Új hozzászólás Aktív témák
-
giligili
csendes tag
Hali, érdeklődnék, hogy a Netfonnál van-e nem fogadott hívás értesítő sms(ha nem voltam elérhető stb.), van-e díja;
Én is gondolkozom rajta , hogy áthozom a 25 éves számomat a Telenortól, nekem a korlátlan beszéd és a 24h elérhetőség lenne a legfontosabb. Hát nem könnyű ennyi idő után... -
Dr Bubo
MODERÁTOR
Erre gondoltam: Lakossági alapcsomag.
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
A Standard csomagnál mennyi net van benne? És mennyi kerül a plusznet?
-
NFT2
junior tag
-
NFT2
junior tag
Ebben az egész sztoriban tényleg az a szép, hogy nem 2 hónapja vagyunk a piacon, szóval ahogy jöttek hozzánk ügyfelek, úgy van, hogy el is mennek. Az egésznek ad még egy kis pikantériát az, hogy korábban a Vodafone volt a kizárólagos hálózati partnerünk, szóval ha valaki ismer minket, ők azok...
-
#75114240
törölt tag
A Vodafone a hazai mobilos cégek legalja nálam, értem az ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalataim alapján.
Mindig is az volt. Aztán majd még jön a többi meglepi!
Ezek fényében akkor érdemes volt azért a 100 forint kedvezményért itthagyni az egyik legnormálisabb szolgáltatót, ugye? -
4Grider
félisten
Mint írtam, benéztem az irányt.
Rosszkor hordoztál, hosszú hétvégén nem foglalkoznak sehol ilyesmivel és hasonló kvalitással fogsz mindenhol találkozni. Ugorj be egy személyes ügyfélszolgálatra (ha majd nyitva lesz, azaz kedden) és kérj kártyacserét. Ne felejtsd el jelezni a kötbérigényed sem. -
z67
őstag
3 kisérlet volt a hordozásra, egyszer sem adathiba miatt. Gőzük nem volt honnan kell kikérni a számot. Nem tudom hogyan tudna hibázni az átadó. A Vodafone aktívnak látja az átvitt számot az adatbázisában és az ügyintéző még azt is megkockáztatta, hogy nem az ő hálózatukra jelentkeztem fel az ideiglenes kártyaval. Agyhalott. Ötletük nincs hogyan tovább.
Közben kerestek volna jópár okból, ami eléggé bosszant, hogy a héten visszamondtam a Szputnyik és kicsi híján lecsúsztam emiatt a Modernaról, csak közvetítőn keresztül tudtak elérni, de ez lehetett volna lazán bukó is. A Vodafone a hazai mobilos cégek legalja nálam, értem az ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalataim alapján.
-
jose999
senior tag
Én úgy tudom, az átvevőt terheli a felelősség ilyen esetben. Valamint ha jól emlékszem 72 óra elteltével ködbérre is jogosult tőlük az ügyfél...
-
#70635776
törölt tag
Nekem volt egy számhordozásom: 0620-as számot vittem digitől a telenorhoz. Egy napig a számot nem lehetett elérni: ha voda hálóból hívtam kicsöngött, ha telenorról szintén, ha telekomról, akkor azt mondta be az automata, hogy a "hivott szám nincs előfizetőhoz rendelve". Nem tudom, hogy végül ki oldotta meg a hibát (digi vagy telenor), mert mind a kettőnél jeleztem, de SMS egyiktől sem jött, hogy "igen, mi voltunk a ludasok, de megoldottuk"
-
z67
őstag
Csak egy kis érdekesség. Ahogy említettem, a Vodafonenak a harmadik vagy negyedik próbálkozásra sikerült úgy megcsinálni a számkikérést, hogy az sikerüljön. 1-én lett volna a számhordozás, Netfone este off, és ezek után sikerült elveszíteni a kb. 25 éve használt számomat. 2 napja annyit tudni, hogy az adott szám nincsen hozzárendelve előfizetőhöz.
-
-
zzola
titán
Minden csomagban a Telekom hálózatát használják az ügyfelek?
-
zzola
titán
válasz
szaniszlokar #553 üzenetére
31
-
szaniszlokar
aktív tag
Ha új számot igénylek, akkor milyen körzetszámú telefonszámot kapok?
Köszi! -
zzola
titán
Az hogy lehet, hogy egy DS-es készülékben van egy Telekom és egy Netfone kártya, de térerőben sokszor 2-3 rublika különbség van egyik-másik javára.
-
jose999
senior tag
Én pont emiatt jöttem el a Vodafonetól..az ügyfélszolgálat... Vodafone (volt upc) hosszabbítás múlt héten : jön az email hogy lejárt, hosszabbítsak.. Mondom ok.. Felhivtam őket, menü kivalasztva.. 29 percig zenélt az automata és mondta, hogy milyen fontos vagyok nekik... Aha... Leszarnak kB... De más tv itt helyileg nincs
ha meg nincs rablánc, drágább...
VoLTE és olyan csomag, amiben korlátlan a net és a beszélgetés 50-100 akármennyi perc hiányzik nagyon a Netfonetól valóban... Nagyon sok ismerősöm jönne, ha lenne ilyen... -
z67
őstag
Úgy adodott, hogy UPC Vodafone kedvezmény miatt elhordoztam a számom. Ott 4490 Ft a korlátlan csomag + 7 giga net és ugye a VOLTE. Ami negatív, hogy csak 40 db hálón belüli SMS van, ahol persze a bánat tudja ki a hálón belüli partner. Amit ki akarok hozni belőle, hogy rohadt nehéz az elhordozás, ugyanis fingja nincs a Vodafone-nak hogy honnan kell kikérni. Kezdve ott, hogy nem is választható átadó szolgáltatónak a Netfone. Három elutasítás volt, mire össze tudták hozni. A jó szokásos Vodafone agyvérzésekkel, 1-1 óra várakozás minden ügyfélszolgálati beszélgetés előtt. Csak erős idegzetűeknek ajánlom. Sosem mentem volna, de a beszédcsomagok netje rohadtul nem éri meg, nyilván ennek a Telekom az oka.
Lehet kellene egy ügyfélmegtartó csoport ide is.
-
#23310336
törölt tag
Azt kérdezném az ide író illetékestől, hogy korlátlan (de legalább 50GB) jóárasított mobilnet csomag bevezetését tervezitek-e? Olyat, amihez nem kell venni beszélgetést tartalmazó alapcsomagot.
-
z67
őstag
Tudtok abban segíteni, hogy a nem EU-s csomagokban, van EU-s net, és ha igen akkor mennyi?
-
zzola
titán
Lehet volt már, azt meg tudja mondani valaki, hogy a korlátlan 8990-es csomagban mennyi a net bruttó díja?
Köszi. -
Wacci
csendes tag
Amit leírtam az előző hozzászólásomban, azt általánosságban értettem, és nem a Netfone-ra.
Szóval 3G hívás nem létezik. Ezeket a hálózatokat csak adatátvitelre használják a szolgáltatók.
A 4G-t azért dobja le a telefonod, ha valami (telefon/hálózat/előfizetés) nem alkalmas, mert a 4G modemek "külön" voltak az alap GSM-es modem részektől. -
4Grider
félisten
válasz
Littoral #528 üzenetére
Mi is betonból és szendvicspanelekkel építjük a boltjainkat. A kettő db 1 milliméteres fémréteg, közötte a szigetelőanyaggal nagyon jól árnyékol. Budakeszin pl. csak 1800 MHz-en dolgozik a szolgáltatónk, így ott alig van térerő, ahol azért van 800 MHz-es cella is a közelben, ott esélyes, hogy van mobilnet és telefonálási lehetőség.
-
4Grider
félisten
Ha valahol lekapcsolják a 3G-t, ott nem csak mobilnetezni, de telefonálni sem lehet onnantól kezdve 3G-n. Ott csúsztat a marketing szöveg, hogy ilyen helyeken azért megmarad a 2G beszélgetésre a 3G képes mobiltelefonok számára (de mondjuk EDGE alatt is lehet mobilnetet használni, még ha nem is egy élmény).
-
NFT2
junior tag
válasz
zoli1980 #502 üzenetére
zoli1980, lentebb sifarr jól összefoglalta a helyzetet. Még annyi kiegészítés, ha megnézed az ÁSZF listadíjakat, akkor láthatod, hogy csak a 2990-es csomagnál van ez az egybeesés, hogy a net ár megegyezik a teljes, szerződéses árral, minden más csomagnál ez nem így van. Semmilyen összefüggés nincs ebben. Lényeg, hogy szerződünk a honlapon szereplő árakra, és ami a szerződésben van, az felülírja az ÁSZF vonatkozó részét.
-
zzola
titán
Hétvégén ránéztem a Telekom lefedettségére. Dunántúlon szépen elkezdték lekapcsolni a 3G-t. Remélem mihamarabb elérhető lesz a 4G-n keresztüli beszélgetés...
-
NFT2
junior tag
válasz
zoli1980 #499 üzenetére
Szia zoli1980, nincs beetetés, amit becsatoltál az az ÁSZF listadíj, nem ezen az áron adjuk a csomagokat, ha visszaolvasol itt a fórumon, láthatod ezt a gyakorlatot már alaposan kiveséztük. Lényeg, hogy a honlapunkon lévő árakkal dolgozunk, azt fizeted, ha hozzánk jössz. Nem fogunk árat emelni, és ami nagyon fontos, nincs hűségidő, így ha valamivel mégsem vagy elégedett, bármikor gond nélkül elmehetsz, nem gördítünk ez elé akadályt.
-
zzola
titán
Számlazárás az hó végén van, vagy....?
-
sifarr
senior tag
válasz
zoli1980 #503 üzenetére
Juve600, ha te nem nyomod fel őket a fogyasztóvédelemnél, akkor én fogom!
Olvass vissza, ezt a kérdést már rég kitárgyaltuk.
De csak neked, csak a kényelmedért összefoglalom.
Az ÁSZF-ben a listaáras tarifák vannak.
Ha szerződsz velük, akkor egyedi tarifát kapsz. Mindenki ugyanazt az egyedi tarifát kapja. Ez - - választása szerint és nem véletlenül - pont az a tarifa, amit a honlapon hirdetnek.
Az egyedi tarifa tételesen szerepel az egyedi szerződésben, tehát a szerződőre az az érvényes tarifa függetlenül az ÁSZF-ben szereplő tarifától. Minden tétel esetében, ami az egyedi szerződésben nem szerepel, az ÁSZF-ben szereplő díjat kell fizetni.Ebben a gyakorlatban semmi törvénytelen nincs. Sőt! Semmi szokatlan nincs, amit más szolgáltatók nem csinálnának. Pl. az ügyfélmegtartó díjcsomagok sem szerepelnek más szolgáltatók ÁSZF-jében mégis törvényesek, nem jelentenek fogyasztóvédelmi problémát.
Ez a gyakorlat egy esetben lehet érdekes, bár nem tudom, hogy a Netfone így csinálja-e.
Ha készülékvásárlással szerződsz 2 évre és lejárat előtt felbontanád a szerződést, akkor a kötbért a listaár és az egyedi ár különbözetéből lehet kiszámítani. Ez valóban húzós a listaár ismeretében.Egyéblént nyugodtan fordulj a fogyasztóvédelemhez. Megdolgoztatod őket, a Netfone-t is, meg persze te is vesztegetsz az idődből. A végeredményt előre megmondom: a hatóság mindent rendben fog találni.
-
xcsabo
senior tag
Most akkor mennyi az annyi?
-
zoli1980
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest