Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz
Pro Shop #1898 üzenetére
Igen. Netfone honlapján kell megnézni, hogy hol van partner.
Nálam annyi hátránya volt, hogy kezdő volt a csaj és valamit elrontott, ezért hiába kaptam ott helyben SIM-et, kellett vennem újat, amit az ügyfélszolgálat küldött GLS-szel (1490 Ft). Két szerződést kötött véletlenül, és azt a SIM-et valamiért nem tudták hozzárendelni (szerintem itt a Netfoneos csaj is hibázott, mert azt kellett volna törölni, ahol nem volt a SIM beregisztálva). Mivel a PIN kód miatt lekapatrtam a kártyát, így vissza sem tudom vinni a "rossz" kártyát. Ezzel az erővel én is regisztrálhattam volna otthon, ugyanígy GLS-szel küldték volna ki a SIM-et.
Nekem sikerült közben a számhordozás, jövő hét kedden aktiválják a kártyát.
-
Pro Shop
csendes tag
Sziasztok! Be lehet sétálni a boltba és tudok venni ilyen kártyát vagy csak a netes rendelés van? Érdekelne egy korlátlan csomag, de nem szeretnék rá várni napokat, heteket.
-
D@reeo
aktív tag
Sziasztok,
Otthoni netükkel kapcsolatban vannak tapasztalatok? itt a topicban nem találtam túl sokat, bár lehet csak nem keresgéltem elég kitartóan.
Otthoni net esetén is T hálózatot használnak (ergo megbízható)?
Routerből mit adnak?
Köszi -
Tiédetis
senior tag
Mi dönti el, hogy milyen hálózatra kerülök? (voda, telekom)
Voda beltéri nem túl combos, yettel kicsit rosszabb. -
MadMancs
veterán
Nem normális de sajnos a Vodafone rendszerében olyan káosz van hogy egyszerűen nem tudják elengedni a számokat (pontosabban nem mindegyiket). Nekem is van olyan ügyfelem akinek március 3.-án indult vodárol hordozás, március 6.-án Voda fogadta a kérelmet, és azóta nem sikerült kiadnia.
A tavalyelőtt és a tavaly nyáron végbement Voda ügyviteli rendszer csere ilyen szinten hazavágott egy elég nagy ügyfélcsoportot.
trec12 , hotspot nem tiltott.
-
qltsar
veterán
MadMancs: Véleményed szeretném kérni az alábbival kapcsolatban.
Én Március 9-én indítottam el a regisztrációt, számhordozásos történet (Yettel), előfizetéses váltás, Március 16-án már a Netfone-os kártyát használtam.
Családban 1 nappal később én regisztráltam be egy úgyszint számhordozásos történetet, Vodafone előfizetésről, Március 10-én.
A mai napig nem indult el a számhordozás. Ma reggel az ügyfélszolgálat azt közölte, hogy még legalább 3 hét amíg végbemegy a folyamat.
Normális, hogy 31 napig tart egy számhordozásos ügyintézés?
Köszönöm
!
@trec12: Hotspotoltam pár napja vonatról, működött.
-
trec12
addikt
Hotspot engedélyezett a vodás csomagoknál?
-
MadMancs
veterán
-
donhere
tag
Sziasztok. Szeretnék egy kis segítséget kérni. Egy hete megjött a lányomnak rendelt kártya. Megnéztük működik a hívás. A mobilnet ellenőrzése kimaradt.. Tegnap néztem meg és nem megy. A netfone által küldött papíron az internet.telekom apn beállítás szerepel, viszont az alkalmazásban a fiókomnal már a netfone.internet.hu. bár tök mindegy mert egyiknél sem megy a 4g. 2 telefonba is próbáltam a simet nem megy egyiknél sem. Mi lehet a gond? Mit nen állítottam át?
-
-
qltsar
veterán
válasz
AnonymusX #1857 üzenetére
Szia!
Köszönöm a választ!
