Új hozzászólás Aktív témák

  • TasiA

    senior tag

    válasz Foglalt név #11602 üzenetére

    Most így hirtelen nem jut eszembe, hogy a tiéd lambdavezérléses-e? Ha igen, első körben széthúznám a vezetékét! Amúgy van egy igazán hozzáértő szerelő, http://www.eszgab.hu/ na köbö ő a BEST oF Hungary ebben Opel témában!

    Ha a motorod műszakilag rendben van, nem kopott, nem gyűrű törött, szelepek rendesen zárnak, akkor jönnek a tömítések. Én kezdenék egy szívósor tömítéssel, ami asszem nincs 1000 FT sem. Így hirtelen fals levegőre gyanakszom, próbálj meg ebben az irányban nézelődni. Gumicsövek, tömítések átnézése, benzines ecsettel kenegetése, ha változik a fordulat, ott szív falsot. Utánna néznék egy benzinnyomást, rendesen dolgozik-e a pumpa. Gyertyák kábelek ellenőrzése, más nem rakd át egy másik autóba, ha ott jó, akkor jó.Csak mert haver vett az Opelnél 4 gyári gyertyát, amikkel tök szar lett az autó, elmentünk autósboltba, vettünk 4 másikat és hibátlan lett minden. Pénzt természetesen visszakapta. Ezek után jönnének a jeladók. Nem biztos, hogy pont az a rossz, lehet csak a vezetéke van megtörve, megszakadva. Nem egyszerű de ki lehet méregetni. Ha van rajzod, vagy lábkiosztásod a computerhez, akkor a nagy csatlakozót le kell húzni a computerről és szakadást kell mérni a vezetékeken. Pl lehúzod a főtengely jeladónál , mozgatod a kábelt , közben nézni a Computernél, hogy megérkezik-e a jel. Ez kúr*ára pöcsölős, de kizárható a kábelek hibája. Csak ne felejtsd el mozgatni mérés közben az egész kábelköteget, amenyire lehetőség van rá. Testeléseket is át kell nézni, szóval úgy kompletten az összes kábelt. Én computer cserét is próbálnék, lehet az a megoldása mindnek! Légtömeg mérőd hogy áll? Nincs szétkopva a potméter benne?
    Ami még eszmbe jut az az eldugult kipuff, lehet katalizátor, de egy belül összeomlott dob is.
    Így hirtelen ennyi jutott eszmbe. ;)

Új hozzászólás Aktív témák