Új hozzászólás Aktív témák

  • hangyász2

    aktív tag

    válasz kali #113466 üzenetére

    Reméljük, akkor már javítás eredménye, mert mikor 70 perc után végre hajlandóak voltak felhívni magukat előszrör vodás kártyáról, egyből reprodukálták a hibát, és ekkor vették fel a panaszt. Persze ráfogták rögtön a Vodára. Ami nehezen magyarázná, hogy a 1414 miért nem értett engem vowifin.
    Az ügyfélszolgálat a szokásos felháborító hétvégi színvonalat hozta. Természetesen nem stílusban, hanem hozzáértésben.
    A legjobb az volt, mikor azt tanácsolta határozottan, használjam inkább a 3G-t, ha van. Ez így ezért nem is hiba. :D A 4G-be már nem mentem bele, kértem műszakist, de hasonlóan nagy tudású kolléga volt.

Új hozzászólás Aktív témák