Közben megpróbáltam egy iPhone-ban is, ott látszik az opció, illetve megpróbáltam, hogy ledobja e a telefonom 2/3G-re a a hívást, de nem, szóval az utóbbi pontod lesz nálam.
Telefonkönyvben látszik a "HD" ikon a hívások mellett.
Viszont ettől függetlenül a status bar-on nem jelenik meg a VoLTE, nem csak az opció hiányzik. Hívás közben 4G+-ról levált 4G-re, szóval elvileg működnie kell.
Valószínűleg ismét OnePlus csoda lesz ez
.
Valamint az ügyfélszolgálat is megerősítette, hogy be van kapcsolva, de mivel iPhone-nál simán látszik a kapcsoló ez mindegy is.
@MadMancs: Köszi neked is a segítséget!
-
MadMancs
veterán
Hogy őszinte legyek, reméljük jó döntést hoztál. Az ár, az egyik fontos tényező. De a stabilitás is fontos. Az én mozgáskörzetemben yettelt alázza Voda háló, viszont biztos hogy van olyan országrész ahol fordítva van. Szóval célszerű felmérni váltás előtt hogy ott ahol élsz, dolgozol melyik mennyire okés.van olyan szitu mikor egy működő drágább csomag jobb mint egy alig működő szolgáltatás.
Volt már olyan leendő ügyfelem, akit lebeszéltem Netfone ról mert tudom jól (tapasztalat) hogy ott ahol lakik, se Telekom se voda nem jeleskedik túlságosan. Helyette ajánlottam digit, mert bár 5-6mbps-t tud, azt legalább stabilan.
Ugyanez a helyzet Netfone-n belül, ha biztos vagyok benne hogy adott helyen Voda nem lesz annyira nyerő, akkor felajánlom Telekom csomagokat. Bár valamennyivel drágább, és kevesebb kombináció van, de ügyfél eldöntheti mit szeretne. Stabil szolgáltatást vagy olcsó szolgáltatás.
Szóval bármennyire is támadnak itt már többen, az ügyfélelégedettség az első számomra, nem az üzlet.
Innen is van több ügyfelem, és úgy érzem nem mondhatják hogy nem vagyok korrekt. Sőt pontosabban ha nem lennék az, már találkoztatok volna a panasszal.
-
AnonymusX
őstag
Szia!
Hol nincs opciód bekapcsolni, a készülékben? Ha igen, akkor ennek 2 oka lehet:
1) A készüléked nem ismeri jól a Netfone SIM kártyáját, azaz nem tudja róla, hogy VoLTE képesség is megvan a Netfone SIM-mel.2) A Netfone SIM esetén olyan konfigot alkalmaz, hogy a telefonban a felhasználó nem állíthatja a VoLTE állapotát.
Telefonhívás esetén megszűnik a 4G jelzés a térerő mellett?
-
MadMancs
veterán
Elnézést kérek a nevükben is. Remélem a további tapasztalatok azért pozitív lesz.
Egyébként igen, a közvetlen központba leadott rendelések lassabban futnak. Ügyfeleknek sajnos, nekünk annyira nem sajnos.
Rengeteg az új ügyfél, és előre veszik azokat a rendeléseket amik általunk elő vannak készítve (nem kell adatokat, dokumentumokat bekérni stb) hogy minél előbb fussanak le a megrendelések ne álljon be teljesen az egész.
Ezt még tetézi ha esetleg egy betanuló kollégát fogtál ki.Mégegyszer bocsi helyettük is.
-
GOTiBI
csendes tag
válasz
MadMancs #1853 üzenetére
Mivel itt lakom a szomszédban,gondoltam sima ügy
2 hét után már telefonáltam,erre visszajelezték hogy akkor elindítják a számhordozást.
Gondmentes vodát hordoznék a gyereknek,nem sürgős de ez az ügyintézés
Ügyfélszolgálaton 2 tinédzser,nem talált meg semmit,vicces volt
1 értelmes kompetens emberrel többre jutnának -
MadMancs
veterán
Ha 4 hét volt akkor ott volt egyéb probléma, valami nem stimmelt és átadó szolgáltató nem engedte el a számot. nálam a rekord eddig 13 nap volt, ott is azért mert ügyfél nem egyeztette adatokat Diginél,másodszorra se jól így eltérés miatt digi visszautasította hordozást. 3. nekifutásra egyezett minden.
Szerk. Ja hogy Te közvetlenül központnál intézted? Úgy valóban igencsak lassabb.
-
MadMancs
veterán
Ha Android telód van akkor maradhat Netfone sim, ha iPhone akkor lehet probléma lesz, iPhone megjegyzi technikai számot sim azonosítóhoz társítva, és nem fog normálisan működni a SIM hordozás után.
Ezért is kell mindig minden ügyfélnek elmondani hogy amíg a hordozás nem zajlott le, ne tegye be Netfone simet telóba.Hordozási idő innentől hogy nálad a SIM átadó szolgáltatón múlik. Yettel adja át leggyorsabban, Voda leglassabban, Telekom, digi valahol a kettő közt. . De 3-4 munkanap alatt általában lezajlik.
4Grider , 1-2 hét akkor van max ha nulláról indul, de tudunk kérni nullás simet, amit szerződés kötés során esetén oda lehet adni ügyfélnek. Ilyenkor sokkal gyorsabb minden, lényegében csak a hordozást kell megvárni ami Netfone tól független folyamat, új szám esetén kb azonnali, aznap vagy legkésőbb másnap él a szolgáltatás.
Természetesen ez a verzió csak személyes szerződéskötés esetén él. Mondhatni ugyanaz mintha ügyfél bemenne pl egy Telekom üzletbe. Csak itt ügyfél nem megy sehova, hanem üzletkötő megy házhoz. -
Fall-N
veterán
Sziasztok. Ma kötöttem egy partnernél előfizetést számhordozással. Kaptam emailt, hogy ügyfél vagyok és hívni fognak, utána villámgyorsan aktiválják a számhordozást. Ez gyakorlatilag mennyi idő? Ahogy olvastam pár nap. Addig gondolom fölösleges a Netfone SIM-et a telefonba tenni. Most jelenleg mindkét kártya bent a telefonban, de ha várni kell akkor addig nem hagyom benne.
-
qltsar
veterán
Sziasztok!
Elmeletileg mennie kellene a VoLTE-nek Vodafonos-Netfone elofizeteseknel, par honapja mukodott a sima Vodas SIM kartyamon, de jelenleg a Netfone-osnal meg opciom sincs bekapcsolni.
Kerni kell ezt kulon az ugyfelszolgalaton kulon, mint anno Telenornal, hogy bekapcsoljak?
Koszonom
!
-
MadMancs
veterán
válasz
Dugimatyi #1842 üzenetére
Ezzel csak az a baj hogy aki Telekom hálón volt, az most is ott van. Sőt most is lehet szerződni Telekom halóra. Eleve sim csere kell a váltáshoz, nem úgy működik hogy csak úgy vált.
4G-t meg miért ne kapcsolnák be? Valami nem kerek a történetben.
És nem a mai napig így van. Tájékozódj mielőtt írsz. Január óta Voda hálón is elérhető a VoLTE.
Ha neked. Yettel megfelel, örülök. Légy boldog vele. De ne feledd ez terület függő. felénk és elég nagy mozgás körzetembem Voda a top hálozat, kiváló, semmi baj nincs vele. Telekom már elkezdett hanyatlani a túlterhelt háló miatt, Yettel meg mindig is egy kupac f@s volt.
-
Dugimatyi
újonc
válasz
djapor96 #1820 üzenetére
Én speciel 2 előfizetéssel is eljöttem tőlük tavaly. Addig ugyanis telekom hálozatot használt a Netfone. Kristálytiszta hang, gyors mobilnet hálózat. És amikor elkezdtek vodafone hálózatot használni (ami mai napig így van!) akkor szar lett a hang (mivel 2G-n használják), negyedére csökkent a mobilnet sebessége, sőt sok helyen nem is volt net. A 4G-t még hosszas piszkálás után sem akarták bekapcsolni.
Így eljöttem.
Jelenleg a Yettelnél vannak az előfizetéseim. Van eSIM, 5G hálózat és kristálytiszta hang. És árban ugyanennyi mint a Netfone -
MadMancs
veterán
válasz
sajtos365 #1838 üzenetére
Jobban jársz bemész személyesen. Amúgy is csak személyesen lehet diginél simet igényelni már. Viszont Diginet Aktívhoz kell minimum 1 vezetékes vagy műholdas szolgáltatás. Anélkül csak hang alapú simet kapsz ami 15/30Gb netet tartalmaz, hangalapú simek viszont nem használható routerben, legtöbb tiltva is van IMEI alapján.
Netfone se engedi routerben, de hogy valójában szankcionálják e, arról nincs információm jelenleg.
-
4Grider
félisten
válasz
sajtos365 #1834 üzenetére
Persze, tudom hogy nincs különbség a hangcélú és adatcélú sim között. De azért hangcélú csomagnál megnézném az ÁSZF-et. Nem állítom, hogy benne van, de nem egy szolgáltatónál kizárják a routert/modemet hangcélú csomagra aktivált opciós netnél. És van, ahol elég jól ki is zárják imei alapján ezeket az eszközöket...
-
sajtos365
tag
Netfone mobilnettel mekkora a minimális sebesség?
-
4Grider
félisten
válasz
MadMancs #1825 üzenetére
Yettel roaming esetén december óta megy az egyeztetés a roaming partnerekkel a VoLTE-val kapcsolatban, így a Yettelesek pont azért szívnak helyenként a határ átlépését követően, mert bevezetés alatt van a VoLTE roaming. Ha ezt tudják (és kikapcsolják a VoLTE-t a készülékükben), akkor nem lett volna kapcsolódási problémájuk.
Logikusan ilyenkor a butább előfizetések/telefonok kerülnek előnybe... -
MadMancs
veterán
válasz
4Grider #1824 üzenetére
Látod lehet ezt így is.
Összességében igazad van, ha a jövőt nézzük. De VoLTE roaming pl többnyire még a nagyoknak se megy. Legalábbis utoljára 1 hónapja még nem ment egyiknél sem. De olyan is van hogy egy MNVO jobb valamiben. Ott a sima roaming. Hugomnak Voda Red volt 2 hónappal ezelőttig. Párja kamionos, sokat megy vele. Mind a ketten szívtak azzal hogy hol ez a hálózat ment, hol az a hálózat, ezen volt beszéd, azon volt net, 3G, stb. 4 napja elindultak olaszba kamionnal, párja yetteles, ugyanaz a szitu, húgom már mint Netfone ügyfél, akadály nélkül veszi a hálózat váltásokat, mindegyiken 4G + beszéd. Ugyanis Roamingban semmi köze hazai Vodafone-hoz.eSIM, és 5G folyamatban. Bár 5G nek még vodánál sincs sok szerepe.
Összességében, jövőt nézve lehet igazad benne, de senki nem tudja ki merre indul el, erre nem lehet alapozni, jelent nézve, nincs számottevő különbség, sőt mint példa is mutatja, van amiben jobb.
-
4Grider
félisten
válasz
MadMancs #1823 üzenetére
Az MVNO-k legnagyobb hátránya egyben a legnagyobb előnyük is, azaz hogy nem rendelkeznek saját hálózattal, tehát sávszélességet bérelnek.
Ebből következik az, hogy saját maguknak kell egy csomó szolgáltatást megoldani és ezzel mindig is csak követni tudják a honos szolgáltatót. Lásd a VoLTE esetét, ami itthon már meg van oldva, de a szolgáltatók lázasan dolgoznak éppen azon, hogy legyen VoWiFi itthon, legyen VoLTE roaming közben is, stb...
Ezekre ugyan lehet legyinteni, de mindenkinek látni kell, hogy sokkal később fog egy MVNO előfizető extra (és nem is olyan extra) szolgáltatásokhoz hozzájutni. A VoLTE roaming pl. esetükben erősen kérdéses, így sok helyütt jó sokáig marad majd nekik a 2G-n beszélgetés.
A másik probléma a sávszélességhasználat díjainak emelkedése és ezek továbbhárítása. Amíg sikerül újabb előfizetőket toborozni, nincs probléma. Ha viszont megindul az előfizetők elvándorlása (vagy nem nő a létszám kellő intenzitással), akkor az fog történni, ami egyes Telekomos csomagok esetében már korábban megtörtént... -
djapor96
senior tag
Nyáron jár le a hűségünk a Vodánál és hát ez a One-osítás nem tetszik (meg egyébként is berágtam rájuk, mert a párom díjcsomagot módosított a saját számán és sunyiba aláirattak vele mind a 3 számunkra 1 év hűséget, holott készüléket nem is vett).
Eddig Tkom volt a befutó, mert ott van a TV, Internet előfizetésünk is. Most dobta föl a net a Netfonet és felkeltette az érdeklődésemet.1. Aki hosszabb ideje előfizető mennyire elégedett (gondolom, ha hosszab ideje akkor igen, de mégis). Pro-kontra érvek érdekelnek.
2. Ha Netfone-ra váltunk van-e lehetőség mobil parkolásra illetve pályamatrica vásárlásra a telefonon keresztül? Honlap erről semmit nem ír. -
MadMancs
veterán
-
xabolcs
őstag
Vodafone / Telekom valtas lehetseges Netfone-on belul?
A mobil flottak topikban olvastam, hogy a Vodafone-os terero nagyon rossz a frissen atigazolt ugyfelnel. Mit lehet kezdeni ezzel a helyzettel?
Partner ilyen problema megoldasaban az Ufsz? -
MadMancs
veterán
válasz
Fooler89 #1811 üzenetére
Semennyire.
Bemutatkozik Voda csodálatos rendszere újra. Én az ilyenekért léptem első körben tőlük. Jelezd Voda felé hogy mizu, ezzel Netfone nem tud mit kezdeni. Úgy néz ki hogy Voda nem ügyfél szintén küldi ki, hanem simán egy tel/email adatbázisból ahol bent ragadtál. -
Fooler89
őstag
Sziasztok!
Az mennyire oké, hogy Vodafone kártyás számot vittem át a netfonehoz és most kapom folyamatosan a Vodafonetól, hogy igényelhetek plusz mobilnetet meg, hogy a my Vodafone-ban ellenőrizhetem a számlám?
Kimaradt nekik, hogy nem vagyok az ügyfelük?
-
ianhoward
tag
Március 10-én (péntek) regisztráltam MadMancs fórumtárs által küldött linken. Még aznap küldtem a kért dokumentumokat. Március 14-én (kedd) hívtak, egyeztettünk.
Ma, március 17-én itt van a sim kártya.
Pár napot kell várnom az átállásra. -
MadMancs
veterán
válasz
donhere #1803 üzenetére
Szia.
Ha a központi oldalon töltötted ki, akkor a megnövekedett megrendelések miatt 1-2 hét. Ha nálunk (valamelyik partnernél) akkor 2-3 nap. Azért a különbség mert mi előkészítjük a szerződéshez továbbá szükséges adatokat/dokumentumokat, így azzal központban már nem kell foglalkozniuk. -
donhere
tag
Sziasztok.
Hétfőn töltöttem ki a netfone honlapján a megrendelőt. Meg is jött e-mailben hogy köszi szépen ügyfél vagyok. Meg hogy majd keresnek. Azóta viszont semmi. Mennyi idő szokott ez a folyamat lenni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Surface Pro 6 i5-8350U 8GB 256GB 1 év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- Samsung Galaxy S21 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest