-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mdav88
senior tag
válasz salieri. #89964 üzenetére
Pont tegnap este lattam csak a jszp-n, hogy ez nem 6, hanem 5 sebesseges. Nekunk igazabol mindegy, helyi szaladgalos lesz belole. A gumik aktualis allapota nem okvetlen problema, van az az ar, ahol ez elnezheto. Ami jo hir, hogy a google mapsen megtalaltam az autot a gazdajanal, es ugy tunik hogy tehetosebbek voltak.
2023 juliusi az utcakep:
-
mdav88
senior tag
-
szebe
őstag
válasz salieri. #89964 üzenetére
Nem kell ehhez jszp, a beltéri képet kicsit kinagyítva látszik, hogy 5-ös.
Más a két váltógomb formája, meg a 6-oson van egy gyűrű amit fel kell húzni (mi a hivatalos neve?), hogy tudd rakni a hátramenetet. Mint ennél: [link]"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
mdav88
senior tag
válasz salieri. #89979 üzenetére
Itt valami disznóság lesz a tulajdonlásban, bár telefonban nem tűnt fel, de úgy tűnik valami tesót bandához került az autó (fb sokmindent felfed..). Feltettem a kérdést, hogy tudok-e az eredeti tulajjal beszélni, amire nem volt a válasz, illetve az hogy már ő a tulaj és vele kötök adásvételit. Ah jó, csak a JSZPben nem ez van. Gondolom, ha családon belüli tulajváltás van akkor is ugrik egyet a számláló, nem?
Viszont, ha nem lett átíratva akkor elvileg 15 napon túl kivonják a forgalomból, szóval nem igazán értem ezt a tulajdonlás részt....Úgy tűnik elengedős ez is.
-
Zol01
tag
válasz salieri. #90616 üzenetére
Ez a 250k a megane után aprópénz lenne, ez bele is van kalkulálva. Meg azt gondolom ez egy vállalható összeg ha utána nem kell azon rettegnek hogy haza jutok e vagy sem.
rob210#90617 Azt hiszem meggyőztél. Keresgélek még akkor.Nem akarlak zaklatni titeket ezzel, de még ezt megérdeklődném. Összegben ez lenne a teteje. Nem lenne rossz ha vissza ülhetnék, mert nagyon imádtam. Bár ezt asszonnyal előtte le kell boxolnom. Nem lesz könnyű meggyőzni hogy visszaüljünk egy ilyenbe.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/megane/renault_megane_grandtour_1.4_tce_dynamique-19893546 -
-
den89
tag
válasz salieri. #91256 üzenetére
Szia!
Köszönöm az infókat. Drága az alkatrész hozzá? Biztos nem drágább, mint egy VW-hez, Skodához, vagy akár egy prémiumhoz. Egyébként megnyugtató, hogy csak ennyi "gond" volt vele. Én az életben nem rakok bele ennyi km-t. Gondoltam, hogy 8 liter alatt nem megy el, ha nagyrészt városban van használva.
Láttam a linkelt autót is. Én is csodálkoztam, hogy vajon miért ilyen "olcsó".
Köszi![ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #91382 üzenetére
Szerintem azokban már mind cseréltek vezérlést.
Hiába láncos, sajnos változó a szelepvezérlés a szívóoldalon és változó az olajpumpa is, ha valamelyik ezek közül lehal , akkor vezérléscsere.
Leginkább az olajpumpa szokott, de vvti kerék is állt már meg, nem egy. Összességében nem rossz motor, de figyelni kell rá és ha kéri rálocsolni amit kell.
Én a 3 henger miatt borzongok tőle, iszonyat zavar a hangja. Sose tudom, hogy most baja van, vagy csak ilyen.
Csak azt tudom mondani, hogy jobb mint az 1.2, de ez se 100-as.
A szelepeket pedig ez is kokszolja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #91451 üzenetére
Igen az olajok elveszítik ezt hívják elnyíródásnak.
De ez 10ezer előtt nem következik be!!!
Csak, ha nagyon keményen rúgod neki, kijársz pályanapokra tartós 5000 nél tartod.
Szóval a 10e előtti csere csak pazarlás.
De igen ésszerű a gyári 30ezres ciklusokat erősen elfelejteni, mert azt csak nagyon ideális körülmények között képesek kiszolgálni.Renault power
-
Benir8
senior tag
válasz salieri. #91483 üzenetére
Nem található ilyen márka, az olcsóbbik kamoka, qwp stb., drágábbik TRW,spidan(tartósabb?).
Nekem is volt cserélve műanyag perselyt a jobb oldali kormányműban ha jól emlékszem másfél éve.
Attól tartom, most ha újra kicserélem a perselyt nem lesz jobb, ugye belül a fogasléc ennyi futason 300 ezer km-en elkopik, ezért gondoltam a cserét. -
vzsryl
nagyúr
válasz salieri. #92907 üzenetére
Ez kb. Suzuki márkaszerviz árszint, és tudomásom szerint a rendes p*najeles Renault szerviz sem annyira brutál, de a dákónál drágább.
VW-nél egy olaj és szűrő cserés kötelező 150k+, sőt ha még üzemanyagszűrő meg néhány dolog közbe jön, akkor 200k+. De kell a gari miatt, mert ha szétesik a DSG, akkor az simán 7 számjegyű, és nem biztos, hogy 1-essel kezdődik.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Babzsákfotel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs