-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz rob210 #90209 üzenetére
Renault-hoz a canclip a menő, nem? A profik azt nyomják?
Nekem csak a link jutott. Tud pár menő dolgot. Kártya tanítás pár másodperc például, és ezt azután tudtam meg, hogy két éve megvan. (korábban nem kellett tanítani)Km állást tudok a kettes megane-on átírni... De csak felfelé 🤣
Akartam fotót 666666-rol, de szerencsére számítottam erre, így csak egyet írtam fel, az ment, lefelé már nem.Elvileg kb minden tesztet is tud, pl abs kockán a különböző köröket manuálisan végig kerregtetni.
-
norbert1998
veterán
válasz rob210 #90225 üzenetére
Bocsánat
a bal hátsó övfeszítőt keresi az autó, de nincs rá hibakód, hogy nem látja (vagy pedig az a "series" cucc lesz a hibakódja),
A többi feszítőt viszont nem is keresi, és emellé nem is látja, tehát az elsőket sem.
Friss hibakód az anyós első légzsákja meg a vezető oldallégzsákja.Az a baj, hogy az autóban is egy katyvasz van és felháborít, ráadásul franciául sem tudok
[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
-
mexel
veterán
válasz rob210 #90264 üzenetére
Ez az, hogy én is láttam már negyvenért is szettet. Amit írtam az is szett, feszítővel mindennel. Ékszíjtárcsát nem.említett az illető. Ez a hosszbordás szíj tárcsája, és oda kell a szimering?
Az a baj hirtelen nem.tudom mással megcsináltatni itt, balatonnál vagyok, és így viszont ezek után nem merek menni az autóval[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz rob210 #90256 üzenetére
Én nem néztem, hogy ki gyártotta, talán 5 év múlva ránézek 😉
Most tünet mentes* az autó.*vagyis nem csattog indításkor, helyette visszajött elinduláskor valami furcsa rezonálás mintha a műanyag kartervédő beremegne, ilyen volt mikor megvettem, utána vezérlés csere után teljesen elmúlt, most megint vezérlés csere volt és visszajött. Nem tudom mi okozza, mert anno dobbetét és kartervédő nélkül is próbáltam és akkor is volt a hang. Valami az összerakásnál lehet, vagy a fene tudja, kevésbé zavaró mint az indítás utáni csattogás.
-
diablo1984
addikt
válasz rob210 #90273 üzenetére
Megnéztem, de az alu burkolat minden csavarja látszólag a helyén van, viszont találtam egy törött kábeltartó bolhát, ami így nem tartotta a kábelköteget, az is verődhetett a blokkhoz, egy kábelkötegelővel a helyére húztam, az akkufedelet is kitartotta a +os kábel, így az sem volt visszapattanva a helyére, azon is igazítottam, valamint a vezérlés oldalon az egyik kemény műanyagcső sem volt a távtartóba bepattintva, az is rázkódhatott úgy, hogy hangot adjon. Az előbb próbáltam, most nem hallottam, majd holnap messzebb megyek és kiderül.
-
norbert1998
veterán
válasz rob210 #90277 üzenetére
Mondtam, hogy nem kell tekerni, csak nyomni
Én is így álltam neki, aztán megláttam a kivágásokat a munkahenger orcáján, és eszomorodtam Mindenesetre, az a kocsi, amivel mentem, az dízel kártyás, időben meg... Azzal kicsit vesztettünk Sokat nem, mert a haver addig lecserélte a másik oldalon is a tárcsát meg a betétet, talán egy 10 percet várt rám nyereg visszarakással. Mindenestől 2 óra alatt megvoltunk, persze lehetett volna kevesebb is
Turbó cserét akkor majd hérvégére időzítem. Úgyis néznem kéne mérési eredményeket a jelenlegi gyorsulásról, majd az új turbóval, amjd utána a chipsről.
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #90280 üzenetére
210/350 körülire írják, az nem vad.
Az 1.8tce 260/400, na az már bajosabb, itt már lehetnek bajok váltó/kuplung téren. Főleg, hogy a DW5, 7-es EDC van mindegyik alatt.
Bár biztos tudják úgy írni, hogy kevesebb legyen a Nm.
Na, majd jövőre“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Kronos3000
senior tag
-
norbert1998
veterán
válasz rob210 #90280 üzenetére
2-es RS turbót rakom bele, plusz chip. Elvileg 250-260 lóra lehet így írni. Nem akarok extrém írást, 95-ös benzinnel amit biztonságosan tud.
Kuplung, kettőstömegű már nem gyári, előző tulaj már szétrúgta 140 ezernél, cseréltette, most léptem át a 180 ezer km-t.Vagy várj, miért lenne az enyémben egytömegű? Ez biztos amúgy? Mert akkor nyilván csak a kuplungot cseréltette a bro előttem, ez nem egyértelmű, nem emlékszem. Állítólag a GT csoportban többen raktak a 3-as GT 180-ba 2-es RS turbót chipszel.
Sima chipsszel, turbó nélkül 230 ló körülre szoktak sikerülni az írások a csoportban.
-
MasterMark
titán
-
norbert1998
veterán
válasz rob210 #90288 üzenetére
Oksi, én elhiszem neked, talán még örülnék is, ha neked lenne igazad
2009 M4R870 talán, 132 kW
Másik kérdés, hátha esetleg van véletlen erről tudásod.
Megane II, 2003, 1.9 dCi F9Q 800
Tegnap nem indult, diag alapján DTC0335 lendkerék szenzor(Renolink); DF005 motorfordulatszám jeladó (Würth)Olyan 80%-ra gondolom, hogy ez a holtpont jeladó lesz a váltón, mégpedig alulról. Azt véletlen nem tudod, hogy kerek vagy szögletes csatlakozóval kell-e vennem? A másik elképzelésem pedig a vezérműtengely jeladó, de azt meg ugye nem Flywheel-nek írják
Alapvetően lekértem mindegyiket, mert legrosszabb esetben az autó mellett derül ki, de az autó nagyon rossz helyen áll, egy patika parkolójában, azt ma onnan el kell tüntetnem. Még az is lehet, hogy hidegen elindul, talán arrébb tudok vele menni pár kilométert. Vagy ezt ne próbáljam meg, emrt majd a pirosnál áll le az autó? -
-
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #90256 üzenetére
A gates , ina, skf, conti, gyártat romániában.
Ezért én leszoktam róla.
Román conit téli gumi, 5 év után most vágom ki (az ablakon), beton kemény 7mm-rel futott vagy 15e km-t. Kis méretet mivel valszeg csak így éri meg neki gyártani... így nem leszek márkahű, pedig a a régi TS800 vagy a Premium Contact 5 ne mvotl rossz.. igaz azt franciáknál meg prortugáloknál gyátották.Az SKF nem szerb gyártású lett? azt addig megértem, hogy a munkaerő költségen spórolnak a de a CNC méret anyagminőség autoipari szabvány, De hogy anyagban is... nem értem. Nem tartanak be valamilyen tech. utasítást műveletet.
-
johnny576
csendes tag
válasz rob210 #90331 üzenetére
Köszi, legközelebb jobban figyelek. Más autóimnál sosem kellett hézagot állítani. Ma rendesen indult a régi megtisztogatott és beállított hézagos gyertyával. Rendelek egy szett k20pr-u -t. Azt is 0,8-ra állítsam?
Off 1.0 Yaris (2004-es) olajteknőben apám kitépte a leeresztő csavar menetet. Tudsz olyan utángyártott teknőt, amit lehet használni? A gyári kb 95 ezer itthon, amayamán kb 60e. Ezeket találtam: Loro (11e), Abakus (14e), Nty (15e), BGA (23e), Fai (27e), Van wezel (28e).
-
Sirus86
tag
válasz rob210 #90349 üzenetére
Koszi szepen! Ez lehetseges ok lehet, mert azota 40k beleprogott, es a vezerles Magyarorszagon volt csak szerelve. K4M van benne, Modus specifikus (A nemet altalaban kisebb kw varians, de nagyobb Nm, a magyar nagyobb kw varians. ) A kerdes az,hogy ezzel haza lehet-e meg csorogni? Itt tenyleg sok a troger szerelo, rengeteg negativ tapasztalatom van.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
grizlisandor
addikt
válasz rob210 #90353 üzenetére
Az a baj, hogy itthon is automataváltó specialista legközelebb 70 kilométerre van. Tervbe van a németbe kiköltözés, aztán ott meg végképp nem akarok egy automataváltójavításba beleszaladni. Manuálisnál, mondjuk ha beesik a kuplung mégiscsak kisebb cumi.
BVA4 automata váltóról mit érdemes tudni? Azon kívül,hogy buta, meg figyelni kell, hogy jó kondícióban legyen az aksi, mert az alacsony feszültségtől mindenféle hibákat produkál és dob be az automataváltóra.
Azt megtaláltam, hogy 3.5 liter váltóolaj kell bele, a leengedem feltöltöm technikával, generál után 6.0 liter és Elf Elfmatic G3 kell bele, az Elf kereső szerint.
Van neki külön szűrője, amit kell cserélni? Milyen csereperiódusa van az olajra?
Off topik VAG DSG 60 ezer kilométer(én 5 év után cserélném, ha nincs meg a km), Aisin a 20 ezer kilométert vagy 2 évet ír. -
Sirus86
tag
válasz rob210 #90351 üzenetére
Szoval megvan a hiba. Hivatalos szerviz utan a szakik nem illesztettek vissza rendesen a legbeomlot, es a levego szurot. Szetszedtem es falevelek a szurohazban , es a porlaszto elotti motoros fojtoszelep sapkanal, ami bele volt gyogyulva. Par ora szivas (pucolas) utan, es visszaillesztve mindent rendesen, a hibakod 200km utan sem jott elo. (kis fordulat, sporolos, allat modjara az autbahnon 180-al), sehogy sem. Szoval nem injektor volt a hiba, a k4m-es modusban, hanem hanyga szerelesbol eredo dzsuva. Koszonom a segitseget!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Sirus86
tag
válasz rob210 #90405 üzenetére
Hat ezert is hivatalak fel ugye 6 eve elek kint, 6. szerviz esett pofara nalam, pedig "egyszeru" Modus es Kangoom van. A foberlomnek a 19 eves Mercijevel is szenvedtek egy autoradio hiba vegett. Penz van, esz nem mindig.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Pet Fountain - cicaVÍZió
- Bestbuy játékok
- Villanyszerelés
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos cigaretta 🔞
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Ukrajnai háború
- Disney+
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest