Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz tomi613 #31729 üzenetére

    Nálam ott is.
    Végigmegy azon, hogy automatikus azonosítás, majd utána "Az előfizetéshez tartozó számla adatok [ez egyébként egy szó lenne helyesen tisztelt T!] biztonsági okokból csak jelszó megadásával érhetők el."

    Persze 3g-n. Az appból kiléptem előtte teljesen, nehogy bekavarjon hogy wifin előtte bejelentkeztem. Az automatikus bejelentkezés be van kapcsolva. Innentől nincs ötletem. Azzal a jelszóval se enged be, amivel egyébként wifin be tudok lépni. Valami nagy furfangosság lesz ebben. :((

    A céges előfizetésemnél meg névnek valami betűkből és számokból álló sorozatot ad ki. He? :F

    Az másik telefon, másik platform, ugyanez a helyzet, hiába az automatikus azonosítás, a jelszót kéri, azzal a jelszóval, amivel wifin beenged, itt semmire se megyek. Hozzáteszem azzal a jelszóval tudok az egész cégre vonatkozó beállításokat véghezvinni a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, tehát az ügyfélszintű jelszót írom be.

    Na majd kialakul, végül is van olyan része a programnak ami működik.

    Szerk.: fú de brutál képernyőt hoztam elő!!! A kedvezmény adatokra kattintottam, bejött egy kb. karakterből álló sorozat (véletlenszerű betűk, számok és jelek), továbbá ez: "exception ID: GENERAL ERROR", majd egy magenta színű PC van a háttérben, aminek éppen felrobban a "feje", forognak a szemei és kilóg a nyelve. Berosálok!!! :DDD

    Most már az "Egyenleg és forgalom" alatt is az jelenik meg, hogy "Az aktuális egyenleg nem elérhető", a "Lekérdezhető egyenleg" alatt pedig egy szomorú szmájli, aminek még szemöldöke is van.
    Most lehet hogy ez a program rám allergiás? :N

Új hozzászólás Aktív témák