányú terhelést adni a dolgoknak.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #78224 üzenetére
Ja hát akkor szopóka. De szerintem akár te is levennéd csavarhúzóval is, mert tudod, hogy hova égy hogy lehet beleszúrni, viszont aki kérdezi, az nem biztos, hogy pontosan tisztában van a dolgokkal, hogy mit lehet, így jobb a békesség, ha nem feszegeti a pofonládát
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz rob210 #78240 üzenetére
Dobsz egy linket kerlek, ahol van keszleten normalis 28-210? En par helyet kerdeztem, kinai szallitmanyra vart mindharom, mondtak, hogy hivjam vissza oket havonta.
Kompressziómérő ötletet is sivesen fogadok, mert a lincosnál már a 6 ezres sincs készleten.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
harry
veterán
válasz rob210 #78259 üzenetére
Koszi megint
Jaja, neztem videon en is, elvileg nem nagy szam, megemel, 4 csavarral kerek le, 2 csavar es regi lengescsillapito ki, uj be, kerek fel... ha nem szivat meg egyik csavar sem.
Az a muszerfal lebontas cseppet macerasabbnak tunikshifty!, MC Pite, koszi az olajtippeket, igazabol 1l kell csak az is tartaleknak, legyen a Motul.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #78260 üzenetére
Egy éve cseréltem. Úgy nézem ezt pont nem írtam fel, de tuti július után (max október), relatív olcsó volt, és világos színű.
Szerk, úgy látom szeptemberben írtam miatta, akkor valószínű október 17-én cseréltem. [link]
Szívósor tömítés lenne most elöregedve?![ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #78279 üzenetére
Kíváncsi vagyok miket sorolsz fel, lassan 10 éve van egy focusom, jól elvagyok vele, nekem az a Renault volt inkább furcsa ami nemrég került hozzánk.
Tényleg minden rossz szándék nélkül kérdeznék, hogy szerinted mitől rakat fos, illetve mind az vagy csak valamelyik típus? -
#21795072
törölt tag
válasz rob210 #78279 üzenetére
Bocs, hogy bele vau vau.
Minden tiszteletem a tiéd, segítettél nekem, de szerintem a "renault fanatikus vagyok" megtévesztő. Pont azért kerestelek meg a roncsommal, mert bennem is ilyen kép alakult ki rólad. De sajnos gyorsan és véglegesen szétváltak útjaink.[ Szerkesztve ]
-
#21795072
törölt tag
válasz rob210 #78289 üzenetére
Szia.
Nem, nem, semmi bajom veled. Korrekt embert ismertem meg személyedben. Ez nem lehúzás. Arról van szó, hogy csak Renault autók egy halmazát javítod. Számomra ez nem fér bele a fanatikus jelzőbe. Ha ezt tudom, nem kereslek meg.Szerintem a te szemszögedből nézve az eddig történteket te is meg tudtad volna csinálni. MAP szenzor (egyébként a Kauffer rendben visszatérítette a gyári hibás alkatrész árát + a posta költséget), gyertyák, AC pumpa (ez volt olyan hangos, amit mondtam is neked). A lambda szondát lehúztam, hogy van-e változás, majd vissza. Ezek után megmaradt a hidegen dadogás és magas, 13 literes fogyasztás, de sokkal jobb az autó, már nem áll le ha leveszem a lábam a gázról. Ezeket elmondtam volna, de nem tudtalak elérni telefonon.
Még mindig nem a fő hibát fogom keresni, mert rájöttem, nagyon sürgős a vezérlés felújítása, a motorolaj csere. Visszamegyek az általam okkal sokat szidott rokonomhoz, mert ő legalább nem utasít el. Annyi a változás, hogy nem hagyok rá semmit, én leszek a főnök.
Eddig semmi típusfüggő munka. Ezeket nem fognám a Volvo motorra. Odavittem hozzád egy rendkívül elhanyagolt autót. Az én saram. Én ilyen esetben azt mondanám a tulajdonosnak, hogy előbb tegyük rendbe az autót, majd azután keressük meg azt a hibát. Ha ezután nem boldogulunk, akkor keress egy másik mestert a dadogás hiba javítására, kedves tulajdonos. Most már tudom, hogy így kell hozzá állni, akkor nem tudtam.
Ja, és egy nagyon fontos dolog, a katalizátor. Ha tudom, hogy ilyen sokáig nem oldódik meg a feltehetően dús benzinkeverék adagolása, nem csináltatom meg a katalizátort. Csak azután, hogy ez a hiba elhárult. Most úgy vagyok vele, hogy csak a szükséges utakra indítom be az autót, és beterveztem, hogy bukom a katalizátort.
Kérlek, ne vedd bántásnak, amit írtam. Építő kritikának szántam. Az őszinteségeddel semmi gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest